Afknappers
maandag 2 maart 2020 om 18:07
Ik ben nu al enige tijd alleen, lees als in single....en eigelijk ook best happy single. Ben nog lang niet toe aan relatie maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen om af en toe wat gezelligs te gaan doen. Nu kwam ik via fb op een site voor gescheiden ouders met kinderen. Ik had zoiets van “ leuk!”. Ik dacht dus serieus dat we konden praten over de dingen waar je tegen aanloopt tijdens en na de scheiding, of hoe je dingen aanpakt met kinderen etc. Waarschijnlijk te naïef gedacht
Ik stelde mij nl voor en kreeg gelijk al via messenger berichten van vage mannen. Daar zit ik dus echt niet op te wachten! Accepteer de verzoeken dan ook niet.
Ik ben van mening dat als je echt iemand wil leren kennen dat je dan af en toe (openbaar) reageert op fb en dan zo verder. Maar nee gelijk opdringerig worden. Ik merk dat ik dan gelijk begin te steigeren. Ik heb daar zo,n hekel aan.
Jullie ook wel zulke afknappers gehad? Ik heb dit onder “relaties” gezet, wist niet pcies onder welke pijler.
Ik ben van mening dat als je echt iemand wil leren kennen dat je dan af en toe (openbaar) reageert op fb en dan zo verder. Maar nee gelijk opdringerig worden. Ik merk dat ik dan gelijk begin te steigeren. Ik heb daar zo,n hekel aan.
Jullie ook wel zulke afknappers gehad? Ik heb dit onder “relaties” gezet, wist niet pcies onder welke pijler.
vrijdag 6 maart 2020 om 20:07
Haha ik had dat ook een keer. Na de eerste date vroeg ze gelijk of we nu dan verkering hadden (wtf, verkering, we zijn eind 30). Na een paar ontmoetingen wilde ze een vakantie boeken. Gezamenlijk, wel te verstaan.Waterman26 schreef: ↑05-03-2020 20:41Mannen die te enthousiast zijn in de beginfase. Gelijk na de eerste ontmoeting van de dating site af, praten over leuke dingen die ‘we gaan doen’ in de toekomst, beweren dat hij aan niets anders meer kan denken dan aan jou.
Je denkt: het kan waar zijn. In Hollywood films gebeurt dit voortdurend. En iedereen kent wel een kennis van een kennis waarbij de liefde pats boem raak was. Waarom kan het mij niet gebeuren?
Nee nee nee nee
Dat enthousiasme doet hij bij iedere nieuwe vrouw, die leuke uitstapjes gaan nooit plaatsvinden en die verliefdheid is in één klap weg wanneer hem iets niet bevalt.
Overigens kan het ook onzekerheid of onervarenheid zijn waarom hij zo handelt... Dat "doet hij bij elke vrouw": ik zou er niet zo zeker van zijn dat er zoveel andere vrouwen waren.
vrijdag 6 maart 2020 om 20:13
Oh zo herkenbaar. En veel van geleerd, geen woorden maar daden en eerst zien dan geloven!Waterman26 schreef: ↑05-03-2020 20:41Mannen die te enthousiast zijn in de beginfase. Gelijk na de eerste ontmoeting van de dating site af, praten over leuke dingen die ‘we gaan doen’ in de toekomst, beweren dat hij aan niets anders meer kan denken dan aan jou.
Je denkt: het kan waar zijn. In Hollywood films gebeurt dit voortdurend. En iedereen kent wel een kennis van een kennis waarbij de liefde pats boem raak was. Waarom kan het mij niet gebeuren?
Nee nee nee nee
Dat enthousiasme doet hij bij iedere nieuwe vrouw, die leuke uitstapjes gaan nooit plaatsvinden en die verliefdheid is in één klap weg wanneer hem iets niet bevalt.
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 06-03-2020 22:47
0.19% gewijzigd
vrijdag 6 maart 2020 om 22:37
Ooit eens met iemand die (eind 20) nog bij zijn ouders woonde. Op zich niets mis mee, lekker doen zolang je dat gezellig weet te houden, en ik weet ook hoe moeilijk het kan zijn een eigen woning te vinden/betalen. Maar deze man bleek bij zijn ouders te blijven uit gemakzucht. Hij had inkomen genoeg, maar wilde geen moeite te doen voor een eigen plek. Dus hij wachtte op een toekomstige vriendin met een eigen woning, kon hij lekker makkelijk bij haar intrekken...
Ik werd die nieuwe vriendin dus maar even mooi niet.
Verder vind ik gamen, yoga, spiritualiteit, gebrek aan hygiëne, racisme, homofobie en een hekel aan dieren afknappers. Of alles betrekken op seks... dat je dus niet eens kan vertellen dat je samen met je zus op vakantie bent geweest
Smeerlap.
Ik werd die nieuwe vriendin dus maar even mooi niet.
Verder vind ik gamen, yoga, spiritualiteit, gebrek aan hygiëne, racisme, homofobie en een hekel aan dieren afknappers. Of alles betrekken op seks... dat je dus niet eens kan vertellen dat je samen met je zus op vakantie bent geweest
Ya no puede caminar
zaterdag 7 maart 2020 om 12:04
Voor mij is oneerlijkheid en dingen verzwijgen een enorme afknapper. Mijn vorige relatie wilde eigenlijk al een hele tijd bij mij weg, maar verzweeg dit omdat hij mij niet wou kwetsen. Kort verhaal lang, juist door zijn twijfels niet met mij te communiceren heeft hij mij enorm veel pijn gedaan. Als de man in kwestie niet in staat is om op een open manier over onze gevoelens te communiceren en dingen verzwijgt of zelfs liegt, is het voor mij klaar.
zaterdag 7 maart 2020 om 15:41
Letsgetlosttonight schreef: ↑06-03-2020 10:43Het niet hebben van een auto of rijbewijs
Niet goed kunnen sparen en niet goed om kunnen gaan met geld
En als hij nou eens geen auto heeft omdat hij in de stad woont, geen auto nodig heeft, milieubewust is en daardoor hele hoop geld (be) spaart?
Dan lijkt me dat zo iemand toch juist bewuste keuzes maakt, verantwoordelijk is en waarschijnlijk goed met geld omgaat?
zaterdag 7 maart 2020 om 15:55
Ik woon in de stad maar heb toch echt een auto nodig. Ik heb geen zin om steeds naar hem toe te gaan omdat hij niet naar mij kan komen. En dat tweede is een aanname.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:11
Het is een wonder dat ik geen vrijgezel ben nu ik me bedenk waar ik allemaal op afknap:
- onverzorgd
- dom / laag iq
- arrogant
- lui
- werkloos
- roken
- onderbroeken ipv boxers
- hemd onder blouse
- foute schoenen
- witte sportsokken in gewone schoenen
- iemand die niet van dieren houdt
- iemand die alles beter weet en altijd het laatste woord moet hebben.
- een man met als hobby gamen
- onverzorgd
- dom / laag iq
- arrogant
- lui
- werkloos
- roken
- hemd onder blouse
- foute schoenen
zaterdag 7 maart 2020 om 16:25
Pff als man heb je een hemd onder een overhemd. Ik snap je wel, maar echt een blouse/overhemd draag ik echt niet zonder hemd. Zelfs als de mussen van de dak afvallen draag ik bij een overhemd nog een hemd. Zit echt niet lekker zonder.Doubletree20 schreef: ↑07-03-2020 16:11Het is een wonder dat ik geen vrijgezel ben nu ik me bedenk waar ik allemaal op afknap:
- onverzorgd
- dom / laag iq
- arrogant
- lui
- werkloos
- roken
- hemd onder blouse
- foute schoenen
fietsen varen vrouwelijk doen
zaterdag 7 maart 2020 om 16:28
Serieus? Ik ken geen enkele man die een hemd draagt behalve mannen van ongeveer 80. Bij een witte bloese zie je dat er ook doorheen schijnen. Ik vind dat ook erg onaantrekkelijk.zeefietser1 schreef: ↑07-03-2020 16:25Pff als man heb je een hemd onder een overhemd. Ik snap je wel, maar echt een blouse/overhemd draag ik echt niet zonder hemd. Zelfs als de mussen van de dak afvallen draag ik bij een overhemd nog een hemd. Zit echt niet lekker zonder.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:28
IdeaLITER.FunnyFace8 schreef: ↑02-03-2020 18:12Ik ben alweer heel lang getrouwd inmiddels, maar ik kan me nog wel wat afknappers herinneren. Bijvoorbeeld lelijke politieke ideeen en standpunten. Dat was voor mij vaak de nummer een afknapper. Of bepaalde woorden verkeerd zeggen of gebruiken. Ook geen goed teken voor mij.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:30
Dat hemd onder de blouse is wel een dingetje. Nu heb ik dat niet, maar ik ga toch even testen wat mijn vriendin ervan vindtDoubletree20 schreef: ↑07-03-2020 16:11Het is een wonder dat ik geen vrijgezel ben nu ik me bedenk waar ik allemaal op afknap:
- onverzorgd
- dom / laag iq
- arrogant
- lui
- werkloos
- roken
- hemd onder blouse
- foute schoenen
zaterdag 7 maart 2020 om 16:41
Mijn man draagt geen hemd onder een blouse maar een strak effen t-shirt. Kan een afwijking van me zijn hoor en heel oppervlakkig misschien maar een hemd vind ik zo brrr... En nu ik er bij nadenk; ik vind sowieso een hemd afschuwelijk bij mannen, ook als het gewoon zo gedragen wordt in de zomer. (Oké, er zijn uitzonderingen)zeefietser1 schreef: ↑07-03-2020 16:25Pff als man heb je een hemd onder een overhemd. Ik snap je wel, maar echt een blouse/overhemd draag ik echt niet zonder hemd. Zelfs als de mussen van de dak afvallen draag ik bij een overhemd nog een hemd. Zit echt niet lekker zonder.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:41
Die kom ik juist heel veel tegen en dan ook nog witte overhemden met shirt eronder (loodsen in NL hebben dat als werk overhemd).vrijenblij20220 schreef: ↑07-03-2020 16:28Serieus? Ik ken geen enkele man die een hemd draagt behalve mannen van ongeveer 80. Bij een witte bloese zie je dat er ook doorheen schijnen. Ik vind dat ook erg onaantrekkelijk.
Oh enne ik ben 44 en heb dat dus altijd onder een overhemd. Niet onder een tshirt ed. Komt gewoon door de knoopjes. Zelf onder mijn wielershirt (rits) heb ik nog een onderhemd. Vind dat echt niet lekker op mijn lichaam.
Komt misschien omdat ik ook wel mee kan doen in de overmatig zweten topics.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:46
Oh een hemd of em tshirt onder een overhemd is voor mij hezelfde. Al zou ik zelf nooit een tshirt onder een overhemd dragen.Doubletree20 schreef: ↑07-03-2020 16:41Mijn man draagt geen hemd onder een blouse maar een strak effen t-shirt. Kan een afwijking van me zijn hoor en heel oppervlakkig misschien maar een hemd vind ik zo brrr... En nu ik er bij nadenk; ik vind sowieso een hemd afschuwelijk bij mannen, ook als het gewoon zo gedragen wordt in de zomer. (Oké, er zijn uitzonderingen)
Maar heb zelf geen witte overhemden
Dus zorg er wel voor dat je het niet ziet. Tenminste tot ik in jou bijzijn mijn overhemd mag uitdoen.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:50
Ja, maar jij hebt toch wel bepaalde dingen wat kleding betreft heb ik gelezen die de meeste mannen niet zouden dragen. Daarom zie ik jouw mening niet als de doorsnee man.zeefietser1 schreef: ↑07-03-2020 16:41Die kom ik juist heel veel tegen en dan ook nog witte overhemden met shirt eronder (loodsen in NL hebben dat als werk overhemd).
Oh enne ik ben 44 en heb dat dus altijd onder een overhemd. Niet onder een tshirt ed. Komt gewoon door de knoopjes. Zelf onder mijn wielershirt (rits) heb ik nog een onderhemd. Vind dat echt niet lekker op mijn lichaam.
Komt misschien omdat ik ook wel mee kan doen in de overmatig zweten topics.
zaterdag 7 maart 2020 om 16:56
Hahaha nee ik ben zeker geen doorsmee man. Want het leuke is dat hier in dit topic niemand valt over dat mannen vrouwenkleren dragen. Terwijl in de topics van "ik betrapte mijn man in mijn kleren" er veel vrouwen zijn die dat een afknapper vinden. Wat ik trouwens helemaal begrijp, zelf als crossdresser zijnde.vrijenblij20220 schreef: ↑07-03-2020 16:50Ja, maar jij hebt toch wel bepaalde dingen wat kleding betreft heb ik gelezen die de meeste mannen niet zouden dragen. Daarom zie ik jouw mening niet als de doorsnee man.
zaterdag 7 maart 2020 om 17:04
Doe vooral waar jij gelukkig van wordt. Ik vind alles best zo lang mijn eigen man dat maar niet doet.zeefietser1 schreef: ↑07-03-2020 16:56Hahaha nee ik ben zeker geen doorsmee man. Want het leuke is dat hier in dit topic niemand valt over dat mannen vrouwenkleren dragen. Terwijl in de topics van "ik betrapte mijn man in mijn kleren" er veel vrouwen zijn die dat een afknapper vinden. Wat ik trouwens helemaal begrijp, zelf als crossdresser zijnde.
zaterdag 7 maart 2020 om 18:36
- te veel spieren, geef mij maar een buik(je) om tegenaan te liggen
- gebruik van sigaretten, drugs en/of alcohol
- Iemand die rechts stemt
- oneerlijkheid
- respectloze gedragingen
- iemand die perse elkaar aan wil raken als we gaan slapen. Nee ik heb een helft van het bed en jij de andere helft en ieder een eigen deken. Eenmaal welterusten gewenst=mijn tijd. Dus ook als ik gewoon even het forum aan het lezen ben op mijn mobiel dat is geen reden om alsnog een gesprek aan te gaan (laatste uitgezonderd als er echt iets van belang is)
- iemanddie niet goed om kan gaan met het feit dat ik jong wees en weduwe geworden ben. Als ik niet meer over mijn overleden echtgenoot mag praten of erger nog: iemand die jaloers is op hem/wat we hadden.
- scheten en boeren meer dan gewoon menselijk
- te laat komen
- erg impulsief zijn (die taak is voor mij al weggelegd beide is niet handig)
- iemand die erg druk is. Ik hou van stilte dus ook niet steeds muziek of tv aan
- nergens voor open staan, ik vind het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en waar mogelijk wil ik dat samen doen
- te hoog libido of iemand die er uren over doet om klaar te komen. Las hier van iemand die 3 kwartier echt de daad doen normaal vond. Verschrikkelijk.
- voor mij beslissingen maken. Ja hallo ben een volwassen vrouw. Is trouwens anders dan meedenken dat dan wel weer graag.
- iemand die perse elke dag hele lappen vlees moet eten. Ikzelf eet vegetarisch en mijn man eet zo 2 keer per week vlees.
- niks doen in het huishouden of zelfs zegt: meehelpen.
- iemand die alles positief of negatief benaderd. Ik bekijk dingen graag per situatie en met de nodige nuances.
- iemand die moeite heeft met mijn contact met mijn zussen maar vooral als iemand het contact tussen mij en mijn neefjes en nichtje in de weg zit. Het is een totaalpakket, ik zal nooit moeder worden en al mijn moedergevoelens gaan die kant op. Wees blij dat ik jou niet bemoeder.
- te veel bezig zijn met het uiterlijk. Gewoon de dagelijkse verzorging uiteraard wel maar bezig met make-up, haren föhnen, zalfjes in de spiegel kijken enz vind ik niks. Bij een vrouwelijke partner zou ik dat niet erg vinden.
Sommige andere dingen die ik minder fijn vind zijn dan wellicht vervelend maar niet direct een afknapper.
- oneerlijkheid
- iemand die perse elkaar aan wil raken als we gaan slapen. Nee ik heb een helft van het bed en jij de andere helft en ieder een eigen deken. Eenmaal welterusten gewenst=mijn tijd. Dus ook als ik gewoon even het forum aan het lezen ben op mijn mobiel dat is geen reden om alsnog een gesprek aan te gaan (laatste uitgezonderd als er echt iets van belang is)
- iemanddie niet goed om kan gaan met het feit dat ik jong wees en weduwe geworden ben. Als ik niet meer over mijn overleden echtgenoot mag praten of erger nog: iemand die jaloers is op hem/wat we hadden.
- te laat komen
- iemand die erg druk is. Ik hou van stilte dus ook niet steeds muziek of tv aan
- nergens voor open staan, ik vind het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en waar mogelijk wil ik dat samen doen
- te hoog libido of iemand die er uren over doet om klaar te komen. Las hier van iemand die 3 kwartier echt de daad doen normaal vond. Verschrikkelijk.
- voor mij beslissingen maken. Ja hallo ben een volwassen vrouw. Is trouwens anders dan meedenken dat dan wel weer graag.
- iemand die perse elke dag hele lappen vlees moet eten. Ikzelf eet vegetarisch en mijn man eet zo 2 keer per week vlees.
- iemand die alles positief of negatief benaderd. Ik bekijk dingen graag per situatie en met de nodige nuances.
- iemand die moeite heeft met mijn contact met mijn zussen maar vooral als iemand het contact tussen mij en mijn neefjes en nichtje in de weg zit. Het is een totaalpakket, ik zal nooit moeder worden en al mijn moedergevoelens gaan die kant op. Wees blij dat ik jou niet bemoeder.
- te veel bezig zijn met het uiterlijk. Gewoon de dagelijkse verzorging uiteraard wel maar bezig met make-up, haren föhnen, zalfjes in de spiegel kijken enz vind ik niks. Bij een vrouwelijke partner zou ik dat niet erg vinden.
Sommige andere dingen die ik minder fijn vind zijn dan wellicht vervelend maar niet direct een afknapper.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 7 maart 2020 om 18:38
Ach wat onderhemden, t shirts voor de man zijn (dat laatste geldt voor mijn man, altijd een zwarte trouwens, wat hij heeft geen witte overhemden) is een body of lycra hemd voor mij...ook altijd zwart trouwens want bij vrouwen kan zwart best onder wit.
Ik knap niet af op een hemd maar wel als dit in combinatie is met een slip....daar gruw ik van, een vent moet een boxer dragen anders droog ik spontaan op.
Zo zie je maar....ieder zijn of haar ding.
Ik knap niet af op een hemd maar wel als dit in combinatie is met een slip....daar gruw ik van, een vent moet een boxer dragen anders droog ik spontaan op.
Zo zie je maar....ieder zijn of haar ding.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 7 maart 2020 om 18:39
In mijn kleding zou ik niet fijn vinden. Maar dat zou ik ook niet fijn vinden als ik een relatie zou hebben met een vrouw.zeefietser1 schreef: ↑07-03-2020 16:56Hahaha nee ik ben zeker geen doorsmee man. Want het leuke is dat hier in dit topic niemand valt over dat mannen vrouwenkleren dragen. Terwijl in de topics van "ik betrapte mijn man in mijn kleren" er veel vrouwen zijn die dat een afknapper vinden. Wat ik trouwens helemaal begrijp, zelf als crossdresser zijnde.
Gewoon je eigen kleding aantrekken.
Maar als mijn man vrouwenkleding aan wil doen gaat hij zijn gang maar zolang hij zelf maar kleding voor zichzelf koopt.
En eerlijk is eerlijk ik zou liever niet hebben dat hij ermee naar de lokale supermarkt zou gaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 7 maart 2020 om 18:42
En...heb jij je soulmate gevonden of is dit relaas het gevolg van een niet zo'n fijne ervaring?IBIopviva schreef: ↑07-03-2020 18:36- te veel spieren, geef mij maar een buik(je) om tegenaan te liggen
- oneerlijkheid
- te laat komen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 7 maart 2020 om 18:43
Haha nee hoor ben inderdaad erg gelukkig getrouwd.sprokkelientje schreef: ↑07-03-2020 18:42En...heb jij je soulmate gevonden of is dit relaas het gevolg van een niet zo'n fijne ervaring?
Eigenlijk niet een niet fijne ervaring gehad. Meer wat ik gaandeweg het typen bedacht.
Schrok zelf van de hele lijst haha. Maar sommige dingen zijn wel erg specifiek.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 7 maart 2020 om 22:35
Waarom vallen zoveel vrouwen over werkloos zijn?
Het kan toch zijn dat je contract niet wordt verlengd of dat je door een reorganisatie je baan kwijtraakt?
Als iemand niet blowend en gamend op de bank zit, maar verder aan het solliciteren en netwerken is of aan het uitzoeken of hij wellicht iets totaal anders wil gaan doen, wat is daar dan mis mee?
De meeste afknappers snap ik wel, maar niet alles in het leven is controleerbaar (verlies van werk, familielid, partner etc)
Waarom zien jullie werkloos zijn als een afknapper?
Het kan toch zijn dat je contract niet wordt verlengd of dat je door een reorganisatie je baan kwijtraakt?
Als iemand niet blowend en gamend op de bank zit, maar verder aan het solliciteren en netwerken is of aan het uitzoeken of hij wellicht iets totaal anders wil gaan doen, wat is daar dan mis mee?
De meeste afknappers snap ik wel, maar niet alles in het leven is controleerbaar (verlies van werk, familielid, partner etc)
Waarom zien jullie werkloos zijn als een afknapper?