Tinder

19-02-2020 23:01 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 3 weken contact via Tinder met een man van 29 jaar. Ik zelf ben 24 en heb normaal gesproken dates met mannen die 2-3 jaar ouder dan mij zijn.

Nu praat ik al ongeveer 3 weken elke dag met deze man. Erg gezellig, bespreken vanalles met elkaar. Echter vroeg hij gisteren of ik een foto van een cadeautje wilde sturen. Mijn nichtje is morgen jarig en ik vertelde hem wat ik voor haar gekocht heb. Ik zei dat ik via Tinder geen foto’s kan sturen, maar als het hem leuk leek we ook elkaars nummers kunnen uitwisselen zodat we verder kunnen praten op whatsapp. Hierop antwoordde hij met: het was niet de intentie om je nummer te vragen. Nou krijg ik hier wel vraagtekens bij aangezien we in 2020 leven en ik eigenlijk meestal na 2-3 dagen chatten de vraag krijg of ik verder wil praten via whatsapp. Nu begrijp ik dat hij misschien liever niet aan iedereen zijn nummer wil geven. Maar hij vroeg van de week of ik met hem op date wil. Daarop heb ik ja geantwoord. Maar nu twijfel ik eigenlijk. Hij stuurde net nog: als de date bevalt kunnen we ter plekke nummers uitwisselen.

Nu vraag ik mij af; moet ik met hem op date of op safe spelen en het laten voor wat het is? Aangezien het toch een vreemde is en ik hem verder niet volg op social media (waar hij of onvindbaar is of niet actief is)
xbx wijzigde dit bericht op 19-02-2020 23:08
0.23% gewijzigd
Eennieuwestart schreef:
20-02-2020 14:27
Zulke vragen? Het enige wat je vraagt is een telefoonnummer. Als je daar al op afknapt?
Nee, de vragen waar TO mee zou zitten. haar twijfels, onderbuikgevoel, etc. Ze heeft hem nog niet eens ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
19-02-2020 23:12
deze wilt een Vluggertje....en is denk ik bezet.
kan ook lekker zijn :yes:
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven