Zwanger van de eerste, wie nog meer?
woensdag 12 februari 2020 om 07:36
vrijdag 21 februari 2020 om 12:42
Bedankt dames. Ik zit met een dilemma.. Wil liever nog niet vertellen dat ik zwanger ben op het werk. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo. Echter werk ik op een klein kantoor en nu vertelt mijn collega dat ze eind september op vakantie wil en dit heeft afgestemd met haar man. Moet ik het nu al vertellen? Wil het liever niet maar de kans is groot dat ik dan met zwangerschapsverlof ga of net ben. Toch maar vertellen?
maandag 24 februari 2020 om 08:20
Alleen vertellen als je de collega hierin kunt en wilt vertrouwen.
Ik heb het ook verteld aan een collega voor ik de echo had omdat ik daar erg nauw mee samenwerk en het voor hem belangrijk was om te weten.
Ze gaan hoogstwaarschijnlijk toch vervanging voor jou regelen dus dan moeten ze dat met de vakantie ook maar regelen. Niet jouw probleem.
Zou het wel na de echo zsm vertellen, dan kan je niets verweten worden.
Ik heb het ook verteld aan een collega voor ik de echo had omdat ik daar erg nauw mee samenwerk en het voor hem belangrijk was om te weten.
Ze gaan hoogstwaarschijnlijk toch vervanging voor jou regelen dus dan moeten ze dat met de vakantie ook maar regelen. Niet jouw probleem.
Zou het wel na de echo zsm vertellen, dan kan je niets verweten worden.
donderdag 27 februari 2020 om 07:59
eng he als je hem/haar ineens niet meer voelt?Minimousee schreef: ↑26-02-2020 18:36Vandaag een spoed echo gehad omdat ik hem sinds gisteren niet meer voelde. meneer zat met ze billen op me blaas, en met de rug tegen me buik... Vandaar dat ik niks voelde.
ik had er twee weken geleden ook even last van, eerst voelde ik haar elke dag en dan ineens 1.5 dag niet meer. gelukkig kwam het daarna weer terug.
maandag 16 maart 2020 om 07:15
fijn! hier alles onder controle. voel me eigenlijk steeds beter ipv slechter in het derde trimester. ik slaap super goed.
moet nu verplicht thuiswerken vanwege t corona virus, dus dat heeft wel voordelen. kan ik toch rustig mijn eigen tempo volgen en van houding veranderen indien nodig. merk wel dat mijn buik in de weg begint te gaan zitten, maar dat is eigenlijk het enige waar ik last van heb.
moet nu verplicht thuiswerken vanwege t corona virus, dus dat heeft wel voordelen. kan ik toch rustig mijn eigen tempo volgen en van houding veranderen indien nodig. merk wel dat mijn buik in de weg begint te gaan zitten, maar dat is eigenlijk het enige waar ik last van heb.
maandag 16 maart 2020 om 19:07
dinsdag 17 maart 2020 om 08:47
ik zet mn voeten op de rand van het bed / bad om mijn sokken aan te doen en op een krukje om schoenen aan te doen haha. maar ik draag al mijn veterschoenen altijd al niet gestrikt, ik heb de veters aan elkaar geknoopt onder t punt waar normaal je strik zit, open genoeg om je voeten erin en eruit te kunnen halen. bij sommige zit het restant veter er nog aan, maar bij de meeste eruit geknipt. ideaal