Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

woensdag 4 maart 2020 om 11:55
woensdag 4 maart 2020 om 13:27
Ja supergoed idee!! Thnx. Dat wordt t wel denk ik
Al heb ik ook nog een hele mooie kanten mintgroene jurk hangen, bedacht ik me gisteren. Dus ik kan die misschien ook wel recyclen...
woensdag 4 maart 2020 om 15:51
Oh wat spannend! Dat lijkt me echt heel leuk.zijdaarmetdiesnor schreef: ↑04-03-2020 12:54Hoi!
Wij gaan ook trouwen in 2020. Maar het is een verrassingsbruiloft en niemand behalve onze getuigen weten dat het gaat gebeuren. We zijn al heel lang bij elkaar (20+ jaar) Ik lees hier graag mee over voorbereidingen.
Is de rest wel uitgenodigd maar weten ze niet dat het een bruiloft is? Of vertel je achteraf dat je bent getrouwd?
donderdag 5 maart 2020 om 08:02
Iedereen die we er bij willen hebben is uitgenodigd (nu al, als een save the date) voor een belangrijke verjaardag. We beseffen dat het best zo zou kunnen zijn dat er mensen niet komen omdat het nu eenmaal als een verjaardag aangekondigd is, maar dat is dan jammer voor hen.Het zijn ongeveer 36 gasten inclusief getuigen en de BABS. Tijdens het feest is de huwelijksvoltrekking.
Dat het allemaal geheim is is wel makkelijk. Ik weet nog niet of ik wel een bruidsjurk aan doe. Shoppen met mijn moeder en schoonmoeder kan niet meer, die zijn allebei al overleden. En niemand weet dat ik ga trouwen
We zijn al zo lang bij elkaar, sommige denken dat we allang stiekem getrouwd zijn...
Dat het allemaal geheim is is wel makkelijk. Ik weet nog niet of ik wel een bruidsjurk aan doe. Shoppen met mijn moeder en schoonmoeder kan niet meer, die zijn allebei al overleden. En niemand weet dat ik ga trouwen

We zijn al zo lang bij elkaar, sommige denken dat we allang stiekem getrouwd zijn...

donderdag 5 maart 2020 om 21:19
Leuk z'n verassing bruiloft
Aangezien ik mijn jurk al heb. Zitten wij eraan te denken om toch dit jaar al te gaan trouwen. Alleen augustus en september nkan niet. Zijn mensen op vakantie. Nu zitten we te denken aan oktober. Zou dat leuk zijn in oktober. Ook qua buiten foto's? En ben bang dat juli of juni weer te snel is. Moeten verder nog alles regelen. Mja we doen het ook maar heeeel klein.
Aangezien ik mijn jurk al heb. Zitten wij eraan te denken om toch dit jaar al te gaan trouwen. Alleen augustus en september nkan niet. Zijn mensen op vakantie. Nu zitten we te denken aan oktober. Zou dat leuk zijn in oktober. Ook qua buiten foto's? En ben bang dat juli of juni weer te snel is. Moeten verder nog alles regelen. Mja we doen het ook maar heeeel klein.

donderdag 5 maart 2020 om 21:22

vrijdag 6 maart 2020 om 09:40
wij doen t ook vrij klein en gaan dus wel gewoon voor juliBaby12345 schreef: ↑05-03-2020 21:19Leuk z'n verassing bruiloft
zoveel geregel vind ik het niet als het zo klein blijft
maar ik organiseer ook beroepsmatig dus misschien ben ik het gewoon gewend en draai ik er daarom mijn hand niet voor om..kan me voorstellen dat het best veel kan zijn als je het niet vaak doet of er niet zo goed in bent
Foto's in oktober kan leuk zijn hoor. In een mooi park met de bomen die al een beetje herfstig kleuren. En als het regent op een fijne binnenlocatie.
vrijdag 6 maart 2020 om 13:59
Ik wil wel met je meezijdaarmetdiesnor schreef: ↑05-03-2020 08:02Iedereen die we er bij willen hebben is uitgenodigd (nu al, als een save the date) voor een belangrijke verjaardag. We beseffen dat het best zo zou kunnen zijn dat er mensen niet komen omdat het nu eenmaal als een verjaardag aangekondigd is, maar dat is dan jammer voor hen.Het zijn ongeveer 36 gasten inclusief getuigen en de BABS. Tijdens het feest is de huwelijksvoltrekking.

'Happiness is only real when shared'.

vrijdag 6 maart 2020 om 17:05
Hallo allemaal!
We hebben gisteren een offerte gevraagd van een wedding planner. Ik had verwacht dat ik volgende week pas eens wat zou horen maar deze is nogal snel. Nog even goed overleggen met mijn vriend of we het gaan doen of niet.
Ik ben nog een beetje in shock en vriend gelooft niet dat we nu toch echt al wat serieuze knopen moeten doorhakken want 'Het is pas over anderhalf jaar'.
We hebben gisteren een offerte gevraagd van een wedding planner. Ik had verwacht dat ik volgende week pas eens wat zou horen maar deze is nogal snel. Nog even goed overleggen met mijn vriend of we het gaan doen of niet.
Ik ben nog een beetje in shock en vriend gelooft niet dat we nu toch echt al wat serieuze knopen moeten doorhakken want 'Het is pas over anderhalf jaar'.

zaterdag 7 maart 2020 om 11:01
Wij hebben geen verzekering en gaan dat ook niet doen. Geen van de gasten is erg oud en/of ziek, dus de kans op overlijden vlak voor de bruiloft is nogal klein. Ik ga ervan uit dat corona in november ook niet meer aan de orde is. Natuurlijk kan er altijd iemand ziek worden, maar ik kan me niet voorstellen dat we de bruiloft daarvoor zouden cancellen.
Voor ons lijkt het dus niet zo zinvol. Als er een groter risico zou zijn hadden we er misschien wel voor gekozen.
Voor ons lijkt het dus niet zo zinvol. Als er een groter risico zou zijn hadden we er misschien wel voor gekozen.

maandag 9 maart 2020 om 20:49
We hebben weer wat stappen gezet in de voorbereidingen.
Kennismakingsgesprek gehad met de fotografen, besproken wat we belangrijk vinden en het type foto-album uitgekozen. Wat een leuke, relaxte mensen. Ze waren heel enthousiast over onze locatie en ideeën voor de dag, dus dat is een goede match
En zaterdag hebben we onze ringen gekozen! We gingen met het idee van een carbon/titanium combinatie omdat we zwart en stoer willen, maar het wordt nu zwart zirkonium. Ik kende het niet, maar we vonden het veel mooier en het heeft meer pluspunten dan carbon en titanium. Er wordt nu een ontwerp gemaakt. Zo benieuwd hoe de ringen uiteindelijk worden!
Kennismakingsgesprek gehad met de fotografen, besproken wat we belangrijk vinden en het type foto-album uitgekozen. Wat een leuke, relaxte mensen. Ze waren heel enthousiast over onze locatie en ideeën voor de dag, dus dat is een goede match

En zaterdag hebben we onze ringen gekozen! We gingen met het idee van een carbon/titanium combinatie omdat we zwart en stoer willen, maar het wordt nu zwart zirkonium. Ik kende het niet, maar we vonden het veel mooier en het heeft meer pluspunten dan carbon en titanium. Er wordt nu een ontwerp gemaakt. Zo benieuwd hoe de ringen uiteindelijk worden!
maandag 9 maart 2020 om 22:16
Wat grappig Yugen, dat jij nu de dingen doet die wij juist voor ongeveer het laatste bewaard hebben 
Wij gaan volgende week voor ringen en pas over 3 weken een gesprek met de fotograaf.
Fijn dat jullie mooie ringen hebben gevonden! Als je zoiets bijzonders wilt kan ik me voorstellen dat je dat ruim van tevoren moet bedenken.
Wij hebben ook grote stappen gezet deze dagen. Gisteren de auto vastgelegd (kanariegele Alpha Spider), meer details en eerste globale draaiboek doorgesproken met de locatie en de muziek voor in de kerk besproken met de zangeres.
Vandaag heb ik mijn haar en make up laten doen en ben er heel blij mee! Duurde wel wat langer dan ik dacht maar ik vind het heel mooi!
En onze uitnodiging is zo goed als af dus die gaat waarschijnlijk deze week naar de drukker.

Wij gaan volgende week voor ringen en pas over 3 weken een gesprek met de fotograaf.
Fijn dat jullie mooie ringen hebben gevonden! Als je zoiets bijzonders wilt kan ik me voorstellen dat je dat ruim van tevoren moet bedenken.
Wij hebben ook grote stappen gezet deze dagen. Gisteren de auto vastgelegd (kanariegele Alpha Spider), meer details en eerste globale draaiboek doorgesproken met de locatie en de muziek voor in de kerk besproken met de zangeres.
Vandaag heb ik mijn haar en make up laten doen en ben er heel blij mee! Duurde wel wat langer dan ik dacht maar ik vind het heel mooi!
En onze uitnodiging is zo goed als af dus die gaat waarschijnlijk deze week naar de drukker.

dinsdag 10 maart 2020 om 10:04
Naja, ik vind het wel altijd een beetje bijzonder als ik bruidjes zie stressen die pas over anderhalf jaar gaan trouwen. Je hebt nog heel veel tijd. Tenzij je in het buitenland trouwt of een hele bijzonder locatie lijkt het me zeer zeer ruim van tevoren toch?Marquise schreef: ↑06-03-2020 17:05Hallo allemaal!
Ik ben nog een beetje in shock en vriend gelooft niet dat we nu toch echt al wat serieuze knopen moeten doorhakken want 'Het is pas over anderhalf jaar'.![]()