ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Jolantje en Lisey hebben mail!!

Varisha, jij je pakje al binnen?? Ben erg benieuwd wat je ervan vindt!!

Nog geen char boek???

Schravelvot, fijn dat de riemen je passen en dat je ze leuk vindt!! Ga voor de brievenbus liggen voor je pakje. Ben erg nieuwsgierig.

4HK, oh, dat gaat dan nog niet passen nee, hahaha. Heb ik gelijk 2 mensen met 1 pakje blij gemaakt!!

Iry, heb jij al bij mijn spulletjes gekeken??
taartje,nope geen pakje...en ook geen charboek :(
hondje mijn zusje had je chocola ontvangen was helemaal verbaasd... belde me op om te vragen waarom ze dat kreeg ik had toch die spullen opgestuurd? haha...

en taartje je gamecube spel was ook bij haar aangekomen ze kreeg hem tussen de middag vlak voor ze weer naar school moest dus kon vanmiddag pas spelen, weet dus nog niet of ze hem leuk vindt, maar ze was in ieder geval er erg blij mee.

fijn dat het bij jou aangekomen is varisha.

tallulah, had jij dat manicureset/apparaat geval? ter ruil? ik kan je 'winkel' nergens meer vinden....
quote:Hondjewoef schreef op 16 april 2009 @ 14:00:

Hey allemaal! Fijne paasdagen gehad? Ik wel, lekker druk ook.

Daarom ga ik nu 'even' 14 pagina's bijlezen

@Zwieber: je gelooft het nooit, maar er is een pakketje naar je onderweg! Ik zal je binnenkort nog even het trackingnummer sturen.Super want ik ben bijna door alle afleveringen van seizoen 1 tm 4 heen! Dank je!
quote:lola68 schreef op 16 april 2009 @ 13:32:

Bambino, had jij al wat opgestuurd? Ik namelijk nog niets ontvangen. Dus voordat ik boos op de postbode wordt....Zou ik wat sturen voor je dochtertje? als dat zo is dan gaat het zo met de post mee, dat heb ik vanmiddag gescoord!
Varisha ik ben straks bij de schoenmaker geweest voor de laarzen ennnn hij kan ze breder maken Ben zooo blij want man wat baalde ik dat ze (nét) te smal waren. Ze worden nu compleet gecustomized Ooow ik kanniewachten haha
ik moet even mijn frustaties kwijt...

heeft met niemand hier te maken hoor...maar moet t ff kwijt..

wordt zo gek van mensen...dat ze zo egoitisch zijn en rekening met niemand houden...

ik word zo gek van het gestress...me hoofd die soms bij uit elkaar barst

wordt zo gek van de tranen...de pijn van binnen...

wordt gek van mensen die me misbruiken,terwijl ik het zelf toe laat...

word gek van ALLES...

ben boos...gefrusteerd...verdrietig...bahhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:varisha schreef op 16 april 2009 @ 18:26:

ik moet even mijn frustaties kwijt...

heeft met niemand hier te maken hoor...maar moet t ff kwijt..

wordt zo gek van mensen...dat ze zo egoitisch zijn en rekening met niemand houden...

ik word zo gek van het gestress...me hoofd die soms bij uit elkaar barst

wordt zo gek van de tranen...de pijn van binnen...

wordt gek van mensen die me misbruiken,terwijl ik het zelf toe laat...

word gek van ALLES...

ben boos...gefrusteerd...verdrietig...bahhhhhhhhhhhhhhhhhHow come Varisha? What happened?
sterretje wat had jij ook alweer nodig voor dat kindje in kenia?
quote:summerxx schreef op 16 april 2009 @ 18:29:

[...]

How come Varisha? What happened?

eigenlijk helemaal niet zoiets groots... en normaal maakt t me allemaal niks uit..maar vandaag beetje pissig...

ik zoek verkopers in de parfumerie....een nicht van wilde t zo graag doen,leek dr zo leuk dit en dat bla bla bla...dus ik langs met t marketingplan en alles... (moest 85 km rijden)... krijg ik een min of 5 voor dat ik er was een smsje: je hoeft niet te komen hoor, ik zie er toch vanaf.

Prima maar sms me dan ff in de middag...me auto rijdt niet op water :S zit zelf momenteel best wel krap...laat ze me zo ver komen...voor niks...heb dr niet eens gezien :S

en ze is niks verplicht...ik heb t dr ook niet gevraagd...ze begon zelf erover....en dan zo'n flashactie

grr

als je geen zin hebt...prima weetje...maar laat t me dan ff weten...

dus sprak dr aan op msn...begint ze met 1 of andere smoesjes...totaal niet geloofwaardig...klinklare onzin...

nou dan word ik nog bozer...ga niet tegen me liegen...

je zal dr wel niks van snappen haha...maar ben echt chagerijnig...
sommige mensen varisha........ die moet je gewoon lekker links laten liggen.. opzoutuhhh...

maar ik zou zeggen gooi het er uit, dan ben je dadelijk sjaggie af ;)
lisey: zag allemaal leuke dingen geloof ik in je album, maar is ook allemaal al weg.. haha schiet ook niet op ;)
Er komt zo weer een zooitje bij in mijn album.

Heb vanmiddag de kasten uit lopen mesten, man man man wat komt daar toch een berg uit ;)
bambino....dat weet ik ook wel...en normaal zou ik echt denken...whatever...maar nu..grrr zit gewoon te janken om alles...snap zelf niet goed waarom...grrr
lekker even laten gaan, dan is dit gewoon de druppel en soms is dat nodig om weer op te laden voor alles en weer door te gaan.

Ik reik je een viritueel zakdoekje aan ;)
ja denk t ook...grrr heb zin om iets kapot te gooien ofzo haha
doe je dat toch, dat helpt vaak. Je kan wel het beste buiten gaan staan ;)
haha gekkert :P

ik ben nu pakjes aan t maken....kan ik ook ff me gedachten op 0 zetten...en dat terwijl t zulks heerlijk weer is....tis niks voor mijom me zo te voelen terwijl de zon schijnt haha

oow ja trouwens wilde je nog ruilen??want na je mailtje dat ik mijn kamers leeg moest maken en geen dingen meer moest verzamelen heb ik niks meer van je gehoord haha
Varisha

Hier een dikke knuffel voor jou...

En een stapel borden om stuk te gooien..
hahah jolantje...je laat me nu wel weer een beetje lachen....
Graag gedaan..
haha dat klopt ik ga vanavond of morgen er even voorzitten en iedereen mailen. Ik ga nu foto's maken voor de volgende ronde zooi, dus maak je borst maar nat en je kasten leeg

enne Varisha : ik heb in mijn album nog een stapel borden staan
ik ga ff snel pakjes weg brengen

ben zo terug...dan ga ik jou pakje maken jolantje en die van taartje
gekke bambino....
Va, die ervaring van jou lijkt dus op wat ik had met de bruid van de week. Enorm vervelend hoe mensen tegen je kunnen liegen en dat terwijl het totaal onnodig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven