Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hebben jullie al Corona achtige klachten? Ik heb opeens een kuchje.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Mijn kinderen hebben beide keelpijn. Komt van het jeugdjournaal.
vrijenblij20220 schreef:
29-02-2020 20:00
Heel goed hier in Brabant . Dingen bestellen zonder tuin! Als je iets besteld dan komen r bij je vlees en aardappelen ook iets van salades bij. Ook al is het onaangeroerd dat moeten de mensen van het restaurant toch weg gooien. Ik vind het echt goed dat eten zonder tuin.
:blond:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
oudebaas schreef:
29-02-2020 20:04
Ik ben alweer genezen.

David Dunning
Solomio schreef:
29-02-2020 20:06
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
Zij eet graag veel vlees en geen groente.
Betty_Slocombe schreef:
29-02-2020 20:07
Ah, dank voor de uitleg.

David Dunning
Solomio schreef:
Ik ben alweer genezen.
Gelukkig. En jij hoefde ook niet met je hele misjpooche in de isoleer?
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
29-02-2020 20:10
Gelukkig. En jij hoefde ook niet met je hele misjpooche in de isoleer?
Ik zit sowieso al in de isoleer.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
29-02-2020 20:07

Oooh :blond:
oudebaas schreef:
29-02-2020 20:04
Ja een hele belachelijke hoest. En ik heb morgen een feestje en serieus overwogen de gastheer even te contacten.
Ik vind hoesten nu een beetje onrust stokerig eigenlijk. Man vind het onzin. Ik heb een longaandoening en hoest heel vaak, maar nu vind ik het zo belastend voor anderen.
PoesinBoots schreef:
29-02-2020 20:12
Oooh :blond:
:-D
Oudebaas.: Ik wens jou echt vanuit het diepste van mijn hart alleen het beste toe.
Het-groepje schreef:
29-02-2020 20:14
Ja een hele belachelijke hoest. En ik heb morgen een feestje en serieus overwogen de gastheer even te contacten.
Ik vind hoesten nu een beetje onrust stokerig eigenlijk. Man vind het onzin. Ik heb een longaandoening en hoest heel vaak, maar nu vind ik het zo belastend voor anderen.
Gewoon in je elleboog hoesten. Verder geen paniek zaaien.
Puritanism:
(HL Mencken)
vrijenblij20220 schreef:
29-02-2020 20:21
Oudebaas.: Ik wens jou echt vanuit het diepste van mijn hart alleen het beste toe.
Dankje :sun:
Puritanism:
(HL Mencken)
Ik snap nou waar die schuttingtaal van Meester Frank Visser vandaan komt :bonk:

De stelligheid waarmee TO aan onzin geholpen wordt is opvallend. Zelfs als je de wetsartikelen en 3 links post naar juridische sites die allemaal hetzelfde zeggen zijn er nog mensen die zeggen "ja ik ben geen deskundige maar het zit volgens mij heel anders".

viewtopic.php?f=4&t=458365&p=31037480&start=#p31037480
-Shifty- schreef:
01-03-2020 00:15
Ik snap nou waar die schuttingtaal van Meester Frank Visser vandaan komt :bonk:

De stelligheid waarmee TO aan onzin geholpen wordt is opvallend. Zelfs als je de wetsartikelen en 3 links post naar juridische sites die allemaal hetzelfde zeggen zijn er nog mensen die zeggen "ja ik ben geen deskundige maar het zit volgens mij heel anders".

viewtopic.php?f=4&t=458365&p=31037480&start=#p31037480

Gelezen en gezien. Ik begrijp je frustratie. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Een van de voordelen van idioot slecht slapen, is dat ik het elke dag vroeger licht zie worden :) De vogels vieren hier al lente en mijn blauwe druifjes komen op. Nu alleen nog wat bladeren aan de bomen en dan kan ik weer met een gerust hart doorslapen.
yette schreef:
01-03-2020 07:12
Een van de voordelen van idioot slecht slapen, is dat ik het elke dag vroeger licht zie worden :) De vogels vieren hier al lente en mijn blauwe druifjes komen op. Nu alleen nog wat bladeren aan de bomen en dan kan ik weer met een gerust hart doorslapen.
Heerlijk hè? Niet dat je idioot slecht slaapt uiteraard. Maar dat vroeger licht worden is heerlijk
Coerage schreef:
01-03-2020 02:51
Gelezen en gezien. Ik begrijp je frustratie. :)

Dank je :bigkiss:
yette schreef:
01-03-2020 07:12

Jaaa ik vond het deze week al opvallend kwetterig buiten, op de vroege ochtend :blob:
Ja hè! Dat extra daglicht is echt energie slurpen voor me :D

Maar nu ... ik heb door een foute inschatting een uitdaging gecreëerd voor de jongste (14) en mijzelf. Weet iemand hoe ik hem kan helpen Adrian Mole te versimpelen?

Vanwege zijn dyslexie en ASS had hij nogal last van uitstelgedrag. Bij de keuze voor zijn boekenbeurt heb ik dus het initiatief genomen en hem het luisterboek in zijn maag gesplitst. Was even vergeten dat het naast hilarisch en herkenbaar ook een chaotisch boek is @( Het boek is uit, maar hoe kan ik hem helpen om rode draden te vinden?!

Sinds kort heeft hij dankzij medicatie enorm veel geduld (is ineens een muggenzifter die geen 2en meer scoort maar 8+) dus hij bijt zich vast, maar komt geen stap verder. Door mijn NAH sla ikzelf alle zijwegen in. Daar heeft hij ook niks aan. En verder kent niemand hier thuis het boek.
oudebaas schreef:
29-02-2020 20:22
Gewoon in je elleboog hoesten. Verder geen paniek zaaien.
Of snot.
Ik ken de boeken! Wel in het Engels.

Wat me bij is gebleven:

“It was dead good”

Enig, die Adrian. Is ook verfilmd, met Julie Walters als Adrian’s moeder. Briljant.,
Geen bijzonderheden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Adrian_Mole
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven