Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 11 februari 2020 om 10:02
Zeer zeker wel

Ik noem mijn dochters mop. Schijnt hier ook heel erg afschuwelijk gevonden te worden

dinsdag 11 februari 2020 om 10:07

dinsdag 11 februari 2020 om 10:25
Th∅rdis schreef: ↑11-02-2020 09:55Ik vond het nóg erger als andere (áltijd kinderloze) mensen mijn kind ‘de kleine’ gingen noemen. Die dachten dan dat ze zich een bepaald jargon moesten aanmeten omdat ik ze anders niet meer zou snappen na het baren ofzo.
‘Hoe gaat het met de kleine’ of ‘hoe is het met de kids’![]()
Ook nog eens terwijl je weet dat het antwoord ze geen móet interesseert, maar dat is wat je vraagt aan een moeder, blijkbaar.
Dat doe ik wel eens als ik niet meer weet of iemand een zoon of een dochter heeft

dinsdag 11 februari 2020 om 10:29
Ik ook, of als ik de naam niet meer weet.
Zie ook niet zo goed wat er fout aan is. Kan toch moeilijk vragen: 'Hoe is 't met je larf?'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

dinsdag 11 februari 2020 om 10:30

dinsdag 11 februari 2020 om 10:40
Ze kreeg geen babybord toen ze bevallen was. Raap me opMarana schreef: ↑11-02-2020 10:30Ik dacht, even kijken wat Losah er vandaag voor leuks ingooit mbt haar ex en de vriendengroep. Wordt de voorzet gewoon al gegeven! Als ze nog psychotischer gaat doen, juist vanwege die suggestie, is het helemaal zeker een trol. Wel een goed vermakelijke moet ik zeggen. Hopelijk staft er niemand.

dinsdag 11 februari 2020 om 10:43
Ben je bijgelezen inmiddels?Marana schreef: ↑11-02-2020 10:30Ik dacht, even kijken wat Losah er vandaag voor leuks ingooit mbt haar ex en de vriendengroep. Wordt de voorzet gewoon al gegeven! Als ze nog psychotischer gaat doen, juist vanwege die suggestie, is het helemaal zeker een trol. Wel een goed vermakelijke moet ik zeggen. Hopelijk staft er niemand.

dinsdag 11 februari 2020 om 10:52
Zou het? Als je broer toevallig een keertje in het buitenland zit?Maud*de*Braose schreef: ↑11-02-2020 10:47Ik snap dat helemaal. De familieband verbreekt, eenzaamheid en verstotenheid liggen op de loer. Je hart zou van minder breken.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)