Seats and Sofas
maandag 20 januari 2020 om 14:51
Iemand hier een bank gekocht? Topic hier is van 2015..
Ik lees op Trustpilot (veel) negatieve reviews, maar voor hetzelfde geld plaatsen de tevreden klanten geen review!
Ik lees vaak opdringerige verkopers, slechte aftersales.
Toch lijkt het me dat ze niet zó lang kunnen bestaan met enkel ontevreden klanten?
Ik lees op Trustpilot (veel) negatieve reviews, maar voor hetzelfde geld plaatsen de tevreden klanten geen review!
Ik lees vaak opdringerige verkopers, slechte aftersales.
Toch lijkt het me dat ze niet zó lang kunnen bestaan met enkel ontevreden klanten?
maandag 20 januari 2020 om 17:02
maandag 20 januari 2020 om 18:35
Dan hebbeb wij het getroffen met S&S. 4 jaar geleden een grote hoekbank gekocht,is niet doorgezakt,bekleding is heel en een niet opdringerige verkoper.We konden bij de aankoop gratis(?)pannen krijgen die hebben we geweigerd,ging direct 100 euro van de prijs af.Ik ben erg van de afding en heb er nog 200 afgekregen,met de koffie en taart omdat er iemand jarig was vond ik t wel geslaagd.De banken zitten en liggen heerlijk.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
maandag 27 januari 2020 om 08:25
Kijk hier eensTropischvisje schreef: ↑20-01-2020 15:03Ik ben ook op zoek naar een goede bank. Ik wil er best wat voor betalen, maar Montel vind ik lelijk, de mooie banken van meubel zaken als Goossens die zijn polyethter met vlokjes etc.
Weet iemand een echt goede meubelzaak voor banken?
Leolux design vind ik niet mooi helaas
https://www.gelderlandgroep.com/en/
maandag 27 januari 2020 om 08:41
Wij hebben hele goede ervaringen, onze eerste bank daar gekocht, na 6 jaar veruild voor een hoekbank ook van daar. En grote bruine ribfluweel. We hebben hem nu 4 jaar en is totaal niet doorgezakt.
Zodra ik de winkel binnenkwam heb ik gelijk gezegd dat ik niet wil dat ze me benaderden omdat ik dan gelijk naar buiten zou lopen. Daar hebben ze zich aan gehouden .
Dat de banken van ongekende lelijkheid zijn vind ik een rare opmerking, want er zijn in elke winkel wel dingen die je niet mooi vindt .
Mijn vriendin heeft daar ook een bank gekocht en is ook tevreden.
Zodra ik de winkel binnenkwam heb ik gelijk gezegd dat ik niet wil dat ze me benaderden omdat ik dan gelijk naar buiten zou lopen. Daar hebben ze zich aan gehouden .
Dat de banken van ongekende lelijkheid zijn vind ik een rare opmerking, want er zijn in elke winkel wel dingen die je niet mooi vindt .
Mijn vriendin heeft daar ook een bank gekocht en is ook tevreden.
maandag 2 maart 2020 om 16:59
Wij hebben jaren een leren 2 Zits gehad met relaxdeel. Heeft prima kleuter en puberteit doorstaan. Na verhuizing weggedaan omdat we een hoekbank wilden. Ouders al 17 jaar een leren bankstel 1-2-3zits met relaxdelen. Wel ook voor zwaarste kwaliteit leer gekozen, was geen goedkoop bankstel. Maar pas 2 naden laten repareren door vakman en die was te spreken over het goede leer. Ook afgelopen jaar de veren van relaxdelen vervangen, maar dat was met 2 tientjes opgelost. Zelf besteld op internet.
Je kan het dus treffen, moet erg goed kunnen onderhandelen en je niet omver laten praten.
Je kan het dus treffen, moet erg goed kunnen onderhandelen en je niet omver laten praten.