Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkigworden schreef:
03-02-2020 19:47
Dankjewel! Vind het wel dood eng. Maar misschien brengt het meer inzicht en vooral voor de toekomst, ik wil niet in de herhaling vallen. Nu is het steeds een tijdje rust nemen, mezelf gek maken van gedachtes en dan weer opnieuw proberen. Ik wil graag uit die cirkel, kijken hoe ik anders kan reageren en dingen anders kan gaan inzien.
:hug: niet leuk voor jou en Attraverso. Maar het zal beter worden!

Collega die ik leuk vind stelde voor om buiten het werk contact te hebben.. hier mee ingestemd. Zou eerst een nieuwe telefoon halen etc. want de oude was kapot. Heeft mijn nummer, maar andersom niet. Nu is het dus aan hem om contact op te nemen en nu word ik onzeker of hij dat nog wel gaat doen.... bleghhhhhhhhh. Zie hem voorlopig ook niet want ik heb vakantie.
Ha Caramel, ben je nieuw? Het lijkt alsof je een bekende schrijfster hier bent?

Zou je dat wel doen, met een collega? Ik heb dat nooit gewild. Straks loopt het mis en dan moet je wel blijven samenwerken.
Een directe collega lijkt me ook niks. Iemand van een andere afdeling ofzo, kan nog wel. Al ligt dat er echt aan hoevaak je dan met elkaar te maken hebt.

Heb 1 van m'n liefste vriendinnen ook op werk in m'n team leren kennen. Lang op afstand gehouden tot onze vriendschap tijdens onze collegialiteit en samenwerking als vanzelf groeide. Uiteindelijk ben ik ergens anders gaan werken. Denk dat als onze vriendschap daar was verder gegroeid het heel anders had gelopen. Dan ben je veel teveel in elkaars energie.
Vivi hoe gaat het met jou en je date? Inmiddels al meer duidelijkheid, of weer een date gepland? Of is hij nog steeds vaag...
Ohww Julus kijk je? Haha wat een drama die vrouw met de hondjes :lol:
Helaas niet gezien maar kijk straks wel naar de herhaling. Het is leuk vermaak he?

Al zin in je date?

Attra heb jij nog nieuwe dates op stapel?

Het is offtopic maar ik word er zoo blij van: bij mij in de buurt staan hele grasvelden vol met krokussen! Bizar. Maar ook knoppen in bloei. De lente is in aantocht.
Qiyara schreef:
05-02-2020 18:37
Vivi hoe gaat het met jou en je date? Inmiddels al meer duidelijkheid, of weer een date gepland? Of is hij nog steeds vaag...
Lief dat je het vraagt! Toevallig gisteravond afgesproken, hij had me uitgenodigd om te eten bij hem en heeft lief uitgebreid voor mij gekookt 😊 Was weer erg leuk en veel gekletst, maar op onderwerp exclusiviteit etc kwam het niet, al moet zeggen dat ik er niet heel erg aan dacht omdat we lekker aan praten waren. Nu denk ik wel weer; shit, had toch even over moeten hebben omdat het wel een behoefte van mij is.

Het is in ieder geval leuk om elkaar nu wat regelmatiger te zien, ben nog steeds benieuwd!

Jij al zin in vrijdag? 😁
Grappig vermaak ja. En de lente in aantocht is fijn vind het alleen veel te vroeg en mis een beetje de lekkere vrieskou.

Zeker zin in m'n date, maar merk ook terughoudendheid bij mijzelf inmiddels. Ons app contact was voorheen wat flirteriger. Deze week niet, beetje oppervlakkiger. Dus m'n analyse radar slaat af en toe op hol. Dat vind ik minder. Ben blij als het vrijdag is en ik hopelijk kan ervaren dat het echte contact nog net zo leuk is.
Klinkt goed vivi! Leuk!
Leuk Vivi!

Rot dat je wat terughoudener bent vanwege het appcontact. Wel goed om vooral uit te gaan van de dates, want dat het appen wat oppervlakkiger wordt lijkt me ook logisch. Het echte jagen/veroveren is een beetje geweest. Nu ga je richting verdiepen en dat doe je niet via de app. Ik hoop dat je er een goed gevoel aan overhoudt. Zolang je eerlijk bent naar jezelf en naar hem is het goed.
Qiyara ik begrijp je gevoel. Misschien is hij gewoon druk deze week en daarom minder 'in the mood'?

Alleszins veel plezier gewenst aan de daters!

Caramel vind het ook nogal gevaarlijk, daten met een collega...

Ik voel me terug kalmer. Heb 1 leuk contact, hij wil graag zaterdag afspreken, ik heb voorgesteld om morgen eerst te bellen.
En dan zie ik wel of ik er op in ga.
Julus schreef:
05-02-2020 20:54
Leuk Vivi!

Rot dat je wat terughoudener bent vanwege het appcontact. Wel goed om vooral uit te gaan van de dates, want dat het appen wat oppervlakkiger wordt lijkt me ook logisch. Het echte jagen/veroveren is een beetje geweest. Nu ga je richting verdiepen en dat doe je niet via de app. Ik hoop dat je er een goed gevoel aan overhoudt. Zolang je eerlijk bent naar jezelf en naar hem is het goed.
Je hebt gelijk :) Stelt me gerust.

Leuk attra. Ben benieuwd!
Gelukkig :)

Attra, leuk dat je zo makkelijk dates scoort. Slim om even te bellen, maar dat doe jij bijna altijd geloof ik. Hopelijk komt hij leuk over.
Julus schreef:
05-02-2020 17:37
Ha Caramel, ben je nieuw? Het lijkt alsof je een bekende schrijfster hier bent?

Zou je dat wel doen, met een collega? Ik heb dat nooit gewild. Straks loopt het mis en dan moet je wel blijven samenwerken.
Nee, ik ben niet nieuw. Schrijf even mee onder een andere naam omdat ik op mijn andere account best wel wat dingen heb geschreven waaraan ik te herkennen ben. :blond:
Qiyara schreef:
05-02-2020 18:36
Een directe collega lijkt me ook niks. Iemand van een andere afdeling ofzo, kan nog wel. Al ligt dat er echt aan hoevaak je dan met elkaar te maken hebt.

Heb 1 van m'n liefste vriendinnen ook op werk in m'n team leren kennen. Lang op afstand gehouden tot onze vriendschap tijdens onze collegialiteit en samenwerking als vanzelf groeide. Uiteindelijk ben ik ergens anders gaan werken. Denk dat als onze vriendschap daar was verder gegroeid het heel anders had gelopen. Dan ben je veel teveel in elkaars energie.
Jullie hebben gelijk hoor! Het is wel echt een risico inderdaad. Maar ik kan er niets aan doen, het gevoel groeit :-$. En ik heb regelmatig het idee dat het wederzijds is.

En ik kan me voorstellen dat het dan wellicht anders was gelopen! Elkaar teveel zien kan zeker irritaties opwekken. Ik heb ook een goede vriendin overgehouden aan mijn werk. En ik denk ook dat het uiteindelijk goed is geweest dat we geen collega´s meer zijn.
Ah dacht ik al. Het kan wel goed gaan, want er zijn genoeg stellen die elkaar op werk ontmoetten. En gevoel hou je inderdaad niet tegen.
Hoi allemaal!
Ik ben weer in de lucht, ben vanmiddag terug gekomen en ben bijna alweer mn zen-gevoel kwijt :lol: :@@:

Heb de afgelopen 1,5 week vrij weinig contact gehad met mn date, voelde niet vervelend en we wisten dit van te voren. Werd wel aangenaam verrast door de vraag of ik vanavond alleen thuis zou zijn, hij werkt in de buurt dus wilde na werk langskomen. Helaas ging dat niet aan mijn kant, maar ik voelde wel een big smile :proud:
Eerst maar even de koffer uitpakken en lekker op tijd mn bed in. Maar deze "actie" van hem triggert wel gelijk allemaal gedachtes bij mij.

Ik heb niet alles gelezen nog maar;
Attraverso, wat een rare wending ineens!!! En wel leuk om te lezen dan je alweer terug in t zadel geklommen bent haha!

Qiyara, de ietwat terughoudendheid in appen en jouw gevoel daarbij herken ik! Had ik ook een beetje last van (je gaat je toch dingen afvragen) maar ik denk dat je tijdens de komende date zal merken dat t gewoon goed zit

Julus; nog steeds even lekker niets? Ook goed toch, alles komt op zn tijd!
Hi Still, heb je genoten? Waarom ben je je zen alweer kwijt? Wel leuk thuiskomen zo, met een man die je heel graag wil zien. Dat doet vast goed. Ik zou ook eerst even willen acclimatiseren, reizen is vermoeiend.

Ik heb nog steeds geen datingapps meer en dat bevalt goed. Heel goed. Ik heb geen behoefte, dus dan mis ik ook niks. Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik in de lente weer eens wil kijken, ben benieuwd of die behoefte er dan is.
Julus, waar ik zat woonden echt alleen een kip en een geit dus stilte overal en ik zat midden in de bergen. Mooi uitzicht en heerlijke frisse lucht.
Bij aankomst op Schiphol kom je dan gelijk in een drukke mierenhoop terecht, ik had ook direct weer zakelijke mailtjes en schoolgerelateerde dingen.. zucht.
Ja het voelt goed dat ie me wilt zien, maar ik ben pas "gerust" als ik hem pas echt weer zie.
Ik zweef een beetje nu tussen het gevoel van; morgen is je niet gegarandeerd dus vertel hem gewoon hoe je je voelt en ik heb hem niet keihard gemist dus laten we er maar niet teveel energie in steken.

Ik begrijp je heel goed! Als ik deze date niet had dan zou ik net als jij ook even lekker cocoonen tot de zon weer gaat schijnen.
CaramelisedPear schreef:
05-02-2020 21:22
Nee, ik ben niet nieuw. Schrijf even mee onder een andere naam omdat ik op mijn andere account best wel wat dingen heb geschreven waaraan ik te herkennen ben. :blond:

Jullie hebben gelijk hoor! Het is wel echt een risico inderdaad. Maar ik kan er niets aan doen, het gevoel groeit :-$. En ik heb regelmatig het idee dat het wederzijds is.

En ik kan me voorstellen dat het dan wellicht anders was gelopen! Elkaar teveel zien kan zeker irritaties opwekken. Ik heb ook een goede vriendin overgehouden aan mijn werk. En ik denk ook dat het uiteindelijk goed is geweest dat we geen collega´s meer zijn.
Zijn jullie directe collega's? Dat hij iig je nummer heeft gevraagd is zeker een goed teken. Ben benieuwd of hij contact met je opneemt. Het klinkt iig erg leuk!
Vivi3338 schreef:
05-02-2020 20:26
Lief dat je het vraagt! Toevallig gisteravond afgesproken, hij had me uitgenodigd om te eten bij hem en heeft lief uitgebreid voor mij gekookt 😊 Was weer erg leuk en veel gekletst, maar op onderwerp exclusiviteit etc kwam het niet, al moet zeggen dat ik er niet heel erg aan dacht omdat we lekker aan praten waren. Nu denk ik wel weer; shit, had toch even over moeten hebben omdat het wel een behoefte van mij is.

Het is in ieder geval leuk om elkaar nu wat regelmatiger te zien, ben nog steeds benieuwd!

Jij al zin in vrijdag? 😁
Fijn dat het zo leuk was! Misschien proberen om het de volgende date wat in het begin voorzichtig aan te kaarten?
Still, jammer is dat altijd, dat je zodra je op Schiphol landt gelijk weer in de drukte zit. Dat relaxte gevoel duurt meestal niet lang helaas.
Wat betreft je date, ik zou per keer bekijken wat je wil. Als je hem niet erg hebt gemist heb je als voordeel dat je ook niet te snel wil/gaat. Het is egostrelend als iemand je graag wil zien maar dat is niet genoeg. Dus je dubbele gevoel snap ik.
Still-i-Rise schreef:
05-02-2020 22:00
Julus, waar ik zat woonden echt alleen een kip en een geit dus stilte overal en ik zat midden in de bergen. Mooi uitzicht en heerlijke frisse lucht.
Bij aankomst op Schiphol kom je dan gelijk in een drukke mierenhoop terecht, ik had ook direct weer zakelijke mailtjes en schoolgerelateerde dingen.. zucht.
Ja het voelt goed dat ie me wilt zien, maar ik ben pas "gerust" als ik hem pas echt weer zie.
Ik zweef een beetje nu tussen het gevoel van; morgen is je niet gegarandeerd dus vertel hem gewoon hoe je je voelt en ik heb hem niet keihard gemist dus laten we er maar niet teveel energie in steken.

Ik begrijp je heel goed! Als ik deze date niet had dan zou ik net als jij ook even lekker cocoonen tot de zon weer gaat schijnen.
Welkom terug!!

Wel lastig, het dubbele gevoel. Is inderdaad goed om het maar per keer aan te kijken, kan ook wel goed zijn om er nu nuchter in te staan maar zou het ook niet té lang door laten gaan als het twijfelachtig blijft. Maar goed, uiteindelijk gewoon naar je onderbuikgevoel luisteren en dan komt het wel goed!

@Flaffy, wil het gesprek zeker niet te zwaar maken inderdaad. Ga er volgende keer luchtig over beginnen. Wellicht niet gelijk het woord ‘exclusiviteit’, maar wel of hij nog andere date en hoe hij erin staat.

@Qiyara, niet teveel gek laten maken door het app contact inderdaad! De date staat gelukkig al en hij komt niet over als iemand die bewust afstand zal nemen. Denk gewoon drukte 😊
Haha Qiyara, het is heel logisch dat je gaat analyseren. Niet dat het erg helpt maar ik wist dat ik het toch ging doen. Ik wil in het begin toch ergens weten waar het heen gaat, controle enzo, al weet ik dat het helemaal niet kan. En helemaal loslaten is ook niet de bedoeling want je date moet wel seintjes krijgen als je into diegene bent.

Als het wat wordt Qiyara, wie weet ligt het dan aan het feit dat je dit topic hebt geopend. Eerdere topicstarters hebben ook nu relaties...
Massaal in de rij om het nieuwe topic te openen :-D
Qiyara schreef:
05-02-2020 20:27
Grappig vermaak ja. En de lente in aantocht is fijn vind het alleen veel te vroeg en mis een beetje de lekkere vrieskou.

Zeker zin in m'n date, maar merk ook terughoudendheid bij mijzelf inmiddels. Ons app contact was voorheen wat flirteriger. Deze week niet, beetje oppervlakkiger. Dus m'n analyse radar slaat af en toe op hol. Dat vind ik minder. Ben blij als het vrijdag is en ik hopelijk kan ervaren dat het echte contact nog net zo leuk is.
Niet teveel analyseren, nergenws voor nodig. Of tenminste dat vindt ik. Zou je met mij appen nu ik aan boord zit kan het ook zomaar opeens heel rustig worden. Gisteren en eergisteren zo goed als geen internet. Stuur je dan dus een apje krijg je maar 1 vinkje, kan dan lijken als geblocked etc, maar is niet zo. Kreeg nog een apje van een van mijn app vriendinnen van "oh sorry, heb het zo druk" niks van gemerkt want had toch geen internet. En dat zei het druk heeft wist ik want net de sleutels van nieuw huis die echt helemaal gestript was. Dus wist het al die druk druk.

En ander leuk nieuwtje voor mij, mijn ex ie nog bij mij woont vanaf half feb ook sleutels ander huis. Dan wanneer thuis begin maart ergens ofzo, woon ik ook weer lekker alleen.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven