Mode & Beauty alle pijlers

35-45jr, wat kan echt niet meer..?

31-01-2020 08:56 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Croptops 🧐🤪
Minirok 🤔
Fluoriserend shirt....🤯

Nee maar ik merk wel dat nu ik in het bovenstaande hokje val ik sommige kleding gewoon niet meer aan kan doen zonder enige vorm van gêne.
Hoe zit het met jullie?
Andere leeftijden mogen natuurlijk ook reageren. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
11-02-2020 10:08
mmm... ik ben nog geen 1.60 maar mij staan ze zeker wel, je moet alleen wel een beetje elegante aangesloten hoog gehakte laarzen kiezen.

eerder zoiets

Afbeelding

dan zoiets

Afbeelding
Zoiets heb ik allebei en ze staan gewoon allebei goed :jump:
Lavendel2 schreef:
10-02-2020 11:58
Staart niet kunnen nouja in dr zorg moet je haar in een staart of vast hahaa dus tja, kan op elke leeftijd.
Euh nee hoor niets moet
Ik vind dat er heel veel uitzonderingen zijn. Vaak vind ik gescheurde spijkerbroeken bijvoorbeeld niet mooi bij wat oudere vrouwen, maar soms komt er dan iemand voorbij die het prima kan hebben. En dat is eigenlijk met alles.

Er zijn echter twee dingen waarbij ik nog geen uitzondering heb kunnen vinden. Het haar in twee vlechten en een korte broek. Dat vind ik overigens bij pubers ook al geen succes, maar het wordt er met de jaren niet beter op.
Tamago schreef:
12-02-2020 09:21
Ik vind dat er heel veel uitzonderingen zijn. Vaak vind ik gescheurde spijkerbroeken bijvoorbeeld niet mooi bij wat oudere vrouwen, maar soms komt er dan iemand voorbij die het prima kan hebben. En dat is eigenlijk met alles.

Er zijn echter twee dingen waarbij ik nog geen uitzondering heb kunnen vinden. Het haar in twee vlechten en een korte broek. Dat vind ik overigens bij pubers ook al geen succes, maar het wordt er met de jaren niet beter op.

Dit stopt bij de leeftijd van 10 jaar.
herfstappeltaart schreef:
12-02-2020 09:22
Dit stopt bij de leeftijd van 10 jaar.
Wat? Een korte broek?
SallySpectra* schreef:
12-02-2020 09:28
Wat? Een korte broek?

Nee de 2 vlechtjes (aan elke kant één) in combinatie met een korte broek.
De korte broek als zodanig kan altijd als je je daar prettig in voelt.
Ooh dan heb ik er ook nog wel eentje. Wat ik echt vreselijk vind, bij iedereen, is zo’n korte broek met een panty eronder. Waarom doen mensen dat?

Gewoon een korte broek vind ik ook niet het meest charmante kledingstuk, maar als ik met warm weer ga fietsen of wandelen vind ik het gewoon comfortabeler dan een jurk of rok.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik ook geen gezicht, maar dat is meer een modedingetje (of smaakkwestie) dan dat het iets met leeftijd te maken heeft.
Als we het over modeflaters gaan hebben, dan heb ik zo een hele lijst van dingen die ik niet mooi vind.
lilguinea schreef:
12-02-2020 09:35
Ooh dan heb ik er ook nog wel eentje. Wat ik echt vreselijk vind, bij iedereen, is zo’n korte broek met een panty eronder. Waarom doen mensen dat?

Gewoon een korte broek vind ik ook niet het meest charmante kledingstuk, maar als ik met warm weer ga fietsen of wandelen vind ik het gewoon comfortabeler dan een jurk of rok.
Hotpants heet dat. En mensen doen dat omdat ze het mooi vinden, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een korte broek bij vrouwen ook nooit zo charmant staan. Ook niet bij jonge meiden.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
12-02-2020 09:35
Ooh dan heb ik er ook nog wel eentje. Wat ik echt vreselijk vind, bij iedereen, is zo’n korte broek met een panty eronder. Waarom doen mensen dat?

Gewoon een korte broek vind ik ook niet het meest charmante kledingstuk, maar als ik met warm weer ga fietsen of wandelen vind ik het gewoon comfortabeler dan een jurk of rok.
Dat vind ik leuk als een het een mooie leren short is en er mooie laarzen bij worden gedragen.
Ik vind het lelijk wanneer het wordt gedragen met een panty en daaronder sneakers.
Maar sneakers bij een panty vind ik altijd afzichtelijk.
Maar dit heeft niets te maken met leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
12-02-2020 09:42
Ik vind een korte broek bij vrouwen ook nooit zo charmant staan. Ook niet bij jonge meiden.
Dat geldt ook voor veel jurken en rokken. Het ligt aan het type vrouw.
Ik vind charme meestal liggen aan de persoon. De ene vrouw is niet charmant te krijgen en de ander is in een simpel shirtje nog zeer charmant.
Ja want charmant moeten we zijn inderdaad.
Zullen we nu weer terug gaan naar 2020?
pipootje schreef:
12-02-2020 00:27
Euh nee hoor niets moet
Kort knippen is beter?
Daveotion schreef:
12-02-2020 09:38
Dat vind ik ook geen gezicht, maar dat is meer een modedingetje (of smaakkwestie) dan dat het iets met leeftijd te maken heeft.
Als we het over modeflaters gaan hebben, dan heb ik zo een hele lijst van dingen die ik niet mooi vind.

Dit. Heeft verder allemaal niet zoveel met leeftijd te maken, meer met smaak. En wat iemand anders dan doet boeit niet. Vrijheid blijheid.
(ik maak een uitzondering voor de korte broek met 2 vlechtjes dus :biggrin: )
SallySpectra* schreef:
12-02-2020 09:46
Ja want charmant moeten we zijn inderdaad.
Zullen we nu weer terug gaan naar 2020?

:devil:
-Darkside- schreef:
12-02-2020 09:49
Kort knippen is beter?
Nee dat is kortpittig. Is ook niet goed. En vast ook niet charmant.
Alle reacties Link kopieren
Als je je er maar lekker in voelt.
Leven en laten leven.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
12-02-2020 09:35
Ooh dan heb ik er ook nog wel eentje. Wat ik echt vreselijk vind, bij iedereen, is zo’n korte broek met een panty eronder. Waarom doen mensen dat?

Gewoon een korte broek vind ik ook niet het meest charmante kledingstuk, maar als ik met warm weer ga fietsen of wandelen vind ik het gewoon comfortabeler dan een jurk of rok.

Oh ik heb zo’n hele leuke geklede short. Heel mooi met panty’s eronder :$
Wel met leuke enkellaarsjes of zo eronder.
SallySpectra* schreef:
12-02-2020 09:51
Nee dat is kortpittig. Is ook niet goed. En vast ook niet charmant.
Nou, dan ga ik voor een hoofddoek.
Zijn er in heel charmante patroontjes en lekker hygiënisch.
Ik ben 42 en loop nog steeds op dr martens en sneakers. Metalshirts draag ik ook nog soms. Ik heb alleen maar skinny jeans. Korte broeken met een maillot of (dikke) panty met motief. Vind dat juist veel prettiger dan minirokken. Kokerrokken draag ik ook regelmatig. Jurkjes ook.

Heb ook nog kort haar en tattoos (waaronder 1 volledige sleeve).

Ik zie mezelf nooit en te nimmer op hoge hakken of in supernette kleding lopen. Past niet bij de persoon die ik ben :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 61 en draag wat ik leuk vind en me goed staat.
Dat zie ik echt zelf wel.
Als je bevestiging van anderen nodig hebt word je alleen maar onzeker.

Ik draag meestal broeken, soms bootcut, soms skinny, soms palazzo pants. Ook wel een rok of een jurk.

Vandaag naar mn werk geweest in bootcut jeans, Rolling Stones t-shirt, leren jasje en enkellaarsjes met 5 cm hak. Op hogere hakken lopen gaat niet meer.
En dat alles gecombineerd met kort grijs/wit haar.
Ik heb niet gemerkt dat men ging kotsen of heel hard lachen bij mijn aanblik.
Waarschijnlijk deden ze dat achter mn rug :-D
Alle reacties Link kopieren
Iedereen moet lekker dragen waar zij zich goed in voelt, ongeacht leeftijd. Als je er jeugdig bij wil lopen: doen. Het enige wat ik echt niemand leuk vind staan zijn nette mantelpakjes. Echt een aversie tegen.
Alle reacties Link kopieren
cinneluv schreef:
14-02-2020 01:45
Iedereen moet lekker dragen waar zij zich goed in voelt, ongeacht leeftijd. Als je er jeugdig bij wil lopen: doen. Het enige wat ik echt niemand leuk vind staan zijn nette mantelpakjes. Echt een aversie tegen.
Veel te stijfjes, vind ik ook.
-Darkside- schreef:
12-02-2020 09:49
Kort knippen is beter?
Ik hoef mijn haar niet in een staart op werk in zorg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven