Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ik zat al van alles te bedenken... tot ceremoniemeester aan toe

ok, indi slaap lekker

Miran, misschien moet je hem dan nog 1 laatste kans geven, maar ik betwijfel of de vonk nu opeens wel overspringt... het klinkt alsof je toch echt iets essentieels mist...
Truste Indi !
TM heeft trouwens niet meer gereageerd he. Op mijn vragen....

Eikel......
Maarja, ik val op eikels geloof ik.

Leuke, lieve mannen krijgen geen kans......pff..........
oh dat wilde ik je nog vragen miran.... mmh vaag zeg, nou ja zegt weer genoeg...

wat de rest betreft, hier is het niet anders
slaap lekker Indi en Lola!
Ik ben verdrietig.....waarom kunnen vriendinnen zo moeilijk doen met afspreken? Waarom kunnen sommige mensen zo gemakkelijk daarover denken? Zucht..........
Ik zou dan ook gaan voor een 3e keer, Miran, er is toch iets wat je leuk aan hem vindt en misschien kan t van daaruit groeien. Is eigenlijk ook zo gegaan met R, heb t ook een 3e kans gegeven. Soms gaat dat gewoon zo. Dat hele hefitge zonsterrenmaangevoel leidt ook niet altijd tot iets....
en kunnen we niet gewoon een keer een blik leuke lieve mannen opentrekken en dan voor allemaal eentje?!
Wat is er dan gebeurd WM?
TB: hahaha ik heb niet genoeg aan 1 blik hoor..doe maar een hele tray voor iedereen
ik ga zo richting mijn bed, welterusten allemaal!
Truste LM!
we hebben inmiddels een heel goed gesprek erover, op msn welliswaar. Maar goed. Tranen biggelen over mijn wangen. Ik ben gewoon ook een emotionele muts.... Het is wel verhelderend. Alleen ik steek gewoon veel tijd in mijn vriendschappen...en zij iets minder...dus dat botst wel eens.....
Truste LM.

nou Xen, dan doen we toch gewoon een hele pallet????

Zou natuurlijk zonde zijn als we er niet genoeg hebben hé, en een beetje keus is altijd leuk....
Och WM,
quote:truttebol5 schreef op 20 april 2009 @ 21:47:

en kunnen we niet gewoon een keer een blik leuke lieve mannen opentrekken en dan voor allemaal eentje?!

Heb je ook van die blikken met leuke en lieve vrouwen......?

WM
Xen, waarom ben je niet de aangewezen persoon om mij te adviseren? Omdat je daar zelf nooit lang mee wacht?

Denk ook eerlijk gezegd, dat het geen weken meer gaat duren... Woensdag komt hij voor het eerst bij mij thuis een bakkie doen... Maar als we het dan voor het eerst doen, lijkt het me ook wel romantisch om die nacht samen te slapen. Dus denk dat het volgende week wordt, hij heeft dan een weekje vakantie, en ik ben ma di wo vrij...wat érg!! zit gewoon al te plannen wat de ideale avond voor de eerste keer sex zou zijn.....of doen jullie dat ook bij een nieuw vriendje?
@BE: maar natuurlijk, komt dr' an!,

Geen centje pijn..... 2 pallets leuke lieve mannen en vrouwen voor het singleforum graag.......
WM; ik snap t wel hoor, maar aan andere kant als je weet hoe die vriendin is moet je dat ook accepteren. Niet iedereen is hetzelfde..Ik ben ook wat luiiig in het onderhouden van contacten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet om mn vrienden geef en als ze me nodig hebben dan ben ik er. En ik zeg bijna nooit een afspraak af. Dat weten ze van mij en ze klagen ook nooit als zij weer eens eerder contact opnemen..Sommige vrienden zijn gewoon heel actief en anderen wat passiever.

(maar ken niet t verhaal rond jouw vriendin natuurlijk).

TP; ik ben idd wat makkelijker. En dat plannen voor de ideale avond doe ik ook hoor, logisch.
Jaaaa ben ik sorry sorry sorry!

Wat lees ik?? WM en PV?! Dat had ik nou echt niet door.

Indi gefeliciteerd met Lola! Tis dat ik er echt hartstikke allergisch voor ben, maar vind katten zoo lief.

Heb je nog contact gehad met R Xen?

Vleer een gezellig weekendje gehad Lekker genieten meid!

Voor de rest...haaaaaiiii
Xenia; ik ben tevreden met je antwoord hoor, maar ik heb op dat andere topic al eens eerder iets gepost. Zij kennen mij daar al een beetje. Was dus ook benieuwd hoe zij het zien.
Ja is ook zo....maar ik ben daar misschien iets onzekerder in!

Appel hoe was het stappen?
waarom post je zon vraag op 2 kletstopics? een kletstopic betekent meekletsen en niet hoi ik ben eef en ik heb een probleem..dan kun je beter een eigen topic openen, snappie?
Stappen was erg leuk. Ben zowel vrijdag als zaterdag weggeweest. Was wel behoorlijk brak zondag

Vrijdag heb ik McSteamy voor het eerst sinds 3 weken weer gezien en zaterdag was het idd back to memory lane zoals Erykah al zei. Was zoo gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven