Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 19 april 2009 om 18:02
hoi maiden!
pfff, weer een paar pagina's meegelezen maar ik ben weer helemaal bij!
Indi: gefeli met je gezinsuitbreiding, superleuk en tof dat je zo'n beestje een nieuw tehuis hebt gegeven!
chapeau hoor!
Heb t zelg een jaar geleden gedaan met truttehond, was ook al 7 toen ik dr kreeg, maar heb er nog geen seconde spijt van gehad, en hoop dat jij en Lola het net zo gezellig krijgen saampjes al wij het hebben!
En ff een knuffel voor alle meiden die een beetje sip zijn, down, rug- en hoofdpijn hebben of gewoon een baaldag hebben......
En voor alle meiden die een date hebben, enjoy!!!!
Heb net ff een saladetje in elkaar geflanst, beetje tonijn, mais, uitje en tomaat met wat sla door elkaar en klaar is truttebol!
pfff, weer een paar pagina's meegelezen maar ik ben weer helemaal bij!
Indi: gefeli met je gezinsuitbreiding, superleuk en tof dat je zo'n beestje een nieuw tehuis hebt gegeven!
chapeau hoor!
Heb t zelg een jaar geleden gedaan met truttehond, was ook al 7 toen ik dr kreeg, maar heb er nog geen seconde spijt van gehad, en hoop dat jij en Lola het net zo gezellig krijgen saampjes al wij het hebben!
En ff een knuffel voor alle meiden die een beetje sip zijn, down, rug- en hoofdpijn hebben of gewoon een baaldag hebben......
En voor alle meiden die een date hebben, enjoy!!!!
Heb net ff een saladetje in elkaar geflanst, beetje tonijn, mais, uitje en tomaat met wat sla door elkaar en klaar is truttebol!
zondag 19 april 2009 om 20:08
Ik zou ook geen raapstelen herkennen als ze in de winkel zouden liggen! Maar ik weet dat het wel lekker is! Leuke naam, Lola, en wat fijn dat ze zich al lekker thuis voelt!
Ik werd vanmiddag gebeld door een vriendin, of ik taxichauffeuse wilde spelen in haar auto. Ze heeft last van haar voet, dus rijden wilde nog niet zo goed en ze moest wat ophalen. En als ik dan bezeg ben voel ik me al stukken beter. Daarna een terrasjegepakt, was wel even lekker in de zon! Maar iedereen op het terras had het over vriendjes ed en dan voel ik me toch wat allenig. Nu lekker thuis, lekker patatje gegeten en ik ga nu op de bank liggen!
Ik werd vanmiddag gebeld door een vriendin, of ik taxichauffeuse wilde spelen in haar auto. Ze heeft last van haar voet, dus rijden wilde nog niet zo goed en ze moest wat ophalen. En als ik dan bezeg ben voel ik me al stukken beter. Daarna een terrasjegepakt, was wel even lekker in de zon! Maar iedereen op het terras had het over vriendjes ed en dan voel ik me toch wat allenig. Nu lekker thuis, lekker patatje gegeten en ik ga nu op de bank liggen!
zondag 19 april 2009 om 20:10
zondag 19 april 2009 om 20:42
Keeltjes, raapstelen; hier noemen we het anders; maar ik heb geen idee hoe .... tis indd best lekker. Zijn zo'n witte dingen toch?
Net terug van de salsales; met een leuke jonge gedanst, wordt elke week beter; haha!
BE: gefeliciteerd met je geld!
Indi: gefelicteerd met Lola! Luistert ze ook een beetje?
LM: hoest nog met jou?
TP: hoe was het met je vriendje? Wat was zn afkorting ook al weer?
Pop; knuff!
Voor de rest > alo!
Net terug van de salsales; met een leuke jonge gedanst, wordt elke week beter; haha!
BE: gefeliciteerd met je geld!
Indi: gefelicteerd met Lola! Luistert ze ook een beetje?
LM: hoest nog met jou?
TP: hoe was het met je vriendje? Wat was zn afkorting ook al weer?
Pop; knuff!
Voor de rest > alo!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 19 april 2009 om 21:01
zondag 19 april 2009 om 21:11
Halloooooooo
Ben ook weer thuis! Heb heerlijke dag gehad en voel me heel rozig nu...Was super georganiseerd door 2 collega's, koffie met gebak, overheerlijke lunch op boot met rose en tegen half 5 nog een borrel. En echt op een miljonairsboot, superdeluxe, 20 meter lang dus het manoeuvreren in het boothuis was een hele tour. In plaats van 6 uur pas half 9 thuis, maar t was t waard.
LM en Pop: dikke knuf voor jullie!
Indi; wat een leuke kat en een goeie naam! Heel veel geluk met haar! is ze geent en gechipt?
Ik dacht dat rapen oranje waren...helemaal confuus nu!
Miran: heb je al 2e date met CM gehad?
Ben ook weer thuis! Heb heerlijke dag gehad en voel me heel rozig nu...Was super georganiseerd door 2 collega's, koffie met gebak, overheerlijke lunch op boot met rose en tegen half 5 nog een borrel. En echt op een miljonairsboot, superdeluxe, 20 meter lang dus het manoeuvreren in het boothuis was een hele tour. In plaats van 6 uur pas half 9 thuis, maar t was t waard.
LM en Pop: dikke knuf voor jullie!
Indi; wat een leuke kat en een goeie naam! Heel veel geluk met haar! is ze geent en gechipt?
Ik dacht dat rapen oranje waren...helemaal confuus nu!
Miran: heb je al 2e date met CM gehad?