NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je zegt 'die was gewoon weer ....' dan is het blijkbaar niet vreemd dat 'ie lang wegblijft, waarom maak je je dan toch zorgen?

Heb trouwens wat afspraken gemaakt met de onderburen ivm geluidsoverlast. Die zoons van de huurbaas (die dus beneden woont) willen nogal eens harde muziek draaien (met zo'n lekkere stoerejongensbas). En dat begon me de laatste tijd een beetje te gek te worden en te irriteren, Heb er gisteren met de huurbaas over gesproken en net met de jongens. Heb gezegd dat ik vaak niet thuis ben en het me dan echt niet uitmaakt wat ze doen, maar als ik thuis ben en ik heb er last van en het verstoort mijn woongenot, zal ik het voortaan even laten weten. En dat als ze een keer een feestje hebben ofzo ze het mij ook even moeten laten weten. Hoop dat het helpt.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Nou ja, ik zeg wel weer....

Maar 't is meer dat ik gewend ben dat ie zijn telefoon niet opneemt als ik wil dat ie bereikbaar is.

't Is niet zo dat ie altijd zonder iets te melden drie jaar weg blijft.

Hoop ook dat het gesprek helpt Info, dit is irritant!
668, the neighbour of the Beast
Dit kettinkje zit mij een beetje krap, ik wilde die eerst op het ruiltopic zetten maar met dat gezeur daar heb ik er geen zin meer in.

Het is een zwart leren bandje, in het midden een zilver hartje met nepdiamandjes. Het is geen ketting die laag op de borst hangt, zit meer als een lage hondenriem zeg maar hihihi.

Ik kan hem evt. even opmeten. Dus voor een liefhebber .......

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sorry MV, niet mijn smaak.

Diepe rust en stilte hier in huis, heerlijk!

Ga wel even naar buiten, ga horren kopen voor de ramen. Lijkt me niet zo'n goed idee als de katten 4/5 meter naar beneden springen/valllen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Lieve Nieters, ik hoor net dat de traagheid weer komt omdat ons topic bijna op de 5000 postings is.

Djo zit met haar mooie kontje in Limboland.

Iemand bezwaar als ik hem voor 1x open?
Eenmaal andermaal, dan ga ik hem nu openen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven