Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 10 februari 2020 om 15:08
Die eerste is het stuk waar ik het over had, jaPoesinBoots schreef: ↑10-02-2020 12:52Oh ik heb net een paar van die pareltjes gedeeld op het irritante FB topic. (niet op FB zelf dus)
digi/ergelijke-facebookberichten-deel-6 ... ?start=275

Zoals te verwachten kreeg je meteen commentaar. Dat is ook de reden waarom ik de FB vrienden die dit doorsturen niet ga uitleggen wat er mis is aan de vergelijking. Zelf zullen ze na zo'n uitleg waarschijnlijk wel inzien dat het nergens op slaat, maar je kan er donder op zeggen dat ze vrienden hebben die meteen een lading Wilders-retoriek over je uitstorten.
maandag 10 februari 2020 om 15:14
Hoezo niet? Dat soort tjiftjafs bestaan hoor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 10 februari 2020 om 15:27
YellowLemon schreef: ↑10-02-2020 13:33Toen ik het begin las zag ik een gezichtsmasker voor me van zalm...
Had ook best gekund.

maandag 10 februari 2020 om 15:33
Hahaha kan me niet voorstellen dat er echte zulke mensen bestaan zo bizar hoe zij denkt.

maandag 10 februari 2020 om 15:37
Ja van die drammerige verongelijkte dramaqueens, die hun eigen aandeel niet zien maar altijd de schuld bij een ander leggen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 10 februari 2020 om 16:03
Deze doet er wel net een schepje bovenop. Is gewoon Yas vanaf een tropisch eiland.

maandag 10 februari 2020 om 16:15

maandag 10 februari 2020 om 16:18
Niet gelezen ivm het ontbreken van alinea's en witregels. Wat een woordenbrei.charlottew88 schreef: ↑10-02-2020 13:16Ik vind die TO die uit de vriendengroep is "gezet" ontzettend irritant.

maandag 10 februari 2020 om 16:23
Woordenbrij.Maud*de*Braose schreef: ↑10-02-2020 16:18Niet gelezen ivm het ontbreken van alinea's en witregels. Wat een woordenbrei.

maandag 10 februari 2020 om 16:27

maandag 10 februari 2020 om 17:40
Ja precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 10 februari 2020 om 18:07
Ja nee, daar zaten we echt op te wachten.
maandag 10 februari 2020 om 18:46
Ja, lach maar, Ik zie net op het journaal dat ik volgens sommigen m'n man dubbel in het gevaar heb gebracht; we aten Chinees .....

Later is nu
maandag 10 februari 2020 om 18:49

(nouja, zo denken wij dus ook.. had er niet eens bij stilgestaan)
Later is nu

maandag 10 februari 2020 om 19:15
Het was fijn je gekend te hebben.PoesinBoots schreef: ↑10-02-2020 19:14Nou..linke shizzl dat Chinese eten!
Ik ben al een week of 2 niet fit.
En rond die tijd kreeg ik ook een telefoonhoesje uit China binnen..
![]()

Life is short. Eat dessert first.
maandag 10 februari 2020 om 19:16
Wil graag emigreren. Lijkt me fijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 10 februari 2020 om 19:17
Ja die had je dus eerst in quarantaine moeten houden...PoesinBoots schreef: ↑10-02-2020 19:14Nou..linke shizzl dat Chinese eten!
Ik ben al een week of 2 niet fit.
En rond die tijd kreeg ik ook een telefoonhoesje uit China binnen..
![]()