Zwanger van de eerste, wie nog meer?

18-11-2019 20:54 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben minimousee,24 jaar.

Sinds kort ben ik zwanger van mijn eerste kindje!
Zijn er hier nog meer dames die zwanger zijn van hun (eerste) kindje?

Het lijkt me leuk om met nog meer (aanstaande) moms te kletsen :couple:
Fiorghra, wat fijn dat ze toch nog het hartje gevonden hebben.
Ik zou ook niet tot 42 weken willen doorlopen maarja dat soort dingen weet je niet van te voren.
De baby is goedgekeurd. Ik moest Alleen bloedprikken om te kijken of ik tijdens mijn zwangerschap een virus gehad heb.
Die had namelijk de kiester kunnen veroorzaken die nu weggetrokken is.
oke, spannend mini.
hier alles ok. wel moe, verder niet zoveel zwangerschapsklachten
Ah, fijn hier ook geen klachten gelukkig
Nog last van stormschade?
nee gelukkig niet. voel de baby wel elke dag nu en gisterenavond toen ik wou gaan slapen was t precies ook storm in mijn buik
Ah fijn, wij gelukkig ook niet.
Fijn he? Ik voel de kleine ook elke ochtend en avond.
Vanmiddag is met 41+2 mijn zoontje geboren :heart:

Hij voelde gewoon aan dat ik een intake had voor een inleiding vandaag, en besloot zich nog even gauw spontaan te melden :biggrin:

Dames ik wens jullie veel succes met de jullie zwangerschappen!
Super nieuws! Geniet ervan Fiorghra!
Fiorghra ah leuk gefeliciteerd! Alles goed met jou en de kleine?
Hoe heet hij?
Hi dames, iemand enig idee of dat je je haren kunt verven tijdens zwangersschap?
Sheika, volgensmij kan dat gewoon hoor...
https://wij.nl/zwanger-mag-ik-nog/artik ... angerschap
Bedankt dames. Ik zit met een dilemma.. Wil liever nog niet vertellen dat ik zwanger ben op het werk. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo. Echter werk ik op een klein kantoor en nu vertelt mijn collega dat ze eind september op vakantie wil en dit heeft afgestemd met haar man. Moet ik het nu al vertellen? Wil het liever niet maar de kans is groot dat ik dan met zwangerschapsverlof ga of net ben. Toch maar vertellen?
Sheikha, doe waar je je goed bij voeld.
Is het een collega waarbij je nawu samenwerkt en dus de vakanties op elkaar afgestemd?
Alleen vertellen als je de collega hierin kunt en wilt vertrouwen.
Ik heb het ook verteld aan een collega voor ik de echo had omdat ik daar erg nauw mee samenwerk en het voor hem belangrijk was om te weten.
Ze gaan hoogstwaarschijnlijk toch vervanging voor jou regelen dus dan moeten ze dat met de vakantie ook maar regelen. Niet jouw probleem.
Zou het wel na de echo zsm vertellen, dan kan je niets verweten worden.
Vandaag een spoed echo gehad omdat ik hem sinds gisteren niet meer voelde. meneer zat met ze billen op me blaas, en met de rug tegen me buik... Vandaar dat ik niks voelde.
Minimousee schreef:
26-02-2020 18:36
Vandaag een spoed echo gehad omdat ik hem sinds gisteren niet meer voelde. meneer zat met ze billen op me blaas, en met de rug tegen me buik... Vandaar dat ik niks voelde.
eng he als je hem/haar ineens niet meer voelt?
ik had er twee weken geleden ook even last van, eerst voelde ik haar elke dag en dan ineens 1.5 dag niet meer. gelukkig kwam het daarna weer terug.
Wollenbol, klopt heel apart ineens...
Vannacht had die zich weer omgedraaid tot zijn standaard houding (stuit) want toen voelde ik hem ineens wel weer.... :facepalm:
Vandaag onze 4D echo gehad... Wat mooi om te zien. Volgende week een 2e gratis poging omdat hij vandaag niet volledig wou meewerken :nope:
Inmiddels de 2e poging gedaan, hij staat er dit keer wat mooier op, haha.
fijn! hier alles onder controle. voel me eigenlijk steeds beter ipv slechter in het derde trimester. ik slaap super goed.
moet nu verplicht thuiswerken vanwege t corona virus, dus dat heeft wel voordelen. kan ik toch rustig mijn eigen tempo volgen en van houding veranderen indien nodig. merk wel dat mijn buik in de weg begint te gaan zitten, maar dat is eigenlijk het enige waar ik last van heb.
Wollenbol, fijn dat alles goed gaat aan jou kant, hier ook.
Hier geen thuis werken helaas..... Ik werk namelijk in de ouderenzorg haha.
Ook mijn buik begint langzaam in de weg zitten, nog even en ik krijg niet meer zelf mijn veters dicht haha.
ik zet mn voeten op de rand van het bed / bad om mijn sokken aan te doen en op een krukje om schoenen aan te doen haha. maar ik draag al mijn veterschoenen altijd al niet gestrikt, ik heb de veters aan elkaar geknoopt onder t punt waar normaal je strik zit, open genoeg om je voeten erin en eruit te kunnen halen. bij sommige zit het restant veter er nog aan, maar bij de meeste eruit geknipt. ideaal :-)
Wollenbol, haha creatief... Maar iig wel de juiste manier om schoenen aan te krijgen. Hier lukt het nog net.... Over een paar weken zal het wel anders zijn.
Vandaag voor de 2e keer een groei echo gehad, hij liep 2 weken achter qus groei, verder was alles goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven