VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Ik vind bij mezelf een tattoo ook niet staan, maar bij vrolijk wel, en dan ook zo'n grote. Ik snap wel wat jij bedoelt Pebbles. Bij Vrolijk staat het heel cool (maar das vast een ouderwets woord...).

Hele dag op de hei geweest met werk. Was wel fijn. Heb hoop gehoord van hoe anderen over bedrijf denken enzo en dat kwam zeer regelmatig nog best overeen met mijn eigen gedachtes. Dat verbaasde me dan wel weer, heb vaak gedacht dat ik redelijk alleen stond qua ideeen.

Volgens mij heeft Knorrie gepoept, dus ik haak weer even af....
Ik zit X-factor te kijken, ik vond het niet mooi wat die Hester zong, en nu zegt Eric van Tijn dat dit het beste is wat ze gezongen heeft tot nu toe en dat het zo goed is. Hmmmm. Nou ja. Smaken verschillen.
Die Rob en Raz oid zijn beter. Maar zingen Michael Jacksons The Way you Make me Feel en ik ben ineens erg van de Michael Jackson-nummers de laatste tijd.
Mini heeft ook maat 27 En Nano maat 23, en dat vind ik al groooot vergeleken met de babypootjes die hij een jaartje terug nog had

Pebbles, wat fijn zeg, van die goede echo. Gefeliciteerd!!

Ben net wakker, was bij Nano in slaap gevallen bij het voor de tigste keer vertellen over het kleine stoute vliegtuigje wat niet wilde slapen. En nu ben ik heel duf!
Ziet er mooi uit Nathje! Grappig, die moodboards voor dat huis in Drente, omdat het qua kleuren enz. heel anders is dan de meeste andere dingen op jullie site (die ik zelf overigens mooier vind, ik ben niet zo van het groen/okerig enz.).

Wow, da's qua formaat een aardige lap tattoo Vrolijk, waar jij aan denkt! Ben je dan niet bang dat je er weer een keer spijt van gaat krijgen? Achteraf te klein is makkelijker op te lossen dan achteraf te groot.. Maar het past idd. wel bij je denk ik.
Waar zie jij dat dan, die moodboards en een huis in Drenthe?

Ik zie alleen de projecten (waar ik heel gefrustreerd van raak als ik dan vervolgens in ons rommelige met een allegaartje ingerichte huis rondkijk ).

Nathje, hebben jullie zwarte plavuizen op de vloer liggen? Dan kan ik me namelijk helemaal niet meer herinneren.
O ja Nathje, ik kon jullie site niet zo goed vinden via Google. Moest googlen op de bedrijfsnaam en jullie voornamen en kwam toen via een andere site op jullie site. Kan aan mij liggen hoor, maar misschien moet je even kijken naar jullie 'vindbaarheid'.
Huis in Drenthe heb ik gevonden
[quote]Morrie schreef op 17 april 2009 @ 22:39:

Waar zie jij dat dan, die moodboards en een huis in Drenthe?

Ik zie alleen de projecten (waar ik heel gefrustreerd van raak als ik dan vervolgens in ons rommelige met een allegaartje ingerichte huis rondkijk ). [quote]

Oh, maar foto's zijn vaak hasske nep Morrie.

Ik heb toen voor de verkoop van huis in gehucht zelf de foto's gemaakt: eerst een proeffoto vanuit de mooiste hoek, toen gekeken waar nog net zooi zichtbaar was en vervolgens alle troep net buiten beeld gemieterd en dezelfde foto nog een keer genomen. Dan zie je bv. een keuken met een prachtig leeg opgeruimd aanrecht, en 10cm links buiten de foto lag dan alles wat ik die kant opgeveegd had

En allegaartjes zijn hip
Drop, wat goed dat je het examen hebt gehaald. Joehee, go girl! En dan nog eens 5 km rennen, erg goed hoor.Ik ben nu bezig met Evy 4 en ik vind het heerlijk. Natuurlijke endorfines komen echt vrij bij met met rennen en spinnen heb ik ontdekt.

Hahaha..grappig dat hier iedereen vindt dat ik zo'n tattoo wel kan hebben. Op mijn werk zou echt iedereen stijl achterover slaan aangezien ik heel keurig kan overkomen. Hippe tuttigheid hahahaha

Morrie, heidag wel nuttig dus? Grappig dat je altijd dacht dat je alleen stond maar dat het toch niet zo is. Ik kan er nog steeds niet over uit dat je Knorrie alweer 8 maanden is! Oef..

Ely, veel plezier met weekend weg!

Mille, jouw kindjes dus ook kleine pootjes? Met recht een mini

Heerlijk gewerkt vandaag, geborreld met werk ivm afscheid collega. Was om 22.30 thuis en werd even binnen gevraagd bij buuf en nu pas thuis. Morgen wel weer zwemmen met Mormel dus moet zo wel weer naar bedje toe..
Moge!

Doen dus Vrolijk, die tattoo!

Mille, dat is waar, van die foto's. Doet me denken aan mijn moeder. Die heeft een schilderij gekocht. Ze wilde de kunstaners graag een foto sturen van hoe het schilderij hing. Dus foto gemaakt, maar het zag er heel rommelig uit. Alles aan de kant geschoven en toen nog een keer de foto gemaakt. De kunstenares gaf aan dat ze vond dat mijn ouders zo'n opgeruimd huis hadden! Nou, als er iemand geen opgeruimd huis heeft dan zijn het mijn ouders wel (ik heb het niet van een vreemde )!

Druk dagje hier. Vanmiddag Schorrie naar Wind brengen en daarna Knorrie naar mijn broertje. Vanochtend boodschappen doen, een wasje en de spullen voor de jochies inpakken. En vanavond een feestje. En Harrie is de hele dag aan het werk bij mijn nichtje en haar vriend dus ik sta er helemaal alleen voor.

Hoe zou Ely het hebben, zou haar bedje net zo lekker gelegen hebben als in HvS?

Moet me maar eens gaan aankleden.
Schorrie speelt met lego. Ondertussen staat de Kids Top 20 aan. Bad, van Michael Jackson komt en wat zegt Schorrie: 'Oeh, vet liedje hoor'.

En even later: 'Cool mannetje, echt een vet cool mannetje'.

En nu zingt hij op de wijs: 'Bad, bad, bad'.

Best bizar.
Wel toevallig dat jij ook net weer into Michael Jackson bent dan Morrie!

Ik ben net op de zaak. GP heeft atletiekwedstrijden in Katwijk, dat doet Pebblo. Is om 9.20 startnummer halen en dan verspreid 4 onderdelen. Laatste onderdeel is om 13.20 dus is wel even rondhangen daar. Zaterdag hulp heeft iets met schouder en is er niet. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen...
Ja, ik vond het ook zo toevallig, want ik heb nog nooit Micheal Jackson gedraaid waar Schorrie bij is volgens mij. Ga het nu wel even op You Tube opzoeken.
Hoe gaat het met de festiviteiten Lien? Partijtje vanmorgen of vanmiddag?
Weet je wat stom is? Dat ik tot nog toe 3 stellen in de winkel heb gehad en dat die dan uitgerekend echt allemaal tegelijk gedurende een kwartier ofzo in de winkel zijn in plaats van verspreid over de afgelopen 2 uur ofzo.

En ook stom: ik heb vanmorgen 4 boterhammetjes en een stuik ontbijtkoek gesmeerd en die liggen dus nog thuis. Heb hier wel brood maar geen boter of (lekker) beleg. Alleen worst (gelderse?) en daarvan denk ik blegh.

Nouja. heb mijn eerste honger gestild (ziet er gek uit!) met LU Time Out. Lekker!
Wind, ik hoop voor je dat het morgen ook dit weer is!
Zo, heb beide kinders weggebracht en ben tot de conclusie gekomen dat mijn kinderen niet goed gehecht zijn. Allebei keken ze niet op of om toen ik vertrok .

Nu is Harrie aan het douchen en gaan we zo uit eten.
Veel plezier Morrie!

Ik ben na werk even over de markt gefietst en bloemen gehaald. Voor 10 euro 4 grote bossen die ik nu gemengd heb tot een boeket. Beetje wild, ik ben duidelijk geen bloemist...

Maar het kan er mee door. Echt geen geld, ze pasten niet in mijn grootste vaas!
Ik heb niet eens een grote grote vaas!

De kletsen liggen op bed en zijn net en verliefd stel. Ze leggen constant armen over elkaar en verplaatsen zich als de ander dat ook doet. Echt leuk om te zien! Nee, duidelijk niet gehecht, Morrie. Hij heeft ook nog niet één keer om jullie gevraagd

Heerlijk toch? Hij (zij) geniet(en) echt.

Het webbrengen van Knorrie ging dus ook vlekkeloos?

Lien, vandaag feestje gehad? Nog gefeliciteerd!

De weersverwachtingen voor morgen zijn nog beter voor morgen. Lekker de tuin in! Heb er zin in!

En jij hebt voor de tweede keer lekker weer met een weekendje weg. Ely! Wat een mazzel.

Nu even geld overmaken naar camping (hebben camping op LP geboekt en gaan daar op koninginnedag al heen) en dan Prison Break kijken. En oh ja, natuurlijk zometeen nog even als strenge moeder optreden dat het echt afgelopen is en dat ze moeten gaan slapen
Veel plezier vandaag Wind, het is in elk geval een prachtige dag voor een feestje!
Jij ook veel plezier Lien met verjaardag dochter. Was het gisteren geslaagd? Voor bij de imker was het ook goed weer denk ik.
Hoe was je feest Wind? Vast hartstikke gezellig!

Het weer was hier iets minder vanmiddag maar goed genoeg om Japies verjaardag lekker buiten te vieren.

Was erg gezellig: hij is schaamteloos verwend door familie en kan lekker vooruit met nieuw Briospul en ook een mooie aquaplay baan. Echt superleuk! Gek idee dat onze jongste alweer twee is.

Hoe was het feest van dochter, Lien? Heb je het gered?

Hoe was jouw kinderloze avond Morrie? Logeerpartij van Schorrie en KW klinkt erg gezellig. Wat heerlijk dat die mannetjes elkaar zo gevonden hebben. Ik sloeg net als Vrolijk steil achterover dat Knorrie alweer 8 maanden is!

Foto's zijn inderdaad zwaar te manipuleren Wij schuiven ook totdat het plaatje klopt. En inderdaad wij hebben een zwarte vloer, grappig dat je dat niet meer wist, Morrie.

Over google, volgens mij duurt het even voordat we goed vindbaar zijn want als ik zelf google of mensen uit deze regio vinden ze ons wel. Misschien moeten we de trukendoos nog eens opendoen.

Heb je de zaterdag een beetje overleefd Pebbles? Bossen bloemen klinken erg gezellig. Leuk is dat van de markt.

Oeps ik moet nog even data mailen naar Vrolijk, heb ik beloofd! Ik ga het doen hoor! Even agenda op een rijtje zetten!
Nu even bankhangen en nog even eten. Het was er nog niet van gekomen want Japie kon zijn slaap niet vatten na zo een gezellige dag.
Gefeliciteerd nog met Japie Nathje!

Klinkt als een leuk feestje, en wat schattig he, dat ze vorige jaar nog amper beseften wat jarig zijn uberhaupt is en er nu gewoon achteraf niet van kunnen slapen. Nano had dat ook, die ging de hele dag nog eens liggen herhalen in bed (jiepjiep hoewaaa, en dan blazen ).

Wind, ik hoop ook voor je dat het leuk was en dat je het een beetje volgehouden hebt!

Wind voelde zich nl. ziekig en ik heb afgebeld omdat ik een soort van door mijn rug ben gegaan vanmiddag.

Met twee paracetamol en veel rustig bewegen -lopen en zitten afwisselen enz.- gaat het nu wel weer, maar de autorit naar Wind durfde ik niet aan. Was bang dat ik dan voor de deur de auto niet meer uit zou komen (of niet meer terug naar huis zou kunnen rijden..).

Komt denk ik omdat de huisarts donderdag een bult van mijn rug heeft verwijderd en er nu drie hechtingen in zitten, ik denk dat ik daardoor anders bewogen heb dan normaal ofzo.

Tel daarbij op dat ik gisteren een -overigens zeer geslaagd- verrassingsfeest voor Millenium had georganiseerd, wat ook gesjouw met boodschappen enz. betekende met hechtingen die er net in zaten en die ik probeerde te ontzien, en dan denk ik dat ik wel weet waar het vandaag komt

Millenium is de 29e jarig, maar dan zijn we in Belgie, dus vandaar. Hij was behoorlijk verbijsterd maar vond het wel erg leuk -en ik heb me de afgelopen dagen een versuffing gelogen over van alles en nog wat, maar hij had echt niks in de gaten!

Dat logeren van Schorrie en KW klinkt echt heel schattig!

Nu weer even wat anders doen, lang in dezelfde houding is nog niet echt fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven