Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Murrmurr schreef:
15-02-2020 13:24
Ik praat het absoluut niet goed maar een vriendin van me zat in een liefdeloze relatie met twee kinderen. Haar vriend behandelde haar als een sloof en had nul interesse in seks. Zij wel, dus ze zocht het het liefst bij mannen die al in een relatie zaten zodat het in ieder geval gelijk was en om de kans op meer willen vanuit de ander kleiner te maken. Dat werkte dus niet want meerdere keren wilde zo'n man dan bij zijn vrouw weg, volgens mij gewoon omdat zij niet te krijgen was.
Maar ik denk soms dat dit juist een reden is waarom bijvoorbeeld vrijgezelle vrouwen rommelen met een bezette man. Is het niet dat ze die strijd misschien gewoon spannend vinden, kijken of de man toch niet weggaat bij zijn vrouw. Het spelletje.. dat dat het spannend voor ze maakt? Het onbereikbare
.
isa__88 schreef:
15-02-2020 13:20
Volgens mij moet je toch ontzettend onzeker en ongelukkig zijn als je alleen maar aan het rommelen bent met bezette mannen? Ik bedoel gun je jezelf dan niet meer dan dat? Begrijp dat niet.
Je kan natuurlijk verliefd worden op een bezette man en een bezette man kan verliefd worden op een andere vrouw.

Maar er echt alleen maar voor kiezen om te rommelen met een bezette man.. uhm waarom zou je dat überhaupt willen?
Dat was een fase in mijn leven. Druk met andere dingen. Ik vind casual seks met getrouwde mannen lekker makkelijk. Een soort fasrfood-seks.

Heeft niets met niet gewild of niet gewaardeerd te maken.
jouw leven is een keuze
forumfossiel schreef:
15-02-2020 13:37
In mijn single periode heb ik best veel dates gehad met mannen die zichzelf als single presenteerden op een datingsite, en ergens tussen het 3e drankje en het uittrekken van kleren vertelden dat ze bezet waren.
In de ogen van sommigen ben ik dan vast een vals en gemeen kutwijf omdat ik zo’n man pas na de sex wegstuurde, en ik heb nooit de behoefte gehad om een van die dames in te lichten.

Zou een van die dames mij hebben benaderd, zou ik ze ook de waarheid vertellen, met een link naar het profiel.

En dat iemand die vol trots vertelt sex te hebben met gebonden mannen die thuis liegen, zegt dat je als eerste je man in de gelegenheid moet stellen om te reageren, vind ik ook nogal typisch.

Een anoniem berichtje zal mijn relatie niet breken, maar is mij wel meer onderzoek waard, en de van vreemdgaan beschuldigde parten is op dat moment niet de meest betrouwbare bron.

Ik hoop dat TO inmiddels informatie heeft waaruit ze duidelijke conclusies kan trekken .

Oh ik heb ook ooit iets met een bezette man gehad, per ongeluk dus want hij zei dat hij gescheiden was :confused: , had wel een zoontje. Ik dacht dat kan, zoveel mensen zijn gescheiden.
Na een paar maanden kwam ik er toch achter dat hij dus wel getrouwd was.
Ik had zijn vrouw trouwens niet ingelicht maar de enige reden waarom ik haar niet had ingelicht was omdat ik er dus ook achter kwam dat ze zwanger was van de tweede. En omdat er dus kinderen in het spel waren en zij dus weer zwanger was heb ik het gelaten voor wat het was.
Meteen afgekapt uiteraard! Maar het haar dus niet verteld.
.
isa__88 schreef:
15-02-2020 13:38
Maar ik denk soms dat dit juist een reden is waarom bijvoorbeeld vrijgezelle vrouwen rommelen met een bezette man. Is het niet dat ze die strijd misschien gewoon spannend vinden, kijken of de man toch niet weggaat bij zijn vrouw. Het spelletje.. dat dat het spannend voor ze maakt? Het onbereikbare
Er zit niks "groots" achter. Geen psychologische gelaagdheid. Het is gewoon seks. Snelle, makkelijke seks. No strings attached.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
15-02-2020 13:41
Dat was een fase in mijn leven. Druk met andere dingen. Ik vind casual seks met getrouwde mannen lekker makkelijk. Een soort fasrfood-seks.

Maar casual seks kun je toch hebben met vrijgezelle mannen? Genoeg vrijgezelle mannen die alleen maar seks willen hoor? Ik ken er genoeg die gewoon seks willen maar geen relatie.
Is toch veel makkelijker ook? Die hoeft niet stiekem het huis uit om seks te hebben met jou en alleen wanneer het hem dus uitkomt ?
.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 13:13
Ik geloof niet dat iedereen die het met een bezet iemand doet door niemand gewild wordt.
Natuurlijk niet . Maar dat is toch niet hetzelfde als wat zij beschrijft?
2east schreef:
15-02-2020 13:41

Ik hoop oprecht voor je dat het zo werkt voor jou. Dat kan je alleen zelf bepalen.
2east schreef:
15-02-2020 11:22
Ik heb jaren lang seks-relaties gehad met getrouwde mannen en ken meer vrouwen die dat hebben/hadden. Een bewuste keuze. Weet je waarom?

Die mannen komen thuis iets te kort. Beetje aandacht veel seks. Allemaal, stuk voor stuk het zelfde verhaal. Ze willen het gevoel hebben man te zijn. Jager. Testosteron. Een goede minnaar. Seks.
O_O O_O O_O
isa__88 schreef:
15-02-2020 13:38
Ja dat kan ik me ook voorstellen. Echt heel gezond is het natuurlijk nooit.

Ik ken ook een vrijgezelle man die een paar affaires had met getrouwde vrouwen en daar trots op was, zo van 'tegen hem zegt ze dat ze hoofdpijn heeft en bij mij is ze supergeil'
K79 schreef:
15-02-2020 14:05
O_O O_O O_O
Jij was ook al onbekend met dit fenomeen? Dat schijnt dus gewoon te gebeuren.
YagaBaba schreef:
15-02-2020 13:59
Ik hoop oprecht voor je dat het zo werkt voor jou. Dat kan je alleen zelf bepalen.
Ik zou het nu niet meer willen. Maar ik sta nog wel achter mijn visie toen.
jouw leven is een keuze
Ik snap het niet. Ik vind het gewoon triest en zeer egoïstisch sowieso niet sjiek.
Het zit er bij mij gewoon niet in dat je dat doet. Dat er mensen zijn die dat doen ja dat is duideijk maar om er dan ook nog zo trots op te zijn. Voor mij ben je dan echt een heel laag mens.
2 van mijn goede vriendinnen hebben hier mee moeten 'dealen' 1 onlangs en de ander na zoveel jaar huwelijk en zij zijn er beide "beschadigd" uit gekomen. Niet zo vrij meer van denken als eerst. Nu is dit natuurlijk op de 1e plaats de eikel waar ze mee gingen zijn schuld maar als de vrouw (en) waar het mee gebeurde er van af wist is die geen haar beter.
Zoals ik zei triest en egoïstisch.
k79 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 14:24
0.45% gewijzigd
K79 schreef:
15-02-2020 14:20
Ik snap het niet. Ik vind het gewoon triest en zeer egoïstisch sowieso niet sjiek.
Het zit er bij gewoon niet in dat je dat doet. Dat er mensen zijn die dat doen ja dat is duideijk maar om er dan ook nog zo trots op te zijn. Voor mij ben je dan echt een heel laag mens.
2 van mijn goede vriendinnen hebben hier mee moetem 'dealen' 1 onlangs en de ander na zoveel jaar huwelijk en zij zijn er beide "beschadigd" uit gekomen. Niet zo vrij meer van denken als eerst. Nu is dit natuurlijk op de 1e plaats de eikel waar ze mee gingen zijn schuld maar als de vrouw (en) waar het mee gebeurde er van af wist is die geen haar beter.
Dus jij bent tegen?
Murrmurr schreef:
15-02-2020 14:21
Dus jij bent tegen?
Precies!
Hoop dat er uiteindelijk toch niks aan de hand bleek te zijn, TO! Lijkt me een nare en moeilijke situatie.
Heb nogal wat moeten doorlezen, wat een ontwikkelingen! Eerst nogal wat kinderachtig gespeculeer, wat me bijna deed besluiten het topic verder maar te laten voor wat het is (geworden). Maar vind dat toch niet zo eerlijk t.o.v. degenen die wel serieus reageren.
We hebben gepraat, ook met de oud klasgenoot die op de foto staat. Mijn vriend had haar gemaild met de vraag of wij haar samen konden bellen en dat vond ze goed. Ze verzekerde mij geen verhouding te hebben met mijn vriend en die mailtjes niet gestuurd te hebben. Ik geloof haar. Die foto zou op internet hebben gestaan dus iedereen kan daarmee aan de haal. Het is wel een erg raar verhaal en ik vind het een eng idee dat er iemand is die zoiets flikt (en dan met name die sneer naar mij dat ik geen echte vrouw zou zijn).
Heb verder geen reaktie meer via dat fake account van Facebook. We kunnen ons niet voorstellen wie ons zo haat om dit te doen.
2east schreef:
15-02-2020 11:22
Ik heb jaren lang seks-relaties gehad met getrouwde mannen en ken meer vrouwen die dat hebben/hadden. Een bewuste keuze. Weet je waarom?

Die mannen komen thuis iets te kort. Beetje aandacht veel seks. Allemaal, stuk voor stuk het zelfde verhaal. Ze willen het gevoel hebben man te zijn. Jager. Testosteron. Een goede minnaar. Seks.

En dat krijgen/kregen ze. Zolang ze er.seksueel toe deden. Niet 1 van die mannen heeft ooit ook maar gesuggereerd bij hun vrouw weg te willen en voor mij te kiezen, en dit wilde ik ook helemaal niet. Ik zochr en vond een FWB en getrouwde mannen zijn de beste. De zeuren niet iver relaties. Kopen geen suffe cadeautjes voor je. Hallo-neuken-aju.

En dat is goed zo.

Ik weet helemaal niks?

Nee. Iedere vrouw die denkt bedrogen te worden met/door een andere vrouw, bedriegt zichzelf. Jouw man ging vreemd omdat hij dacht het ergens anders beter te kunnen krijgen en dat kreeg jij ook. Dát heeft jou gekwest. En terecht overigens. Jouw man lóóg om zijn ego en portemonnee te beschermen. Meer niet.

O, aap uit de mouw! Verklaart helemaal waarom je hier ook zo ongezellig overkomt. Jakkes!
Such fun!1
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 14:29
Heb nogal wat moeten doorlezen, wat een ontwikkelingen! Eerst nogal wat kinderachtig gespeculeer, wat me bijna deed besluiten het topic verder maar te laten voor wat het is (geworden). Maar vind dat toch niet zo eerlijk t.o.v. degenen die wel serieus reageren.
We hebben gepraat, ook met de oud klasgenoot die op de foto staat. Mijn vriend had haar gemaild met de vraag of wij haar samen konden bellen en dat vond ze goed. Ze verzekerde mij geen verhouding te hebben met mijn vriend en die mailtjes niet gestuurd te hebben. Ik geloof haar. Die foto zou op internet hebben gestaan dus iedereen kan daarmee aan de haal. Het is wel een erg raar verhaal en ik vind het een eng idee dat er iemand is die zoiets flikt (en dan met name die sneer naar mij dat ik geen echte vrouw zou zijn).
Heb verder geen reaktie meer via dat fake account van Facebook. We kunnen ons niet voorstellen wie ons zo haat om dit te doen.
Ben blij voor je dat jullie gepraat hebben en je de vrouw die op de foto staat ook gesproken hebt.
Maar wat ontzettend bizar dit.
Ziekelijk om zoiets te doen.
Hopelijk kunnen jullie het achter je laten en hoor je niets meer van diegene
.
Rhoslynne schreef:

Raar verhaal hoor. Hopelijk is het niet meer dan een prank. Ik zou wel even m’n oren en ogen openhouden, er lopen wat zieke figuren rond
Such fun!1
Jezus wat een bizar verhaal. Maar beter een verre hater dan een vreemdgaande vriend zullen we maar zeggen.
K79 schreef:
15-02-2020 14:20
Het zit er bij mij gewoon niet in dat je dat doet. Dat er mensen zijn die dat doen ja dat is duideijk maar om er dan ook nog zo trots op te zijn. Voor mij ben je dan echt een heel laag mens.
2 van mijn goede vriendinnen hebben hier mee moeten 'dealen' 1 onlangs en de ander na zoveel jaar huwelijk en zij zijn er beide "beschadigd" uit gekomen. Niet zo vrij meer van denken als eerst. Nu is dit natuurlijk op de 1e plaats de eikel waar ze mee gingen zijn schuld maar als de vrouw (en) waar het mee gebeurde er van af wist is die geen haar beter.
Het zijn niet de vrouwen die hen beschadigd hebben. Dat hem hun ex-partners gedaab
jouw leven is een keuze
Rhoslynne schreef:
Echt heel bizar. Fijn dat je/jullie hebben kunnen praten met de oud-klasgenoot, dat geeft wel weer rust voor jou, lijkt me.

Je gaat je toch afvragen wie zo achterlijk is om zoiets te doen...die spoort echt niet. Ik hoop dat het verder rustig blijft en je dit achter je kunt laten verder.
2east schreef:
15-02-2020 14:33
Het zijn niet de vrouwen die hen beschadigd hebben. Dat hem hun ex-partners gedaab
Ik blijf erbij triest en egoïstisch.
@ Rhoslynne fijn dat jullie het zo hebben kunnen bespreken! Het blijft een raar en kinderachtig iets om te doen zeg, hopelijk hoor je er niets meer van.
Rhoslynne schreef:
kan me voorstellen dat de vrouw op de foto ook not amused was. Zij is immers niet alleen beschuldigd van een verhouding van een bezette man, maar iemand heeft zich ook nog als haar voorgedaan.

In elk geval blij dat je man dus niet met haar vreemdgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven