Naakt in jacuzzi?
woensdag 11 maart 2020 om 11:35
Hoi allemaal!
Morgen heb ik een verrassing gepland voor m'n vriend en gaan we in een luxe b&b overnachten met jacuzzi.
M'n vriend heeft wel een vermoeden van wat voor soort overnachting het is, maar heeft verder geen idee wat de plannen zijn en vroeg daarom of hij iets van een zwembroek ofzo mee moest nemen.
Ik ben zelf nog nooit in een jacuzzi/whirlpool geweest, maar ik ging er vanuit dat we daar wel gewoon allebei naakt in kunnen.
Maar ik dacht, er zijn hier vast wel vrouwen met meer ervaring daarmee, die weten wat normaal is om te doen?
Is het zoals een bad waar je ook naakt in gaat of niet?
De jacuzzi staat binnen en niemand kan ons daar zien, dus qua privacy zou het sowieso kunnen.
Morgen heb ik een verrassing gepland voor m'n vriend en gaan we in een luxe b&b overnachten met jacuzzi.
M'n vriend heeft wel een vermoeden van wat voor soort overnachting het is, maar heeft verder geen idee wat de plannen zijn en vroeg daarom of hij iets van een zwembroek ofzo mee moest nemen.
Ik ben zelf nog nooit in een jacuzzi/whirlpool geweest, maar ik ging er vanuit dat we daar wel gewoon allebei naakt in kunnen.
Maar ik dacht, er zijn hier vast wel vrouwen met meer ervaring daarmee, die weten wat normaal is om te doen?
Is het zoals een bad waar je ook naakt in gaat of niet?
De jacuzzi staat binnen en niemand kan ons daar zien, dus qua privacy zou het sowieso kunnen.
woensdag 11 maart 2020 om 11:42
Ik zou de jacuzzi wel even leeg laten lopen.
http://zondares.blogspot.com/2019/11/jacuzzi.html
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 11 maart 2020 om 11:43
woensdag 11 maart 2020 om 11:43
Ja ik dacht, misschien voelt dat niet fijn of hoort dat niet, is dat onhygiënisch ofzo..VelvetVolvo schreef: ↑11-03-2020 11:39Als niemand je in de jacuzzi kan zien, kun je zeker naakt hoor. Waarom niet?
Maar fijn dat dat wel gewoon kan, dan zeg ik dat hij z'n zwembroek thuis kan laten
woensdag 11 maart 2020 om 11:45
Haha goeie!haarklover schreef: ↑11-03-2020 11:43Ik zou het niet vragen, maar let er wel op of die jaccuzzi stevig staat, voordat je wilde dingen probeert.
woensdag 11 maart 2020 om 12:15
woensdag 11 maart 2020 om 12:23
Een Jacuzzi heeft gewoon een schoonmaakprogramma. Kwestie van dat ding vol laten lopen dat alle jets onder water zitten, zorgen dat de tank met schoonmaakmiddel niet leeg is en een knopje indrukken.
Ik doe dat gewoon 1x per maand thuis, maar in een B&B mag ik toch hopen dat ze het na iedere nieuwe klant doen.
Btw: in het bed waar je in slaapt zijn ook dingen gebeurd, dus mensen die zich daar druk om willen maken...
Ik doe dat gewoon 1x per maand thuis, maar in een B&B mag ik toch hopen dat ze het na iedere nieuwe klant doen.
Btw: in het bed waar je in slaapt zijn ook dingen gebeurd, dus mensen die zich daar druk om willen maken...
woensdag 11 maart 2020 om 12:31
Gatverdammehaarklover schreef: ↑11-03-2020 11:42Ik zou de jacuzzi wel even leeg laten lopen.
woensdag 11 maart 2020 om 12:34
't Is eerder onhygiënisch om er met zwemkledij in te gaan; zeep en andere resten die achterblijven in het water, dat geeft alleen maar slechte en/of ongewenste combinaties.Musiclover322 schreef: ↑11-03-2020 11:43Ja ik dacht, misschien voelt dat niet fijn of hoort dat niet, is dat onhygiënisch ofzo..
Bij onze jacuzzi thuis is het heel simpel: wil je er in, dan ga je naakt. Ben je te preuts om er naakt in te gaan, dan ga je er niet in.
woensdag 11 maart 2020 om 12:49
Wat een leuke site! Vlot geschreven, informatief, onderkoelde humor, Wel grappig dat mannen eigenlijk worden neergezet als manipuleerbare sukkels aan wie je kunt verdienen. En inderdaad, ik ga nooit meer in zo'n ding.haarklover schreef: ↑11-03-2020 11:42Ik zou de jacuzzi wel even leeg laten lopen.
woensdag 11 maart 2020 om 13:05
Nou ja, dat lijkt mij dan ook wel gelden voor de mannetjes die moeten betalen voor seks.
woensdag 11 maart 2020 om 13:05
woensdag 11 maart 2020 om 13:09
Nou ja, als ze de hygiëne niet serieus nemen met de jacuzzi, dan zal het met het bed ook niet geweldig zijn.
Sowieso is een jacuzzi misschien wel leuk als opwarmer, maar het is verder wel behelpen en als dat ding op de kamer staat, dan zal het vuurwerk toch buiten de jacuzzi plaatsvinden.
In een gewoon bad of onder de douche vinden ook vrijpartijen plaats, dus ik blijf erbij, als je je hier druk om maakt, dan zijn hotels gewoon niet voor jou.