Tjetter! Anoniem onzinnig chatten

16-04-2009 17:26 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de site Tjetter!?

http://www.tjetter.nl/

Vreselijk onzinnig, soms heel erg grappig, gewoon ouwehoeren over niets met onbekende mensen

Wat vinden jullie ervan?
Haha, subtiel hoor Dushi... waarschijnlijk werkt het prima bij Tjetter! Iemand al foto's / msn-adressen / irl adressen aan de ander ontfutseld?
Aha emoticon is dus te zien. Thanks Teigera. Ik vond hem wel geschikt voor dit topic. Zeker gezien al die geillaards die daar op die tjet zitten.
Ja! Ik heb al 2 msnadressen en 1 hyves-pagina gekregen, echt al na 2 minuten chatten.

Mannen zijn er erg gretig. Ik hoorde ook steeds dat er niet al te veel vrouwen zijn, dus als er dan eentje is, willen ze gelijk van alles van je weten.
Je bent dus een prooi hahaha. Laat je maar niet vangen Lady...geen idee welke maffe mannen er achter zitten.
Nee, ben wel zo slim om zelf geen prive-gegevens achter te laten!

Inderdaad omdat je niet weet met wie je chat en er ook nog eens heel veel mensen mee kunnen lezen.

Daarom vind ik het wel zo vreemd dat die mannen wel meteen met allerlei prive info rond strooien.
quote:LadyPhoxy schreef op 16 april 2009 @ 22:35:

Ja! Ik heb al 2 msnadressen en 1 hyves-pagina gekregen, echt al na 2 minuten chatten.

Mannen zijn er erg gretig. Ik hoorde ook steeds dat er niet al te veel vrouwen zijn, dus als er dan eentje is, willen ze gelijk van alles van je weten.Zij hebben zeker nooit geleerd dat ze niet te scheutig moeten zijn met prive-informatie... Vreemd hoor, dat je zo makkelijk adressen krijgt! Of ben jij gewoon heel verleidelijk goed??
Heel goed Lady, want echt je weet nooit welke weirdo's het zijn en nog erger wat ze van plan zijn (behalve sex...) Beter voorkomen dan genezen!
Volgens mij beseft een flink deel niet dat mensen mee kunnen lezen

Ik zie bij meekijkgesprekken echt allerlei persoonlijke info voorbij komen, en linkjes naar foto's enzo.

Zowel M als V

Misschien zou die waarschuwing onderaan iets duidelijk moeten zijn?
Melding staat er wel lees ik net in je posting maar niet duidelijk leesbaar dus.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 16-04-2009 22:59
Reden: Posting van Elcid niet goed gelezen.
% gewijzigd
Wat is Egf ?

En waarom is geile anita opzoek naar een lekkere vent ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
de één: en jij?

de ander: Houten, net onder Utrecht

de één: ik ken het, de trein komt er langs ;)

de ander: klopt

de ander: hoe kom je hier op deze chat?

de één: via een linkje op een forum

de ander: grappig

de één: maar dat geldt volgens mij zo;n beetje voor iedereen hie

mmmh zal ze van Viva komen, enzo ja, is ze adn wie ik denk dat ze is ? :-d/
Het is af en toe net tv

Zo zappend tussen die gesprekken.
de ander: heee

de één: hallo

de ander: egf dbb paig

de één: v of m ?

de ander: vrouw

de één: M

Ik snap dus alleen het begroeten en het vrouw of man vragen, .... egf dbb paig .. geen idee
quote:borodini schreef op 16 april 2009 @ 23:18:

Wat is Egf ? Volgens mij Elle Girl Forum (ofzo)

Dus er zijn nu een zooi computernerds, bodybuilders, Vivaforummers, Elleforummers en Paiqers als ik het goed heb

Maar er beginnen nu een hoop mensen te komen die een link via-via hebben gekregen.

Leuk om zo'n ontwikkeling live te zien

(Bij het begin van dit topic waren het vooral computernerds en Vivaforummers)
quote:ElCid schreef op 16 april 2009 @ 23:22:

[...]

Volgens mij Elle Girl Forum (ofzo)

Ja en dan heb je nog DBB... dat zijn iets van Dutch Body Builders...

Volgens mij overspoelt zo'n beetje elk forum nu deze site...
quote:borodini schreef op 16 april 2009 @ 23:19:

de één: en jij?

de ander: Houten, net onder Utrecht

de één: ik ken het, de trein komt er langs ;)

de ander: klopt

de ander: hoe kom je hier op deze chat?

de één: via een linkje op een forum

de ander: grappig

de één: maar dat geldt volgens mij zo;n beetje voor iedereen hie

mmmh zal ze van Viva komen, enzo ja, is ze adn wie ik denk dat ze is ? :-d/Wie dacht je dat het was dan?
Ik heb ook bij een zelfmoord chat mee zitten lezen. De een begon al met: "Ik zie het niet meer zitten, ik wil dood." of zoiets. Vraagt ie aan de ander: "Wie ben jij?" Zegt de ander: "Ik ben magere Hein. Zullen we ergens afspreken?"

(...) Vroeg de een of ie nog terug kon als ie er spijt van had. Zegt de ander: "Nee." Zegt de een: "Dan moet ik denk ik toch magere Joop hebben."

Nou ik heb dubbel gelegen om dit gesprek!
Je had er bij moeten zijn, zeg maar? Mja....
Ik denk niet dat het hetzelfde gesprek was als met dat pistool naar het werk. Maar ik had zo het idee dat de een er niks van meende. Dat ie het voor de grap deed.

Juist omdat het anoniem is.

Heb het gesprek gekopieerd en op mijn pc opgeslagen.
quote:Brummetje schreef op 17 april 2009 @ 06:31:

Ik denk niet dat het hetzelfde gesprek was als met dat pistool naar het werk. Maar ik had zo het idee dat de een er niks van meende. Dat ie het voor de grap deed.

Juist omdat het anoniem is.

Heb het gesprek gekopieerd en op mijn pc opgeslagen.Waarom? Omdat je denkt dat het toch serieus is?
Nee, omdat het zo grappig was. En juist door de grapjes van de een, vermoedde ik dat ie zat te geinen met de ander. En de ander ging er ook leuk op in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven