Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 8 maart 2020 om 13:26
Bij jouw thuis. Naast Costa Cornissa.
oudblond wijzigde dit bericht op 08-03-2020 13:26
0.30% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 8 maart 2020 om 13:26
Thuis, denk ik.

zondag 8 maart 2020 om 13:27
Wij noemen dat altijd de keuken.

zondag 8 maart 2020 om 13:58
Betty_Slocombe schreef: ↑08-03-2020 13:50Ik ben gek op vakantievraagtopics, maar het is wel een beetje afhankelijk van de opstelling van TO: ik wil voor 350 Euro all-inclusive naar een viersterrenhotel met minimaal twee zwembaden vind ik irritant, ik zoek leuke dingen om te doen in regio X vind ik leuk.
Ik bedoel dan ook de eerste.

zondag 8 maart 2020 om 14:35
Oeh, ik schreef gisteren 'niet uit disrespect maar...'. Nog gegoogled, maar dat kan dan weer wel toch? Ik begin nou toch weer te twijfelen.fashionvictim schreef: ↑08-03-2020 11:14Precies dit denk ik elke keer als ik mensen het woord 'disrespectvol' zie gebruiken.
Het is RESPECTLOOS mensen!
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 8 maart 2020 om 14:47
Och, het hele begrip 'respect' is niet meer wat het geweest is.Grobbekuiken_ schreef: ↑08-03-2020 14:35Oeh, ik schreef gisteren 'niet uit disrespect maar...'. Nog gegoogled, maar dat kan dan weer wel toch? Ik begin nou toch weer te twijfelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 8 maart 2020 om 14:53
Het is een Anglicisme. Gebrek aan respect zou een goede vervanging zijn, maar ik denk dat de term langzaamaan ingeburgerd raakt.Grobbekuiken_ schreef: ↑08-03-2020 14:35Oeh, ik schreef gisteren 'niet uit disrespect maar...'. Nog gegoogled, maar dat kan dan weer wel toch? Ik begin nou toch weer te twijfelen.

zondag 8 maart 2020 om 15:00

zondag 8 maart 2020 om 16:09
Ik lees net dat jouw afstudeerscriptie prut was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning