Mode & Beauty alle pijlers

35-45jr, wat kan echt niet meer..?

31-01-2020 08:56 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Croptops 🧐🤪
Minirok 🤔
Fluoriserend shirt....🤯

Nee maar ik merk wel dat nu ik in het bovenstaande hokje val ik sommige kleding gewoon niet meer aan kan doen zonder enige vorm van gêne.
Hoe zit het met jullie?
Andere leeftijden mogen natuurlijk ook reageren. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je moet aantrekken waar je je lekker in voelt.

Die dingen in de OP heb ik echt nog nooit gedragen, ik vind dat sowieso niet mooi.
Bij iemand anders kan het prima staan, hartstikke leuk zelfs, zolang ik het maar niet aan hoef.

Je kunt me praktisch uittekenen in een spijkerbroek met een shirtje (als het koud is met vest erover) en minimaal enkellaarsjes. Ik heb een dikker linkerbeen en sierlijke schoenen met een mooi hakje staan mij helaas niet.

Ik heb nog nooit de mode gevolgd, ik vind het vaak niet mooi. Die dierenprintjes die hip waren (zijn?).. niet aan mij besteed.
Ik wil wel meer jurken aanschaffen eigenlijk, maar dan ben ik er naar op zoek en dan zijn ze te kort, te recht, verkeerde kleur... dus dat is eigenlijk een gebed zonder einde.
Miss-Pippilotta schreef:
06-02-2020 15:33
Nou, dit soort dingen bijvoorbeeld.
Hoe goed je figuur ook is, dat ziet er toch niet meer uit als je boven de 23 bent of zo?

Afbeelding
Ik vind dat dus wel meevallen. Verder draagt zij juist ook veel grote vesten en wijde jeans.
Miss-Pippilotta schreef:
06-02-2020 15:33
Nou, dit soort dingen bijvoorbeeld.
Hoe goed je figuur ook is, dat ziet er toch niet meer uit als je boven de 23 bent of zo?

Afbeelding
Buiten dat ik Nikkie niet bijzonder leuk vind, heb ik echt geen probleem met dit soort kleding.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
06-02-2020 15:33
Nou, dit soort dingen bijvoorbeeld.
Hoe goed je figuur ook is, dat ziet er toch niet meer uit als je boven de 23 bent of zo?

Afbeelding
En er dan vooral zo gevaarlijk mogelijk bij kijken🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
06-02-2020 15:54
Ik vind dat dus wel meevallen. Verder draagt zij juist ook veel grote vesten en wijde jeans.
Eens, staat prima, en ik zou ook niet weten waarom je boven de 23 (wtf?) geen korte rokjes meer aan zou kunnen. Als je er de benen voor hebt, go for it. Als je er de benen niet voor hebt ook trouwens, wat een getrut weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een tikje ordi. Komt ook door de grote hoeveelheid armbanden en ringen en die zware smokey eyes erbij en zwarte nagels. De laarzen zijn ook niet flatterend. Ik weet niet of het zozeer met leeftijd te maken heeft. Alles bij elkaar is het een tikkeltje ordinair, ook voor iemand van 20.
Ja, het is wel wat ordi, maar dat lijkt me een kwestie van smaak. Bij een 20-jarige is dat ook zo.

Ik hou er wel van als duidelijk is dat iemand er werk van heeft gemaakt, ook al is het m’n smaak niet. Ik vind mensen die zich heel ouwelijk kleden eigenlijk erger. Live a little!
Alle reacties Link kopieren
Mee eens hoor.
Degelijk vind ik ook niet leuk.
Ik vind die outfit van Nikkie ook niet zo, niet mijn smaak. Dit vind ik dan leuker:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rond mijn 35e mijn metal-bandshirts bij de kringloop afgegeven.

Mijn legerkisten hou ik uit nostalgie, maar zogenaamd als 'verkleedkleren' van mijn zoon.

Kan ik nu, op mijn 43e, nog wel vesten met capuchon aan naar mijn werk? Wat vinden jullie?

(Ik werk in het onderwijs, erg informele dresscode)
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Hier aan de verkeerde kant van de 35, ik werk in de zorg, maar wel altijd netjes gekleed, sommige collegae komen in joggingbroek met gympen, tja.

Bij mij kan iets laag uitgesneden niet meer. Ik ben veel afgevallen en heb weinig borsten meer over waardoor ik veel rimpel, dus nee. Alles boven de knie mag net boven de knie zijn anders kan het niet, kleding met gaten draag ik alleen als ik in de tuin werk. Wat andere doen moeten ze overigens zelf weten hoor, maar ik zou me er niet prettig in vinden.

Laatst vroeg ik me af of een staart eigenlijk nog kan als je richting de 40 gaat, iemand een idee?
Niet alle reacties gelezen maar ik draag wat ik zelf lekker vind. En ow ja, ik ben 56.
Meestal een nette jeansbroek, zeker geen met gaten in en ook geen skinny, een leuk fleurig topje erop en momenteel enkellaarsjes.
Ik heb hier nog foto's van mijn oma toen ze 50 was en die droeg altijd van die grijs/ beige bloemetjesjurken tot halverwege haar kuiten. Op die foto's ziet ze er 65-70 uit ipv 50.
Verder boeit het me niet wat anderen dragen.
nursy schreef:
06-02-2020 17:01
Hier aan de verkeerde kant van de 35, ik werk in de zorg, maar wel altijd netjes gekleed, sommige collegae komen in joggingbroek met gympen, tja.

Bij mij kan iets laag uitgesneden niet meer. Ik ben veel afgevallen en heb weinig borsten meer over waardoor ik veel rimpel, dus nee. Alles boven de knie mag net boven de knie zijn anders kan het niet, kleding met gaten draag ik alleen als ik in de tuin werk. Wat andere doen moeten ze overigens zelf weten hoor, maar ik zou me er niet prettig in vinden.

Laatst vroeg ik me af of een staart eigenlijk nog kan als je richting de 40 gaat, iemand een idee?
Waarom eigenlijk niet? Wanneer het heel warm is in de zomer bind ik mijn haren ook in een staart, kwestie van minder te zweten.
Ik vind alleen staartjes op niks trekken wanneer iemand haar haren echt heel vettig zijn, gruwel!
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
06-02-2020 16:50
Ik heb rond mijn 35e mijn metal-bandshirts bij de kringloop afgegeven.
Echt? Zonde! Ik draag die dingen nog steeds en ik ben 40+.

Wat de vesten met capuchon betreft: dat zou ik dan weer niet doen. Ik zie er op mijn werk juist graag wel netjes uit. Niet overdreven, maar dan bijvoorbeeld liever een net shirtje met een dito vestje. Of een colbertje erover of als het niet koud is een blousje.
Katatoniaaa schreef:
06-02-2020 16:50
Ik heb rond mijn 35e mijn metal-bandshirts bij de kringloop afgegeven.

Mijn legerkisten hou ik uit nostalgie, maar zogenaamd als 'verkleedkleren' van mijn zoon.

Kan ik nu, op mijn 43e, nog wel vesten met capuchon aan naar mijn werk? Wat vinden jullie?

(Ik werk in het onderwijs, erg informele dresscode)
Ik heb van een aantal dus kussensloopjes gemaakt voor op de bank. De rest draag ik nog op mijn niet werkdagen of als pyjama als t koud is en ik moet piesen (wc is beneden). Ik heb zelfs nog een vest van... Katatonia. Hehe.
Alle reacties Link kopieren
nursy schreef:
06-02-2020 17:01

Laatst vroeg ik me af of een staart eigenlijk nog kan als je richting de 40 gaat, iemand een idee?
ik vroeg me laatst ook af tot wanneer dat kan. Ik ben dus net boven de 40 en heb heel vaak een bad hairday, daarom loop ik heel vaak met een staart rond. Ik moet zeggen dat ik nog genoeg vrouwen van mijn leeftijd met een staart zie rondlopen, dus ik ga er maar vanuit dat het kan.
Waarom zou een staart nou weer niet kunnen? Wat een kolder.
pamelacourson schreef:
06-02-2020 17:30
Echt? Zonde! Ik draag die dingen nog steeds en ik ben 40+.

Wat de vesten met capuchon betreft: dat zou ik dan weer niet doen. Ik zie er op mijn werk juist graag wel netjes uit. Niet overdreven, maar dan bijvoorbeeld liever een net shirtje met een dito vestje. Of een colbertje erover of als het niet koud is een blousje.
Inderdaad, ik zou ook nooit in een hoodie naar werk gaan, maar daar geldt ook weer, dat deed ik op m’n 25e ook al niet (toen zag ik er waarschijnlijk netter uit dan nu, nu ben ik wat losser en creatiever geworden). Een capuchontrui is m’n stijl niet, maar dat staat los van leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Staart niet kunnen nouja in dr zorg moet je haar in een staart of vast hahaa dus tja, kan op elke leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het aan je figuur ligt wat wel en niet kan. Ik heb er sowieso niet echt een oordeel over wat een ander draagt. Zo lang je je niet herkent in types als hotter than my daughter, is het snel goed...

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
eh... wat betreft de geplaatste foto`s van Nikkie P. > dat zijn allemaal foto`s van de website van haar kleding merk en bij mijn weten is zij model voor alles"op de site dus of ze dat dan echt privé ook draagt is een tweede natuurlijk.

Ik vind overigens niks mis met de stijl van Nikki en van Bridget.

Wat is er in godsnaam mis met een staart??? nou ja, dit zou ik ook niet meer doen.. ;-)

Afbeelding

maar dit zeker wel

Afbeelding
Persoonlijk vind ik leeftijd niet het belangrijkste criterium.
Meer hoe je figuur is, of de kleding een beetje smaakvol/dan wel ordinair is.
Hoe je blote benen er aan toe zijn qua model en huid, dat soort dingen.
Ik ben zelf 62 en draag geen korte rokken meer. In de zomer draag ik graag 7/8 broeken, aansluitend (niet mega-strak) met een leuke top er op. Echt blote benen vind ik niet heel mooi meer staan.
Maar kunnen.....ach zolang je niet in je blote k*nt over straat gaat..
Katatoniaaa schreef:
06-02-2020 16:50
Ik heb rond mijn 35e mijn metal-bandshirts bij de kringloop afgegeven.

Mijn legerkisten hou ik uit nostalgie, maar zogenaamd als 'verkleedkleren' van mijn zoon.

Kan ik nu, op mijn 43e, nog wel vesten met capuchon aan naar mijn werk? Wat vinden jullie?

(Ik werk in het onderwijs, erg informele dresscode)

Tuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
10-02-2020 12:12
Persoonlijk vind ik leeftijd niet het belangrijkste criterium.
Meer hoe je figuur is, of de kleding een beetje smaakvol/dan wel ordinair is.
Hoe je blote benen er aan toe zijn qua model en huid, dat soort dingen.
Ik ben zelf 62 en draag geen korte rokken meer. In de zomer draag ik graag 7/8 broeken, aansluitend (niet mega-strak) met een leuke top er op. Echt blote benen vind ik niet heel mooi meer staan.
Maar kunnen.....ach zolang je niet in je blote k*nt over straat gaat..
helemaal met je eens!
Alle reacties Link kopieren
Als een staart niet meer kan en een kort pittig kapsel ook niet mag, wat doe je dan met je haar?
Altijd lang en los is ook geen optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven