Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
smulrol schreef:
19-02-2020 18:57
Oh wat hypocriet weer! Met het grootste venijn zitten de vaste klanten hier vanaf begin al te hopen op slecht einde.
Hypocriet? Ik heb me zeker niet uitgelaten in termen als: ik hoop dat het uitgaat. Dat raakt mij ook niet. Ik heb louter mijn verbazing geuit over de aandacht trekkerij en de poppenkast die werd/wordt opgevoerd.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Delila- schreef:
19-02-2020 13:54
Ongelooflijk hoe sommige mensen hier oordelen en er middeleeuwse schandpaalpraktijken op na houden. Over mensen die niemand hier persoonlijk kent. En openlijk genieten van het leed van een ander. Ben benieuwd of deze mensen ook zo reageren als het om hun zoon/dochter/zus/broer/vriendin etc. gaat.
Iedereen die ooit liefdesverdriet heeft gekend weet hoe kl*te het is en dat het ontzettend veel pijn doet, ongeacht om welke reden een relatie beëindigd wordt. En ook weer verbazingwekkend hoe Bridget wordt weggezet als homewrecker terwijl André toch echt zelf een volwassen man is die eigen keuzes maakt.
Verliefde mensen doen soms onbezonnen dingen omdat ze in een liefdesbubbel zitten. Heerlijk toch. En hoe verdrietig als het anders blijkt te gaan. In plaats van openlijk te genieten van de ellende van een ander vind ik een beetje empathie meer op zijn plaats, als je je al bezig wilt houden met mensen die je niet kent.
En jij klikt dit topic aan om ons dit te zeggen? :yawnee:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Presenteert Bridget zelf ook niet het ultieme roddelprogramma boulevard .
Volgens mij heeft ze zelfs shownieuws gedaan .
Hield ze dan ook rekening met het liefdesverdriet van anderen ?
Push bericht: Andre slaapt weer bij Monique.
It's 5 o'clock somewhere
Keuken1987 schreef:
19-02-2020 18:01
Ik kende Ellen ook. Je hebt helemaal gelijk.
Maar leeft die Ellen nog?? En hebben zij en Andre kinderen gehad?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Wat een stel dweilen zijn 't toch.

Andre Sr had toch 2 andere kinderen?
Miskotto schreef:
19-02-2020 19:27
Nee zij is overleden hun zoon Melvin heeft afstand gedaan van de achternaam Hazes
Bij zijn eerste vrouw Annie had hij een dochter .
poppetje2006 schreef:
19-02-2020 19:22
Push bericht: Andre slaapt weer bij Monique.
Quelle surprise
Yildizlar schreef:
19-02-2020 19:28
Nee zij is overleden hun zoon Melvin heeft afstand gedaan van de achternaam Hazes

Oh ok, jemig
melvin zal wel blij zijn dat hij zijn achternaam heeft gedumpt
Telegraaf: Mo is enkele uren terug uit Curacao en Dre slaapt nu weer naast Mo. Dit is dan dus al besproken tussen die twee. Ik geloof er niks van dat B dit niet wist. En dat ze er samen mee gestopt zijn.
Miskotto schreef:
19-02-2020 19:30
Oh ok, jemig
Ja volgens mij wil hij helemaal niks te maken hebben met welke Hazes dan ook.
louti schreef:
19-02-2020 15:23
Een klap. Toe maar.

Denk dat er nu ook een hoop indianenverhalen de wereld in worden geslingerd.

Overigens, kan het maar zo een publiciteitsstunt zijn geweest. Zoals s-meds al zegt.

Monique komt uit een woonwagenkamp, lijkt me niet verstandig om ruzie met haar te krijgen.
Julus schreef:
19-02-2020 19:31
Telegraaf: Mo is enkele uren terug uit Curacao en Dre slaapt nu weer naast Mo. Dit is dan dus al besproken tussen die twee. Ik geloof er niks van dat B dit niet wist. En dat ze er samen mee gestopt zijn.
Ik geloof ook niet.l dat B van niets weet.Maar vraag mij wel af hoe de Telegraaf weet dat hij blijft slapen want volgens mij is het nog geen bedtijd. Zou hij zijn koffer bij zich hebben(die hij vrijdag bij B uit huis heeft gesleept)?
Miskotto schreef:
19-02-2020 19:27
Nee overleden aan dezelfde ziekte als haar moeder. In hetzelfde jaar dat Hazes sr overleed.
Julus schreef:
19-02-2020 19:32
Ja volgens mij wil hij helemaal niks te maken hebben met welke Hazes dan ook.
Hij neemt het de Hazesclan enorm kwalijk wat ze zijn moeder hebben aangedaan.
Julus schreef:
19-02-2020 19:31
Ik zou ook nooit iemand geloven die leugens op het leven van haar kind zweert.
bisto schreef:
19-02-2020 19:38
Hij neemt het de Hazesclan enorm kwalijk wat ze zijn moeder hebben aangedaan.
En dat begrijp ik volkomen.
momo-001 schreef:
19-02-2020 19:42
Ik zou ook nooit iemand geloven die leugens op het leven van haar kind zweert.
Hoe lul je dat ooit nog recht . Of zouden ze zoveel gedronken hebben dat ze het echt niet meer weten ? Hij was piepjong toen nog toch ?
smulrol schreef:
19-02-2020 18:58
Dat heeft Monique zelfs ontkent.
Monique heeft sowieso niet echt hun vuile was buiten gehangen, dat zou ook niet slim zijn als ze weer terug bij AH6 wil en ze gunt Bridget ook niet eens die aandacht denk ik.
Miskotto schreef:
19-02-2020 16:31
Was jij die vlieg op de muur? Zonee bron aub ?
Het is een vraag, lezen aub.
Yildizlar schreef:
19-02-2020 19:44
Hoe lul je dat ooit nog recht . Of zouden ze zoveel gedronken hebben dat ze het echt niet meer weten ? Hij was piepjong toen nog toch ?
Nooit meer of als non in een klooster de rest van haar leven alleen maar liefdadigheidswerk gaan doen misschien.
Ze weten het echt wel maar het is pure damage control om hun reputatie schade te beperken en zakelijke belangen te beschermen dat doen ze vanaf dag 1 al heel erg opzichtig. (Er is niets gebeurt ik zweer het op mijn zoon geef me 7000 euro, en we kennen mekaar nog maar een week enzovoort.)
Andre Hazes Jr. deed zelfs voor zijn tv show alsof die nog met zijn gezin bezig was voor zijn imago en publiciteit en zelf promotie daarom werd een deel van het publiek ook zo boos toen uitkwam dat die een ander had. Hij heeft zelf het publiek bij zijn prive leven betrokken door er een tv show van te maken en het als zelf promotie te gebruiken.
Ze zijn dolblij met alle publiciteit en zolang het in hun voordeel is melken ze elke cent er uit, alleen wanneer dat niet in hun voordeel werkt gaan ze zielig lopen doen en het hulpeloze slachtoffer spelen.
Toch benieuwd wat Bridget naar Monique apte. Zullen we gezellig een drankje doen?
Ik kan d'r echt niet bij. Je wordt gedumpt via een appje, heel NL moet toezien hoe je ex met een voormalige minnares in 't liefdesbootje stapt, één en al gekwijl heen en weer, en dan neem je 'm ook nog terug 1 dag nadat hij die ander weer heeft gedumpt. Waar is je eigenwaarde?? 't loopt toch wel weer spaak want Andre houdt die asperge niet in z'n broek hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven