Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Ik ook Baank.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
09-03-2020 19:49
Oooh had het via een officieel kanaal gedaan lieverd.. Nu zijn we samen een paar 100 euro armer en geen tickets.. :-[
@( Aaach... zonde van het geld ja.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
10-03-2020 15:00
@( Aaach... zonde van het geld ja.

NOu ja.. Er is nog een kleine kans dat ze vlak voor het concert komen. Maar de reviews op google zijn niet bepaald positief. :facepalm: :-[
RikM schreef:
10-03-2020 10:39
Jij stopt 'm altijd tussen de mandarijnen?

Nee, in de vuilnisbak die er staat. Jij wel?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Prima als je iets niet wilt delen met mij, maar ga me dan ook niet op de hoogte stellen van een feit dat er iets is wat je liever niet deelt met mij maar wel met iemand anders.
Bah weer zo'n betweterig type die van alles voor me gaat invullen. Next!
Kwebbeltje91 schreef:
10-03-2020 15:01
NOu ja.. Er is nog een kleine kans dat ze vlak voor het concert komen. Maar de reviews op google zijn niet bepaald positief. :facepalm: :-[
Zeker zo’n site zoals topticketshop of zo? Snap niet dat zulke websites niet uit de lucht worden gehaald.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-03-2020 15:32
Zeker zo’n site zoals topticketshop of zo? Snap niet dat zulke websites niet uit de lucht worden gehaald.
Ja, die site inderdaad. Je neemt de woorden uit mijn mond.
Kwebbeltje91 schreef:
10-03-2020 15:01
Viagogo zeker? Daar hoor je vaker slechte dingen over. Wel balen.
Kwebbeltje91 schreef:
10-03-2020 16:02
Ja, die site inderdaad. Je neemt de woorden uit mijn mond.
Geef het niet te snel op. Ik had daar ook laatst iets besteld, mezelf daarna uitermate dom gevonden, en kort voor het evenement toch gewoon de kaartjes gekregen.
Welja, nu wil je dus naar die andere vestiging gaan werken. Als je dat al voor elkaar krijgt, ga je het niet lang volhouden. Want ook daar zal je binnen no-time met iedereen ruzie krijgen. Ach ja, dan ga je toch voor de zoveelste keer de Ziektewet in?
Celenne schreef:
10-03-2020 16:23
Geef het niet te snel op. Ik had daar ook laatst iets besteld, mezelf daarna uitermate dom gevonden, en kort voor het evenement toch gewoon de kaartjes gekregen.

Dat stond inderdaad ook op de site. Ik vind het een hele gekke gang van zaken maar ik hoop daar maar op.
Kwebbeltje91 schreef:
10-03-2020 17:05
Dat stond inderdaad ook op de site. Ik vind het een hele gekke gang van zaken maar ik hoop daar maar op.
Wel een wijze les. Koop NOOIT via opkopers. Niet alleen betaal je meer dan de normale prijs, de kans bestaat dat je niet eens kaartjes krijgt.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-03-2020 17:15
Wel een wijze les. Koop NOOIT via opkopers. Niet alleen betaal je meer dan de normale prijs, de kans bestaat dat je niet eens kaartjes krijgt.

Ik heb dat inderdaad tegen mijn vriendin gezegd. Ik was er zelf niet bij toen ze ze bestelde, ik ging er vanuit dat het wel goed ging.
Maargoed, les voor de volgende keer.. Nu hopen dat het met een sisser afloopt.
Het-groepje schreef:
10-03-2020 10:16
Oh getver ik haat dat. Ik heb zelf kinderen maar ik vind het al hinderlijk als mensen hun kinderen mee naar het werk nemen. Honden vind ik echt niet te doen.
Wat mij dus een beetje tegen de borst stuit is dat ze het gewoon doet en niet vraagt of er iemand ''tegen'' is
Ok, er staat een bench. maar gaat hij daar ook echt in en keft/blaft hij niet de hele middag..
hoe dan ook, ik sta op scherp als er een hond in de buurt is, ik kan er niks aan doen
Niet te geloven, en dat na focking 13 jaar! Wat #€!*@ dom ben je toch ook...Gewoon niet zien wat je doet!!!!!!!!!!! Blijf maar duwen en duwen en duwen. Ik ga alleen maar meer van je walgen. Bedankt dat je het zo makkelijk voor mij maakt jou niet meer in mijn leven te willen!!!!!!!! Wat ontzettend triest voor onze prachtige en geweldige kinderen, mijn hart breekt. En jij? Jij denkt alleen aan jezelf. Val lekker door ofzo
Madrid87 schreef:
10-03-2020 16:15
Viagogo zeker? Daar hoor je vaker slechte dingen over. Wel balen.
Hier ook eens kaarten gekocht voor Coldplay, ging goed hoor.
hallekie schreef:
08-03-2020 13:52
Stiekem wist ik wel dat je eigenlijk een grote hebberd bent...maar mijn vriendschap met jou heeft nu wel een deuk opgelopen nu ik zie dat jij dat kledingstuk dat je van mij hebt overgenomen voor een vriendenprijsje, nu te koop hebt voor meer.
Hmmm....niet zo netjes...
Een paar procent van mij overweegt om het op de man af te vragen, maar aan de andere kant...dit is een les voor mij. Niet eerst aan jou aanbieden, maar meteen verkopen voor het bedrag dat ik er voor wil hebben.
Bieden en op gaan halen. Gewoon omdat het kan.
Schiet nou eens op. Ik wil naar huis en omdat jij je sleutels weer eens hebt vergeten moet ik afsluiten, als jij het gebouw uit bent. Ga dan nu pissen en bel die tuthola terug als je buiten staat.
beetjegek schreef:
10-03-2020 22:29
Hier ook eens kaarten gekocht voor Coldplay, ging goed hoor.
Dan heb je echt mazzel gehad.
Heel grappig hoor. Die kinderen als klapvee laten opdraven voor dat selecte groepje technasiumleerlingen die een of andere Aliexpress variant van Lego brainstorm ineen hebben gefröbeld. En echt hilarisch, die ‘kwinkslag’ naar mijn leerlingen dat ze beter daar konden verschijnen in de landelijke pers dan in een programma als Opsporing Verzocht. Vette humor man.

Je kent mij niet meer. Ik jou wel. En met één zin lanceer ik je weer 25 jaar terug in de tijd en ben je nog steeds diezelfde sociaal gehandicapte kneus in de vuilcontainer die meende dat hij later véél beter terecht zou komen. Sta je daar met je lelijke bek vol scheve tanden en hetzelfde netto maandsalaris.
Met jouw zielige jeugdtrauma’s ga je mijn leerlingen niet lastigvallen. Trek die lelijke bek maar op dezelfde manier open waar hun ouders bij zijn. Lig je weer in die vuilcontainer, net als 25 jaar geleden. Zelfs jouw eigen leerlingen schaamden zich plaatsvervangend voor die ‘humor’. Kneus die je bent. Op je 40e schijt je nog in je broek als je alleen over de vmbo-afdeling moet lopen.

En o ja, natuurlijk heb ik ook nog een formele klacht ingediend. Zo’n k*twijf ben ik wel. Zelfs zo’n groot k*twijf dat ik alles en iedereen in de cc meeneem. Enjoy de volgende vergadering met de ouderraad. Ga toch fulltime larpen, stel je tenminste ergens nog iets voor.
Mag ik je alsjeblieft door de gluten en lactose trekken met je rot gedrag? Er mankeert niets aan je, je hebt geen gluten of lactose intolerantie, je wil alleen maar luxe dingen, en dit is voor jou weer een nieuw hoofdstuk in het “zie het ons zo goed hebben” boek. Je verpest werkelijk alles met je luxe poes problemen. Zelfs je kind kan je niet normaal opvoeden zonder dat het trauma’s krijgt. Ik hoop dan ook dat je er zaterdag niet bij bent.... sterker nog, ik wil niet eens dat je er bij bent. (6)
BowGirl35 schreef:
11-03-2020 16:01
Mag ik je alsjeblieft door de gluten en lactose trekken met je rot gedrag? Er mankeert niets aan je, je hebt geen gluten of lactose intolerantie, je wil alleen maar luxe dingen, en dit is voor jou weer een nieuw hoofdstuk in het “zie het ons zo goed hebben” boek. Je verpest werkelijk alles met je luxe poes problemen. Zelfs je kind kan je niet normaal opvoeden zonder dat het trauma’s krijgt. Ik hoop dan ook dat je er zaterdag niet bij bent.... sterker nog, ik wil niet eens dat je er bij bent. (6)
Gekookt ei met sla, tomaat. Zonder dressing.
Caprese zonder mozzarella;)

Luxe? Simpel is veel veiliger.

Hier krijgt mijn nichtje onderhand een rolberoerte van alle glutenvrije eters die na afloop koffie met taart bestellen of bier bij hun glutenvrije hoofdgerecht. Allergenen zijn echt een nachtmerrie in een keuken. Zeker als het druk is. Heel veel werk en stress en gedoe met liefde, maar niet als je geen allergie hebt maar denkt gezond te doen.
petra123456 schreef:
11-03-2020 16:22
Gekookt ei met sla, tomaat. Zonder dressing.
Caprese zonder mozzarella;)

Luxe? Simpel is veel veiliger.

Hier krijgt mijn nichtje onderhand een rolberoerte van alle glutenvrije eters die na afloop koffie met taart bestellen of bier bij hun glutenvrije hoofdgerecht. Allergenen zijn echt een nachtmerrie in een keuken. Zeker als het druk is. Heel veel werk en stress en gedoe met liefde, maar niet als je geen allergie hebt maar denkt gezond te doen.
Bij deze persoon is het een mode trend omdat alles zo “lekker duur is”
Zij vind duur luxe. En als je het geld hebt moet je dat lekker uitgeven, ook als het helemaal niet nodig is. Zeker met de glutenvrij en lactose vrije producten.
Ik heb me de afgelopen tijd helemaal nergens aan geërgerd, zoals meestal het geval is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven