!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Hier ook bezig met de kast aan het opschonen. Net als bij jou Ibbel broekmaat 56 gaat nog maar boven ook 62.

Bewaar de kleertjes wel maar niet voor mezelf!! Bij ons is het ook 2=klaar!!!!

Mss (hopelijk) krijgen mijn zus en/of schoonzus nog een kleintje. En anders kan ik ze nog altijd wegdoen.

Hier liggen beide kids heerlijk te slapen. ik hoop tot morgenochtend 7 uur!!! whisefull thinking hihi

Idd een leuk badpakje (ik dacht al jurkje hihi)

lief is sowieso een leuk merk. Had van mijn zus een oranje pyama gekregen met slaap! erop leuk.

Vandaag echt superpijn aan mijn rechterborst, dacht echt aan een beginnende borstontsteking? ben aan het kolven gegaan maar kreeg de harde plek niet weg. Toen merle na een hele lange middagslaap wakker werd haar aangekoppeld en voila weg! Wat hebben die kleintjes toch een kracht (gelukkig)

Kolven is hier overigens ook geen probleem.

Heb opeens wel het probleem dat mijn linkerborst mijn kind probeert te verdrinken, men. De melk spuit er zover uit, gewoon tot aan mijn knie en verder!!! whaaaa
Hey Barrel *zwaai*

Hier ook onder nog 56 trouwens. Heb de eerste broekjes 62 gekocht vandaag.

Ik heb dat ook wel eens een harde plek. Doet dan pijn en krijg het niet altijd weggekolfd. Maar als ik een hongerige Bojan aanleg, heeft ie hem zo weg!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Voor mijn gevoel is hij ineens meer gaan drinken trouwens. Hij laat er nu een paar keer per dag langer tussen. Vandaag hadden we 4.30-9.30-12.00-17.00 en 19.00. Hij kan er dus lang tussen en wil dan 2 keer snel achter elkaar. Hij drinkt nu 1 borst per keer en die drinkt hij ook echt helemaal leeg (aaaaaaaaah dan hangen ze!!!!).Ik heb net gekolfd en kreeg er nog maar 120 uit beide borsten. Paar dagen geleden had ik op een dag nog 300 ml over.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hier ook geen paracetamol nodig gehad. Meisje heeft eigenlijk helemaal geen last van de prikjes (tot nu toe dan) en is super vrolijk en lief. Ben helemaal blij, want ik zag er toch wel een beetje tegenop.

Floor: Wat lekker op de boerderij! Ik woon zelf in een dorp en vind het heerlijk. Vanmiddag weer een uur gewandeld tussen de weilanden met lammetjes. Zo schattig. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat je man weer weggaat.. Hoe lang blijft hij dit keer weg?

*zwaai* voor de rest!
He Barrel, die pyjama heb ik vanmiddag besteld.. Ook oranje. Vond hem te schattig... (kwam allemaal doordat ik ff een plaatje van het badpakje ging zoeken..)

En voor de rest heb ik net gesport, dus ff bijkomen, zo douchen en dan een flesje geven en dan slapen..

Ibbel.. Ja hoor, jij mag wel blijven..
Hier even een kort berichtje.

Jesse is weer helemaal de oude en begint echt met lachen nu en dat is zo mooi!

Ben gewoon elke keer weer verliefd op dat kleine mannetje.

Ik ben zo blij dat hij geen pijn meer heeft.

Ik hoop dat ik ook mag blijven met schrijven vind het veels te gezellig.

Ben wel benieuwd hoe het met de andere dames eigenlijk gaat.

Iemand had het over paracetamol door snijden.

Maar dat kun je beter niet doen omdat het niet 50/50 verdeeld is een zetpil.

Kun je beter even bij een andere apotheek proberen 60 mg te krijgen.

Maandag moet Jesse voor de prikjes en hier raden ze aan voor de tijd een paracetamol te geven.

Ik weet nog niet of ik dat ga doen nog even over nadenken.

Vandaag pampers en billendoekjes van zwitsal ingeslagen bij etos.

Kan weer een tijdje vooruit.
quote:frans3 schreef op 16 april 2009 @ 20:43:

Voor mijn gevoel is hij ineens meer gaan drinken trouwens. Hij laat er nu een paar keer per dag langer tussen. Vandaag hadden we 4.30-9.30-12.00-17.00 en 19.00. Hij kan er dus lang tussen en wil dan 2 keer snel achter elkaar. Hij drinkt nu 1 borst per keer en die drinkt hij ook echt helemaal leeg (aaaaaaaaah dan hangen ze!!!!).

Ik ga om deze reden ook oneindig bv geven, blijven ze tenminste stevig

Ik heb net gekolfd en kreeg er nog maar 120 uit beide borsten. Paar dagen geleden had ik op een dag nog 300 ml over.

Waarom kolf jij zoveel ben je een bedrijfje begonnen... Milk Inc.

B12 wat fijn dat het beter gaat met jesse! Die lachjes zijn onbetaalbaar.

Sjaanie, goede smaak

Fesa lekker he zo'n dorp. Hier ook maar 612 inwoners (in de winter dan)

*zwaai zwaai*

oja ik wil ook blijven (mag dat sjaanie ah ah )
Evene ego berichtje Jesse heeft van 24.00 tot 07.30 geslapen...... zucht wat heerlijk.
Dames,

Ik lees nog altijd mee met jullie, maar kom er niet aan toe om te reageren. Ik zag dat jullie willen gaan opschonen. Bij deze meld ik me dus aan voor verwijdering.

veel plezier nog met zijn allen! En ik blijf nog wel af en toe meelezen!

Natuurlijk heel veel geluk met jullie kindjes! (hier gaat alles op het doorslapen na, super!)
Frans: het gaat de goede kant op qua doorslapen. Freek deed hetzelfde als Bojan. Maar iedere nacht wat langer slapen levert overdag latere voedingstijden op. IPV 18 uur, is de laatste voeding nu om 19:30 en wat denk je? Hij sliep vannacht tot 6:15 uur door!!

Hoera mijn eerste keer doorgeslapen!! Ik ben helemaal uitgerust, terwijl voor zijn geboorte opstaan om 6 uur doodzonde was. Dan sliep ik meestal wel tot 9 uur. Hahaha.
B12: wat geweldig dat Jesse geen pijn meer heeft!!

Ja, als er gelachen wordt vallen alle zorgen van je af, hier wel tenminste. Dat is zo geweldig. Hij heeft er ook echt van die pretoogjes bij, smelt! En doorslapen, ook super. Die Jesse maakt een sprong vooruit zeg!

Man gaat morgenvroeg 5 uur weg. Blijft dan ws twee weken. Hij weet nog niet op welke dag hij terug komt maar veel langer mag hij niet wegblijven. Ik moet bijna weer aan het werk en de ophaaltijden zijn op mijn man gericht omdat ik vaak in de avonduren werk. Volgende week bezoekje bij gastouder afleggen en even overleggen of hij langer kan blijven als man nog langer weg moet, of voor de ev volgende keer.

Zo irritant, vorige jaar is hij niet 1 keer zo ver weg geweest en dit wordt al de 5e week van dit jaar. Oneerlijk verdeelt, maar ja.

Hij werkte deze week van 6 tot 18 maar geeft zelf aan dat het niet echt op schiet. Er moet nog zoveel software geschreven worden.... Hij lijkt een beetje op een lijk en ik vind het niet echt verantwoord als hij dit nog heel lang op deze manier doet.

Maar ja, hij vindt het werk op zich helemaal leuk, het land waar hij naar toe gaat is een ware belevenis en de banen liggen ook niet meer voor het oprapen.

Zwaai naar Biaha!

Ik krijg vanmiddag een massage! Mijn zus gaat dan lekker met Freek tutten. Helemaal genieten dus.

Dag dag
Zo Floor geniet ervan!

En willen jullie niet zo opscheppen!!! Nou ja ik mag ook niet klagen hoor, tussen 4 en 5 washet vanmorgen maar ik heb net als Frans dat ik dan niet meer kan slapen een lange tijd óf juist heel bizar ga dromen.

Zoontje heeft gister voor het eerst niet meer zolang gehuild, echt heerlijk! Nou ja hij heeft wel tot 22.00u bij me op bed gelegen en maar ruften laten.. Ik had hem na de voeding op m'n borst liggen en hij kreunde echt enorm en zetten helemaal af met z'n beentjes. Hij leek wel een vent zo'n geluid kwam er uit. En stínken!

Frans ik zeg dus blijkbaar heel vaak oké, want zoon zegt nu ook op alles oké... en hij heeft'het 'huh?!?!?!?!' ontdekt.. Maar volgens mij is het gewoon omdat hij het leuk vind om te zeggen en niet omdat hij me niet verstaat. Leuk he, oudere neefjes en nichtjes, ze leren ook gelijk alle rottigheid!

Lein wat trekken jullie Meisje aan? M'n nichtje heeft nu ook een spreidbroek maar ze zitten er een beetje moeilijk mee te doen. Maar moet je broekjes verknippen of kan je gewoon een maillotje aantrekken en dan dat ding eroverheen?

M'n zwager deed ook een beetje dramatisch dat ze het kruipen en omrollen helemaal over ging slaan. Jemig zeg, dat kind is pas 3 maanden en ze moet hem een half jaar om. Alsof ze met 9 maanden dan gelijk om de tafel gaat lopen!

Ik moet eigenlijk hard aan de slag in huis maar heb geen zin. Zoon is nu lekker aan het klooien en zoontje ligt te slapen, wil even genieten van de rust

Vanmiddag moet ik nog oppassen dus dan doe ik dan het huishouden wel.

Ohja ik las dat een paar van jullie vlakbij de Efteling wonen, is het ook leuk om daar naar toe te gaan met zoon? We hebben kortingkaartjes van de AH maar dan nog, 40 euro (en dan nog benzine!) voor een pretpark waar je met een peutertje niks kan doen vind ik wel een beetje teveel geld.

Floor en Frans moeten jullie mannen altijd zoveel naar het buitenland of is dat tijdelijk? Ik ben in de eerste week van mei waarschijnlijk alleen maar ik heb ook m'n broer/zus/ouders in de buurt wonen dus echt alleen ben ik niet, ik hoef maar te brullen en ze staan al voor de deur!
Even een ego-berichtje... Het is een klaagzang, dus alle vrolijke mensen, scroll vooral door.....

Telkens als ik hier schrijf dat het huilen wel meevalt, dan barst de bom weer. Oké, ze is sinds woensdag wéér gestart met nieuwe voeding (4e of 5e x inmiddels, arme prul) en met de medicijnen tegen reflux. Maar ik trek het echt even niet meer.

Woensdag was zoooo erg. Ze heeft zoveel en zo HARD gehuild. Vriend was de hele dag weg, ook 's avonds. Ik legde haar in bedje 's avonds en ze begon weer zo hard... Ik barstte spontaan in snikken uit. Staat toevallig net m'n schoonzusje aan de deur om iets op te halen. Die schrok er echt van en heeft meteen Veerle even "overgenomen". Natuurlijk was ze zo stil bij haar. Wel nog een paar x terug gemoeten voor het tutje, maar verder ging het goed.

Ben woensdagavond begonnen met huilen en zo'n beetje gisterenavond gestopt. Nog 1 week vrij voordat ik moet werken en ik trek het echt niet om die week alleen met Veerle te zijn. Vind het zo erg, voel me een vreselijke moeder, maar ik heb het helemaal gehad. Het is zo'n schat en als ze naar me zit te lachen barst ik ook al in tranen uit. Maar ik kan het huilen niet meer hóren! Moet echt een week de "hulptroepen" inzetten, en die hebben we gelukkig genoeg. Vriend werkt gelukkig maar 3 dagen volgende week. 1 dag opa en oma, 1 dag waarschijnlijk mijn zus en die andere kijk ik wel.

Ik snap nu wel waarom zwangerschapsverlof maar 10 weken is. Anders zouden veel baby's het niet overleven, haha. Nee, dat is een grapje. Ik heb gelukkig niet de neiging haar iets aan te doen ofzo, maar wel de neiging om haar in de kinderwagenbak te leggen, bij de eerste de beste af te leveren en te zeggen "succes ermee, ik ben pleite".

Voorheen kon ik het best hebben als ze huilde, maar nu naar 1 minuut trek ik het al niet meer.

's Ochtends wordt ze om 6 uur wakker en krijgt ze de fles. Even spelen (is ze altijd super vrolijk) en dan als ze moe wordt begint de ellende. In bed alleen maar huilen, huilen, huilen. Soms neem ik ze bij me (net als vanochtend) en dan slapen we met z'n 3en nog tot 10 uur. Maar ja, dat kan straks niet als ze bij de oppas is. Kan moeilijk tegen opa zeggen dat hij haar in bed moet nemen, haha. Dus eigenlijk ben ik niet zo blij met die oplossing om haar stil te krijgen. Maar ja.

En als ze eenmaal begint. Net als gisteren. Ze lag op het speelkleed te spelen en toen verslikte ze zich. Ze begon te huilen en is dus niet meer gestopt. Ik zou denken dat ze na 5 minuten klaar is, als de verslikking voorbij is, maar zo werkt het dus niet.

Volgende week is ze 12 weken en je hoort vaak dat baby's met 12 weken minder huilen. Daar hou ik me nu maar aan vast...

Als ik straks ga werken dan werk ik 3 dagen. Ik krijg het nu al benauwd dat ik dan dus 2 dagen thuis ben. Misschien is dat nu even omdat ik het helemaal gehad heb, maar heb zelfs al kdv's gebeld hoe lang de wachtlijst is. Erg he...

Denk ook dat ik hier toch met iemand over moet gaan praten. Het laat me echt niet los. Ik lig 's nachts wakker te piekeren, m'n eetlust is verdwenen en heb er gewoon hartkloppingen van. Soms vraag ik me wel eens af of het niet iets van een postnatale depressie kan zijn. Tenminste, dat hoop ik stiekem, want dan gaat dit gevoel tenminste weer over. Als dit voor altijd zo is..............

Nou, m'n hart is even gelucht, sorry voor dit zeurverhaal. Moest het even kwijt... Hopelijk is het niet een heel warrig verhaal geworden.
Jemig Konela...

Heel goed dat je aangeeft dat je het niet meer trekt! En ik heb al enorme bewondering voor je, ik zat al te janken toen zoontje voor de 4de dag begon te huilen en dat is dan nog maar 3 uurtjes achter elkaar.

Ze treft het ook niet zo met al die wisselende voedingen en mss moet je haar gewoon even een dag en een nacht wegbrengen zodat je even tot rust kan komen. Túúrlijk ben je gek op haar maar dat huilen...

Prober anders voor de eerste 2 weken je vrije dagen alvast vol te plannen, heb je iig iets om naar uit te kijken! Al is het maar wandelen of op de koffie/lunch/avondeten bij je familie.

SUCCES!!!! (en nog een dikke knuffel)
Aah, Konela. Het gaat over. Dat is 1 ding. Maar hoe jij je voelt is enorm vervelend. Toch is het enorm logisch. Ik had het laatst ook helemaal gehad toen freek maar zo bleef huilen en dat is bij hem al na 2 dagen over, maar bij Veerle niet.

Maar dat je er wakker van ligt, geen eetlust meer hebt en hartkloppingen voelt dat vind ik een reden om er eens met iemand over te praten. Het kan wel in de richting van een postnatale depressie gaan. Dit gevoel gaat hoe dan ook over en is zeker niet voor altijd! Je hebt alleen even een DIP.

Dus breng haar bij bekenden als je het niet aan kunt maar probeer je er ook overheen te zetten. Ik heb niemand om hem te brengen dus ik moest me sowieso wel vermannen en bij mij werkt dat behoorlijk goed. Ik zeg dat tegen mezelf: ik heb er voor gekozen om hem op de wereld te zetten. Ik moet voor hem zorgen. Hij huilt nu even maar vannacht is hij wel weer stil en dan probeer ik te slapen.

Gisteren huilde hij na de inentingen. 2 uur!. Ik had hem in de draagzak, daardoor kalmeerde hij wel iets maar niet veel. Ik heb gewoon mijn ding gedaan en gedacht aan vrouwen die op het land werken met hun kind op de rug, hahaha.

Na de fles tegen beter weten in weer in bed gelegd en hij sliep gewoon!! Euhm, ik ben ook wat warrig maar ik wil hiermee zeggen dat je zoveel mogelijk moet houden aan eten, spelen, slapen maw RITME. En dat je haar dus moet laten huilen want ws doet je oppas dat ook en weet ze dat ze moet gaan slapen. En ik wil ermee zeggen dat ze jou feilloos aanvoelt. Jij: zenuwachtig, zij: huilerig. Sterkte, kop op! Je kan het.

Maar feit blijft zoals ik al vanaf dag 1 zei: Jezus wat maakt mijn kind een teringgeluid. Het is het enige wat ze goed kunnen en het moet wel op je zenuwen werken, stel je voor dat je haar niet hoort! That's nature.

Ik hoop dat je wat aan mijn woorden hebt.

IIG een dikke knuffel voor jou!
Konela, super dat je voor uit komt dat je het niet meer trekt!

Dat je dat toegeeft is al stap 1 niet waar en een slechte moeder ben je ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elke moeder heeft (zoals bokito ook schreef) van die momenten dat ze denkt pfffffffff NEEEEEEE.

Maar bij jou is alles nog ff iets erger. Hoop ook voor je dat vanaf die 12 wkn alles een beetje rustiger wordt.

dat wisselen met die voedingen en medicijnen geeft nou ook niet de rust die jullie nodig hebben. Is nl echt heel veel dat wisselen!

En ja besteed haar maar lekker uit. Er zijn zo te horen genoeg mensen die wel genieten van die momenten met haar en jij kan dan tot rust komen. Voor iedereen een win win situatie!!!!!!!!

Maar het belangrijkste is dat je jezelf voor moet houden:

JE BENT GEEN SLECHTE MOEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(je bent alleen de overtreffende trap van moe..... moeder )

[quote]Floortje_7 schreef op 17 april 2009 @ 11:35:

Gisteren huilde hij na de inentingen. 2 uur!. Ik had hem in de draagzak, daardoor kalmeerde hij wel iets maar niet veel. Ik heb gewoon mijn ding gedaan en gedacht aan vrouwen die op het land werken met hun kind op de rug, hahaha.

Wat heb jij toch een heerlijke kijk op dingen!

Bokito, dat he of huh dat ken ik maar al te goed. Echt niet normaal hoe vaak ze dat kunnen zeggen.

Ik ga er wel tegenin hoor want het is gewoon gewoonte. heeft niets met iets niet verstaan te maken.

Als hidde he zegt dan zeg ik "wat zeg je mama" of "wat zeg je oma". Hij doet het dan nl bij iedereen en dat vind ik zo onbeleefd.

heb vandaag "uitgeslapen", dus ga nu echt maar iets doen.

Mijn vader komt straks een paar dagen en mijn huis is als een ontploft mijnenveld
Lieve Konela,

Wat goed dat je eerlijk opschrijft hoe je je voelt. Je hoeft je echt niet te schamen hoor, voor je gevoel. Ik heb ook al een aantal keer flink meegejankt met Guus als hij tekeer ging. Dat ik hem even liet huilen in zijn kamertje omdat zijn harde geschreeuw letterlijk pijn deed aan mijn oren. En dan te bedenken dat Veerle nog veel vaker huilt, omdat ze zo'n pech heeft met voedingen en medicijnen. Je hebt het zwaar te voorduren en dit had je toch niet verwacht toen je zwanger was. Als je haar een dagje uitbesteed kun je zelf lekker bijkomen. Ga eens met vriendinnen de stad in met alleen een handtas ipv een luiertas, wagen, baby en horloge. Gewoon niet op de tijd letten en een mooie outfit kopen voor je eerste werkweek.

Een vriendin van mij zegt weleens: ik kan niet goed voor mijn kind zorgen als ik niet gioed voor mezelf zorg. En dat is in dit geval ook zo denk ik. Als jij zo moe bent en moeilijk kunt ontspannen door de situatie, dan voelt Veerle dat. Dus breng haar lekker naar oma en rust zelf even uit. Zonder schuldgevoel! Wat dat betreft hebben opa's en oma's meestal toch oogkleppen op hoor. Die vinden hun kleinkind geweldig, ook als het huilt.

Dikke knuffel voor jou meid!
Guus heeft vannacht weer van 23.00 u tot 6.30 uur geslapen! Zouden mijn wallen dan toch langzaam verdwijnen?

Floortje, ook petje af voor jou hoor, dat je het hoofd redelijk koel houdt met je hardwerkende man. je doet het toch maar allemaal.

ik merk hier dat vriendlief mijn hulp bij een hele hoop dingen nodig heeft als hij 's avonds Guus doet. 'Kun je even het speentje afwassen?' "Kun je even het badje vullen?" Eigenlijk vind ik dat stom, want ik doe het heel de week in mijn eentje en vind dat hij het ook alleen moet kunnen. Soms zeg ik daar ook kribbig iets van, maar eigenlijk is dat natuurljk onzin. Ik heb een soort geldingsdrang dat hij moet beseffen wat ik allemaal doe. Kinderachtig he

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
Hahaha Mientje ik doe dat juist andersom, als vriend er is ga ik aan hem alles vragen

Maar ook weer niet teveel, ik wil graag een derde (ooit) en wil niet dat hij dan zegt dat ik het niet aankan. Hmm, klinkt een beetje stom zo maar ik bedoel dat ik niet teveel wil zeuren omdat we hier ook zo voor gekozen hebben, hij zorgt voor de centen en ik voor de kids!

Als je man alleen is kan hij ook niet anders en moet hij alles veel beter plannen. Maar jij bent er nu dus dan is het ook veel makkelijker om hulp te vragen!

Ik wil echt heel graag shoppen voor de kinderen en voor mezelf. Ik heb echt een enorme zwemband over m'n broek hangen dus ik wil even shirts hebben die niet tot m'n navel komen.. (en die handig zijn met de bv!)

Voor de rest niet echt plannen. Of nou ja er draait een film in de bios, (he is just not that in to you?) die ik graag wil zien dus even m'n zusje en schoonzusje lief aankijken of ze met me meewillen. (en hopen dat de mannen kunnen/willen oppassen!)

Hebben jullie dat ook dat je de kleertjes van de oudste een beetje zat bent en dus nieuwe kleren voor de jongste wilt hebben? Oh wat klinkt dit verwend maar ik heb alles al bij zoon aangezien en wil dus eigenlijk wat andere dingen voor zoontje hebben.

Maar aan de andere kant zijn die kleren ook nog goed en koop ik liever nieuwe kleren voor zoon. Zoveel geld hebben we nou ook weer niet!

Ga even lekker eten,zoon naar bed brengen en dan hard aan de slag, hier is het ook een beestebende en moeten de bedden verschoont worden. Zoontje heeft allemaal haartjes in z'n bed,zoon snot en wij van die lekkere vette bv vlekken...
lieve Konela.

Heel goed dat je er voor uit komt dat het effe helemaal niet meer gaat. En geef dit ook bij je kinderarts aan. Die kan jou ook ontlasten met de zorg

Al weer een advies. Breng ze een nachtje bij iemand anders. Ja ik weet dat dat moeilijk is. ( Ik zie nu dat je bijna een week bij andere mensen onder de panne hebt)

Maar zo kom jij teminste uit die cirkel. Je gaan steeds meer op elkaar reageren. jij niet lekker in je vel. En Veerle dan ook.

Zo kan jij nieuwe energie opdoen. En ziet de wereld er een heel stuk beter uit.

.

Want elke keer een nieuwe voeding word ze ook natuurlijk niet rustiger van. En Veerle is toch al zo prikkel gevoelig.

Ik heb een prive berichtje gestuurd naar je hyves.

.
geniet nooit met mate
let niet op de spelfouten aub! haha ben moe..
Lieve Konela, ik snap helemaal hoe je je voelt, hier ook al voeding nr 5. En nog steeds gaat t niet geweldig. En dan kan de kinderarts niks vinden en zegt rustig, kom over 3 weken maar terug als het nog niet goed gaat. Tuurlijk, ik geloof best dat fysio iets kan doen als je kindje niet ontspannen is en die tips van zo'n sociaal pedagogisch verpleegkundige.... we hebben al zoveel geprobeerd, maar wie weet zit er iets bij. Maar je zit dus gewoon nog steeds met een kindje de niet lekker in zijn/haar velletje zit en dat doet zeer!!!. Het voelt voor mij toch een beetje als falen en idd een slechte moeder zijn. Slechte eetlust is wel iets waar je mee op moet letten, dat kan idd duiden op een depressie (postnataal of gewoon). En dat zou niet gek zijn na alle ellende. Hier gister ook een dag dat ik misselijk was en me gespannen voelde en dat heeft ook te maken met een depressieve achtergrond (postnataal nadat ik weer begon met werken na geboorte zoontje) dus ik herken de symptomen. Ga met iemand praten. Misschien moet je ook nog even wachten met werken of in elk geval langzaam uren opbouwen. Zit ik ook sterk over te denken. Ff een nachtje wegbrengen is lekker maar lost niks op. Vooral veel praten en proberen je geen slechte moeder te voelen of schuldig, lekker makkelijk gezegd en hoor wie het zegt :-)

Als je een keer wil praten, zeg t maar, dat gooi ik mijn tel nr op de hyves. Misschien hebben we wat aan elkaar. Een hele dikke knuffel van mij!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lieve Konela, ook van mij een hele dikke Ik sluit me aan bij alle lieve woorden en woorden van bewondering die hier door de andere meiden al zijn uitgesproken. Er zijn ook al een heleboel tips gegeven waar je misschien wel iets aan hebt. Het belangrijkste is dat je er niet mee blijft zitten en het op gaat kroppen. Dus praat er inderdaad over...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven