Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 20 april 2009 om 19:43
Halloooooooo
@Lm: Fijn dat het wat beter met je gaat! Hoop dat je snel uit je dip bent!
@Ingel: Wat een stom gedoe zeg met T-mobile!
@Pop: Wat leuk die spontane date!
@WM; Leuk dat je date zo gezellig was..Lekker gegeten?
@Reiz: Eet smakelijk!
Hier alles ok! Lola heeft me wel wakker gehouden vannacht..gelukkig ging ze later liggen slapen. Vandaag was ze voor het eerst een hele dag alleen en dat is goed gegaan!
Ze was weer helemaal blij toen ik thuis kwam..
Stationman was er weer..maar niets bijzonders
@Lm: Fijn dat het wat beter met je gaat! Hoop dat je snel uit je dip bent!
@Ingel: Wat een stom gedoe zeg met T-mobile!
@Pop: Wat leuk die spontane date!
@WM; Leuk dat je date zo gezellig was..Lekker gegeten?
@Reiz: Eet smakelijk!
Hier alles ok! Lola heeft me wel wakker gehouden vannacht..gelukkig ging ze later liggen slapen. Vandaag was ze voor het eerst een hele dag alleen en dat is goed gegaan!
Ze was weer helemaal blij toen ik thuis kwam..
Stationman was er weer..maar niets bijzonders
maandag 20 april 2009 om 19:47
LM, fijn dat je wat minder last heb van je dip. Ik ben vandaag druk bezig geweest en dat helpt wel heel goed. Ik voel me dan stukken beter. Mn huis is ook weer schoon, dat helpt ook. Lekker alle kattenharen weggezogen! (Althans, voor zover dat uberhaupt mogelijk is, want zie uit mn ooghoek alweer een pluisje kattenhaar dwarrelen).
Maar WM, rupsen zijn toch een voorstadium van vlinders? Dus zo lijkt het net of je weer terug bent gegaan qua gevoel. Of bedoel je dat de rupsen welig tieren en het vlinderstadium er aan zit te komen?
Tja, LM, wat valt er nog meer over te vertellen? Hij ziet er leuk uit, is langer dan ik, sport veel, is een paar jaar ouder dan ik en studeert nog (hij ie gestopt met zn studie om een bedrijfje op te zetten, en is een paar jaar later weer begonnen met zn studie.) Ik weet niet of dat laatste positief is als in: begint hij veel dingen die hij niet afmaakt of waar hij snel verveeld van raakt, of grijpt hij graag kansen? Dat zijn dingen die ik dus nog uit moet vinden!
Maar WM, rupsen zijn toch een voorstadium van vlinders? Dus zo lijkt het net of je weer terug bent gegaan qua gevoel. Of bedoel je dat de rupsen welig tieren en het vlinderstadium er aan zit te komen?
Tja, LM, wat valt er nog meer over te vertellen? Hij ziet er leuk uit, is langer dan ik, sport veel, is een paar jaar ouder dan ik en studeert nog (hij ie gestopt met zn studie om een bedrijfje op te zetten, en is een paar jaar later weer begonnen met zn studie.) Ik weet niet of dat laatste positief is als in: begint hij veel dingen die hij niet afmaakt of waar hij snel verveeld van raakt, of grijpt hij graag kansen? Dat zijn dingen die ik dus nog uit moet vinden!
maandag 20 april 2009 om 19:54
maandag 20 april 2009 om 19:54
maandag 20 april 2009 om 20:03
maandag 20 april 2009 om 20:04
Klinkt leuk hoor Pop!! En zou dat niet per se als negatief zien... dat hij weer is gaan studeren is toch ook een goed teken... geeft ook aan dat hij wel iets wil bereiken in het leven in ambitieus is. Nou ben benieuwd of en wanneer er een vervolg date inzit! Ik zou nog heel even wachten met iets sturen, laat de man maar even jagen toch?
Dag Indi!
Dag Indi!
maandag 20 april 2009 om 20:04
Hai meiden!
Gezellig druk nu hier!
Spannend Pop! Goed van je hoor dat snelle afspreken, heb dat zelf ook wel es gedaan en pakt vaak beter uit dan weken/maanden vooraf mailen. Hoop voor je dat ie snel smst!
Indi: blij voor je dat Lola het goed heeft gedaan. Zon 1e dag alleen weet je t maar nooit natuurlijk.
LM; gaat weer wat beter met je gelukkig!
WM; je date wordt dus steeds leuker, net als die van Prikvlieg. Tjeetje, jullie dates lopen wel heel simultaan qua timing, zoenniveau en gevoel...bijzonder zeg!
Eefje: welkom!
Vleer: haha weer leuke acties van je, ben benieuwd hoe het met deze man gaat aflopen! En ik heb ook wel van die dronkemansacties gehad...de volgende dag is zoooo erg, dat t laatste gedeelte van de avond 1 zwart gat is..Hoop dat je je nu wat beter voelt..
Ingel: wat een gedoe met Tmobile. Ik heb zelf nooit problemen met ze gehad. Sta op je strepen hoor!
Reiz: hoiii!
Wij hadden vanmiddag bijna 2 uur lang een stroomstoring, een heel groot gedeelte van de stad. Gelukkkig viel er 1 uur in mijn pauze. Voor rest voel ik mij gelukkig veel beter, minder onrustig en niet meer zon zwaar gevoel in mij. Had ook wat sjans in de stad vanmiddag, dus dat doet mn egootje ook wel even goed.
Wordt weer een zonnige week...heerlijk!
Gezellig druk nu hier!
Spannend Pop! Goed van je hoor dat snelle afspreken, heb dat zelf ook wel es gedaan en pakt vaak beter uit dan weken/maanden vooraf mailen. Hoop voor je dat ie snel smst!
Indi: blij voor je dat Lola het goed heeft gedaan. Zon 1e dag alleen weet je t maar nooit natuurlijk.
LM; gaat weer wat beter met je gelukkig!
WM; je date wordt dus steeds leuker, net als die van Prikvlieg. Tjeetje, jullie dates lopen wel heel simultaan qua timing, zoenniveau en gevoel...bijzonder zeg!
Eefje: welkom!
Vleer: haha weer leuke acties van je, ben benieuwd hoe het met deze man gaat aflopen! En ik heb ook wel van die dronkemansacties gehad...de volgende dag is zoooo erg, dat t laatste gedeelte van de avond 1 zwart gat is..Hoop dat je je nu wat beter voelt..
Ingel: wat een gedoe met Tmobile. Ik heb zelf nooit problemen met ze gehad. Sta op je strepen hoor!
Reiz: hoiii!
Wij hadden vanmiddag bijna 2 uur lang een stroomstoring, een heel groot gedeelte van de stad. Gelukkkig viel er 1 uur in mijn pauze. Voor rest voel ik mij gelukkig veel beter, minder onrustig en niet meer zon zwaar gevoel in mij. Had ook wat sjans in de stad vanmiddag, dus dat doet mn egootje ook wel even goed.
Wordt weer een zonnige week...heerlijk!
maandag 20 april 2009 om 20:08
Hi ladies,
Zo Xen een miljonairstochtje gemaakt, gaaf hoor !! En lekker bruin geworden zeker?
Pop, wat leuk zo'n spontane date! En was het een lekker ding?
WM, gaat goed en rustig aan met haar date geloof ik, leuk !
En Indi ineens een poezebeest, leuk hoor. Verder klets ik niet mee met de poezenverhalen, want die heb ik niet...
Eefje, welkom hier en klets lekker mee
Vleer, weer een dol weekend gehad. Lachen !
MP hoe gaat het met weekendman?
LM wat rot dat je in een dipje zit, en het is nog wel zo'n mooi weer.
Rest: haaiii !
Oh en ik heb vrijdag date 2 gehad met CM. We zijn lekker gaan eten. Hij had het restaurant geregeld, betaalde, helemaal goed
en heel gezellig. Lekker gekletst. Dat klikt wel. Verder niet laat gemaakt, want ik moest vroeg op (ivm sportcompetitie). Tja, het was leuk, maar ik mis iets.......of eigenlijk 2 dingen........ik heb nog niet heel erg gelachen met hem en eigenlijk is hij iets te lief........gezien zijn job moet hij ook een hardere kant hebben, maar die laat hij nog niet zien en tijdens het eten werd ik daar een beetje "stekelig" van....hij zat maar zo naar me te kijken. Overigens vond ik hem vrijdag wel al een stuk minder erg "lelijk" .......ohwww erg ben ik. Naja, misschien is het hem gewoon niet. We gaan wel nog een keer afspreken.
Zo Xen een miljonairstochtje gemaakt, gaaf hoor !! En lekker bruin geworden zeker?
Pop, wat leuk zo'n spontane date! En was het een lekker ding?
WM, gaat goed en rustig aan met haar date geloof ik, leuk !
En Indi ineens een poezebeest, leuk hoor. Verder klets ik niet mee met de poezenverhalen, want die heb ik niet...
Eefje, welkom hier en klets lekker mee
Vleer, weer een dol weekend gehad. Lachen !
MP hoe gaat het met weekendman?
LM wat rot dat je in een dipje zit, en het is nog wel zo'n mooi weer.
Rest: haaiii !

Oh en ik heb vrijdag date 2 gehad met CM. We zijn lekker gaan eten. Hij had het restaurant geregeld, betaalde, helemaal goed

maandag 20 april 2009 om 20:09
hoihoi allemaal, ik kom ook weer ff binnenwippen.
wat heerlijk om te lezen dat er weer zo zalig gedated (schrijf je dat zo?) wordt met dit lenteweer, ik doe helaas nog niet mee maar ms veranderd dat we lheel snel, ik hoop het!
Oh ja, Indi, ik heb een bulldog, een schatje echt!
super dat het zo goed gaat met Lola zeg, ze voelt zich dus al helemaal thuis bij je, fijn om te horen!
En zie hier, ik heb de poppetjes gevonden!!!!!!
wat heerlijk om te lezen dat er weer zo zalig gedated (schrijf je dat zo?) wordt met dit lenteweer, ik doe helaas nog niet mee maar ms veranderd dat we lheel snel, ik hoop het!
Oh ja, Indi, ik heb een bulldog, een schatje echt!
super dat het zo goed gaat met Lola zeg, ze voelt zich dus al helemaal thuis bij je, fijn om te horen!
En zie hier, ik heb de poppetjes gevonden!!!!!!
maandag 20 april 2009 om 20:11
Eefje: ik zou niet met een man in zee gaan die meteen iets sexueels smst.. mits je op zoek bent naar een SV natuurlijk.
Pop; waarom sms je m zelf niet? Hoeft niet meteen vanavond, maar morgen bijv. (gewoon dat je t leuk vond) en ik zou niet meteen gaan doemdenken over zn ambities etc. Ik vind het juist bijzonder dat iemand weer gaat studeren, heb ik echt respect voor.
Pop; waarom sms je m zelf niet? Hoeft niet meteen vanavond, maar morgen bijv. (gewoon dat je t leuk vond) en ik zou niet meteen gaan doemdenken over zn ambities etc. Ik vind het juist bijzonder dat iemand weer gaat studeren, heb ik echt respect voor.
maandag 20 april 2009 om 20:13
quote:Xenia66 schreef op 20 april 2009 @ 20:04:
Echt het kon niet anders dat Xen de enige was die het door heeft!
(Oké Indi wist het al vanaf het begin!)
Echt het kon niet anders dat Xen de enige was die het door heeft!
(Oké Indi wist het al vanaf het begin!)
maandag 20 april 2009 om 20:15