Lang geleden... deel 2
donderdag 16 april 2009 om 21:03
donderdag 16 april 2009 om 22:17
Nee, het lijkt op dat je een lui stuk vrouw bent!
Maar ik geef je groots gelijk, als je gevoel nu zegt 'pfff wat een moeilijk en energievretend plan' dan moet je het zeker niet doen.
Wat ik dan wel weer jammer vind, want ik wil als het een beetje gaat wel komen!
Maarre, gewoon geen zin morgen EV, of meer een jeutje-hoe-kom-ik-daar-en-overleef-ik-dat?
Maar ik geef je groots gelijk, als je gevoel nu zegt 'pfff wat een moeilijk en energievretend plan' dan moet je het zeker niet doen.
Wat ik dan wel weer jammer vind, want ik wil als het een beetje gaat wel komen!
Maarre, gewoon geen zin morgen EV, of meer een jeutje-hoe-kom-ik-daar-en-overleef-ik-dat?
donderdag 16 april 2009 om 22:27
donderdag 16 april 2009 om 22:39
donderdag 16 april 2009 om 22:42

vrijdag 17 april 2009 om 10:42
Ha lieve Iry, ... puf en lef ontbreken in ernstige mate, eerlijk gezegd. Vooral het lef.
Ben nu trouwens allemaal aan het bellen met UWV en werkgever, vanwege allerlei financiële zaken, dus wat dat betreft zou ik liever aan de koffie met gebak zitten daar bij jullie en het over leukere dingen hebben. Blegh.
Ben nu trouwens allemaal aan het bellen met UWV en werkgever, vanwege allerlei financiële zaken, dus wat dat betreft zou ik liever aan de koffie met gebak zitten daar bij jullie en het over leukere dingen hebben. Blegh.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 17 april 2009 om 11:07
Het gatver Ev,
Dat zijn niet de leukste dingen.
Ik snap dat lef en puf heel goed hoor.Vooral dat lef.
Als het niet hier was geweest was ik ook gestresster en weet ik niet of ik dat zou kunnen.
Maar wie weet(en hoop ik) dat het er wel een keer van mag komen.
je lijkt mij ook een prachtvrouw om te ontmoeten en een taartje mee te eten.
Succes vandaag met het geregel.
Liefs!
Dat zijn niet de leukste dingen.
Ik snap dat lef en puf heel goed hoor.Vooral dat lef.
Als het niet hier was geweest was ik ook gestresster en weet ik niet of ik dat zou kunnen.
Maar wie weet(en hoop ik) dat het er wel een keer van mag komen.
je lijkt mij ook een prachtvrouw om te ontmoeten en een taartje mee te eten.
Succes vandaag met het geregel.
Liefs!
vrijdag 17 april 2009 om 12:13
Ik kan me ook heel wat leukere dingen voorstellen dan die vervelende rompslomp Elmervrouw. Jammer dat je niet komt, maar ik snap het heel goed. Volgende keer beter.
Ier, maak je niet te druk, het komt allemaal wel goed. Ik vind het al helemaal top dat we welkom zijn!
Lynn, Appel, van mij de lieve groetjes!
Ier, maak je niet te druk, het komt allemaal wel goed. Ik vind het al helemaal top dat we welkom zijn!
Lynn, Appel, van mij de lieve groetjes!