Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

25-02-2020 18:39 2999 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Ik heb net even bijgelezen. Zijn niet hele strenge maatregelen.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
12-03-2020 15:16
Ik heb, in de stad, ook geen regen gezien?

Echt hoosbui vanmorgen, maar erg kort.
Later is nu
Ik ben heel benieuwd of oudste volgende week deze kant op kan komen vanuit Londen en zo niet, of ze geld terugkrijgen.

Verder nog niet echt maatregelen, waar ik tegenaan loop, zie ik.
Later is nu
Dreamer schreef:
12-03-2020 15:50
Ik ben heel benieuwd of oudste volgende week deze kant op kan komen vanuit Londen en zo niet, of ze geld terugkrijgen.

Verder nog niet echt maatregelen, waar ik tegenaan loop, zie ik.
Ik begreep van de fysio dat ze wel een beetje in hun maag zitten met de revalidatiegroepen omdat daar veel kwetsbare mensen samen in zitten en de therapeuten zelf ook een groter verspreidingsrisico vormen.
Geld terug hangt af van de vervoerder. Hij zou niet met flybe?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
lise1985 schreef:
12-03-2020 15:56
Ik begreep van de fysio dat ze wel een beetje in hun maag zitten met de revalidatiegroepen omdat daar veel kwetsbare mensen samen in zitten en de therapeuten zelf ook een groter verspreidingsrisico vormen.
Ja, snap ik. Zeker als fysio is dat lastig omdat je eigenlijk niet zonder aanraking kan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dreamer schreef:
12-03-2020 15:48
Echt hoosbui vanmorgen, maar erg kort.
Op je werk of hier in de wijk?
Ik was bij reva en daar zaten we steeds in de zon.
suzyqfive schreef:
12-03-2020 15:58
Ja, snap ik. Zeker als fysio is dat lastig omdat je eigenlijk niet zonder aanraking kan.
Precies, bij hun gaat verspreiding niet alleen via de handen, maar via een groter deel van het lichaam.

Twee meter afstand tijdens revalidatie bleek prima te kunnen. Fysio liep rond met een rolmaat :facepalm:
Méén je :rofl:
Het betrekt nu ineens wel enorm hier...
suzyqfive schreef:
12-03-2020 16:42
Het betrekt nu ineens wel enorm hier...
Onweersbui met hagel gehad hier. Nu weer mooi weer.
suzyqfive schreef:
12-03-2020 16:11
Méén je :rofl:
Ja, maar die jongen denkt nogal eens dat hij grappig is.
lise1985 schreef:
12-03-2020 16:02
Precies, bij hun gaat verspreiding niet alleen via de handen, maar via een groter deel van het lichaam.

Twee meter afstand tijdens revalidatie bleek prima te kunnen. Fysio liep rond met een rolmaat :facepalm:
Omg :facepalm:

Mijn afspraak met mijn vriendin verzetten definitief. En aangezien ik niet lekker ben en mijn ouders bij mijn opa op bezoek komen die niet zo lang geleden aan longkanker geopereerd is skip ik hun ook even.

En maandag maar even naar t ziekenhuis bellen hoe het zit met hoesten en controle afspraken.
:cheer: Even een hallootje.
Er is nogal wat gebeurd hier.
Ik wens jullie allemaal sterkte, kracht en sterkte toe.

:hug:
Ik zit weer eens in een draaikolk van hyper, normaal, hypo, hypo nog niet weg, koolhydraten eten en weer normaal. Wat haat ik die rot diabetes
Morgen dvk bellen, want scanner gaf hypo aan van 3.2 tot 2x toe. Heb toen meting gedaan die zegt 4.8. Helemaal geen hypo.
De laatste stand is nu 4.8 via scanner.
Snap er de ballen van
Vervelend Nartjie. Logisch dat je er niks van begrijpt. Ik hoop dat je morgen een stuk wijzer wordt.
YellowLemon schreef:
12-03-2020 17:56
Omg :facepalm:

Mijn afspraak met mijn vriendin verzetten definitief. En aangezien ik niet lekker ben en mijn ouders bij mijn opa op bezoek komen die niet zo lang geleden aan longkanker geopereerd is skip ik hun ook even.

En maandag maar even naar t ziekenhuis bellen hoe het zit met hoesten en controle afspraken.
Die jongen denkt dat hij grappig is, het was niet heel serieus gelukkig.

Ziekenhuis waar ik patiënt ben hanteert de regel dat je welkom bent, tenzij je symptomen hebt van verkoudheid of griep. Ik ga er dus vanuit dat mijn afspraken maandag en woensdag gewoon doorgaan.
VivaYfke schreef:
12-03-2020 18:00
:cheer: Even een hallootje.
Er is nogal wat gebeurd hier.
Ik wens jullie allemaal sterkte, kracht en sterkte toe.

:hug:
Leuk je weer te zien :heart:

Succes met alle gebeurtenissen!
Inmiddels ook de eerste Corona besmetting gemeld in de gemeente waar ik woon. Komt nu echt dichterbij dus.
suzyqfive schreef:
12-03-2020 15:57
Geld terug hangt af van de vervoerder. Hij zou niet met flybe?
Nee, eurostar. Die geeft voorlopig nog geen geld terug.
Ik heb vanavond met ze gebeld, dat komen niet slim is. Verloofde is hartpatiënt. Ze kunnen beter binnenblijven. Toen ik zei dat zelfs voetbaltrainingen afgelast waren, geloofde hij pas dat het serieus is.
Later is nu
Nartjie, dat nieuwe apparaat werkt niet echt goed dus :(

Ik hoest nog steeds, dus mag thuisblijven morgen. Heb helaas niet echt werk dat ik thuis kan doen. Nouja, dan dus weekend nu. Voelt heel raar, maar aangezien ik nog niet fit ben, ook wel weer fijn.
Later is nu
Bij mij op het werk is het hectisch. Veel onrust, sterfgeval, delier en ga zo maar door. Pittig dagje vandaag gehad.

Dochter is not amused. Al haar concerten zijn afgelast en verplaatst.
Sommige nu naar van de zomer als ze op vakantie is, sommige 2 op dezelfde avond.
De vraag is of ze kan annuleren, dit zouden ze onder overmacht kunnen scharen.
School voor haar gaat vooralsnog gewoon door. ( voor mij ook, MBO)
Bij oudste komen alle lessen tot april te vervallen.
Oudste baalt, voorziet extra drukte als de uni weer opgaat. Meer leerdruk dan.
Jongste baalt ook, maar dan omdat zij wél naar school moet. :biggrin:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Oudste kan toch gewoon doorstuderen? Het is niet zo dat er helemaal geen onderwijsactiviteiten zijn, alleen geen colleges meer. Ik neem aan dat er online wel studiewijzers ed staan en de professoren zijn ook echt niet vrijgesteld van werk dus die kunnen hun colleges opnemen.
suzyqfive schreef:
12-03-2020 22:08
Oudste kan toch gewoon doorstuderen? Het is niet zo dat er helemaal geen onderwijsactiviteiten zijn, alleen geen colleges meer. Ik neem aan dat er online wel studiewijzers ed staan en de professoren zijn ook echt niet vrijgesteld van werk dus die kunnen hun colleges opnemen.
Lijkt mij ook maar volgens haar werkt dat allemaal niet zo??
Ik heb er geen verstand van.
Ik ga mijn bed in
Heb een irritant kuchje af en toe al een paar dagen.
Maar ben niet ziek verder dus ga gewoon werken morgen.
Neem aan dat als het echt corona is er wel koorts, keelpijn en meer hoesten bij zal komen.
Een goede nachtrust allemaal en morgen " gezond" weer op.
Nou ja.
Corona vrij dan in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven