Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
donderdag 20 februari 2020 om 20:27
Rouge__ schreef: ↑20-02-2020 19:37![]()
@Dolfje van harte![]()
@phoebes leuk veel plezier lekker genieten![]()
@Muis Muisje![]()
@ daten ik en vriend hebben bewust 3 maanden gedate voordat het officeel werddaarvoor was altijd meteen verkering(stom woord eigenlijk
)
ik ben vanmorgen naar hatha yoga geweest na een lange tijd.... ik heb het geweten lichaam vond het niet leuk![]()
Ik twijfelde want had spierpijn van de les van dinsdag.
Ja heel stom, verkering heb je als je 11 bent
Wat we precies gaan doen ligt een beetje aan het weer, als het droog is lopen we een stuk, drinken we wat etc.
Niet echt een date maar hoeft ook niet want dat vind ik stom
vrijdag 21 februari 2020 om 08:35
Bleeeeeeehhhhh hier ook carnaval...
Ik kom uit het westen, daar ben ik voor een groot deel opgegroeid.
Daar vieren we niet echt carnaval en ik heb er weinig mee...
(Ik doe overigens wel mee aan de 40dagen tijd, die begint woensdag, want ik ben katholiek. Is niet verplicht maar ik vind het fijn en ik doe voor de 4e keer mee)
Goedemorgen, het is lekker weer!
Ik kom uit het westen, daar ben ik voor een groot deel opgegroeid.
Daar vieren we niet echt carnaval en ik heb er weinig mee...
(Ik doe overigens wel mee aan de 40dagen tijd, die begint woensdag, want ik ben katholiek. Is niet verplicht maar ik vind het fijn en ik doe voor de 4e keer mee)
Goedemorgen, het is lekker weer!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 22-02-2020 09:35
50.96% gewijzigd
vrijdag 21 februari 2020 om 13:45
Joepie, gezellig, welkomKwebbeltje91 schreef: ↑21-02-2020 12:32Jaaa ik heb je topic gevonden hoor
Goedemiddag! Ik zit helaas in het carnavalgedros hier. Ik geef er geen ene klap om, ondanks dat ik een Brabander ben![]()
Ach arme jij...
Ben 1 x tijdens carnaval in Brabant geweest, ik wist serieus niet wat me overkwam...
Eens maar nooit weer...
Ontopic: is het Nationale vergeetdag vandaag, vanmorgen boodschapen gaan doen, brood vergeten dus ik terug en nu ben ik nog wat vergeten
Nu geen tijd en geen zin meer, is voor volgende week dus komt nog wel maar irritant is het wel dat ik er pas aan denk als ik thuis ben.
vrijdag 21 februari 2020 om 15:13
Ik vind carnaval gewoon echt de horror. Die vreselijke muziek irriteert me nog het meeste. Ik heb in een hotel gewerkt tijdens carnaval. Verschrikkelijk. Ik was echt bloedchagrijnig aan het eind van de dag, dan moest ik na mijn (extra lange) dienst nog met de fiets door die hossende massa..
Ik heb er nooit iets mee gehad en ik ga er nooit iets mee hebben.
Zo, klaagmodus uit
Soms heb je weleens van die dagen he, dat je vanalles vergeet.
Vaak heb ik het ook hoor, heb ik boodschappen gedaan, sta ik bij de kassa en denk ik: Ik ben iets vergeten maar wat?
Rij ik later naar huis en dan weet ik het ineens weer
Ik heb er nooit iets mee gehad en ik ga er nooit iets mee hebben.
Zo, klaagmodus uit
Vaak heb ik het ook hoor, heb ik boodschappen gedaan, sta ik bij de kassa en denk ik: Ik ben iets vergeten maar wat?
Rij ik later naar huis en dan weet ik het ineens weer
vrijdag 21 februari 2020 om 16:57
Toen ik dus een x in braboland was met carnaval dacht ik het 1e uur echt 'wat doe ik hier, ik wil naar huis'...Kwebbeltje91 schreef: ↑21-02-2020 15:13Ik vind carnaval gewoon echt de horror. Die vreselijke muziek irriteert me nog het meeste. Ik heb in een hotel gewerkt tijdens carnaval. Verschrikkelijk. Ik was echt bloedchagrijnig aan het eind van de dag, dan moest ik na mijn (extra lange) dienst nog met de fiets door die hossende massa..
Echt vreselijk....
Zo, klaagmodus uit
Rij ik later naar huis en dan weet ik het ineens weer![]()
Daarna vond ik het wel grappig maar echt te druk.
Dat heb ik dus erg vaak, zo irritant...
(Er zitten bij mij om de hoek 2 supermarkten en iets verder nog 1 maar het is toch irritant..)
Soms is het trouwens zo erg dat het op mn briefje staat maar ik het toch vergeet...
Zo en nu gaat de klaagmodus ook weer uit.
vrijdag 21 februari 2020 om 17:15
Ik woon in Zeeland en in sommige regio's wordt wel Carnaval gevierd, in andere niet. In mijn dorp niet. Wel in mijn vorige dorp. Van school en de voetbal. De muziek en de stoeten vind ik wel leuk op zich. Maar het gehos en gezuip, bleh. Niks voor mij. De laatste keer dat ik Carnaval vierde was ik 16, bij een soos. Nou ja, vieren. Ik heb 3 uur tegen de muur staan kijken naar mijn dansende, hossende vriendinnen. En opletten dat ik niet struikelde over de bierflesjes. Dat was alles.
vrijdag 21 februari 2020 om 18:39
Ik vind carnaval dus heerlijk. Zelfs de oh zo foute muziek. Beetje van kroeg naar kroeg en in de feesttent en ongezond eten en drinken. Slap ouwehoeren met bekenden en onbekenden.
Mis het nu wel een beetje maar ja dan doen we dat volgend jaar wel weer. Ik denk dat ik over een paar dagen blij ben dat ik niet ben gegaan want voel me dan meestal niet zo jofel
Mis het nu wel een beetje maar ja dan doen we dat volgend jaar wel weer. Ik denk dat ik over een paar dagen blij ben dat ik niet ben gegaan want voel me dan meestal niet zo jofel
vrijdag 21 februari 2020 om 18:59
Haha ik zou het zelf geschreven kunnen hebben.
Ik ga meestal elk jaar wel naar zo'n fout feest. Heerlijk even helemaal los.
vrijdag 21 februari 2020 om 19:05
Vandaag carnaval op school, echt niet mijn favoriete bezigheid. Vooral dat verkleden is niet mijn ding. Ik ben als mezelf gegaan, net als nog een paar kinderen die niet van verkleden houden. Heel mooi geregeld zo. Alle leerkrachten verkleed in hun eigen klas. Ik als extra niet verkleed, konden de niet verklede kinderen zich ook met iemand identificeren.
vrijdag 21 februari 2020 om 23:23
Carnaval kennen we niet hier in de grote stad
boodschappen vergeten doe ik ook regelmatig, voor mij staat het gelijk aan winkelen ik kom altijd met dingen thuis die ik niet nodig heb
@phoebes die luxe heb ik ook, een op de hoek en een om de hoek. maar ik moet wel 4 trappen omhoog/omlaag dus laat het dan wel uit mijn hoofd
@dolfje bij mijnschoon grootouders kan het er soms ook heftig aan toen gaan qua discussie zelf bemoeien ze niet veel maar het overige bezoek kan er echt wel wat van vooral vriend bemoeit zich er graag mee
bij mijn familie is het vooral slap lullen en kan over van alles gaan van vakanties tot netflix series tot familie geklets
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 21 februari 2020 om 23:35
Dat vind ik ook het fijnste. Wij hebben vrienden en altijd als we daar zijn gaat het over de oom van de broer van de vader van de buurman en die zijn zus die weet ik wat heeft. Ja heel erg voor die mensen maar wat moeten wij er mee? Niet dat ik nu zo harteloos ben als ik klink hoor maar mensen die zo veraf staan wat moet ik met die info?
Schoonvader ook telkens namen noemen van mensen die 30 jaar geleden op de camping stonden en die man dan misschien ooit eens gezien heeft en ik nog nooit en dan gek vinden dat wij ze niet kennen...
zaterdag 22 februari 2020 om 07:37
Ik word overigens soms wel een beetje moe van haar omdat ze haar visie en overtuigingen een beetje opdringt, zonder dat ze dat bewust is.
Een voorbeeld, ivm plofkip mijd zij tegenwoordig een bepaalde supermarkt, en dan moet ik dat ook maar en krijg ik een preek als ik daar wel heen ga
Dat is grappig maar ook irritant, ik ben een volwassen vrouw die haar eigen keuzes maakt.
Nou ja ze bedoelt het goed
Goedemorgen allen!
zaterdag 22 februari 2020 om 09:05
Wat leuk, fijne dagen!
Ik vind dat ook heel leuk, ontbijten in een hotel.
zaterdag 22 februari 2020 om 09:47
Goedemorgen!
Haha ik weet welke supermarkt je bedoelt. Ik hoor die reclame dagelijks wel voorbij komen
Ik zit aan mijn ontbijt. Vandaag bewust even een rustig dagje, morgen ga ik met een vriendin een dagje naar Amsterdam.
Straks even tanken en wat kleine boodschappen halen. Verder hier in huis wat rommelen.
Haha ik weet welke supermarkt je bedoelt. Ik hoor die reclame dagelijks wel voorbij komen
Ik zit aan mijn ontbijt. Vandaag bewust even een rustig dagje, morgen ga ik met een vriendin een dagje naar Amsterdam.
Straks even tanken en wat kleine boodschappen halen. Verder hier in huis wat rommelen.