Relatie ten einde of?
donderdag 13 februari 2020 om 12:38
Hallo allemaal..
Aangezien ik veel op viva zit wil ik toch mijn ei even kwijt.
Ik heb een relatie van bijna 3 jaar..
Ik heb al een zoontje van 8 en samen hebben we nu een kleintje van 6 maanden.
Onze relatie zat eerst helemaal goed, we waren echt "samen"
Sinds de kleine er is, is het heel erg achteruit gegaan en ik snap dat dat vaak gebeurd maar..
Me man is ineens erg opvliegerig, scheld snel(voorheen nooit tegen mij) allea moet gaan zoals hij wilt.. en als ik mijn mening geef of iets zeg word ik belachelijk gemaakt.
We hebben hier al vaak over gepraat, en hij geeft ook toe dat dit niet kan en hij nou eenmaal erg opvliegerig is en daar ook aan werkt maar niet 123 over kan zijn,
Ook kwa liefde moet het altijd van mijn kant komen als hij gaat werken krijg ik bijv een kusje zo oppervlakkig alsof het maar moet..
Ik ben hier erg verdrietig om want zo had ik het beeld niet voor me..
Ik probeer van alles te doen, hij zegt bijv ook als ik ermee wil stoppen legt hij zich daar bij neer want hij respecteerd mijn keuze en het heeft geen zin om vanuit hem dan te proberen me terug te winnen.
Het lijkt alsof hij me weg wilt jagen,, en als ik dat vraag is dat niet zo, ik ben de enige voor hem en na mij hoeft hij geen ander meer..
Toch snap ik niet als hij zegt dat hij van me houd, me niet kwijt wilt me zo behandeld, ik ben 3 avonden in de week weg sporten, als ik me opmaak zoals ik altijd doe( ga nooit zonder make up de deur uit uvm rosacea, ben ik een hoer.
Ene kant zegt me gevoel waarom blijf ik nog, maar de andere kant we zijn een gezin..
Dit is zo rot situatie en doet me echt pijn
Herkend iemand dit en heeft iemand misschien advies..
Aangezien ik veel op viva zit wil ik toch mijn ei even kwijt.
Ik heb een relatie van bijna 3 jaar..
Ik heb al een zoontje van 8 en samen hebben we nu een kleintje van 6 maanden.
Onze relatie zat eerst helemaal goed, we waren echt "samen"
Sinds de kleine er is, is het heel erg achteruit gegaan en ik snap dat dat vaak gebeurd maar..
Me man is ineens erg opvliegerig, scheld snel(voorheen nooit tegen mij) allea moet gaan zoals hij wilt.. en als ik mijn mening geef of iets zeg word ik belachelijk gemaakt.
We hebben hier al vaak over gepraat, en hij geeft ook toe dat dit niet kan en hij nou eenmaal erg opvliegerig is en daar ook aan werkt maar niet 123 over kan zijn,
Ook kwa liefde moet het altijd van mijn kant komen als hij gaat werken krijg ik bijv een kusje zo oppervlakkig alsof het maar moet..
Ik ben hier erg verdrietig om want zo had ik het beeld niet voor me..
Ik probeer van alles te doen, hij zegt bijv ook als ik ermee wil stoppen legt hij zich daar bij neer want hij respecteerd mijn keuze en het heeft geen zin om vanuit hem dan te proberen me terug te winnen.
Het lijkt alsof hij me weg wilt jagen,, en als ik dat vraag is dat niet zo, ik ben de enige voor hem en na mij hoeft hij geen ander meer..
Toch snap ik niet als hij zegt dat hij van me houd, me niet kwijt wilt me zo behandeld, ik ben 3 avonden in de week weg sporten, als ik me opmaak zoals ik altijd doe( ga nooit zonder make up de deur uit uvm rosacea, ben ik een hoer.
Ene kant zegt me gevoel waarom blijf ik nog, maar de andere kant we zijn een gezin..
Dit is zo rot situatie en doet me echt pijn
Herkend iemand dit en heeft iemand misschien advies..
donderdag 13 februari 2020 om 14:10
Ze hoeft dus helemaal niks. Ze mag gewoon de stekker eruit trekken, zelfs al had hij haar voor die zwangerschap al 12.000 keer voor hoer uitgemaakt. Daar heeft ze evenveel recht op als iemand voor wie dit gedrag volkomen uit de lucht komt vallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 13 februari 2020 om 14:12
Oh, ik zeg niet dat ze de stekker er niet uit mag trekken, hoor.
Vind idd wel dat ze niet hoeft te zeuren.
donderdag 13 februari 2020 om 14:16
Ja nogal. meteen met diagnoses strooien, Soms zijn mensen gewoon klootzakken.WholeLottaLove schreef: ↑13-02-2020 13:42Klinkt als borderline/bipolair in mijn ogen... maar misschien oordeel ik te snel...
En het zijn 2 hele verschillende aandoeningen. En in beide gevallen is de ander uitschelden voor hoer niet een ziekteding maar een karakter ding. Zeker bij een biploairestoornis.
Dat is een stemmingsstoornis geen persoonlijkheidstoornis.
Mensen moeten eens stoppen met diagnoses strooien. Als ze er niks van weten en feitelijk ook niet uitmaakt, Kutgedrag is kutgedrag.
donderdag 13 februari 2020 om 14:17
Mijn leven gaat helemaal niet zoals ik zou willen. Maar sommige keuzes zijn niet de slimste. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn.
En ja, je wist van te voren dat het een agressieve zak was.
donderdag 13 februari 2020 om 14:17
donderdag 13 februari 2020 om 14:18
Nou, dit! Daar heb je nu natuurlijk weinig aan helaas. Maar het roept wel de vraag op of dit niet gewoon is wie hij is.
Uitschelden is voor mij een absolute dealbreaker, laat staan uitschelden voor hoer. Dan houdt het wat mij betreft wel echt op. Liever alleenstaande moeder van twee kinderen bij twee mannen dan een partner hebben die je waardeloos behandelt en uitscheldt.
donderdag 13 februari 2020 om 14:19
Vader van je pasgeborene Noemt je Hoer...
• hij is Onzeker.
• hij is Overspannen.
• hij doet geen Moeite.
• hij wilt niet voor je vechten.
• hij scheld je uit.
• hij werkt veel.
_
• jij bent Onzeker.
• jij doet de verzorging van de kleine& zoon.
• jij doet het huishouden.
• jij sport 3 dagen in de week.
• jij probeert te praten over problemen.
Misschien neukt hij een ander als hij je zo makkelijk voor hoer kan uitmaken.
Dit laat wel weer zien hoe weinig respect hij voor de moeder van zijn dochter/zoon.
To, Vraag Jezelf eens af of je wilt vechten voor iemand die je naar beneden haalt en die niet voor je wilt vechten en voor wie je het huis uit vlucht.
We kunnen hier wel eeuwig Speculeren maar ben benieuwd wat je volgende stappen zijn To....
• hij is Onzeker.
• hij is Overspannen.
• hij doet geen Moeite.
• hij wilt niet voor je vechten.
• hij scheld je uit.
• hij werkt veel.
_
• jij bent Onzeker.
• jij doet de verzorging van de kleine& zoon.
• jij doet het huishouden.
• jij sport 3 dagen in de week.
• jij probeert te praten over problemen.
Misschien neukt hij een ander als hij je zo makkelijk voor hoer kan uitmaken.
Dit laat wel weer zien hoe weinig respect hij voor de moeder van zijn dochter/zoon.
To, Vraag Jezelf eens af of je wilt vechten voor iemand die je naar beneden haalt en die niet voor je wilt vechten en voor wie je het huis uit vlucht.
We kunnen hier wel eeuwig Speculeren maar ben benieuwd wat je volgende stappen zijn To....
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
donderdag 13 februari 2020 om 14:22
ja waarom niet meteen de la tourette syndroom, want zomaar mensen uitmaken.WholeLottaLove schreef: ↑13-02-2020 13:42Klinkt als borderline/bipolair in mijn ogen... maar misschien oordeel ik te snel...
donderdag 13 februari 2020 om 14:32
kijk uit dat je geen ban krijgt, je mag geen diagnose stellen hierWholeLottaLove schreef: ↑13-02-2020 13:42Klinkt als borderline/bipolair in mijn ogen... maar misschien oordeel ik te snel...
donderdag 13 februari 2020 om 14:37
Zou zo maar kunnen heb zelf z’n soort ervaring gehad, en die vertoonde dit zelfde gedrag.WholeLottaLove schreef: ↑13-02-2020 13:42Klinkt als borderline/bipolair in mijn ogen... maar misschien oordeel ik te snel...
@ Queen
Ze geeft toch aan dat ze het niet zeker weet!
Pot verwijt de ketel... tot dat die Zwart ziet.icequeen2000 schreef: ↑13-02-2020 14:04toevallig weer niet van een ander cultuur? die gebruiken de H woord vaak als ze hun zin niet krijgen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
donderdag 13 februari 2020 om 14:38
Nee je weet niet alles van tevoren. Maar je kunt ook je verstand gebruiken. Je hebt de verantwoording voor een kind, dan ga je niet met een jaar met een nieuwe man samenwonen en nog een kind maken. Gewoon niet. Ook niet als het 'goed' voelt. Als je niet begrijpt dat je daarmee niet goed genoeg het welzijn van je destijds al bestaande kind waarborgt dan gebruik je niet je verstand.
Er zijn nu een paar opties, zelf zou ik nu direct hulp inroepen. Begin eens bij de huisarts en zoek eens wat info op over relatietherapie. Dat ben je in elk geval wel verplicht aan je kinderen.
donderdag 13 februari 2020 om 14:39
icequeen2000 schreef: ↑13-02-2020 14:04toevallig weer niet van een ander cultuur? die gebruiken de H woord vaak als ze hun zin niet krijgen.
Belgen?