De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zondag 19 april 2009 om 21:24
Moeders heet Moos
Het is een teefje en mag 8 mei het nestje verlaten. Dan is ze 8 weken. Misschien, als alles goed gaat, mag ze een paar daagjes eerder. Maar dat is alleen als ze goed zelf eet en niet meer drinkt bij Moos. Het is een Old English Bulldog, die staan net iets hoger op de poten dan de Bulldogs die je vaker ziet lopen, en ze hebben niet zo'n plat geslagen snuit. Vent had verzonnen dat we haar Indira gingen noemen, maar dat is zo lang, dat bekt niet lekker. Dus nu zijn we uitgekomen op Indy
Jeetje Frans, wat een verhaal van de val met de fiets
Wat een schrik! Gelukkig is Milena de schrik weer te boven. Jij ook weer een beetje? Ongeluk zit in een klein hoekje he... Wat ontzettend aardig van de supermarktmevrouw dat jullie daar eventjes bij mochten komen.
Het is een teefje en mag 8 mei het nestje verlaten. Dan is ze 8 weken. Misschien, als alles goed gaat, mag ze een paar daagjes eerder. Maar dat is alleen als ze goed zelf eet en niet meer drinkt bij Moos. Het is een Old English Bulldog, die staan net iets hoger op de poten dan de Bulldogs die je vaker ziet lopen, en ze hebben niet zo'n plat geslagen snuit. Vent had verzonnen dat we haar Indira gingen noemen, maar dat is zo lang, dat bekt niet lekker. Dus nu zijn we uitgekomen op Indy
Jeetje Frans, wat een verhaal van de val met de fiets
Wat een schrik! Gelukkig is Milena de schrik weer te boven. Jij ook weer een beetje? Ongeluk zit in een klein hoekje he... Wat ontzettend aardig van de supermarktmevrouw dat jullie daar eventjes bij mochten komen.
maandag 20 april 2009 om 10:27
Oh ok DDDJ, hihi. Indy is ook erg mooi!
Vent wil ook graag een engelse bulldog, maar 2 Jacky's is genoeg!
Verder word ik helemaal gek van de hooikoorts. Sinds gister is het opeens weer opgelaaid. Vond het al zo laat, had ik ook niet moeten zeggen.
Ik mocht wel 1 soort medicijn, maar neem gewoon liever niets in...
Nou, drukke week voor de boeg, Vent gaat het weer druk krijgen, dus hem ws veel helpen. En dan nog 2 nagelklantjes en morgen op het KDC werken.
Vent wil ook graag een engelse bulldog, maar 2 Jacky's is genoeg!
Verder word ik helemaal gek van de hooikoorts. Sinds gister is het opeens weer opgelaaid. Vond het al zo laat, had ik ook niet moeten zeggen.
Ik mocht wel 1 soort medicijn, maar neem gewoon liever niets in...
Nou, drukke week voor de boeg, Vent gaat het weer druk krijgen, dus hem ws veel helpen. En dan nog 2 nagelklantjes en morgen op het KDC werken.
maandag 20 april 2009 om 11:36
DDDJ, leuk!! En 8 mei is ook al lekker snel. Kun je tussendoor nog gaan kijken? Wat vindt Daphne ervan? Heeft zij hem ook al gezien?
Nala, balen he die hooikoorts. Ik had er minder last van toen ik zwanger was en nu ook veel minder. Dat was bij Milena ook zo. Haha de oplossing hier is dus zwanger zijn en borstvoeden . Ik heb er ook niks voor geslikt hoor toen ik zwanger was en nu zou ik ook niks nemen. Maar ik hou ook helemaal niet vanpillen slikken eigenlijk en nu al helemaal niet.
Ow Bojan is uitgepraat met de beestjes en wil nu weten waar zijn melk blijft. Hij heeft HONGER! Tis echt een hongerlap zeg. We zitten weer op de 2 nachtvoedingen, had ik dat al verteld. Haha vast wel, t zit me nogal hoog . Eerst net doen alsof je bijna gaat doorslapen en dan dit
Nala, balen he die hooikoorts. Ik had er minder last van toen ik zwanger was en nu ook veel minder. Dat was bij Milena ook zo. Haha de oplossing hier is dus zwanger zijn en borstvoeden . Ik heb er ook niks voor geslikt hoor toen ik zwanger was en nu zou ik ook niks nemen. Maar ik hou ook helemaal niet vanpillen slikken eigenlijk en nu al helemaal niet.
Ow Bojan is uitgepraat met de beestjes en wil nu weten waar zijn melk blijft. Hij heeft HONGER! Tis echt een hongerlap zeg. We zitten weer op de 2 nachtvoedingen, had ik dat al verteld. Haha vast wel, t zit me nogal hoog . Eerst net doen alsof je bijna gaat doorslapen en dan dit
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 20 april 2009 om 13:40
Frans, de medicijnen die ik normaal gebruikte hielpen super. Maar die mogen gewoon echt niet tijdens een zwangerschap.
Maar als ik maanden zo'n last heb als gister en vanmorgen, dan ga ik denk toch echt iets halen. Ik krijg er gewoon echt hoofdpijn van en word doodmoe. (gewoon van het niezen) Kon gister niet meer uit mijn ogen kijken.
Maar nog steeds is er dat dubbele gevoel, ik wil eigenlijk niets innemen.
Maar zulke niesbuien vind Minimi denk ook niet leuk.
Balen dat Bojan 's nacht weer 2 keer komt...
Ik ga zo de woonkamer soppen (deze week alles met de franse slag hoor, vind het best ) en vanmiddag gaan we met mijn werk naar het verpleegmuseum (nog nooit van gehoord) en uit eten.
Maar als ik maanden zo'n last heb als gister en vanmorgen, dan ga ik denk toch echt iets halen. Ik krijg er gewoon echt hoofdpijn van en word doodmoe. (gewoon van het niezen) Kon gister niet meer uit mijn ogen kijken.
Maar nog steeds is er dat dubbele gevoel, ik wil eigenlijk niets innemen.
Maar zulke niesbuien vind Minimi denk ook niet leuk.
Balen dat Bojan 's nacht weer 2 keer komt...
Ik ga zo de woonkamer soppen (deze week alles met de franse slag hoor, vind het best ) en vanmiddag gaan we met mijn werk naar het verpleegmuseum (nog nooit van gehoord) en uit eten.
maandag 20 april 2009 om 15:14
Wat een schatje jullie nieuwe hond, DDDJ.
Nala, balen van je hooikoorts. Hopelijk zakt het snel af.
Balen Frans dat Bojan weer 2x per nacht komt. Kunnen ook regeldagen zijn (zegt ze optimistisch )
Wat lief van die vrouw van de supermarkt.
Gisteren en vanmorgen met Nick een stuk gefietst op zijn fiets en ik er lopend naast met de wandelwagen.
Hij was helemaal trots.
Vanmorgen had hij bedacht dat er muisjes op de bagagedrager zaten. Die moesten ook vast gezet worden, kreeg ook een helm op. En af en toe gingen ze kapot en gooide hij ze weg om dan weer nieuwe te pakken. Onderweg een paar keer gestopt bij een lantaarnpaal om te pinnen
Dus het was een leuke wandeling.
Tot later.
*durf het bijna niet te zeggen maar luke werd vannacht 1x wakker nog geen 5 minuten en viel zelf weer in slaap tot 6 uur vanmorgen *
Nala, balen van je hooikoorts. Hopelijk zakt het snel af.
Balen Frans dat Bojan weer 2x per nacht komt. Kunnen ook regeldagen zijn (zegt ze optimistisch )
Wat lief van die vrouw van de supermarkt.
Gisteren en vanmorgen met Nick een stuk gefietst op zijn fiets en ik er lopend naast met de wandelwagen.
Hij was helemaal trots.
Vanmorgen had hij bedacht dat er muisjes op de bagagedrager zaten. Die moesten ook vast gezet worden, kreeg ook een helm op. En af en toe gingen ze kapot en gooide hij ze weg om dan weer nieuwe te pakken. Onderweg een paar keer gestopt bij een lantaarnpaal om te pinnen
Dus het was een leuke wandeling.
Tot later.
*durf het bijna niet te zeggen maar luke werd vannacht 1x wakker nog geen 5 minuten en viel zelf weer in slaap tot 6 uur vanmorgen *
maandag 20 april 2009 om 15:18
Ik kom jullie ff kussen en knuffelen. Met Moon is het goed na wat heftige tijden. Man en ik zijn uit elkaar gegaan. Niet door de kinderwens trouwens, maar het was gewoon de beste oplossing voor ons. Gelukkig zijn we goed uit elkaar gegaan zonder haat en nijd, dus daar ben ik al heel blij om.
Ik woon inmiddels in het westen, met een schat van een kerel.....en heb er een dochter bijgekregen dus ook al heb ik geen zwangerschap meegemaakt, ben nu toch een beetje moeder.
Ik zit goed in mijn velletje en ben intens gelukkig nu.
Dank voor de meiden die me een berichtje hebben gestuurd en me niet zijn vergeten.
Kom misschien ooit nog een keer meekletsen, als ik de stap ooit nog wil nemen
Kus en knuffels.
Ik woon inmiddels in het westen, met een schat van een kerel.....en heb er een dochter bijgekregen dus ook al heb ik geen zwangerschap meegemaakt, ben nu toch een beetje moeder.
Ik zit goed in mijn velletje en ben intens gelukkig nu.
Dank voor de meiden die me een berichtje hebben gestuurd en me niet zijn vergeten.
Kom misschien ooit nog een keer meekletsen, als ik de stap ooit nog wil nemen
Kus en knuffels.
maandag 20 april 2009 om 15:21
Hoi!
Nala, balen van de hooikoorts, maar ik denk dat je babytje er geen last van heeft hoor. Die kunnen een hele hoop hebben. Ik had aan het einde griep (weten jullie nog? kheb vast eindeloos geklaagd erover ) entoen 3 nachten niet geslapen omdat ik alleen maar moest hoesten en daarvan overgeven. Ik was beroerd, maar Bojan trappelde lekker verder in mijn buik.
Hera, haha wat een fantasie he? Milena denkt dat in iedere lantaarnpaal kabouters wonen (ahum wie heeft dat toch bedacht). Er zitten van die deurtjes op die dicht zijn (om bij de snoeren te kunnen denk ik). Nu zoekt ze steeds stokken om die deurtjes van het slot te halen
Vanochtend kwam ze gillend aan rennen: mama mama er zitten monsters in mijn broek. Ze weet dat het niet waar is, want ze lacht er hard bij. Maar ik moet ze toch wegjagen
Enne psssssssssst goed van Luke!!
Nala, balen van de hooikoorts, maar ik denk dat je babytje er geen last van heeft hoor. Die kunnen een hele hoop hebben. Ik had aan het einde griep (weten jullie nog? kheb vast eindeloos geklaagd erover ) entoen 3 nachten niet geslapen omdat ik alleen maar moest hoesten en daarvan overgeven. Ik was beroerd, maar Bojan trappelde lekker verder in mijn buik.
Hera, haha wat een fantasie he? Milena denkt dat in iedere lantaarnpaal kabouters wonen (ahum wie heeft dat toch bedacht). Er zitten van die deurtjes op die dicht zijn (om bij de snoeren te kunnen denk ik). Nu zoekt ze steeds stokken om die deurtjes van het slot te halen
Vanochtend kwam ze gillend aan rennen: mama mama er zitten monsters in mijn broek. Ze weet dat het niet waar is, want ze lacht er hard bij. Maar ik moet ze toch wegjagen
Enne psssssssssst goed van Luke!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 20 april 2009 om 15:23
Hey Moon!!!!
Wat ben ik blij wat van je te lezen zeg. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om je te krabbelen, maar ik wist niet in hoevere je viva wilde vergeten . Ben heel blij te lezen dat het zo goed met je gaat. Wel een heftige periode gehad zeg! Jeetje jij en moonman uit elkaar en weer een nieuwe liefde!
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je gelukkig bent nu! Dat is je helemaal gegund. Ik hoop dat je weer zin krijgt om hier en daar wat te schrijven!
Wat ben ik blij wat van je te lezen zeg. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om je te krabbelen, maar ik wist niet in hoevere je viva wilde vergeten . Ben heel blij te lezen dat het zo goed met je gaat. Wel een heftige periode gehad zeg! Jeetje jij en moonman uit elkaar en weer een nieuwe liefde!
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je gelukkig bent nu! Dat is je helemaal gegund. Ik hoop dat je weer zin krijgt om hier en daar wat te schrijven!
maandag 20 april 2009 om 15:46
maandag 20 april 2009 om 20:16
Man is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ziek. Gatver. Heel vervelend voor hem, maar ik word er ook chagerijnig van. Vannacht heeft ie al weerde hele nacht liggen snurken: 2 nachtvoedingen, 1 keer voor Mileen en 4 keer wakker gesnurkt. Gelukkig had ik vandaag weinig te doen . Vannacht tuuk weer hetzelfde, bah.
maandag 20 april 2009 om 22:02
maandag 20 april 2009 om 22:42
Hera, duimen op nog zo'n goede nacht voor je!
Hey Moon, das lang geleden!
Zeker een heftige tijd. Gelukkig zit je nu goed in je velletje.
Suc6 met alles!
Balen Frans, dat je mannetje weer ziek is. Schiet nie op.
Verpleegmuseum was verder erg leuk. Wel klein en simpel, maar ik vond het interessant. Die man had zoveel te vertellen en wist ook zoveel.
Stonden ook embryo's op sterk water, dat was dan iets minder leuk om te zien.
Daarna lekker uit eten geweest, buikie zit weer nog voller.
Nu lekker mijn bedje in. Want moet morgen op KDC werken en 's avonds ook nog een nagelklantje.
Hey Moon, das lang geleden!
Zeker een heftige tijd. Gelukkig zit je nu goed in je velletje.
Suc6 met alles!
Balen Frans, dat je mannetje weer ziek is. Schiet nie op.
Verpleegmuseum was verder erg leuk. Wel klein en simpel, maar ik vond het interessant. Die man had zoveel te vertellen en wist ook zoveel.
Stonden ook embryo's op sterk water, dat was dan iets minder leuk om te zien.
Daarna lekker uit eten geweest, buikie zit weer nog voller.
Nu lekker mijn bedje in. Want moet morgen op KDC werken en 's avonds ook nog een nagelklantje.
dinsdag 21 april 2009 om 08:26
dinsdag 21 april 2009 om 17:29
Wat een rust hier zeg!
Dan maar even een ego berichtje.
Ga ik net naar de wc, doe een grote boodschap, zit er opeens na tig weken bloed aan mijn wc papiertje. (rood)
Zal wel door het persen komen, maar blij word ik er niet van... Heel erg onzeker eigenlijk.
Maar even verder aankijken hoe het vanaaf verloopt.
Ik ga een happie eten. xxx
Dan maar even een ego berichtje.
Ga ik net naar de wc, doe een grote boodschap, zit er opeens na tig weken bloed aan mijn wc papiertje. (rood)
Zal wel door het persen komen, maar blij word ik er niet van... Heel erg onzeker eigenlijk.
Maar even verder aankijken hoe het vanaaf verloopt.
Ik ga een happie eten. xxx