Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
maandag 20 april 2009 om 09:32
maandag 20 april 2009 om 14:46
quote:kaatje_85 schreef op 20 april 2009 @ 13:44:
Net gekocht:
- Dark Angels (cleanser)
Dat wil ik!
Net gekocht:
- Dark Angels (cleanser)
Dat wil ik!
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 20 april 2009 om 15:35
maandag 20 april 2009 om 15:50
quote:kaatje_85 schreef op 20 april 2009 @ 15:35:
In Engeland zijn er nieuwe producten gelanceerd op de site:
Grease Lightening (iets van een creme-achtig spul tegen puistjes)
Sugar Scrubs (2 soorten scrubs met suiker waarvan er eentje tegen cellulitis schijnt te helpen)
ik voel een bestelling in de UK aankomen....over een tijdje, hahaha!!Ik ook over een tijdje hoor kaatje, want mijn lijstje gaat steeds langer worden hahaha
In Engeland zijn er nieuwe producten gelanceerd op de site:
Grease Lightening (iets van een creme-achtig spul tegen puistjes)
Sugar Scrubs (2 soorten scrubs met suiker waarvan er eentje tegen cellulitis schijnt te helpen)
ik voel een bestelling in de UK aankomen....over een tijdje, hahaha!!Ik ook over een tijdje hoor kaatje, want mijn lijstje gaat steeds langer worden hahaha
maandag 20 april 2009 om 15:59
Ik heb besteld!!! Hoi hoi hoi!
Heb gewoon op send gedrukt, ben er nu al zoooo lang mee bezig!
Wat heb ik besteld?
Big
Mud Flats 3x
Sandstone
Trichomania
Angels On Bare Skin
Dream Cream
Lemony Flutter
Buffy 2x
Free Body Butter Tin
Happy Hippy
Veganese
Ultrabland
Eau-Roma Water
Helping Hands
Soft
Free Shampoo Bar Tin
Joehoe! Voor mn moeder heb ik een mudflats, de helping hands en een buffy.
Heb gewoon op send gedrukt, ben er nu al zoooo lang mee bezig!
Wat heb ik besteld?
Big
Mud Flats 3x
Sandstone
Trichomania
Angels On Bare Skin
Dream Cream
Lemony Flutter
Buffy 2x
Free Body Butter Tin
Happy Hippy
Veganese
Ultrabland
Eau-Roma Water
Helping Hands
Soft
Free Shampoo Bar Tin
Joehoe! Voor mn moeder heb ik een mudflats, de helping hands en een buffy.
maandag 20 april 2009 om 16:12
Ja, in de UK, wat dacht je dan!
Ben erg benieuwd wanneer het er is... Ik ben alleen op ma en wou overdag thuis, dus vrees dat het de eerste keer wordt aangeboden als ik er niet ben. Maar we zien wel.
Leuke dingen heb jij op je lijstje. Al die dingen die er bij jou opstaan heb ik al geprobeerd, het zijn allemaal toppers. Ik heb trouwens alles van mijn lijst al gehad (vaak als proefje), behalve de sandstone en de soft.
Ik heb gevraagd om samples van moisturizers, hoop dat ik die krijg...
Ben erg benieuwd wanneer het er is... Ik ben alleen op ma en wou overdag thuis, dus vrees dat het de eerste keer wordt aangeboden als ik er niet ben. Maar we zien wel.
Leuke dingen heb jij op je lijstje. Al die dingen die er bij jou opstaan heb ik al geprobeerd, het zijn allemaal toppers. Ik heb trouwens alles van mijn lijst al gehad (vaak als proefje), behalve de sandstone en de soft.
Ik heb gevraagd om samples van moisturizers, hoop dat ik die krijg...