Peutertopic III
maandag 17 februari 2020 om 16:23
Ah Fiona wat een pech! En ja rust met twee kinderen is lastig ja!
Bah lavendel, ja wij verlangen ook naar het voorjaar!
Hier begint dochter met onderhandelen, dus als je zegt kom zullen we gaan is het nou nog 5 minuten mama. Zo grappig om te zien.
En gisteren vroeg ik wie is papa’s meisje? Ikke, dus ik papa boft maar want hij heeft twee meisjes mama en *** dochter nee mama is papa’s unicorn. Haha hoe ze daar bij komt!
Bah lavendel, ja wij verlangen ook naar het voorjaar!
Hier begint dochter met onderhandelen, dus als je zegt kom zullen we gaan is het nou nog 5 minuten mama. Zo grappig om te zien.
En gisteren vroeg ik wie is papa’s meisje? Ikke, dus ik papa boft maar want hij heeft twee meisjes mama en *** dochter nee mama is papa’s unicorn. Haha hoe ze daar bij komt!
maandag 17 februari 2020 om 16:27
Wat heerlijk rosings, avondje uit en Rozetje die het fijn had met de oppas!
Lavendel, nog steeds ziekenboeg dus. K kwakkel ook al maanden maar niet echt ziek maar ook niet fit zeg maar heel irritant. Inderdaad hoog tijd voor de lente!
Fiona, meid het zit je niet mee. Heb je erg veel pijn van je teen? Sterkte
Zielig ook dat ze in bed had geplast. Dat is wel een beetje de reden dat wij nog steeds de luier om doen 's nachts ook al is die echt al maanden droog inmiddels. Ik denk ook echt dat peuter gigantisch zal schrikken van een ongelukje.
Vandaag is het Ondanks de wind en een paar buien wel overwegend mooi weer hier. Maarja ben aan 't werk. Hopelijk morgen ook wat perioden met zon. We moeten naar de bieb want de boekjes zijn overtijd haha.
Lavendel, nog steeds ziekenboeg dus. K kwakkel ook al maanden maar niet echt ziek maar ook niet fit zeg maar heel irritant. Inderdaad hoog tijd voor de lente!
Fiona, meid het zit je niet mee. Heb je erg veel pijn van je teen? Sterkte
Zielig ook dat ze in bed had geplast. Dat is wel een beetje de reden dat wij nog steeds de luier om doen 's nachts ook al is die echt al maanden droog inmiddels. Ik denk ook echt dat peuter gigantisch zal schrikken van een ongelukje.
Vandaag is het Ondanks de wind en een paar buien wel overwegend mooi weer hier. Maarja ben aan 't werk. Hopelijk morgen ook wat perioden met zon. We moeten naar de bieb want de boekjes zijn overtijd haha.
maandag 17 februari 2020 om 21:06
Onze peuter raakt eigenlijk helemaal niet overstuur van een nat bed. Gebeurde nu denk ik 3l4 keer in eerste 3 weken zonder luier in de nacht.
Peuter had gisteren op zijn feestje te veel gesnoept en bed onder gespuugd. Gelukkig was het eenmalig en nu verjaardagsspanning weeer voorbij. Hij had smoothies getrakteerd maar niet iedereen lustte het. Dus hij zei mama ze vonden het niet allemaal lekker. Ik zo ja maar jij vond het wel lekker toch en was jouw traktatie.
Beterschap Fiona! Heb je nu je tenen aan elkaar gespalkt of doen ze dat ook niet eens meer?
Peuter had gisteren op zijn feestje te veel gesnoept en bed onder gespuugd. Gelukkig was het eenmalig en nu verjaardagsspanning weeer voorbij. Hij had smoothies getrakteerd maar niet iedereen lustte het. Dus hij zei mama ze vonden het niet allemaal lekker. Ik zo ja maar jij vond het wel lekker toch en was jouw traktatie.
Beterschap Fiona! Heb je nu je tenen aan elkaar gespalkt of doen ze dat ook niet eens meer?
dinsdag 18 februari 2020 om 20:25
Afgelopen weekend lag mijn vrouw met alle kotsneigingen alleen maar op bed en zoon bleef vragen
Waar is mama nou
Ik moest opeens denken hoe het zou zijn als je dan moet zeggen dat mama nooit meer terug komt. Dat moet verschrikkelijk zijn.
donderdag 20 februari 2020 om 10:42
Oooh wat erg zeg! Je zal het maar mee maken.
Sterkte wester.
Zoon is gisteren van de trap gevallen
donderdag 20 februari 2020 om 11:52
Wat een schrikken! Echt van boven naar beneden?!Aardbei-banaan schreef: ↑20-02-2020 10:42Oooh wat erg zeg! Je zal het maar mee maken.
Sterkte wester.
Zoon is gisteren van de trap gevallenmet zijn voorhoofd op de treden. Flink brullen natuurlijk. Heb de plek meteen gekoeld met een nat washandje en op de opvang hebben ze er meteen spul opgesmeerd tegen blauwe plekken. Gelukkig viel de blauwe plek nog mee en heeft zoon er verder geen last meer van.
donderdag 20 februari 2020 om 12:16
donderdag 20 februari 2020 om 12:38
Envelop, hij was bijna boven ja... was wel even flink schrikken voor ons allebei! Op het KDV zagen ze aan onze gezichten dat er iets was gebeurd, we keken blijkbaar allebei nog geschrokken, haha.
Oei Teckeltje, heeft baby er niks aan over gehouden? Balen van de waterpokken, hopelijk slaan ze baby over.
Oei Teckeltje, heeft baby er niks aan over gehouden? Balen van de waterpokken, hopelijk slaan ze baby over.
donderdag 20 februari 2020 om 13:01
Aardbei-banaan schreef: ↑20-02-2020 12:38Envelop, hij was bijna boven ja... was wel even flink schrikken voor ons allebei! Op het KDV zagen ze aan onze gezichten dat er iets was gebeurd, we keken blijkbaar allebei nog geschrokken, haha.
Baby heeft schaafwonden op haar hoofd. Zwelling is inmiddels weggetrokken. Ze heeft nu hoge koorts dus verwacht eiglk eerdaags bij haar de eerste pokken.