Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
03-03-2020 10:11
Salie? :O
Heb ik gisteren voor nop mijn hele voorraad cannabis verbrand. :'(
Wat zal jij je goed gevoeld hebben. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Maud*de*Braose schreef:
03-03-2020 10:13
Enniewee, ik ben de komende weken heel veel op pad, veel in de trein, verschillende workshops in groepen, naar het Rijksmuseum, naar verschillende beurzen. Dus ik wilde jullie vast laten weten dat ik het heel leuk vond jullie gekend te hebben. Gewoon, alvast voor het geval ik zoveel contact met de buitenwereld niet overleef. :heart: :heart:
Sterkte en hopelijk mag het snel en pijnloos verlopen. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
AllyMcBeal schreef:
03-03-2020 10:02
En salie branden om je huis te ontsmetten.
Helaas, salie helpt niet tegen Chinese indringers.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
03-03-2020 10:20
Wat zal jij je goed gevoeld hebben. :proud:
Ja, dat wel en ik heb ook heerlijk gedroomd!
Ah joh Maud, dan heb je het maar weer gehad, toch?

Ik zit op dit moment voor de tweede achtereenvolgende dag in de wachtkamer van de huisarts. Lijkt me de veiligste plek. Want als één ding duidelijk is voor mensen met symptomen, dan is het dat ze NIET naar de huisarts moeten. Je kan hier bij wijze van spreken met een gerust hart de leestafel aflikken. Zó veilig is het hier.
doornroosje9 schreef:
03-03-2020 10:20
Sterkte en hopelijk mag het snel en pijnloos verlopen. :hug:
Dank je. :cheer2:
yette schreef:
03-03-2020 10:25
Ah joh Maud, dan heb je het maar weer gehad, toch?

Ik zit op dit moment voor de tweede achtereenvolgende dag in de wachtkamer van de huisarts. Lijkt me de veiligste plek. Want als één ding duidelijk is voor mensen met symptomen, dan is het dat ze NIET naar de huisarts moeten. Je kan hier bij wijze van spreken met een gerust hart de leestafel aflikken. Zó veilig is het hier.
Oh.......dat is wel een idee, gewoon gaan bivakkeren bij de huisarts :idee:
Ik kom wel weer terug hier denk ik. Beetje de boel op stelten zetten, vanuit het brave hiernamaals.

Afbeelding
Maud*de*Braose schreef:
03-03-2020 10:11
Salie? :O
Heb ik gisteren voor nop mijn hele voorraad cannabis verbrand. :'(
Dat was een beetje dom O_o
I like being a mess. It's who I am.
Iemand weigerde vanmorgen me een hand te geven. Ik snapte het niet. Stond ik daar met m’n hand. Leek ook geen moslim ofzo. Bleek dat het vanwege Corona was. Ik had geen idee dat er dus nu echt mensen geen handen meer schudden. Ik moet vaker naar buiten
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:03
Iemand weigerde vanmorgen me een hand te geven. Ik snapte het niet. Stond ik daar met m’n hand. Leek ook geen moslim ofzo. Bleek dat het vanwege Corona was. Ik had geen idee dat er dus nu echt mensen geen handen meer schudden. Ik moet vaker naar buiten

Dat is Angela Merkel ook overkomen.
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:03
Hier op school en op de BSO worden ook geen handen meer geschud. Gisteren kwam ik mijn kind van de BSO ophalen, dat net op een nieuwe groep was geplaatst. De leidster stelde zich aan me voor en stak heel nadrukkelijk haar hand uit. Na enige aarzeling nam ik die toch maar aan.

Toen kind en ik twee minuten later vertrokken, sprak ze me nog even vermanend toe. Dat ze geen handen meer gaven op de BSO en dat ik dat niet had moeten doen. Ehhh.... wat? :bonk:
griebus67 wijzigde dit bericht op 03-03-2020 13:08
0.32% gewijzigd
herfstappeltaart schreef:
03-03-2020 13:06
Dat is Angela Merkel ook overkomen.
Nou goed gezelschap dan maar
Griebus67 schreef:
03-03-2020 13:07
Hier op school en op de BSO worden ook geen handen meer geschud. Gisteren kwam ik mijn kind van de BSO ophalen, dat net op een nieuwe groep was geplaatst. De leidster stelde zich aan me voor en stak heel nadrukkelijk haar hand uit. Na enige aarzeling nam ik die toch maar aan.

Toen kind en ik twee minuten later vertrokken, sprak ze me nog even vermanend toe. Dat ze geen handen meer gaven op de BSO en dat ik dat niet had moeten doen. Ehhh.... wat? :bonk:
Het was een TEST!!! :P
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:08
Het was een TEST!!! :P
Hahahaha, gezakt!
Net ook geleerd dat je na levenslang zo weer buiten staat met een zak geld en een huis, en dat je tbs al meteen op verlof mag en dat ze in het pieterbaancentrum echt geen idee hebben hoe ze zwakbegaafdheid of narcisme moeten vaststellen.

Het is een informatieve dag
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:09
Net ook geleerd dat je na levenslang zo weer buiten staat met een zak geld en een huis, en dat je tbs al meteen op verlof mag en dat ze in het pieterbaancentrum echt geen idee hebben hoe ze zwakbegaafdheid of narcisme moeten vaststellen.

Dat vind ik zo fijn, dat hier op het forum zoveel expertise zit. :-D
Maud*de*Braose schreef:
03-03-2020 13:10
Dat vind ik zo fijn, dat hier op het forum zoveel expertise zit. :-D
Ja joh. En voorstellen dat je verdachten meteen maar doodschiet om zo de kosten voor een proces en straf te besparen mag wél, voorstellen dat iemand het pieterbaancentrum even belt om ze op het hiaat in hun diagnostiek te wijzen is ongepast en veel te lomp. Actueel heeft een heel eigen gedragscode zo blijkt weer
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:09

Ik word soms he-le-maal gek van dat ondeskundige geroeptoeter hier, en dat geloei vanuit de onderbuik. Het is een soort rare zelfkwelling, maar ik probeer dan ook nog even in discussie te gaan om wat dingen te weerleggen.

Maar dat is óók een test natuurlijk, en daar ben ik dan ook weer voor gezakt.

Het is ook een heel vormende dag.
Even teruglezen waarom jij aan de drugs zat Maud
Én nog een Corona-topic. Fijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:12
Ja joh. En voorstellen dat je verdachten meteen maar doodschiet om zo de kosten voor een proces en straf te besparen mag wél, voorstellen dat iemand het pieterbaancentrum even belt om ze op het hiaat in hun diagnostiek te wijzen is ongepast en veel te lomp. Actueel heeft een heel eigen gedragscode zo blijkt weer
Ben blij dat ik daar nooit kom. Het putje.
Th∅rdis schreef:
03-03-2020 13:12
Even teruglezen waarom jij aan de drugs zat Maud

Om het Coronavirus te verjagen geloof ik.
De muziekindustrie heeft zich ook al op het Coronagebeuren geworpen. Deze song is gemaakt voor kinderdagverblijven, om de jongsten onder ons bewust te maken van de gevaren van het handen schudden:

Afbeelding

Nou nog een liedje om ze te leren de ene elleboog te gebruiken voor het hoesten en niezen en de andere voor het groeten.
Maud*de*Braose schreef:
03-03-2020 13:14
Ben blij dat ik daar nooit kom. Het putje.
Vooralsnog vind ik de gemiddelde tbs kliniek een aangenamere plek dan de actueelpijler

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven