Peutertopic III

15-10-2019 22:12 3010 berichten
Na het babytopic en het dreumestopic nu alweer het derde peutertopic!
Voor iedereen die mee wil schrijven over hun leuke (of nu even niet zo leuke) peuter!
Alle reacties Link kopieren
Ah Fiona wat een pech! En ja rust met twee kinderen is lastig ja!

Bah lavendel, ja wij verlangen ook naar het voorjaar!

Hier begint dochter met onderhandelen, dus als je zegt kom zullen we gaan is het nou nog 5 minuten mama. Zo grappig om te zien.

En gisteren vroeg ik wie is papa’s meisje? Ikke, dus ik papa boft maar want hij heeft twee meisjes mama en *** dochter nee mama is papa’s unicorn. Haha hoe ze daar bij komt!
Wat heerlijk rosings, avondje uit en Rozetje die het fijn had met de oppas!

Lavendel, nog steeds ziekenboeg dus. K kwakkel ook al maanden maar niet echt ziek maar ook niet fit zeg maar heel irritant. Inderdaad hoog tijd voor de lente!

Fiona, meid het zit je niet mee. Heb je erg veel pijn van je teen? Sterkte :hug:
Zielig ook dat ze in bed had geplast. Dat is wel een beetje de reden dat wij nog steeds de luier om doen 's nachts ook al is die echt al maanden droog inmiddels. Ik denk ook echt dat peuter gigantisch zal schrikken van een ongelukje.

Vandaag is het Ondanks de wind en een paar buien wel overwegend mooi weer hier. Maarja ben aan 't werk. Hopelijk morgen ook wat perioden met zon. We moeten naar de bieb want de boekjes zijn overtijd haha.
Onze peuter raakt eigenlijk helemaal niet overstuur van een nat bed. Gebeurde nu denk ik 3l4 keer in eerste 3 weken zonder luier in de nacht.

Peuter had gisteren op zijn feestje te veel gesnoept en bed onder gespuugd. Gelukkig was het eenmalig en nu verjaardagsspanning weeer voorbij. Hij had smoothies getrakteerd maar niet iedereen lustte het. Dus hij zei mama ze vonden het niet allemaal lekker. Ik zo ja maar jij vond het wel lekker toch en was jouw traktatie.

Beterschap Fiona! Heb je nu je tenen aan elkaar gespalkt of doen ze dat ook niet eens meer?
Ben hier even niet geweest omdat ik anders mijn mond niet kon houden van vreugde maar zoals jullie misschien al hebben gelezen was mijn vrouw zwanger 7 weken maar bleek er geen kloppend hartje te zijn. Dus dat doet pijn.
Ik las het in je andere topic. Wat verdrietig zeg. Sterkte :hug:
O Wester wat ontzettend rotnieuws zeg, heel veel sterkte :hug:
oh nee wat k*t Wester... :hug:
Weet niet zo goed wat ik in zo'n situatie moet zeggen maar in ieder geval veel sterkte.
happiness = reality - expectations
Wat k*t Wester. Heel veel sterkte
Pfff wat heftig, lijkt me altijd verschrikkelijk maar na zo'n traject is het nog eens extra heftig. Sterkte!
Ach lieve Westerpaviljoen :hug:
Veel sterke! Geen fijn nieuws. Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Het blijft heel verdrietig.
Balen zeg! Kunnen jullie de tijd nemen om het rustig te verwerken? :hug:
Wat naar! Sterkte WP!
Las het in je andere topic. Heel erg kl*te. Sterkte :hug:
Hier ook een knuffel Wester...

Op het kdv van rozetje is de vader van 1 van de kindjes onverwacht overleden. Vrijdagavond nog z'n kindje opgehaald en nu dood.

Z'n arme vrouw en kindjes. Ik weet verder geen details maar t Zou verboden moeten zijn.
rosings schreef:
18-02-2020 19:41

Op het kdv van rozetje is de vader van 1 van de kindjes onverwacht overleden. Vrijdagavond nog z'n kindje opgehaald en nu dood.

Z'n arme vrouw en kindjes. Ik weet verder geen details maar t Zou verboden moeten zijn.
Afgelopen weekend lag mijn vrouw met alle kotsneigingen alleen maar op bed en zoon bleef vragen

Waar is mama nou

Ik moest opeens denken hoe het zou zijn als je dan moet zeggen dat mama nooit meer terug komt. Dat moet verschrikkelijk zijn.
Sterkte WP, wat ontzettend rot :hug:
rosings schreef:
18-02-2020 19:41

Oooh wat erg zeg! Je zal het maar mee maken.

Sterkte wester.

Zoon is gisteren van de trap gevallen :facepalm: met zijn voorhoofd op de treden. Flink brullen natuurlijk. Heb de plek meteen gekoeld met een nat washandje en op de opvang hebben ze er meteen spul opgesmeerd tegen blauwe plekken. Gelukkig viel de blauwe plek nog mee en heeft zoon er verder geen last meer van.
Wester, wat vreselijk. Veel sterkte gewenst.
Aardbei-banaan schreef:
20-02-2020 10:42
Oooh wat erg zeg! Je zal het maar mee maken.

Sterkte wester.

Zoon is gisteren van de trap gevallen :facepalm: met zijn voorhoofd op de treden. Flink brullen natuurlijk. Heb de plek meteen gekoeld met een nat washandje en op de opvang hebben ze er meteen spul opgesmeerd tegen blauwe plekken. Gelukkig viel de blauwe plek nog mee en heeft zoon er verder geen last meer van.
Wat een schrikken! Echt van boven naar beneden?!
Schrikken aardbei. We zitten in 't zelfde schuitje. Lang verhaal maar baby is uit de bakfiets geklommen en head first Op de stoep gevallen. En nu heeft peuter waterpokken en mag ik baby ophalen met 40gr koorts vh kdv. Dus die zal ze ook wel krijgen. Wordt een gezellig weekend.
Envelop, hij was bijna boven ja... was wel even flink schrikken voor ons allebei! Op het KDV zagen ze aan onze gezichten dat er iets was gebeurd, we keken blijkbaar allebei nog geschrokken, haha.

Oei Teckeltje, heeft baby er niks aan over gehouden? Balen van de waterpokken, hopelijk slaan ze baby over.
Rozetje mag steeds meer met traplopen en ik vind het doodeng! Maar ja, loslaten...
Aardbei-banaan schreef:
20-02-2020 12:38
Envelop, hij was bijna boven ja... was wel even flink schrikken voor ons allebei! Op het KDV zagen ze aan onze gezichten dat er iets was gebeurd, we keken blijkbaar allebei nog geschrokken, haha.

Oei Teckeltje, heeft baby er niks aan over gehouden? Balen van de waterpokken, hopelijk slaan ze baby over.

Baby heeft schaafwonden op haar hoofd. Zwelling is inmiddels weggetrokken. Ze heeft nu hoge koorts dus verwacht eiglk eerdaags bij haar de eerste pokken.
Oo aardbei en teckel wat schrikken zeg!!

Hier is man meer beschermend dan ik, misschien omdat ik vaker bij haar ben en zie wat ze al kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven