Mode & Beauty alle pijlers

35-45jr, wat kan echt niet meer..?

31-01-2020 08:56 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Croptops 🧐🤪
Minirok 🤔
Fluoriserend shirt....🤯

Nee maar ik merk wel dat nu ik in het bovenstaande hokje val ik sommige kleding gewoon niet meer aan kan doen zonder enige vorm van gêne.
Hoe zit het met jullie?
Andere leeftijden mogen natuurlijk ook reageren. :sherlock:
AnAppleADay schreef:
10-02-2020 12:17
Als een staart niet meer kan en een kort pittig kapsel ook niet mag, wat doe je dan met je haar?
Altijd lang en los is ook geen optie.

Coupe Beatrix :proud:
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
31-01-2020 13:31
Tuurlijk is dat te pruimen! As we speak draag ik overknees. :heart: Een collega merkte vanochtend fijntjes op dat ze niet wist dat ze nog in de mode zijn. Het zal me aan mijn vierkante bips roesten. Ik vind ze mooi, ze zitten lekker en ze maken mijn vrijdagse comfortabele outfit leuker. (hele grote coltrui, zwarte skinny zeemlap en grijze suede overknees. Uiteraard met platte hak, anders red ik de kantine niet)


Die overknees moeten bij iemand passen, als je klein bent staat het voor geen meter.
Zag laatst iemand ermee ,zag eruit of ze de sloot uit ging baggeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele leuke t shirts van Cyanide & happines... maar die kunnen niet meer voor 35+ vind ik dus ik draag ze alleen nog thuis.
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
10-02-2020 20:58
Ik heb hele leuke t shirts van Cyanide & happines... maar die kunnen niet meer voor 35+ vind ik dus ik draag ze alleen nog thuis.
De meeste van hun strips zijn sowieso niet echt appropriate om mee in het openbaar te komen :proud:
Superhuisvrouw schreef:
10-02-2020 20:42
Die overknees moeten bij iemand passen, als je klein bent staat het voor geen meter.
Zag laatst iemand ermee ,zag eruit of ze de sloot uit ging baggeren.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat op die leeftijd echt niet meer kan? Mensen veroordelen op wat ze aan hebben.

Wat je allemaal nog kan dragen? Whatever the fuck you want.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
AnAppleADay schreef:
10-02-2020 12:17
Als een staart niet meer kan en een kort pittig kapsel ook niet mag, wat doe je dan met je haar?
Altijd lang en los is ook geen optie.
Opsteken natuurlijk.
Of met zo’n grote klem.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
10-02-2020 20:59
De meeste van hun strips zijn sowieso niet echt appropriate om mee in het openbaar te komen :proud:
Maar dan weet je wel gelijk of mensen humor hebben ;)
...
Hobbelster schreef:
10-02-2020 22:53
Opsteken natuurlijk.
Of met zo’n grote klem.
En grijs hè, ik las dat dat ook bon ton is als je de veertig bent gepasseerd bent. Met een bescheiden klem zou ik zeggen, passend bij de kleurloze hobbezak die je geacht wordt te dragen op die gevorderde leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
jeans alsof uw kelder onder water staat en daarbij witte sneakers, bij iedereen ze, elke dag zie je zo'n kloon voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
10-02-2020 22:52
Weet je wat op die leeftijd echt niet meer kan? Mensen veroordelen op wat ze aan hebben.

Wat je allemaal nog kan dragen? Whatever the fuck you want.
Dat is van alle (leef) tijden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
10-02-2020 22:52
Weet je wat op die leeftijd echt niet meer kan? Mensen veroordelen op wat ze aan hebben.

Wat je allemaal nog kan dragen? Whatever the fuck you want.
Dat nog niemand dit gezegd heeft...
Oh wacht
Pas een keer of 10
Alle reacties Link kopieren
En dan vooral lekker doorgaan met roepen wat mensen allemaal níet aan zouden kunnen. Well done!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
11-02-2020 09:51
En dan vooral lekker doorgaan met roepen wat mensen allemaal níet aan zouden kunnen. Well done!
Het gaat in dit topic over wat jezelf niet meer aantrekt
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
10-02-2020 20:42
Die overknees moeten bij iemand passen, als je klein bent staat het voor geen meter.
Zag laatst iemand ermee ,zag eruit of ze de sloot uit ging baggeren.
mmm... ik ben nog geen 1.60 maar mij staan ze zeker wel, je moet alleen wel een beetje elegante aangesloten hoog gehakte laarzen kiezen.

eerder zoiets

Afbeelding

dan zoiets

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
11-02-2020 10:08
mmm... ik ben nog geen 1.60 maar mij staan ze zeker wel, je moet alleen wel een beetje elegante aangesloten hoog gehakte laarzen kiezen.

eerder zoiets

Afbeelding

dan zoiets

Afbeelding
Platte hak zou ik nooit kiezen bij een laars
Krijg ik toch echt tuinwerk-associaties bij
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
11-02-2020 10:08
mmm... ik ben nog geen 1.60 maar mij staan ze zeker wel, je moet alleen wel een beetje elegante aangesloten hoog gehakte laarzen kiezen.

eerder zoiets

Afbeelding

dan zoiets

Afbeelding
Hier ook 1.56 en toch wel heel erg fan van overknees (mét hak uiteraard).
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-02-2020 12:05
Ik vind dat het aan je figuur ligt wat wel en niet kan. Ik heb er sowieso niet echt een oordeel over wat een ander draagt. Zo lang je je niet herkent in types als hotter than my daughter, is het snel goed...

Afbeelding
Geweldige foto. :mrgreen:
lilalinda schreef:
11-02-2020 09:57
Het gaat in dit topic over wat jezelf niet meer aantrekt
Ehm dat is de invulling die jij er kennelijk aan geeft. Ik zie heel forummers hier dingen posten als dit of dat kan echt niet meer (bij anderen), hoe afschuwelijk anderen er wel of niet uitzien en hoe bepaalde dingen ècht niet kunnen. Inclusief plaatjes en al.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
11-02-2020 11:36
Ehm dat is de invulling die jij er kennelijk aan geeft. Ik zie heel forummers hier dingen posten als dit of dat kan echt niet meer (bij anderen), hoe afschuwelijk anderen er wel of niet uitzien en hoe bepaalde dingen ècht niet kunnen. Inclusief plaatjes en al.
Het OT gaat echt over wat jezelf niet meer aantrekt
lilalinda schreef:
11-02-2020 11:41
Het OT gaat echt over wat jezelf niet meer aantrekt
En veel reacties dus niet.
Ik krijg bij dit soort topics altijd de indruk dat het veel meer met smaak te maken heeft dan met leeftijd. Er komen allerlei soorten kleding voorbij waar je van kunt houden of niet. Of je nu twintig bent of zestig maakt vaak niet veel uit.
Ik vind dat iedereen moer dragen wat men zelf wil.
Juist leuk!

Te kort vind ik boven een bepaalde leeftijd ( 25 ongeveer) nooit een goed idee. Of het nou een te korte shorts/ rokje of jurkje is. Gewoon niet doen. Vind ik dan.
Maat wat boeit het wat ik vind?
Als een 80-jarige zich lekker voelt in een kort rokje, vooral doen!
Snoetje-80 schreef:
11-02-2020 16:36
Ik vind dat iedereen moer dragen wat men zelf wil.
Juist leuk!

Te kort vind ik boven een bepaalde leeftijd ( 25 ongeveer) nooit een goed idee. Of het nou een te korte shorts/ rokje of jurkje is. Gewoon niet doen. Vind ik dan.
Maat wat boeit het wat ik vind?
Als een 80-jarige zich lekker voelt in een kort rokje, vooral doen!

Maar dan wel een leuk kort klokkend modelletje, zodat je leuk op een 80-jarig meisje lijkt :yes: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
10-02-2020 20:42
Die overknees moeten bij iemand passen, als je klein bent staat het voor geen meter.
Zag laatst iemand ermee ,zag eruit of ze de sloot uit ging baggeren.
:cry:

Ik ben 1.56 m en ik hou juist zo van mijn overknees. Ik vind ze zelf juist geweldig staan :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven