Verliefd op restauranthouder
dinsdag 17 maart 2020 om 22:49
Hallo allemaal,
Een paar jaar geleden is er een nieuw restaurant geopend in mijn woonplaats. Toevallig blijkt de eigenaar ervan een hele knappe jongen te zijn. Ik heb hier nooit wat mee gedaan, maar de laatste tijd ga ik er vaker uit eten en elke keer denk ik wat een knappe vent.
Ik ben inmiddels al een paar jaar vrijgezel en wel weer toe aan het daten.
Ik zou wel een date willen met deze jongen (mocht hij niet bezet zijn) maar ik weet niet hoe ik dit moet regelen. Een vriendin zei voeg hem toe op instagram en dan kan je zo misschien een gesprek aanknopen. Dat heb ik een week geleden gedaan, maar hij heeft dit nog steeds niet geaccepteerd. Diezelfde vriendin heeft ook aangeboden om daar samen te eten en hem te vragen of hij een drankje met mij zou willen doen. Ik durf dit zelf niet, omdat ik geen held ben van nature. Maar door het corona virus is momenteel ook alles gesloten, waardoor ik een beetje vast zit nu. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik heb nog gedacht waarom zou zo'n succesvolle ondernemer interesse in mij tonen, maar dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Het laten gaan en mij op andere jongens te richten vind ik jammer. Ik denk dat ik mij altijd zou afvragen had dit iets kunnen worden? Maar wat als hij mij afwijst, durf ik daar dan nog te eten? En hoe kom ik in contact met hem? Gaat hij niet denken wat moet deze meid van mij?
Zoals jullie kunnen lezen ben ik een beetje wanhopig haha.
Alvast bedankt voor het meedenken
Een paar jaar geleden is er een nieuw restaurant geopend in mijn woonplaats. Toevallig blijkt de eigenaar ervan een hele knappe jongen te zijn. Ik heb hier nooit wat mee gedaan, maar de laatste tijd ga ik er vaker uit eten en elke keer denk ik wat een knappe vent.
Ik ben inmiddels al een paar jaar vrijgezel en wel weer toe aan het daten.
Ik zou wel een date willen met deze jongen (mocht hij niet bezet zijn) maar ik weet niet hoe ik dit moet regelen. Een vriendin zei voeg hem toe op instagram en dan kan je zo misschien een gesprek aanknopen. Dat heb ik een week geleden gedaan, maar hij heeft dit nog steeds niet geaccepteerd. Diezelfde vriendin heeft ook aangeboden om daar samen te eten en hem te vragen of hij een drankje met mij zou willen doen. Ik durf dit zelf niet, omdat ik geen held ben van nature. Maar door het corona virus is momenteel ook alles gesloten, waardoor ik een beetje vast zit nu. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik heb nog gedacht waarom zou zo'n succesvolle ondernemer interesse in mij tonen, maar dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Het laten gaan en mij op andere jongens te richten vind ik jammer. Ik denk dat ik mij altijd zou afvragen had dit iets kunnen worden? Maar wat als hij mij afwijst, durf ik daar dan nog te eten? En hoe kom ik in contact met hem? Gaat hij niet denken wat moet deze meid van mij?
Zoals jullie kunnen lezen ben ik een beetje wanhopig haha.
Alvast bedankt voor het meedenken
woensdag 18 maart 2020 om 09:12
Inderdaad een man van 28. Nee weet niets over hem, maar dat is het hem juist wil hem graag leren kennen.viva-amber schreef: ↑18-03-2020 06:59Waarom noem je hem jongen....dicht is toch een man of is een 12 jarige eigenaar van een restaurant. Behlave dat hij knap is weet je niets over hem.
woensdag 18 maart 2020 om 09:14
Dit vind ik wel een goeie idd. Zou je dat alleen op zn fb of insta account doen? Heb zo'n vermoeden dat hij er niet vaak op zit, aan het account te zien en wanneer voor het laatst iets is geplaatst.kes49240 schreef: ↑18-03-2020 00:22Stuur hem misschien een berichtje juist over het Coronavirus, jammer dat het restaurant dicht is want ik kom er graag, zal voor jou ook wel moeilijk of een strop zijn of weet ik veel wat voor aanknopingspunt, dan toon je belangstelling voor iets wat voor hem van groot belang is en gezien hij door een eventuele lockdown misschien wat meer tijd heeft, krijg je wel een berichtje terug en kan je daar dan weer verder op in haken, succes
woensdag 18 maart 2020 om 14:30
en dan kan je aanvoelen of je er evtueel iets in kan gooien als ík heb altijd zo lekker bij jou gegeten, als je je zin hebt kan ik nu eens voor jou een hapje maken. hahaVlinder899 schreef: ↑18-03-2020 09:14Dit vind ik wel een goeie idd. Zou je dat alleen op zn fb of insta account doen? Heb zo'n vermoeden dat hij er niet vaak op zit, aan het account te zien en wanneer voor het laatst iets is geplaatst.
woensdag 18 maart 2020 om 18:06
woensdag 18 maart 2020 om 19:03
ok trainen dan , je hoeft niet meteen om een date te vragen, enige wat je hoeft te doen is iets extra 's zeggen,Vlinder899 schreef: ↑17-03-2020 23:30En wat zou jij zeggen dan als je op hem afstapt? Bij het afrekenen van oja wil je op date met me?
Maar klopt wel wat je zegt ik moet mezelf hierin trainen. Loop zo heel veel kansen mis uit angst....
of nee , het kan nog kleiner, als je wilt betalen, kijk je hem net iets langer aan, en je lacht en laat even een stilte vallen,
gewoon kijken wat er dan gebeurt....
woensdag 18 maart 2020 om 21:58
Dit kan inderdaad prima als de horeca weer open gaat. Maar ja wanneer zal dat zijn...ik heb intussen een berichtje gestuurd via fb, maar afwachten of er iets gebeurt.feniks02 schreef: ↑18-03-2020 19:03ok trainen dan , je hoeft niet meteen om een date te vragen, enige wat je hoeft te doen is iets extra 's zeggen,
of nee , het kan nog kleiner, als je wilt betalen, kijk je hem net iets langer aan, en je lacht en laat even een stilte vallen,
gewoon kijken wat er dan gebeurt....