Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Griebus67 schreef:
11-02-2020 10:01
Mag ik ook schijt hebben aan wat andere mensen vinden van het woord ‘zoontje’? Of is dat dan weer not done? ;-D

En kan er niet een sticky komen bij overig met algemeen aanvaarde verboden forumwoorden? Ik word hier bloednerveus van!
Zeer zeker wel :proud:

Ik noem mijn dochters mop. Schijnt hier ook heel erg afschuwelijk gevonden te worden ;-)
Star² schreef:
11-02-2020 10:01
jij tiendermoeder jij.
Ik zie er gewoon heel infantiel uit vermoed ik. Dan word ik en een paar jaar jonger geschat en gaan mensen rekenen en zie ik ze denken..... :proud:
Solomio schreef:
11-02-2020 10:00
Ik noem de mijne ook graag kids.
Ten eerste omdat dat eigenlijk niet hoort, maar vooral omdat ze via KID verwekt zijn en ik het dus de ultieme KIDkids vind.
:rofl:

Dan mag het.

Ik ga wondertjes hier eens introduceren. Of parasieten
Star² schreef:
11-02-2020 10:02
Zeer zeker wel :proud:

Ik noem mijn dochters mop. Schijnt hier ook heel erg afschuwelijk gevonden te worden ;-)
Ik :heart: mop.
Solomio schreef:
11-02-2020 10:02
Dat vinden wij lastig. :roll:
Was de pluralis majestatis niet voorbehouden aan Yasmijn? Of mag het even nu zij op vakantie is?
Th∅rdis schreef:
11-02-2020 10:04
:rofl:

Dan mag het.

Ik ga wondertjes hier eens introduceren. Of parasieten
Op 'bloedjes' reageren ze ook leuk. :hihi:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Griebus67 schreef:
11-02-2020 10:06
Was de pluralis majestatis niet voorbehouden aan Yasmijn? Of mag het even nu zij op vakantie is?
Ik spreek namens alle napraters. Dus niks pluralis majestatis.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik zie het alweer. Geen kinderen hebben scheelt een hoop "hoe noem ik ze" stress.
Th∅rdis schreef:
11-02-2020 09:55
Ik vond het nóg erger als andere (áltijd kinderloze) mensen mijn kind ‘de kleine’ gingen noemen. Die dachten dan dat ze zich een bepaald jargon moesten aanmeten omdat ik ze anders niet meer zou snappen na het baren ofzo.

‘Hoe gaat het met de kleine’ of ‘hoe is het met de kids’ :bonk:

Ook nog eens terwijl je weet dat het antwoord ze geen móet interesseert, maar dat is wat je vraagt aan een moeder, blijkbaar.

Dat doe ik wel eens als ik niet meer weet of iemand een zoon of een dochter heeft :proud:
Marana schreef:
11-02-2020 10:25
Dat doe ik wel eens als ik niet meer weet of iemand een zoon of een dochter heeft :proud:
Ja, ik ook!
Ik vind 'kindjes' en 'zoontje' juist schattig.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Marana schreef:
11-02-2020 10:25
Ik ook, of als ik de naam niet meer weet.
Zie ook niet zo goed wat er fout aan is. Kan toch moeilijk vragen: 'Hoe is 't met je larf?'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik dacht, even kijken wat Losah er vandaag voor leuks ingooit mbt haar ex en de vriendengroep. Wordt de voorzet gewoon al gegeven! Als ze nog psychotischer gaat doen, juist vanwege die suggestie, is het helemaal zeker een trol. Wel een goed vermakelijke moet ik zeggen. Hopelijk staft er niemand.
Marana schreef:
11-02-2020 10:30
Ik dacht, even kijken wat Losah er vandaag voor leuks ingooit mbt haar ex en de vriendengroep. Wordt de voorzet gewoon al gegeven! Als ze nog psychotischer gaat doen, juist vanwege die suggestie, is het helemaal zeker een trol. Wel een goed vermakelijke moet ik zeggen. Hopelijk staft er niemand.
Ze kreeg geen babybord toen ze bevallen was. Raap me op :rofl: :P
Marana schreef:
11-02-2020 10:30
Ben je bijgelezen inmiddels? :P
Veertienhonderdzestiende
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Een moeder van een veertiger wier “moederhart breekt” bij een verjaardagsfeestje.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
11-02-2020 10:45
Een moeder van een veertiger wier “moederhart breekt” bij een verjaardagsfeestje.
Ik snap dat helemaal. De familieband verbreekt, eenzaamheid en verstotenheid liggen op de loer. Je hart zou van minder breken.
Maud*de*Braose schreef:
11-02-2020 10:47
Ik snap dat helemaal. De familieband verbreekt, eenzaamheid en verstotenheid liggen op de loer. Je hart zou van minder breken.
Zou het? Als je broer toevallig een keertje in het buitenland zit?
Puritanism:
(HL Mencken)
Th∅rdis schreef:
11-02-2020 10:43
Ben je bijgelezen inmiddels? :P

Jaah :@@: nja wel snel gescrolled door aantal reacties. Was nogal vaak hetzelfde advies van iedereen :proud:
oudebaas schreef:
11-02-2020 10:52

Even je sarcasmeradar aanzetten ;-D
Marana schreef:
Jaah :@@: nja wel snel gescrolled door aantal reacties. Was nogal vaak hetzelfde advies van iedereen :proud:
Ga in therapie?

Ik denk echt niet dat dit een trol is trouwens. Gewoon een niet zo stabiel type
Marana schreef:
11-02-2020 10:53
Even je sarcasmeradar aanzetten ;-D
Sorry, ik ben snipverkouden.. (hopelijk geen Corona).. mijn hoofd zit dicht.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
Ja, zoiets is het begin van het einde.
oudebaas schreef:
Zeker wel! Mijn ouders en schoonmoeder kwamen destijds wekenlang logeren. Er was hier laatst een topic over wat dat met je band doet :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven