Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
woensdag 18 maart 2020 om 18:53
Ja dat vind ik dus ook...
En zo'n vreselijk drama is het toch ook niet?
woensdag 18 maart 2020 om 19:12
Rouge hier was de pleepapier ook alweer op...
Ik heb me zeker niet verveeld vandaag, eerst een paar uur gewerkt en vanmiddag met NM afgesproken, eerst wat drinken gehaald en dat in het park opgedronken, een soort mini picknick haha. Ook nog een stuk gewandeld.
(Uiteraard wel voorzichtig geweest met eehh fysiek gedoe, allebei trouwens niet verkouden of ziek)
woensdag 18 maart 2020 om 19:26
zooo ik heb mijn fiets opgehaald en naar huis gefietst was heerlijk rustig op de weg, zag wel veel mensen joggen en wandelen.
en het is officieel ik zit de komende 2 weken ook thuis *heer sta me bij*
@watervrouw, nou een collegaatje was maandag voor haar dienst naar de AH gegaan en alle chips en koekjes waren op.
@Marquise inderdaad mensen doen alsof we nu al op slot zitten en hun ware aard komt naar boven
@dolfje ik ook,
@phoebes yup hier ook, heb gelukkig nog
@watervrouw, nou een collegaatje was maandag voor haar dienst naar de AH gegaan en alle chips en koekjes waren op.
@Marquise inderdaad mensen doen alsof we nu al op slot zitten en hun ware aard komt naar boven
@dolfje ik ook,
@phoebes yup hier ook, heb gelukkig nog
rouge__ wijzigde dit bericht op 18-03-2020 20:03
5.33% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 18 maart 2020 om 21:38
Ik heb genoeg klusjes liggen maar "dat kan (over)morgen ook nog wel". Familieapp ontploft hier regelmatig. Het is voor sommigen best ingewikkeld dat er verkoudheid, gewone griep, hooikoorts en Corona rondgaat momenteel. En allevier zal nog wel een tijdje duren ook.Rouge__ schreef: ↑18-03-2020 19:26zooo ik heb mijn fiets opgehaald en naar huis gefietst was heerlijk rustig op de weg, zag wel veel mensen joggen en wandelen.
Ik ben meer van de drop en snoepjes, maar chips en koekjes laten de hamsteraars hier ook redelijk links liggen geloof ik.
Oudcollega's zitten op een kantoor voor 100+ personen. Uiteraard met vooral kantoortuin. Appte een filmpje van de lege afdeling en het gesloten bedrijfsrestaurant. B-restaurantmedewerkers zijn van extern bedrijf, hoop dat dat bedrijf gewoon doorbetaalt enzo...
woensdag 18 maart 2020 om 22:07
Sterkte Rouge!
Ik snap het allemaal echt wel dat veel mensen bang zijn (en dat is echt onnodig i.m.o.
We leven met meer dan 17 miljoen mensen in Nederland, de meesten die het hebben hebben geen ernstige vorm. Ik vind echt dat we overdrijven...) maar het gaat nergens anders over dan over die ***corona en ik word er echt chagerijnig van...
Bij een ander virusje melden ze toch ook niet hoeveel mensen er dagelijks bijkomen enzovoort? Ik word er een beetje simpel van...
Wat ik wel een groot voordeel vind is dat het wel weer duidelijk wordt wat er nou echt belangrijk is.. (Koffie, opera en forummen..
Oww en mijn
natuurlijk...)
Ik snap het allemaal echt wel dat veel mensen bang zijn (en dat is echt onnodig i.m.o.
We leven met meer dan 17 miljoen mensen in Nederland, de meesten die het hebben hebben geen ernstige vorm. Ik vind echt dat we overdrijven...) maar het gaat nergens anders over dan over die ***corona en ik word er echt chagerijnig van...
Bij een ander virusje melden ze toch ook niet hoeveel mensen er dagelijks bijkomen enzovoort? Ik word er een beetje simpel van...
Wat ik wel een groot voordeel vind is dat het wel weer duidelijk wordt wat er nou echt belangrijk is.. (Koffie, opera en forummen..
woensdag 18 maart 2020 om 22:23
de app met mijn oud-collega's ontploft wel om de 3uur, had maandag ochtend bijna 200 berichtenWatervrouw333 schreef: ↑18-03-2020 21:38Ik heb genoeg klusjes liggen maar "dat kan (over)morgen ook nog wel". Familieapp ontploft hier regelmatig. Het is voor sommigen best ingewikkeld dat er verkoudheid, gewone griep, hooikoorts en Corona rondgaat momenteel. En allevier zal nog wel een tijdje duren ook.
Ik ben meer van de drop en snoepjes, maar chips en koekjes laten de hamsteraars hier ook redelijk links liggen geloof ik.
Oudcollega's zitten op een kantoor voor 100+ personen. Uiteraard met vooral kantoortuin. Appte een filmpje van de lege afdeling en het gesloten bedrijfsrestaurant. B-restaurantmedewerkers zijn van extern bedrijf, hoop dat dat bedrijf gewoon doorbetaalt enzo...
bij mijn oude werk, was de catering al opgeheven, dus iedereen in de stress, mede dankzij de hamsters
@kwebbeltje & Phoebes
heb nog een hoop series die ik af moet zien, meer het idee dat ik niet al te vaak naar buiten kan en ''even'' geen werk heb
mhja komt goed,
ik wordt ook dol van dat nieuws en update en als er nog een iemand begint over een lockdown ga ik slaan
dan zijn we er volgend jaar nog niet uit
donderdag 19 maart 2020 om 03:33
Ik ook....Watervrouw333 schreef: ↑18-03-2020 22:26Ik overweeg steeds meer nieuwssites in quarantaine/isolatie te zetten![]()
Rouge: dat vind ik ook niet leuk.
Mijn yogaschool zet lessen online, dat is wel leuk op zich...
Ik ga maar weer wat proberen te slapen. En als ik weer gestoord word door iemand dan scalpeer ik diegene..
donderdag 19 maart 2020 om 08:48
Ben gelukkig weer in slaap gevallen.
Het mag overigens in de krant dat ik er wakker van werd, dat is namelijk nog nooit gebeurd, ik slaap overal doorheen
Je gaat in deze tijd dingen wel waarderen zeg, ik baal toch wel dat ik maar 1 dag naar kantoor mag... niet dat ik me verveel maar qua thuiswerken, zoveel heb ik niet te doen qua administratie...
Nou ja dat is de verantwoordelijkheid van de werkgever, niet van mij...
Het mag overigens in de krant dat ik er wakker van werd, dat is namelijk nog nooit gebeurd, ik slaap overal doorheen
Je gaat in deze tijd dingen wel waarderen zeg, ik baal toch wel dat ik maar 1 dag naar kantoor mag... niet dat ik me verveel maar qua thuiswerken, zoveel heb ik niet te doen qua administratie...
Nou ja dat is de verantwoordelijkheid van de werkgever, niet van mij...
donderdag 19 maart 2020 om 09:53
Ik heb weer als een blok geslapen vannacht, gelukkig. Ik denk dat ik ook maar een paar sites tijdelijk ga ontvolgen, op social media. Geeft een hoop rust.
Dat is sowieso een nadeel van deze tijd, dat social media. Er helemaal mee stoppen wil ik niet, maar ik word wel helemaal kriegel van mensen en bedrijven die elke scheet daar neerplempen.
Afijn, ik heb in huis ook genoeg te doen hoor. Ben maar alvast begonnen met de grote schoonmaak. Lekker alles van zijn plek en dingen tegenkomen waarvan je dacht: Aaaah, dat heb ik ook nog joh.
En er ligt nog een diamond painting dus ik verveel me niet.
Dat is sowieso een nadeel van deze tijd, dat social media. Er helemaal mee stoppen wil ik niet, maar ik word wel helemaal kriegel van mensen en bedrijven die elke scheet daar neerplempen.
Afijn, ik heb in huis ook genoeg te doen hoor. Ben maar alvast begonnen met de grote schoonmaak. Lekker alles van zijn plek en dingen tegenkomen waarvan je dacht: Aaaah, dat heb ik ook nog joh.
En er ligt nog een diamond painting dus ik verveel me niet.
donderdag 19 maart 2020 om 10:56
donderdag 19 maart 2020 om 10:59
Als ik het zo zie denk ik niet dat ik daar geduld voor hebKwebbeltje91 schreef: ↑19-03-2020 10:56Ik vind het heerlijk om te doen Dolfje, diamond painting. Ik wilde er ook heel lang niet aan geloven maar toen ik een tijdje stage liep op een dagbesteding, zag ik er heel veel mensen mee bezig. Ik ben toen begonnen aan een heel kleintje, en nu heb ik er 1 van posterformaat.
donderdag 19 maart 2020 om 11:04
Beterschap, Dolfje.
Nu, betreffende de gezondheidscrisis: het is erg. Het is alleen geen oorlog. Van dat oorlogsgebabbel en landen die over elkaar buitelen dat andere landen niet genoeg doen, krijg je raar gedrag.
Ik heb vriend ook gezegd dat hij maar in zijn eentje naar Terzake en De Afspraak moet kijken, ik ben lichtelijk uitgekeken op de koppen van Marc van Ranst en co, en het eeuwige gedrama dat Nederland heel slecht bezig is. Zal vast, maar het is niet de taak van Nederland om dwarse Belgen binnen België te houden. Maar hey, men kreeg het al niet voor elkaar om Noord-Italië gangers in quarantaine te houden.
Wel heb ik gisteren liefdevol voor vriend geklapt. Om op te merken dat dit eigenlijk ook onderdeel is van zijn werk, waar hij me ook gelijk in gaf.
Nu, betreffende de gezondheidscrisis: het is erg. Het is alleen geen oorlog. Van dat oorlogsgebabbel en landen die over elkaar buitelen dat andere landen niet genoeg doen, krijg je raar gedrag.
Ik heb vriend ook gezegd dat hij maar in zijn eentje naar Terzake en De Afspraak moet kijken, ik ben lichtelijk uitgekeken op de koppen van Marc van Ranst en co, en het eeuwige gedrama dat Nederland heel slecht bezig is. Zal vast, maar het is niet de taak van Nederland om dwarse Belgen binnen België te houden. Maar hey, men kreeg het al niet voor elkaar om Noord-Italië gangers in quarantaine te houden.
Wel heb ik gisteren liefdevol voor vriend geklapt. Om op te merken dat dit eigenlijk ook onderdeel is van zijn werk, waar hij me ook gelijk in gaf.
donderdag 19 maart 2020 om 11:52
@phoebes voordeel van 4 hoog hoor niks
heb het bij mijn oude huis ook wel is gehad een keer werd er zelfs aangebeld midden in de nacht
ja mijn yoga school doet dat ook maar voor mij hoeft dat kan wel zelf oefeningen doen.
@kwebbel leuk schijnt erg ontspannen tezijn
@dolfje beterschap
@Marquise, werkt je vriend in het ziekenhuis? ik vind dat NL het prima doet , waarschijnlijk zijn wij er dan sneller uit dan de rest van de wereld *one can only hope*
ik heb ook slecht geslapen, was doodmoe maar kon niet in slaap komen.
had vanmorgen dikke spierpijn in mijn benen is minder gelukkig, nog een werk-update rooster van april is ook komen te vervallen
tot nader orde.
ik was eergister in de intertoys, dacht misschien vind ik een leuke puzzel helaas
maar ik zag wel strijk kralen en dat was mijn grote hobby vroeger.
wist niet dat het nog bestond
heb het bij mijn oude huis ook wel is gehad een keer werd er zelfs aangebeld midden in de nacht
ja mijn yoga school doet dat ook maar voor mij hoeft dat kan wel zelf oefeningen doen.
@kwebbel leuk schijnt erg ontspannen tezijn
@dolfje beterschap
@Marquise, werkt je vriend in het ziekenhuis? ik vind dat NL het prima doet , waarschijnlijk zijn wij er dan sneller uit dan de rest van de wereld *one can only hope*
ik heb ook slecht geslapen, was doodmoe maar kon niet in slaap komen.
had vanmorgen dikke spierpijn in mijn benen is minder gelukkig, nog een werk-update rooster van april is ook komen te vervallen
ik was eergister in de intertoys, dacht misschien vind ik een leuke puzzel helaas
donderdag 19 maart 2020 om 12:02
Nee, wel arts maar niet meer in ziekenhuis, en we wonen in België. We zullen wel zien wat dit allemaal brengt.
Ik ben nu bezig met Frans met een heel saai leerboek. Even doorbijten en dan yoga. Mijn spierpijn blijft zeuren door slecht slapen.
Ik merk wel dat ik mijn dagen structuur moet geven want het is veel te verleidelijk om te hangen in een kamerjas of sportkleding. Ik word er niet blijer van.
Ik ben nu bezig met Frans met een heel saai leerboek. Even doorbijten en dan yoga. Mijn spierpijn blijft zeuren door slecht slapen.
Ik merk wel dat ik mijn dagen structuur moet geven want het is veel te verleidelijk om te hangen in een kamerjas of sportkleding. Ik word er niet blijer van.