Waterkoker rookt
donderdag 5 maart 2020 om 21:20
Hoii allemaal! Oke een beetje een apart onderwerp, maar ik zette net mijn waterkoker op het onderstel neer, en het begon ineens te roken!
Dus ik naar beneden, buiten afwachten tot het minder werd,
Mijn vraag is, hoe kan dit? Had het idee dat de waterkoker bijna in brand vloog.
Nu heb ik de waterkoker opnieuw net aangezet, hij doet het nog wel.
Is ie nu aan vervanging toe? Of iets met kortsluiting? En is de waterkoker nog te gebruiken of een nieuwe aanschaffen?
Dus ik naar beneden, buiten afwachten tot het minder werd,
Mijn vraag is, hoe kan dit? Had het idee dat de waterkoker bijna in brand vloog.
Nu heb ik de waterkoker opnieuw net aangezet, hij doet het nog wel.
Is ie nu aan vervanging toe? Of iets met kortsluiting? En is de waterkoker nog te gebruiken of een nieuwe aanschaffen?
donderdag 5 maart 2020 om 21:22
Er komt rook uit je waterkoker en dan ga jij weg om te wachten tot het 'minder' is? Ik hoop dat je bedoelt 'tot de rook weggetrokken was nadat je dat ding uit het stopcontact gehaald had'.
En nee die gebruik je niet meer. Die is klaar voor vervanging.
En nee die gebruik je niet meer. Die is klaar voor vervanging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 maart 2020 om 21:27
donderdag 5 maart 2020 om 21:32
donderdag 5 maart 2020 om 21:42
donderdag 5 maart 2020 om 21:48
Nou wacht ff dat veranderd de zaak wel wat. Als je er geen of te weinig water in doet is roken logischer.
Om eerlijk te zijn weet ik niet of de waterkoker niet gewoon weer gebruikt kan worden als je er nu wel voldoende water in doet.
Ik geloof dat ik dat dan zou proberen, er dus bij blijven staan de eerste keren.
Het is wel heel zonde als je hem wegdoet terwijl je hem nog wel kan gebruiken. Ik dacht nog: je kan een waterkoker niet verkeerd gebruiken maar idd het kan dus wel.
Om eerlijk te zijn weet ik niet of de waterkoker niet gewoon weer gebruikt kan worden als je er nu wel voldoende water in doet.
Ik geloof dat ik dat dan zou proberen, er dus bij blijven staan de eerste keren.
Het is wel heel zonde als je hem wegdoet terwijl je hem nog wel kan gebruiken. Ik dacht nog: je kan een waterkoker niet verkeerd gebruiken maar idd het kan dus wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
donderdag 5 maart 2020 om 21:56
Kleine beetje wat er nog in zat? Dus je hebt hem aangezet terwijl deze zo goed als leeg was? Je moet er wel water in doen hè haha. Meestal staat er een lijntje op wat het minimum moet zijn.
anoniem_395720 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 21:56
Reden: Typvoutje :)
Reden: Typvoutje :)
0.34% gewijzigd
donderdag 5 maart 2020 om 22:07
donderdag 5 maart 2020 om 22:10