VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
En Morrie, hoe is het met je teen? Ben je wel gewoon aan het werk?
KW mist Schorrie. Hij zegt elke keer dat hij het jammer vindt dat Schorrie zo ver weg woont en dan kijkt hij er vervolgens heel sip bij.
Gefeliciteerd met de zwemdiploma's Drop! Kan me je trots helemaal voorstellen, het is ook gewoon knap van die kinders!

Die GW, weer een hele nieuwe ervaring denk ik. Volgens mij zijn dat soort instanties niet echt ingericht op mensen die gewoon willen werken en buiten hun schuld zonder werk komen te zitten.

Ben gewoon weer aan het werk. Voel me prima. Af en toe een steekje hier of daar maar dat is alles. Heb wel slippers ipv schoenen aan, dat scheelt denk ik ook. Ben blij dat het geen winter is .

Schorrie mist KW ook. Hij wil ook echt graag dat KW een keer bij hem komt logeren. Maar als dat niet kan, wilde hij nog wel een keer bij KW logeren en dan 2 nachtjes zo deelde hij ons mee .

Schorrie gaat op schoolreis donderdag en telt daar de dagen voor af. Hij vindt het echt leuk. En alle jongetjes willen bij Harrie in het groepje omdat ze dan in de grote auto van Harrie mogen. Schorrie voelt zich helemaal the man .

Jij bent zeker niet aan het werk Wind?
Ik ben nog niet helemaal lekker maar wel aan het werk.

En ik kan volgens mij ook gewoon naar Drop. Gefeliciteerd met de zwemdiploma's!

En ben nieuwsgierig naar verhaal Drop, maar kan niet bedenken hoe Vrolijk dan in een loyaliteitsconflict komt. Oh, toch wel opeens, vanwege gezinsvriendschap natuurlijk. Ben duidelijk niet helemaal helder.

En beterschap voor alle zieken. Ik heb gister lekker jouw joggingbroek aan gehad Morrie (als ik tenminste niet in bed lag) en met een roze shirt in de kleur van de stiksels stond het gewoon best leuk. En de truitjes passen volgens mij ook wel.
Zie je wel Pebbles! Dat dacht ik al dat het zou passen en dat het heus wel leuk stond . Fijn dat je er nu al wat aan hebt.
Hier ook een zieke! Niet normaal zeg, dat we allemaal in de lappenmand liggen.

Morrie, dat was zeker wel even schrikken met die teen! Gelukkig hebben ze het snel weten te verhelpen maar leuk is anders. Doe je wel een beetje rustig aan?

Fijn om te horen dat Mille al iets opknapt en dat Pebbles ook weer een beetje beter gaat. Zulke hoofdpijn is een crime.

En Wind hoe staat het bij jou vandaag?

Ik ben dus ook ziek, gisteren thuisgekomen met spierpijn, keelpijn en koorts. Vandaag iets beter maar met behulp van paracetamol. Vanochtend even urine ingeleverd want volgens mij heb ik weer een blaasontsteking. Werd ik net gebeld dat ik even bij de dokter moet langskomen omdat zij zich zorgen maakt en me liever even ziet. Niet zo fijn dus. Hoop dat het meevalt en dat het enger klinkt dan dat het is.

Gefeliciteerd Drop met de diploma's! Leuk hoor en kan me je trotse gevoel helemaal voorstellen!

En ben ook wel een beetje nieuwsgierig geworden maar kan uit jouw omschrijving wel het een en ander invullen.

Hoe is het gegaan bij GW bij het CWI?

Ik vind het zo schattig dat Schorrie en KW elkaar zo leuk vinden. Toch bijzonder?
Zeker bijzonder! Toen Morrie zondag aan KW vroeg of hij volgende keer dan bij hun kwam logeren zei hij heel zacht (en lief ); 'maar dat durf ik nog niet'.

Morrie, we plannen van de zomer gewoon een dag dat we jullie kant op komen en dan proberen we het gewoon.

Klinkt niet best, Nathje! Ben benieuwd wat de huisarts gevonden heeft. hoe laat heb je de afspraak?

Ik ben nog thuis en lig nog steeds op bed. Ben een beetje aan het lezen en slapen. Heb nog last van mijn hoofd, keel en nek. Ik heb nog nooit zo'n last gehad van mijn klieren in mijn nek. Niet normaal! Voel me wel al beter dan gisteren en hoop dat ik morgen weer normaal functioneer want dan ben ik vrij en zijn de kinderen thuis bij mij.

GW is zich nu weer aan het inschrijven bij een werving en selectie bureau. Ben benieuwd... vooralsnog geen vacatures waar hij op kan solliciteren. Zo gek.. CWI dame vanmorgen zei dat hij de voorlopig alleen maar hoefde te solliciteren op functies van {werk GW} en niet op andere vacante vacatures. Ook al zijn ze er niet. Stuur dan maar open sollicitaties en vul die in op het ww formulier. Dat WW systeem moet echt nodig op de schop... dit was verdomme het intakegesprek!
Nou ik ben weer terug: het is blaasonsteking en keelontsteking. En heb een beetje op mijn kop gekregen van de dokter dat ik er te lang mee heb doorgelopen ook al snapte ze wel dat ik het even wilde aankijken. Blaasontsteking even goed in de gaten houden want omdat ik ook rugpijn heb kan het ook nierbekkenontsteking zijn.

Hoop dat het kuurtje snel zijn werk doet. Ik ga nu ook even mijn bed in. Even slapen.

Gelukkig gaat het met jou ook weer een beetje beter Wind! Vervelend hoor voor GW. Dat is echt zo'n traject waar je hoopt nooit mee te maken hoeft te hebben.
Oeh, een blaas- en keelontsteking! Hoop voor je dat de kuur snel aan zal slaan.

Lig ook weer in bed. Net even onder de douche geweest en ben gesloopt. Ga denk even slapen....

Oh, en w&s bureau had wederom geen vacatures.
Ik hoop echt dat Gw snel een baan vind. En ik heb me ook hooglijk verbaasd over de genereusiteit van UWV toen ik WW uitkering kreeg. Sollicitatieplicht stelde nauwelijks iets voor (open sollicitaties inderdaad) en toen ik dus een uitkering kreeg terwijl ik startte als zelfstandig ondernemer dacht ik op een gegeven moment dat het wel genoeg was geweest met uitkering maar vond UWV dat ik echt nog wel recht had op een x aantal maanden uitkering.

Ik heb ook nog pijnlijke klieren en keelpijn maar moest vandag helaas wel werken. Pebblo had belangrijke afspraak die ook bleef lunchen en ik moest er zijn voor telefoon en klanten. Ben wel om 14.30 naar huis gefietst met KEfpep, kindertjes gehaald en eentje bij vriendje gebracht en boodschappen gedaan. Het is voor Pebblo en mij echt moeilijk om ongegeneerd ziek te zijn. Zo'n dag als gisteren, dat ik heel de dag in bed lag, is echt een unicum.

Nierbekkenontsteking is niet fijn Nathje, ik hoop dat het zo ver niet komt.

En ik vind het ook bijzonder dat KW en Schorrie zulke dike vriendjes zijn. En vanmorgen wilde ik ook nog wat over Knorrie vragen aan Morrie, maar ik weet niet meer wat.
Ohja, of je nu weer Rapley doet met Knorrie. Of gewoon prakkies maakt.
Volgens mij schreef ze van de week dat Knorrie een potje kreeg en zij zelf een knakworst. Als dit de volgorde is dan doet ze geen Rapley. Doet ze het andersom (Knorrie de knakworst en zij het potje Olvarit) dan wel
Jeetje Nathje, twee ontstekingen tegelijk is niet best voor je lijf. Ik zou daar wel even 'aan toegeven' hoor, echt goed uitrusten en uitzieken. Vervelend hoor. Jij hebt ook geregeld blaasontsteking, moet daar niet eens naar gekeken worden of is daar verder niets aan te doen?

Nierbekkenontsteking is niet fijn dus ik hoop inderdaad dat de antibiotica snel aanslaat.

Ik doe een soort combi Pebbles. Ik geef prakjes en stukken, net hoe het uitkomt. En potjes natuurlijk, in noodgevallen.

Ik kijk een beetje wat we zelf eten en als dat bijvoorbeeld spaghetti is met courgette dan kook ik voor Knorrie een stuk courgette. Maar als wij zelf bijvoorbeeld kip met aardappel en andijvie eten ofzo, dan pureer ik dat voor Knorrie.

En banaan geef ik wel vaak a la Rapley als ik buiten de deur ben. Dan is dat weer makkelijker dan prakken. Ik maak het mezelf graag gemakkelijk .
Ik zou echt niet weten hoe dat in zijn werk gaat met het CWI maar heb er geen hoge pet van op. Had in vorige werk veel te maken met het UWV en als dat vergelijkbaar is dan snap ik de frustratie volkomen. Ik ken nog iemand met hetzelfde beroep als GW Wind, ik zal haar eens vragen want zij heeft ons ingehuurd omdat zij het zo druk heeft. Wie weet?

Als je winkel hebt, kun je bijna niet ziek zijn inderdaad. Ik had ook meer dan een week klachten maar simpelweg geen tijd om langs de HA te gaan. Niet goed natuurlijk.

En er is jammer genoeg niet iets aan te doen dat ik zo vaak blaasontsteking heb. De dokter zegt dat dit mijn zwakke plek is en dat de KS-en daar waarschijnlijk geen goede bijdrage aan levert.

Nou genoeg ziek-zijn praat! Heeft iemand nog gezellig nieuws?

Oja, ikzelf! Vanwege herkenbaarheid toch maar even op LP.

Tweede blije berichtje: mijn nichtje vertelde dat ze in verwachting is. Zo leuk!
Leuk Nathje, is het je eerste nichtje dat zwanger is?

Ik zit er bij mijn moeders kant van de familie echt op te wachten. Daar zijn mijn broertje en ik nog steeds de enigen met kinderen. Zou het zo leuk vinden als een van mijn nichtjes een kindje zou krijgen!

Ik zit te wachten tot Knorrie slaapt. Die werd wakker toen ik Schorrie naar bed bracht, dat gebeurt nooit. Maar ik moet een voetenbad nemen voor mijn teen en dat wil ik niet doen zolang Knorrie nog ligt te jammeren.

Morgenochtend zijn er werkzaamheden op het forum zie ik nu.
Natje, cranberrysap drinken schijnt te helpen (en nu in de aanbieding bij de appie! ). En een nierbekkenontsteking krijgen ook Ik had heel vaak blaasontsteking, toen dat een keer een nierbekkenontsteking werd (wat ik je overigens niet toewens, daar ben je goed beroerd van) heb ik daarna noooooit meer een blaasontsteking gehad.

Beterschap voor de rest van de ziekenboeg!
Wat gek Pammie! Ik zou bijna een nierbekkenontsteking willen hebben Cranberrysap drinken deed ik al, net als cranberrypillen maar helaas mocht het niet baten :(

Leuk he Morrie? Het is niet mijn eerste nichtje maar wel het nichtje waar ik en de rest van de familie close mee ben. Zo close dat je zo zou denken dat het mijn zusje is. Mijn ouders voelen het bijna alsof ze weer opa en oma worden. Leuk!

Irritant dat Knorrie juist nu gaat rommelen. Een teen badje nemen terwijl een kind jammert op de achtergrond is niet handig en al helemaal niet relaxed.
Inmiddels tukt Knorrie en hang ik met mijn teen in het badje. Ik heb alleen geen handige bak om het in te doen dus nu zit ik heel onhandig in een grote beslagkom .

Zat even op de IKEA site te kijken omdat we een nieuw matras voor Schorrie willen nu hij zindelijk is. Ik zie dat ze die Vikare meegroeibedden helemaal niet meer hebben. Die hebben wij voor Schorrie en dat vind ik echt een ideaal bed. Die zou ik tzt voor Knorrie ook wel willen. Dat wordt dus Marktplaats.
Wow, wat een ziekenboeg hier. Ik blijf een beetje uit de buurt hoor, ben zo blij dat ik (afkloppen!!!) dat nu toch eindelijk een beetje achter de rug blijk te hebben. Maar sterkte jullie allemaal hoor, zieligerds. Helpt dit een beetje?

Verder ben ik beetje ontheemd, want vandaag op het werk intern verhuisd naar een totaal onbekende afdeling en daarna eerste afdelingsoverleg gehad met nieuwe collega's. Directe collega en ik hadden allebei het gevoel alsof we een nieuwe baan hadden, zo weinig hadden we (nog) met alles wat besproken werd. Hopelijk trekt dat snel bij.

Verder hier wel een zieke Schurk, zijn hele mond zit vol met blaasjes. Volgens de huisarts (die ik belde voor een middeltje tegen de pijn) kan dit een voorloper zijn van een koortslip. Lekker dan! Nu moeten we stippen met lidocainegel (als ik dat goed schrijf) en dan moet het met een week over zijn. Hopelijk gebeurt dat, want bijna richting Spanje en dan gaarne iedereen fit en fruitig het vliegtuig in.
Athena, lekker die chocola. Ik heb trek in lekkers maar niets in huis.

Weet je wat heel goed schijnt te helpen tegen blaasjes in de mond? Bosbessen! Las ik van de week ergens op Internet. En nog gezond ook dus misschien het proberen waard aangezien het wel fijn zou zijn idd als het over is als je met vakantie gaat.

En kan me ontheemd gevoel voorstellen. Maar het went vast snel!
Hee, dat is een goeie tip Morrie, dat kan ik weleens proberen. Geloof dat Appie van die doosjes diepvriesbosbessen heeft, kan ik er morgen wel eens eentje van halen en kijken of hij die wil eten.

O, daar is hij weer, hij wordt steeds huilend wakker van de pijn...
Ach, die Schurk. Blaasje in je mond zijn echt heel erg vervelend. ik hoop dat hij snel opknapt! Lekker vooruitzicht hoor Spanje!

Hoop dat je snel went op je werk. Gek gevoel zal het wel zijn om op totaal nieuwe afdeling te werken.
Ach, wat zielig Athena! Dat is ook nare pijn, zo in je mond.

Dropje, ben nu ook wel heel benieuwd naar je ... ehmm.. werkzaamheden. Mailtje naar iedereen behalve Vrolijk?

Nathje ook al lekker bezig dus, met dubbele ontsteking. Hopelijk pakt de ab-kuur ze meteen allebei goed aan!

Goed nieuws trouwens op ak!

Lief idd., die verhalen over Schorrie en KW. Echt leuk! Leg dat maar eens uit, over een jaar of 12-15, waar je elkaar van kent als je samen gaat stappen. "Nou, mijn moeder schreef ooit op een foum en zijn moeder ook.."

Verder even weinig te melden, ben moe. Op het moment is het echt absurd druk op mijn werk en dat houdt tot juli niet meer op vrees ik. Ik ben net een kwartiertje terug van een cursusavond van 17-20.30u direct na werk en heb net alweer een telefoontje met een ouder over een stageplek gevoerd.

Rug doet het wel weer redelijk, zolang ik niet te lang in dezelfde houding zit.
Lieve Drop, je weet toch dat bonding van vrouw voorgaat? In feite heb ik dat wel gezien het feit dat als het mijn man niet raakt, ik het gewoon voor me houd. Gezien mijn beroep ook, kan ik heel goed dingen voor me houden. Vertel maar op dus.

Athena, sneu voor je knul. Maar spoelen met zout water helpt ook, erg ranzig maar wel effectief. Maar wel al verhuisd dus? Ik kan me echt goed voorstellen dat je gewoon even van slag bent. Gelukkig ga je bijna op vakantie.

Nathje, sterkte meid met je kuurtjes. Pijnlijk en inderdaad echt jouw zwakke plek die blaas he? Balen meid. O ja, wel gefeliciteerd met je nichtje :-)

Wind, ik hoop echt dat GW snel een baan vindt. CWI is heel apart, ik weet nog dat er tijdens mijn studie mensen die bij het CWI werkten waren en die waren ook heel apart. Sterkte met jouw ziek zijn.

Mille, doe je rustig aan? Klinkt aslof je het druk op je werk hebt.

Hoe is het eigenlijk met Maxi en haar puberperikelen?

Morrie, we moeten wat prikken voor boek/trommeltje!

Peb, ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik nog steeds niet heb gekeken voor kleding. Ik zal het echt deze week doen.

Verder ben ik bij de gyn geweest en het is een hele aparte ervaring om met je benen wijd te liggen terwijl je gyn een leuke vent is. Heel apart om zo intiem te zijn met Mcgynie. En als je dan ook nog vergeet dat je bij de gyn moet zijn en je een jurkje aanhad met kousen, voelt dat een beetje apart.

Net wezen hardlopen en merk dat ik het echt heel erg leuk vind. Voor iemand die dacht dat ze altijd wars was van spinnen en hardlopen, ben ik echt helemaal om. Ik vind het echt zo lekker. Ook al was ik zo dom om vandaag evy+ te doen aangezien ik les 4 aan het lopen was en die had ik al gedaan. Dus na 10 minuten maar les 5 gaan doen.
Vrolijk, ik zit hier helemaal te grijnzen om jouw gynverhaal! Ging je voor uitstrijkje? Heb ook weer een oproep gehad. Ben 5 jaar geleden niet geweest, ik weet het, dom, maar zat toen bij een praktijk waar ik de artsen wel kon schieten. Nu leuke arts dus wel afspreken. Maar ik zie jou helemaal liggen met jurkje en kousen! En tattoo!

Nathje, beterschap zeg, daar word je niet vrolijk van, een keel- en een blaasontsteking :(. En Athena, beterschap met Schurk, da's ook balen! Sterkte ook met werk, nieuwe werkplek is altijd wennen, zelfs als je hetzelfde werk blijft doen. Mille, ease on down the road meid.

Heb vanavond weer 5 km gelopen, ik merk dat het steeds beter gaat, ga de afstand weer opschroeven! Niet buiten adem als ik thuiskom en zit lekker in ritme als ik eenmaal op gang ben. Iedereen roept dat ik zo ben afgevallen. 'Maar' 4,5 kilo, maar wel heel veel centimeters volgens mij.

Ik ga wel even naar MP. Kijken of ik een tipje van de sluier op kan lichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven