Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
woensdag 11 maart 2020 om 23:51
En hieromlemoos2 schreef: ↑11-03-2020 00:22Heel grappig hoor. Die kinderen als klapvee laten opdraven voor dat selecte groepje technasiumleerlingen die een of andere Aliexpress variant van Lego brainstorm ineen hebben gefröbeld. En echt hilarisch, die ‘kwinkslag’ naar mijn leerlingen dat ze beter daar konden verschijnen in de landelijke pers dan in een programma als Opsporing Verzocht. Vette humor man.
Je kent mij niet meer. Ik jou wel. En met één zin lanceer ik je weer 25 jaar terug in de tijd en ben je nog steeds diezelfde sociaal gehandicapte kneus in de vuilcontainer die meende dat hij later véél beter terecht zou komen. Sta je daar met je lelijke bek vol scheve tanden en hetzelfde netto maandsalaris.
Met jouw zielige jeugdtrauma’s ga je mijn leerlingen niet lastigvallen. Trek die lelijke bek maar op dezelfde manier open waar hun ouders bij zijn. Lig je weer in die vuilcontainer, net als 25 jaar geleden. Zelfs jouw eigen leerlingen schaamden zich plaatsvervangend voor die ‘humor’. Kneus die je bent. Op je 40e schijt je nog in je broek als je alleen over de vmbo-afdeling moet lopen.
En o ja, natuurlijk heb ik ook nog een formele klacht ingediend. Zo’n k*twijf ben ik wel. Zelfs zo’n groot k*twijf dat ik alles en iedereen in de cc meeneem. Enjoy de volgende vergadering met de ouderraad. Ga toch fulltime larpen, stel je tenminste ergens nog iets voor.

Well done! Het wordt tijd dat die imho bizarre ‘klasse’ indeling van sommige VO docenten verdwijnt. Plaatsvervangende schaamte voel ik als ik het zie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 12 maart 2020 om 05:24
Cateautje schreef: ↑11-03-2020 23:45Zwaar bezweet, de hitte sloeg van je af en je liep in een vijfde hands zakdoekje te snotteren alsof je leven ervan afhing, maar toch vond je het nodig om in een druk bezochte McDonalds je bestelling te doen en tussen de mensen te gaan staan, want jij bent een stoere bink die zich niet zomaar laat vellen en ook niet zomaar laat vertellen wat je wel en niet kunt doen.
Ik ben heel ver bij je uit de buurt gebleven en stond gelukkig niet veel later na je binnenkomst weer buiten.
Ik wens iedereen een sterke gezondheid toe.
Oh, dit soort irritante lui kom ik zoveel tegen nu. Gewoon in het echte leven. Maar ook hier op het forum en andere social media. Die vinden dat het “maar een griepje” is, of “de media zijn gevaarlijker dan het virus” en de adviezen/richtlijnen van het RIVM zijn “zwaar overtrokken”. Stel eigenwijze drollen.
Enerzijds verplichte vaccinaties want de zwakkeren moeten worden beschermd. Maar als het gaat om de beperking van de eigen behoeften (en of dat nu een vette hap is bij de McD of gewoon kunnen gaan en staan waar je wil en niet thuis hoeven blijven), dan is een groot deel van het Nederlandse volk ineens wel te beroerd om de richtlijnen van het RIVM op te volgen om de zwakkeren te beschermen.

donderdag 12 maart 2020 om 09:55
Eens. De meeste willen er vooral zelf geen last van hebben. Dat is meestal het belangrijkste argument, de rest is bijzaak.EHR schreef: ↑12-03-2020 05:24Oh, dit soort irritante lui kom ik zoveel tegen nu. Gewoon in het echte leven. Maar ook hier op het forum en andere social media. Die vinden dat het “maar een griepje” is, of “de media zijn gevaarlijker dan het virus” en de adviezen/richtlijnen van het RIVM zijn “zwaar overtrokken”. Stel eigenwijze drollen.
Enerzijds verplichte vaccinaties want de zwakkeren moeten worden beschermd. Maar als het gaat om de beperking van de eigen behoeften (en of dat nu een vette hap is bij de McD of gewoon kunnen gaan en staan waar je wil en niet thuis hoeven blijven), dan is een groot deel van het Nederlandse volk ineens wel te beroerd om de richtlijnen van het RIVM op te volgen om de zwakkeren te beschermen.
Dus anderen die ziek zijn moeten wel thuis blijven, maar jijzelf niet.
Anderen moeten hun kind maar in laten enten, dan hoeven de mijne niet (terwijl ze wel profiteren van de groepsimuniteit).
Hoezo water besparen omdat het al maanden superdroog is, ik kan echt niet zonder mijn dagelijkse douche van 20 minuten...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 12 maart 2020 om 10:58
donderdag 12 maart 2020 om 11:44
Echt werkelijk waar? Ondanks dat ik per 1 juli na 31 jaar weg moet, probeer ik nog steeds mijn werk goed te doen. Een aantal dingen kunnen wij nu niet doen, omdat wij thuis moeten werken, dus probeer ik het op een andere manier te doen, zodat het werk niet teveel oploopt. En dan is dat ook weer niet goed?
Fuck you met heel je kutbedrijf!!! Ik doe geen flikker meer, stort maar in elkaar.
Fuck you met heel je kutbedrijf!!! Ik doe geen flikker meer, stort maar in elkaar.
donderdag 12 maart 2020 om 16:59
Echt, flikker toch op stomme woningbouwvereniging!
Omdat ik volgens jullie berekeningen 100 euro op JAARbasis te weinig verdien, mag ik deze woning niet huren, ondanks dat ik bovenaan de lijst sta.
Volgens alle andere berekeningen op internet verdien ik wel genoeg.
Ben zooooo kwaad en teleurgesteld.
Omdat ik volgens jullie berekeningen 100 euro op JAARbasis te weinig verdien, mag ik deze woning niet huren, ondanks dat ik bovenaan de lijst sta.
Volgens alle andere berekeningen op internet verdien ik wel genoeg.
Ben zooooo kwaad en teleurgesteld.

Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

donderdag 12 maart 2020 om 18:30

donderdag 12 maart 2020 om 18:48
Ik heb echt wraakfantasieen, hoe ik naar je huis kom en je helemaal de tering mep, zodat je het onrecht dat je mij aandoet recht kan zetten.
Maar dat ga ik niet doen, want ik ben niet zo'n afgrijselijk persoon als jij bent. Ik heb jou niet nodig, zielig eenzaam zuur mannetje. Ik wist het al toen je je zo nadrukkelijk voorstelde als ex collega. Je kunt het gewoon niet hebben dat je het hier niet hebt gered en dit is je sneue manier van genoegdoening. Nou, veel plezier ermee.
Mijn leven gaat gewoon verder, ik heb vanmiddag al meer liefde gekregen van mijn lieverds en dat ga jij nooit krijgen.
Maar dat ga ik niet doen, want ik ben niet zo'n afgrijselijk persoon als jij bent. Ik heb jou niet nodig, zielig eenzaam zuur mannetje. Ik wist het al toen je je zo nadrukkelijk voorstelde als ex collega. Je kunt het gewoon niet hebben dat je het hier niet hebt gered en dit is je sneue manier van genoegdoening. Nou, veel plezier ermee.
Mijn leven gaat gewoon verder, ik heb vanmiddag al meer liefde gekregen van mijn lieverds en dat ga jij nooit krijgen.
donderdag 12 maart 2020 om 19:03

donderdag 12 maart 2020 om 19:39
ze komen al weer terug hoor

donderdag 12 maart 2020 om 20:27
Goed zo.lemoos2 schreef: ↑11-03-2020 00:22Heel grappig hoor. Die kinderen als klapvee laten opdraven voor dat selecte groepje technasiumleerlingen die een of andere Aliexpress variant van Lego brainstorm ineen hebben gefröbeld. En echt hilarisch, die ‘kwinkslag’ naar mijn leerlingen dat ze beter daar konden verschijnen in de landelijke pers dan in een programma als Opsporing Verzocht. Vette humor man.
Je kent mij niet meer. Ik jou wel. En met één zin lanceer ik je weer 25 jaar terug in de tijd en ben je nog steeds diezelfde sociaal gehandicapte kneus in de vuilcontainer die meende dat hij later véél beter terecht zou komen. Sta je daar met je lelijke bek vol scheve tanden en hetzelfde netto maandsalaris.
Met jouw zielige jeugdtrauma’s ga je mijn leerlingen niet lastigvallen. Trek die lelijke bek maar op dezelfde manier open waar hun ouders bij zijn. Lig je weer in die vuilcontainer, net als 25 jaar geleden. Zelfs jouw eigen leerlingen schaamden zich plaatsvervangend voor die ‘humor’. Kneus die je bent. Op je 40e schijt je nog in je broek als je alleen over de vmbo-afdeling moet lopen.
En o ja, natuurlijk heb ik ook nog een formele klacht ingediend. Zo’n k*twijf ben ik wel. Zelfs zo’n groot k*twijf dat ik alles en iedereen in de cc meeneem. Enjoy de volgende vergadering met de ouderraad. Ga toch fulltime larpen, stel je tenminste ergens nog iets voor.
Ik kreeg vorige week het "compliment" dat het zo knap is dat mijn kind zich handhaaft in "zo'n omgeving". Die "omgeving " is een warme hartelijke school, waar mijn kind het enorm naar zijn zin heeft.
Degene die de opmerking maakte bedoelde het niet lelijk, maar ik vond het toch ietwat lomp.

donderdag 12 maart 2020 om 22:06
Vanuit mijn Coronabubbel nog zuidelijker zie ik ook geen gehamster of hamstereffecten.Kwebbeltje91 schreef: ↑12-03-2020 21:46Waar komen al die berichten vandaan dat de supermarkten leeg zouden zijn? Ik zit in Brabant en in verschillende supermarkten hier in de omgeving is het nog prima aangevuld hoor. Of is het juist om te voorkomen dat iedereen massaal in gaat slaan ofzo.. Gekkenhuis.
vrijdag 13 maart 2020 om 06:56
Ik ga het doen. Eigenlijk wil ik het niet want ik heb geen vat op wat er dan gebeurt, maar ik moet. Voor mezelf .
Ik wil dit echt niet kwijt maar ik wil niet voelen als veilige optie. Ik hou enorm veel van je en ik weet wel jij ook van mij, maar je doet geen moeite. Of zeker niet genoeg. En je hebt het geeneens door. Dat laatste doet eigenlijk t meeste pijn.
Ik wil dit echt niet kwijt maar ik wil niet voelen als veilige optie. Ik hou enorm veel van je en ik weet wel jij ook van mij, maar je doet geen moeite. Of zeker niet genoeg. En je hebt het geeneens door. Dat laatste doet eigenlijk t meeste pijn.

vrijdag 13 maart 2020 om 07:54

vrijdag 13 maart 2020 om 07:55
Dat heb ik met mijn vader ook. Alhoewel hier zijn gezondheid wel in meespeelt.hondenmens schreef: ↑12-03-2020 23:30Jee zeg, pa! Ik schrik gewoon van je foto die ik net op Facebook voorbij zag komen. Je bent 66, maar lijkt minstens 80. En ik ben niet de enige die je zo verouderd vind. Hoe is dat toch gekomen?
Maar buiten dat, sinds hij opnieuw getrouwd is lijkt hij ook ineens veel ouder. Mijn moeder is nog gewoon zichzelf (alhoewel, hier en daar al aardig grijs

vrijdag 13 maart 2020 om 08:30
Ik kreeg gisteren meerdere foto’s door gestuurd van lege schappenKwebbeltje91 schreef: ↑12-03-2020 21:46Waar komen al die berichten vandaan dat de supermarkten leeg zouden zijn? Ik zit in Brabant en in verschillende supermarkten hier in de omgeving is het nog prima aangevuld hoor. Of is het juist om te voorkomen dat iedereen massaal in gaat slaan ofzo.. Gekkenhuis.

Relax we're all crazy, it's not a competition