Afschuwelijke bruiloften deel 2
woensdag 8 januari 2020 om 19:15
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )
Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....
Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze feest ooit .......
Deel 1 : overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... ges/3125/2
Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....
Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze feest ooit .......
Deel 1 : overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... ges/3125/2
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 09-01-2020 23:38
10.88% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 3 maart 2020 om 16:19
Dat bestaat.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-03-2020 14:30Kolere, zeg. Maak een ( afschuwelijke ) uitvaarttopic aan. Ben er nou wel klaar mee, hoor.
/overig/afschuwelijke-uitvaarten/list_me ... #p27600979
dinsdag 3 maart 2020 om 16:33
Even of-topic maar zo heb ik dus de hele dag op een boot gezeten, op een peptalk/workshop solliciteren hoe je het noemen wil van het CWI . hadden ze blijkbaar jaar daarvoor bij Ahoy Rotterdam georganiseerd, maar toen was na de lunch de helft van de deelnemers gevlogen. (ik had ook weg gewild, maar kon niet.)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 4 maart 2020 om 11:31
Hier ook ooit een bruiloft meegemaakt terwijl er een hittegolf was.
Het setje kleding heb ik niet aangetrokken, was veel te warm.
De rest van het gezelschap had hetzelfde idee. Inclusief de ouders.
Het was zo f*cking heet die dag. Pfff.
Er was gelukkig genoeg te eten en te drinken. En na een paar glaasjes alcohol waren er zat gasten die hun mouwen van hun bloes knipten.
Zelfs 1 die van zijn pantalon een korte broek knipte.
Het was een superfeest! (Hoort dus eigenlijk niet op dit topic)
Er was gelukkig genoeg te eten en te drinken. En na een paar glaasjes alcohol waren er zat gasten die hun mouwen van hun bloes knipten.
de wereld wacht om ontdekt te worden

woensdag 4 maart 2020 om 11:50
blijfgewoonbianca schreef: ↑03-03-2020 14:30Kolere, zeg. Maak een ( afschuwelijke ) uitvaarttopic aan. Ben er nou wel klaar mee, hoor.
Of gewoon dit rare welles-nietes verhaal stoppen.

woensdag 4 maart 2020 om 12:32
woensdag 4 maart 2020 om 13:12
Voor en na foto's had wel leuk geweest!thanx schreef: ↑04-03-2020 11:31Hier ook ooit een bruiloft meegemaakt terwijl er een hittegolf was.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 4 maart 2020 om 14:51
Bij de bruiloft die ik eens in een hittegolf meemaakte was de bruidegom de enige zonder zweetplekken op zijn rug en onder zijn oksels. Dat kwam niet door zijn driedelig kostuum heen - wat moet die man het ontzettend warm gehad hebben...thanx schreef: ↑04-03-2020 11:31Hier ook ooit een bruiloft meegemaakt terwijl er een hittegolf was.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 4 maart 2020 om 17:39
CWInlies schreef: ↑03-03-2020 16:33Even of-topic maar zo heb ik dus de hele dag op een boot gezeten, op een peptalk/workshop solliciteren hoe je het noemen wil van het CWI . hadden ze blijkbaar jaar daarvoor bij Ahoy Rotterdam georganiseerd, maar toen was na de lunch de helft van de deelnemers gevlogen. (ik had ook weg gewild, maar kon niet.)

Was dit een bruiloft voor 2009?
woensdag 4 maart 2020 om 18:33
Ja zo oud ben ik al, er is trouwens geen relatie uit voortgekomen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 12 maart 2020 om 14:25
Neejoh. Hoe verzin je het, wat schaamteloos en inhalig!Keuken1987 schreef: ↑12-03-2020 14:15Ik kreeg net een trouwkaart waar al een envelop bij zat waar we geld in moeten doen.
Ik vind het beetje over komen of je aan het bedelen bent voor geld.
donderdag 12 maart 2020 om 15:46
Je gaat wel toch???!!Keuken1987 schreef: ↑12-03-2020 14:15Ik kreeg net een trouwkaart waar al een envelop bij zat waar we geld in moeten doen.
Ik vind het beetje over komen of je aan het bedelen bent voor geld.
Staat jouw naam ook op de envelop of niet. Zitten er nog verdere instructies bij? Mag je er ook gewoon een kaart in doen?
Is het een goede bekende?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 12 maart 2020 om 16:11
Nee dat nietSabeltandcavia schreef: ↑12-03-2020 14:55Dus eigenlijk heb je een entreebewijs gekregen die je nog wel even betalen moet. Zaten er ook instructies bij over kleding e.d.?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 12 maart 2020 om 16:12
Geen hele goede bekende. Bruiloft is in het buitenland dus wij gaan niet.
Mijn naam stond er ook op samen met die van mijn vriend.
Verder geen instructies alleen dat je geld in de envelop mocht doen om hun geluk te delen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

donderdag 12 maart 2020 om 16:16
Ook nog, haha die zijn gek/inhalig. En is ook nog niet eens een geliefde familie/goede vriend?Keuken1987 schreef: ↑12-03-2020 16:12Geen hele goede bekende. Bruiloft is in het buitenland dus wij gaan niet.
Mijn naam stond er ook op samen met die van mijn vriend.
Verder geen instructies alleen dat je geld in de envelop mocht doen om hun geluk te delen.
Ik zou de envelop gebruiken om een kaart op te sturen.