zwanger ja nee

16-04-2009 16:06 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
hal0ow mensuh ff vraagjuh weet nog niet goed hoe de site werkt dus doe maar ff z0ow

ik heb 4 teste gedaan twee positief twee negatief ik ben wel overtijd maar weet nu niet wat te doen wat moet ik hier van denken 0ow jah 1 test heb ik bij de dokter gedaan die was negatief en 3 zelf gedaan HELP muh ff
quote:Miissy schreef op 16 april 2009 @ 16:15:

wat bedoellen jullie met ondertitels bij ditbericht is mijn 1ste x hier op dus beetjuh hulp dan graag ..

en neej ik snap tniet want weet niet wat ik hierover moet denken daarom vraag ik jullie hulp ..

Ik zou even de doktersassistent bellen.

Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?
GOed, Ff voor het SeRi3us dAN:

W3lkE t3sT h3B j3 H3T l@@t5t g3d@@N? D3 Po5itIEv3 oF dE N3g@tIev3?
quote:misschicken schreef op 16 april 2009 @ 16:16:

[...]

Het valt muh wel mee dat juh wel wist hoe juh moest neukuhwie zeg dah zuh da gedaan heb joh?
quote:DJ Momo schreef op 16 april 2009 @ 16:15:

[...]

die heb je toch alleen rond je ei? niet rond NOD?Oh ja sorry, ik snap ook niets van dat moderne babygeknutsel. Ik neukte vroeger nog ouderwets kinderen bij elkaar.
3n W3lk mErK?
quote:fleurtje schreef op 16 april 2009 @ 16:17:

[...]

Ik zou even de doktersassistent bellen.

Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?Gadverdamme Fleur! Kap onmiddellijk met dat serieuze gelul!
Breezer, das toch zo'n drankje met fruitsmaak? En fruit, das toch juist gezond voor moeder en ongeboren vrucht?
Nee, ik vind het zielig. Dat kind is maximaal zestien, gaat dit nevernooit aan dr ouders vragen en ws is de huisarts bellen al een stap te ver.
Ik zeg : Ja, je bent hardstikke zwanger. De baby komt op 24 december om 12.44 en weeg 3460 gram en is 51 cm lang en het is een jongetje.

Veel geluk
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:17:

3n W3lk mErK?3N H03v337 d@g3N n@ j3 N0D? 0f Y?
Waren alle 3 de testen die je zelf hebt gedaan van hetzelfde merk? En welke was er negatief? De eerste?

Als 2 testen positief zijn, kan ik er eigenlijk weinig anders van maken dan dat je zwanger bent.. Die testen reageren op HCG hormoon, en als je dat niet hebt, issie ook niet positief.. dus...
quote:Elynn schreef op 16 april 2009 @ 16:18:

Breezer, das toch zo'n drankje met fruitsmaak? En fruit, das toch juist gezond voor moeder en ongeboren vrucht?Yep en dan giet je er nog wat red bull achteran en dan krijg je zo'n hypermodern hyperactief kind.
quote:fleurtje schreef op 16 april 2009 @ 16:19:

Nee, ik vind het zielig. Dat kind is maximaal zestien, gaat dit nevernooit aan dr ouders vragen en ws is de huisatys bellen al een stap te ver.Jee Fleur, wat lief van jou... (Ze heeft een test bij de ha gedaan las ik ergens)
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Even serieus antwoord geven anders pakt ze van schrik nog een glas whiskey in plaats van een breezah ananas

Missy, als de test bij de dokter negatief is, zal je wel niet zwanger zijn hoor. Ik zou maar geen testen meer doen als ik jou was. Een test mag je ook alleen binnen de aangegeven tijd aflezen, daarna niet meer! Er kan een tweede streep verschijnen na een paar uur maar dat is dus niet geldig.

Nee, ik vind het zielig. Dat kind is maximaal zestien, gaat dit nevernooit aan dr ouders vragen en ws is de huisarts bellen al een stap te ver.ze was toch al bij huisarts geweest? die had ook een test gedaan, die was negatief.

Nee, ik vind het zielig. Dat kind is maximaal zestien, gaat dit nevernooit aan dr ouders vragen en ws is de huisarts bellen al een stap te ver.quote:fleurtje schreef op 16 april 2009 @ 16:19:

Nee, ik vind het zielig. Dat kind is maximaal zestien, gaat dit nevernooit aan dr ouders vragen en ws is de huisarts bellen al een stap te ver.Je bent te goed voor deze wereld
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:17:

W3lkE t3sT h3B j3 H3T l@@t5t g3d@@N? D3 Po5itIEv3 oF dE N3g@tIev3?
Als je een test bij de huisarts hebt gedaan ben je níet zwanger.
Ik kan best lief zijn, Smollie :-)

Na de huisarts test heeft ze nog thuis getest, begreep ik. Ik weet niet na hoelang er een plusje stond of hoeveel tijd er tussen al die testen zat.
quote:DJ Momo schreef op 16 april 2009 @ 16:19:

[...]

3N H03v337 d@g3N n@ j3 N0D? 0f Y?Damn nu wordtdtdt ik echt oud....kan het niet meer volgen.
Overigens is een test vd huisarts echt niet beter dan die van de Etos ofzo.
Heb je uberhaupt redenen om te denken dat je zwanger bent? Ben je aan de pil? Gebruik je een condoom? Hoe oud ben je en heb je een vaste vriend?
quote:misschicken schreef op 16 april 2009 @ 16:21:

[...]

Damn nu wordtdtdt ik echt oud....kan het niet meer volgen.

ondertitels voor Miss Kip;

en hoeveel dagen na je NOD? of ei?
Positieve test = zwanger

Al heb je er maar 1 positieve en 100 negatieve, dan geldt alleen de positieve. Omdat de test zoekt naar HCG in je plas en dat heb je alleen als je zwanger bent, testen kunnen niet vals positief zijn.

Je bent dus zwanger.
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:22:

Heb je uberhaupt redenen om te denken dat je zwanger bent? Ben je aan de pil? Gebruik je een condoom? Hoe oud ben je en heb je een vaste vriend?kan je alleen van een vaste vriend zwanger worden dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven