Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dana schreef:
13-03-2020 19:31
Ik kom even alles wat met corona te maken heeft negeren om deze heerlijke frase te delen uit een phishingmail die ik zojuist ontving:

We hebben inwendig onderzoek gedaan naar uw Mijn ING bankieren
Vond jij het net zo lekker als zij?
Solomio schreef:
13-03-2020 19:24
Van deze mensen kan ik het me juist voorstellen, die hebben een traumatische achtergrond. Dat vind ik dus geen idioten.
Ja precies.

Mijn opa en oma hebben de hongerwinter overleefd, in Amsterdam. Zij hadden nadien ook altijd kasten vol eten in huis. Vond en vind ik niks idioots aan.
Dana schreef:
Ik kom even alles wat met corona te maken heeft negeren om deze heerlijke frase te delen uit een phishingmail die ik zojuist ontving:

@( :-D
viva-amber schreef:
13-03-2020 19:30
Melk is voor baby koeien.
En groente is voor konijnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dana schreef:

Die mail kreeg ik net ook :-D
Voor iedereen een groene tuin
Maud*de*Braose schreef:
13-03-2020 19:14
Idioten.
ergens kan ik het bij deze mensen en anderen met zo'n achtergrond wel voorstellen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 19:35
Vond jij het net zo lekker als zij?
Oh het woord heerlijk krijgt nu ineens wel een heel andere lading :O
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wij zijn net Ff naar de Ah gelopen want ik heb zin in bier. Dat was er genoeg maar verder was er veel op( aardappels, fruit, vlees en groente) Ze waren met man en macht de schappen aan het vullen voor morgenvroeg.
Dillema: zin om te posten in een topic op actueel, maar geen zin in een ban. Wat een geneuzel daar over lesboeken waarin "buitenlandse" namen staan, nu met het argument dat dat onvriendelijk voor dyslectici zou zijn. En dan weer zo'n Koene Ridder die altijd andere mensen dom vindt, altijd commentaar heeft, maar nooit iets opbouwends post.
Ja arme vakkenvullers, die werken zich letterlijk in het zweet. Hoorde ze zeggen dat het drukker is dan met kerst. Dat zegt wel wat.. :|
Voor iedereen een groene tuin
dolfje schreef:
13-03-2020 19:42
Wij zijn net Ff naar de Ah gelopen want ik heb zin in bier. Dat was er genoeg maar verder was er veel op( aardappels, fruit, vlees en groente) Ze waren met man en macht de schappen aan het vullen voor morgenvroeg.
Blij te horen dat er nog genoeg bier is :love:
dolfje schreef:
Hoe was het met de voorraad chocolade? Ik herhaal, hoe zit het met de voorraad chocolade?
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 19:43
Blij te horen dat er nog genoeg bier is :love:
Ja we hebben ons ingehouden maar alleen omdat man oproepdienst heeft :P

Vanmorgen schreef ik nog dat wij gewoon open zijn maar we gaan nu dicht. Dus de komende 2 weken zit ik thuis of moet ik aangepast werk doen maar dat hoor ik nog.
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 19:44
Hoe was het met de voorraad chocolade? Ik herhaal, hoe zit het met de voorraad chocolade?
Excuus dat heb ik verzaakt na te kijken!
Zouden ze raar staan te kijken als ik bij de dierenwinkel hamsters ga inslaan?
dolfje schreef:
13-03-2020 19:45
Excuus dat heb ik verzaakt na te kijken!
Oké, tijd om te panikeren dus.

@(
Betty_Slocombe schreef:
Dillema: zin om te posten in een topic op actueel, maar geen zin in een ban. Wat een geneuzel daar over lesboeken waarin "buitenlandse" namen staan, nu met het argument dat dat onvriendelijk voor dyslectici zou zijn. En dan weer zo'n Koene Ridder die altijd andere mensen dom vindt, altijd commentaar heeft, maar nooit iets opbouwends post.
Ik kom mijn naam vrijwel nooit tegen, en al helemaal niet in schoolboeken, schande! :cry:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Solomio schreef:
13-03-2020 19:24
Van deze mensen kan ik het me juist voorstellen, die hebben een traumatische achtergrond. Dat vind ik dus geen idioten.

Ik ken iemand die in diezelfde oorlog zat, en die vindt het ook heel raar. Maarja, iedereen gaat met zo'n trauma anders om, natuurlijk.
Later is nu
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 19:46
Oké, tijd om te panikeren dus.

@(
:hug:
Ik heb nog wel een pak hagelslag maar als ik dat weggeef vrees ik dat ik hier ruzie krijg. :P
-Shifty- schreef:
13-03-2020 19:45
Zouden ze raar staan te kijken als ik bij de dierenwinkel hamsters ga inslaan?
Afbeelding

Jij ploert jij! :"-(
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
13-03-2020 19:51
Afbeelding

Jij ploert jij! :"-(

:love:
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 17:32
Ja, in Nederland is het gebruikelijk om melk uit de koeling te kopen. Hier absoluut niet. Vrijwel alleen houdbare melk.
En de houdbare melk uit flessen smaakt ook heel anders dan de houdbare melk in pakken in Nederland. Ik vind het in ieder geval lekker.
dolfje schreef:
13-03-2020 19:50
:hug:
Ik heb nog wel een pak hagelslag maar als ik dat weggeef vrees ik dat ik hier ruzie krijg. :P
(Ik heb 20 plakken in huis, nee, niet gehamsterd, dat is standaard mijn voorraad. Als er bv vijf op zijn, vul ik de voorraad weer aan. Drie soorten: 99%, 90% en 85%. Verder ook pure chocolade paaseitjes. :$ )
Ach, wat een leukerd!
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 19:57
(Ik heb 20 plakken in huis, nee, niet gehamsterd, dat is standaard mijn voorraad. Als er bv vijf op zijn, vul ik de voorraad weer aan. Drie soorten: 99%, 90% en 85%. Verder ook pure chocolade paaseitjes. :$ )
Oh wat lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven