Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 maart 2020 om 10:20
Wat zal jij je goed gevoeld hebben.Maud*de*Braose schreef: ↑03-03-2020 10:11Salie?![]()
Heb ik gisteren voor nop mijn hele voorraad cannabis verbrand.![]()

Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 3 maart 2020 om 10:20
Sterkte en hopelijk mag het snel en pijnloos verlopen.Maud*de*Braose schreef: ↑03-03-2020 10:13Enniewee, ik ben de komende weken heel veel op pad, veel in de trein, verschillende workshops in groepen, naar het Rijksmuseum, naar verschillende beurzen. Dus ik wilde jullie vast laten weten dat ik het heel leuk vond jullie gekend te hebben. Gewoon, alvast voor het geval ik zoveel contact met de buitenwereld niet overleef.![]()
![]()

Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 3 maart 2020 om 10:21
Helaas, salie helpt niet tegen Chinese indringers.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 3 maart 2020 om 10:24
Ja, dat wel en ik heb ook heerlijk gedroomd!
dinsdag 3 maart 2020 om 10:25
Ah joh Maud, dan heb je het maar weer gehad, toch?
Ik zit op dit moment voor de tweede achtereenvolgende dag in de wachtkamer van de huisarts. Lijkt me de veiligste plek. Want als één ding duidelijk is voor mensen met symptomen, dan is het dat ze NIET naar de huisarts moeten. Je kan hier bij wijze van spreken met een gerust hart de leestafel aflikken. Zó veilig is het hier.
Ik zit op dit moment voor de tweede achtereenvolgende dag in de wachtkamer van de huisarts. Lijkt me de veiligste plek. Want als één ding duidelijk is voor mensen met symptomen, dan is het dat ze NIET naar de huisarts moeten. Je kan hier bij wijze van spreken met een gerust hart de leestafel aflikken. Zó veilig is het hier.

dinsdag 3 maart 2020 om 10:28
Dank je.

dinsdag 3 maart 2020 om 10:29
Oh.......dat is wel een idee, gewoon gaan bivakkeren bij de huisartsyette schreef: ↑03-03-2020 10:25Ah joh Maud, dan heb je het maar weer gehad, toch?

dinsdag 3 maart 2020 om 10:42
Dat was een beetje domMaud*de*Braose schreef: ↑03-03-2020 10:11Salie?![]()
Heb ik gisteren voor nop mijn hele voorraad cannabis verbrand.![]()

I like being a mess. It's who I am.

dinsdag 3 maart 2020 om 13:06
Dat is Angela Merkel ook overkomen.
dinsdag 3 maart 2020 om 13:07
Hier op school en op de BSO worden ook geen handen meer geschud. Gisteren kwam ik mijn kind van de BSO ophalen, dat net op een nieuwe groep was geplaatst. De leidster stelde zich aan me voor en stak heel nadrukkelijk haar hand uit. Na enige aarzeling nam ik die toch maar aan.
Toen kind en ik twee minuten later vertrokken, sprak ze me nog even vermanend toe. Dat ze geen handen meer gaven op de BSO en dat ik dat niet had moeten doen. Ehhh.... wat?

griebus67 wijzigde dit bericht op 03-03-2020 13:08
0.32% gewijzigd

dinsdag 3 maart 2020 om 13:07
Nou goed gezelschap dan maar

dinsdag 3 maart 2020 om 13:08
Het was een TEST!!!Griebus67 schreef: ↑03-03-2020 13:07Hier op school en op de BSO worden ook geen handen meer geschud. Gisteren kwam ik mijn kind van de BSO ophalen, dat net op een nieuwe groep was geplaatst. De leidster stelde zich aan me voor en stak heel nadrukkelijk haar hand uit. Na enige aarzeling nam ik die toch maar aan.
Toen kind en ik twee minuten later vertrokken, sprak ze me nog even vermanend toe. Dat ze geen handen meer gaven op de BSO en dat ik dat niet had moeten doen. Ehhh.... wat?![]()

dinsdag 3 maart 2020 om 13:10
Dat vind ik zo fijn, dat hier op het forum zoveel expertise zit.Th∅rdis schreef: ↑03-03-2020 13:09Net ook geleerd dat je na levenslang zo weer buiten staat met een zak geld en een huis, en dat je tbs al meteen op verlof mag en dat ze in het pieterbaancentrum echt geen idee hebben hoe ze zwakbegaafdheid of narcisme moeten vaststellen.
Het is een informatieve dag

dinsdag 3 maart 2020 om 13:12
Ja joh. En voorstellen dat je verdachten meteen maar doodschiet om zo de kosten voor een proces en straf te besparen mag wél, voorstellen dat iemand het pieterbaancentrum even belt om ze op het hiaat in hun diagnostiek te wijzen is ongepast en veel te lomp. Actueel heeft een heel eigen gedragscode zo blijkt weerMaud*de*Braose schreef: ↑03-03-2020 13:10Dat vind ik zo fijn, dat hier op het forum zoveel expertise zit.![]()
dinsdag 3 maart 2020 om 13:12
Ik word soms he-le-maal gek van dat ondeskundige geroeptoeter hier, en dat geloei vanuit de onderbuik. Het is een soort rare zelfkwelling, maar ik probeer dan ook nog even in discussie te gaan om wat dingen te weerleggen.Th∅rdis schreef: ↑03-03-2020 13:09Net ook geleerd dat je na levenslang zo weer buiten staat met een zak geld en een huis, en dat je tbs al meteen op verlof mag en dat ze in het pieterbaancentrum echt geen idee hebben hoe ze zwakbegaafdheid of narcisme moeten vaststellen.
Het is een informatieve dag
Maar dat is óók een test natuurlijk, en daar ben ik dan ook weer voor gezakt.
Het is ook een heel vormende dag.

dinsdag 3 maart 2020 om 13:14
Ben blij dat ik daar nooit kom. Het putje.Th∅rdis schreef: ↑03-03-2020 13:12Ja joh. En voorstellen dat je verdachten meteen maar doodschiet om zo de kosten voor een proces en straf te besparen mag wél, voorstellen dat iemand het pieterbaancentrum even belt om ze op het hiaat in hun diagnostiek te wijzen is ongepast en veel te lomp. Actueel heeft een heel eigen gedragscode zo blijkt weer

dinsdag 3 maart 2020 om 13:15
De muziekindustrie heeft zich ook al op het Coronagebeuren geworpen. Deze song is gemaakt voor kinderdagverblijven, om de jongsten onder ons bewust te maken van de gevaren van het handen schudden:

Nou nog een liedje om ze te leren de ene elleboog te gebruiken voor het hoesten en niezen en de andere voor het groeten.

Nou nog een liedje om ze te leren de ene elleboog te gebruiken voor het hoesten en niezen en de andere voor het groeten.

dinsdag 3 maart 2020 om 13:16
Vooralsnog vind ik de gemiddelde tbs kliniek een aangenamere plek dan de actueelpijler