Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
12-02-2020 08:21
Nee mijn kind wil en kan niet elke dag spelen met jouw kind. Dat jullie een goedkope oppas zoeken, omdat jullie weer te druk zijn met jezelf (o.a 100 cursussen volgen en er iets mee doen, ho maar)
😁
Moeten jullie nu echt vandaag gaan schuren en timmeren? Ik moet zo met de kat naar de dierenarts, krijg ik haar straks helemaal niet te pakken omdat ze bang is van het geluid.
Ach man, krijg een chronisch puistenhoofd!
Daantje1970 schreef:
12-02-2020 11:05
Moeten jullie nu echt vandaag gaan schuren en timmeren? Ik moet zo met de kat naar de dierenarts, krijg ik haar straks helemaal niet te pakken omdat ze bang is van het geluid.
Sluit haar alvast op in de badkamer.
kerst schreef:
12-02-2020 11:17
Sluit haar alvast op in de badkamer.
Ze ligt nu in haar mandje, wat ze meestal rond deze tijd doet. Dan kan ik haar wel pakken. Ze heeft alles zo snel door, echt niet normaal meer.
Ze zit nu in haar reismandje
Daantje1970 schreef:
12-02-2020 11:45
Ze zit nu in haar reismandje
👍
Ik ben gewoon nog steeds zo ontzettend boos!
Drackie schreef:
11-02-2020 14:20
Ik vind het echt compleet idioot dat als je je eigen risico vooruitbetaalt en het het hele jaar niet gebruikt, dat je vervolgens tot eind april (!) mag wachten tot je het weer terugkrijgt.
Iemand moet mij toch eens uitleggen waarom je het eigen risico vooruit zou betalen aan je je zorgverzekeraar. Zet het apart op een spaarrekening, dan krijg je er ook nog 15 cent rente per jaar over. Of is het dan te moeilijk om eraf te blijven?
Moest ik daarvoor helemaal naar het ziekenhuis komen? Om te horen dat de uitslagen van een routineonderzoek goed zijn? Nee, ik had geen vragen want ik heb namelijk geen klachten en dat was bekend. Ik stond met 3 minuten weer buiten. Dat was me die autorit langs het kanaal met bomen in combinatie met harde windstoten, de benzinekosten terwijl ik het niet breed heb en de parkeermeterstress allemaal niet waard. Volgende keer geven jullie het maar telefonisch door.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
12-02-2020 12:48
Moest ik daarvoor helemaal naar het ziekenhuis komen? Om te horen dat de uitslagen van een routineonderzoek goed zijn? Nee, ik had geen vragen want ik heb namelijk geen klachten en dat was bekend. Ik stond met 3 minuten weer buiten. Dat was me die autorit langs het kanaal met bomen in combinatie met harde windstoten, de benzinekosten terwijl ik het niet breed heb en de parkeermeterstress allemaal niet waard. Volgende keer geven jullie het maar telefonisch door.
Gelijk heb je.

Buurvrouw heeft dat met fysio.
Moet ze heen, en kan ze eigenlijk niet komen.
Nu had ze geregeld dat fysio bij haar kwam.
Maar nu moet ze weer met taxi naar fysio, omdat fysio wil dat ze oefeningen doet op een soort skippybal.
Fysio heeft geen auto, dus kan skippybal niet meenemen naar buurvrouw.
En dan te bedenken dat buurvrouw zo'n pijn heeft dat ze al jaren amper het huis uitkomt...
Ik verveel me....... :|

Ben naar de fysio geweest, heb wat boodschappen gedaan, alles in huis is schoon en aan kant.....

Ik verveel me..... :|

Ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet..... :|

Wie weet raad?
Ik heb geen raad voor je, sorry Cateautje.
Wat ik voorlopig nog niet hardop kan zeggen: ik stop met werken hier. Iedere keer als ik het tegen iemand in mijn omgeving vertel voel ik me zo opgelucht dus het is echt de juiste beslissing.
Cateautje, iets actiefs of iets passiefs?
Actief: een lekker recept uitzoeken en uitproberen? Of hou je niet van koken/bakken?
Passief: zoek eens op YouTube op 'Oregon zoo'. Hun filmpjes zijn echt mijn manier om mezelf op te beuren, vooral 'baby goats visit'

OT: Ik spendeer echt veel te veel tijd op nutteloze websites, terwijl ik doe alsof ik keihard werk :-( Kon ik mezelf maar wat beter motiveren op het moment.
Lieve schat, ik zie je zo hard richting burnout gaan. Bijna wilde ik zeggen: Laat mij wat overnemen, ik ga je de hele middag helpen. Maar dat zou geen oplossing zijn, het is al te veel allemaal.

Ik zou met liefde alles uit mijn handen laten vallen en er het hele weekend voor je zijn. Maar het is iets tussen jou en je leidinggevende. En het is aan mij om te leren dat ik hier niks aan kan doen. Ik werk niet bij jullie.

Ik geloof dat 'iedereen' ziet dat dit mis gaat maar dat het project te groot is nu. Dat 'iedereen' denkt dat je het einde van het project nog wel haalt. Been there, done that, got the t-shirt.
Je kunt méér.
Beste collega's, jullie zijn nu nog onwetend, maar morgen ga ik jullie vertellen dat we een fors probleem hebben wat veel gezeik gaat opleveren.
Geniet er dus nog even van vanavond, want ik ga morgen jullie dag verpesten :(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Nee teamleider, je mag niet een dag van tevoren zonder overleg m’n rooster wijzigen. Dus nee. Ik ben er morgen niet.
¡Apagando las luces!
Suzanne244 schreef:
12-02-2020 12:46
Iemand moet mij toch eens uitleggen waarom je het eigen risico vooruit zou betalen aan je je zorgverzekeraar. Zet het apart op een spaarrekening, dan krijg je er ook nog 15 cent rente per jaar over. Of is het dan te moeilijk om eraf te blijven?
Ja, dat laatste een beetje. Ik ben niet zo goed in omgaan met geld. Ik werk eraan, maar het vooruitbetalen van je eigen risico is dan wel fijn.
Flikker toch op joh, je redt jezelf maar. Ik laat je vanaf nu in de stront zakken, zoek het maar uit. Niet komen huilen als je op je bek gaat en ik achteraf toch gelijk had. F*cking klootzak. :swear:
Drackie schreef:
12-02-2020 20:31
Ja, dat laatste een beetje. Ik ben niet zo goed in omgaan met geld. Ik werk eraan, maar het vooruitbetalen van je eigen risico is dan wel fijn.
Kun je het niet gewoon laten staan voor dit jaar? Dat je dan dit jaar niks meer hoeft te betalen?
Ik vind het namelijk best slim als je van jezelf weer dat je niet zo goed bent met geld, om het dan zo op te lossen. Maar wat onzinnig dat je het weer terug krijgt, en dan de helft weer naar hen over kan maken voor dit jaar.
Wat ben je toch een ongelooflijk triest figuur.

Ik weet niet eens de ins en outs (hulde aan degene die daar verantwoordelijk voor is), maar dat wat ik weet...

My goodness. Get a life. Ga aan je zelf werken. In plaatst van een verongelijkte puber uithangen. Je bent een volwassen vrouw en je gedraagt je als een kind.

Ga eerst eens zelf in therapie. Geloof mij. Je hebt het hard nodig. En je zou er enorm van opknappen.
madamzonderm schreef:
12-02-2020 00:55
Eventueel nog voor in de OP (klik quote en copy-paste de tekst hieronder):

<links verwijderd>
Ik zal wel een zure zeikerd zijn (aangezien ik de enige ben die hier blijkbaar iets van vind) maar ik wil je vragen deze post te verwijderen en de TO willen verzoeken om deze links niet in de OP te zetten.

Het zou namelijk zomaar kunnen dat forummers (waaronder ik) niet herinnerd willen worden aan wat ze in het verleden op deze topics hebben geschreven en het juist fijn vinden dat het moeite kost de vorige topics terug te vinden. Hopelijk heb je hier begrip voor.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De zoekfunctie heeft de boodschap al doorgekregen 😌 Gangsta :D
omnipresent en omnipotent
Hallo allemaal
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Hoe ik hier op toverachtige manier ben beland.
Dat als het te druk wordt, ik, desgewenst, al dan niet minder surreël, weer oplos.

Dat het niet moeilijk was snel gebiologeerd te worden door de overweldigende ongerepte natuur hier. En hoe belangrijk die is voor oa. de diverse katachtigen en de katapultindustrie die dit katholieke deel van Kathmandu rijk is.
Dat het erg mooi is om te zien hoe de flora om elkaar heengroeit en ondersteunt.
Ik heb er zelfs een wilde snoopym zien lopen nou die zijn de afgelopen 35 jaar jaar niet meer zo ver zuidelijk gezien deze tijd van het jaar. Maar 1 iemand weet waar ik ben en die kan ik 100% vertrouwen, want voor je het weet zit het hier vol met touristen en dan zijn die snoopyms zo weer verdwenen.

hasta luego namaste :daisy:

(hier gepost bij gebrek aan Wat je wel hardop wilt zeggen topic)
“I'm afraid I can't explain myself, sir. Because I am not myself, you see?”
ThruTheLookingGlass schreef:
13-02-2020 06:28
Hoe ik hier op toverachtige manier ben beland.
Dat als het te druk wordt, ik, desgewenst, al dan niet minder surreël, weer oplos.

Dat het niet moeilijk was snel gebiologeerd te worden door de overweldigende ongerepte natuur hier. En hoe belangrijk die is voor oa. de diverse katachtigen en de katapultindustrie die dit katholieke deel van Kathmandu rijk is.
Dat het erg mooi is om te zien hoe de flora om elkaar heengroeit en ondersteunt.
Ik heb er zelfs een wilde snoopym zien lopen nou die zijn de afgelopen 35 jaar jaar niet meer zo ver zuidelijk gezien deze tijd van het jaar. Maar 1 iemand weet waar ik ben en die kan ik 100% vertrouwen, want voor je het weet zit het hier vol met touristen en dan zijn die snoopyms zo weer verdwenen.

hasta luego namaste :daisy:

(hier gepost bij gebrek aan Wat je wel hardop wilt zeggen topic)

Wow, ik wil slikken wat jij slikt (O)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven