Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 2 maart 2020 om 19:52
Ik wil dus nu een webshop, die kleur haar en mezelf als model inhuren #goals #livingmybestlifeDana schreef: ↑02-03-2020 18:38Omg, kom net door een ander topic op de website https://www.pienenlien.nl/ terecht. Sorry, maar...![]()

maandag 2 maart 2020 om 20:18
Het-groepje schreef: ↑02-03-2020 19:52Ik wil dus nu een webshop, die kleur haar en mezelf als model inhuren #goals #livingmybestlife

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

maandag 2 maart 2020 om 20:43
Assendelft ik woon daar op een kwartier rijden vandaan. Ik zou daar nog niet naar toe gaan als ik geld toe kreeg.Dana schreef: ↑02-03-2020 18:38Omg, kom net door een ander topic op de website https://www.pienenlien.nl/ terecht. Sorry, maar...![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 2 maart 2020 om 21:07
Dan woon ik vlak bij je denk ik.charlottew88 schreef: ↑02-03-2020 20:43Assendelft ik woon daar op een kwartier rijden vandaan. Ik zou daar nog niet naar toe gaan als ik geld toe kreeg.
Bedrijf waar ik voor werk heeft deze woningen en winkels gebouwd
maandag 2 maart 2020 om 22:19
Leuk zeg. Wij wonen in een mooie omgeving.takkentrol schreef: ↑02-03-2020 21:07Dan woon ik vlak bij je denk ik.
Bedrijf waar ik voor werk heeft deze woningen en winkels gebouwd![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 3 maart 2020 om 07:13
Ik schrijf net op het Corona-topic dat het nu wel tijd wordt om de namen van de patiënten openbaar te maken.takkentrol schreef: ↑03-03-2020 07:09Solo heb je genoeg gehamsterd? Lees net dat er een besmetting in jouw woonplaats is. Gelukkig is dat maar een heel klein plaatsje waar jij woont ...![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 3 maart 2020 om 08:07
Zie, komt wel erg dichtbij nu.takkentrol schreef: ↑03-03-2020 07:28Oh, bij ons in het RKZ een besmette patiënt op het IC.
Namen vrijgeven lijkt me evident nu![]()
![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 3 maart 2020 om 09:19

dinsdag 3 maart 2020 om 09:50
Ik zou hem een mondkapje geven als extra bescherming. En ja ze zijn overal uitverkocht maar ik ben heel goed in knutselen dus ik maak ze zelf.takkentrol schreef: ↑03-03-2020 09:19
Gelukkig ben ik momenteel niet aan het werk en kan ik me in huis opsluiten. Man werkt wel dus ik heb gezegd dat ie maar een bed in de schuur moet zetten. Stel dat ie besmet is en het mee naar binnen neemt.

dinsdag 3 maart 2020 om 09:58
Inderdaad ja 2 vliegen in een klap.

dinsdag 3 maart 2020 om 10:11
Salie?

Heb ik gisteren voor nop mijn hele voorraad cannabis verbrand.

dinsdag 3 maart 2020 om 10:13
Enniewee, ik ben de komende weken heel veel op pad, veel in de trein, verschillende workshops in groepen, naar het Rijksmuseum, naar verschillende beurzen. Dus ik wilde jullie vast laten weten dat ik het heel leuk vond jullie gekend te hebben. Gewoon, alvast voor het geval ik zoveel contact met de buitenwereld niet overleef.