!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Nog meer mensen last van haaruitval trouwens? Jee ik lijk wel een kat/hond in de rui. Een paar keer per dag onderzoek ik mijn hoofd op kale plekken. Ik heb gelukkig nogal veel haar, dus er is nog niks van te zien, maar het is wel irritant.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
b12 sterkt bij het cb!

hier nu ook 1vinger-tikkend met zoon op de arm.

vamorgen naar gastouder geweest, leuk mens! ze wil hem ook wel op het potje doen.

zoon spuugt een beetje dus ik moet weg
Ja, frans het was/ is ook heel erg irritant. Ik ben er vier keer voor naar de ha geweest maar die had uiteindelijk geen oplossing. De laatste keren zei ze telkens: het is niet zo erg als eerst. Alsof dat wat uit maakt, ik wilde alleen maar dat het over ging! Ik hoop dat het je zusje wel helpt. En kouder douchen is lang niet zo lekker..

Ik verlies ook duidelijk meer haar maar kale plekken heb ik ook niet gezien.
@ Konela en Draakje Noah. Ik ben nog niet helemaal bijgelezen en waaarschijnlijk wel mosterd, maar ik wilde jullie nog even 1 ding meegeven. Mijn zusje was ook een baby'tje dat echt continu huilde omdat ze zo'n last had van de kma. Mijn moeder vertelde dat ze altijd huilde voor en na de voedingen. Nu was ik laatst met haar (mijn zusje) aan het bellen, ik voelde mij rot omdat ons meisje ook wat last had van krampjes en ik haar niet kon troosten. En ik had het erover dat zij er vroeger ook zo'n last van had. 'Ja' zegt ze 'het is vervelend maar ik kan mij daar echt niets van herinneren.' Dat deed mij dan toch wel goed, het is super vervelend voor jullie op dit moment maar het maakt jullie echt geen slechte moeder. Het gaat uiteindelijk wel over en dan ben jij de enige die de vervelende gevoelens nog kan herinneren, je doet je kindje dus echt niets te kort. Het is toch wel fijn zo'n zus om alles een beetje te relativeren.
Hier eindelijk een aovndje zonder huilende kids!!! Heb wel koud eten gegeten omdat zoontje wou drinken tijdens het eten maar dat neem ik voor lief!

Ik kak alleen wel verschrikkelijk in nu, zoontje had om 5 uur vanmorgen gegeten en ik heb daarna zó verschrikkelijk gedroomd. Dat m'n moeder en zusje op de weegschaal gingen staan en allebei in de 50 wogen en ik ging erop staan en woog nog steeds 81,2 kilo.... en dat terwijl ik al een week (bijna) niet meer snoep!

En dat vriend op een spoor ging liggen om te laten zien dat ze antizelfmoorddingen hadden gemaakt. Bij het eerste spoor ging het goed maar bij het 2de niet. En pas toen ik huilend tegen hem zei dat het niet goed was gegaan en waarom hij het dan ook had gedaan kwam hij erachter dat z'n hoofd/armen/benen niet meer vast zaten aan z'n romp ;(

Nou ja lekker vaag dus maar ik denk dat ik mar lekker optijd naar bed ga!

Ik ben het eens met degene die hebben gereageerd op Lein en Ringel en op de berichtjes voor b12. En ook wat jij zegt Mara, ben het helemaal met je eens! Floor verschrikkelijk balen dat je nog zo'n last hebt!

Haha heb even geen puf meer om terug te lezen. Lief is een groot bed voor zoontje aan het halen, alleen past er geen matras in de auto dus moeten we even op internet en bedrijf zoeken die er 1 kan bezorgen. Dus wie weet gaat zoon dit weekend wel in z'n nieuwe bed!

Ohja wie was er nou ten huwelijk gevraagd een paar maanden geleden? Hebben jullie al een datum?

pff zit echt te knikkebollen.. Weltrusten!
hehe eindelijk bijgelezen Ben er mooi de hele middag mee bezig geweest.

Ik wil trouwens graag bij het clubje blijven :-) Vind het veel te gezellig.

Ik merk ook dat veel vrienden niet echt weten wat het is om een kind te krijgen. Mijn beste vriendin die zelf zwanger is heeft ook vaak niet helemaal door wat het is om vast te zitten aan de voedingen etc. Ik merk dat ik ook vind dat mensen veel te langzaam zijn. Ik zit ook vriend continu achter z'n kont om sneller te zijn. (oh wat ben ik toch een kenau)

prikjes.. daar is ze tochwat beroerd van nu. Vooral jengelig en huilerig.

Ze is heel eventjes op een kdv geweest. Nog niet haar eigen, maar op het kdv waar mijn moeder werkt. Ze had het daar wel goed gehad, maar ja ze had dan wel een aantal leidsters die allemaal stonden te springen om ook even voor haar te zorgen hihi Niet echt representatief dus.

Pff ik zie er stiekem toch wel een beetje tegenop om haar te gaan brengen. Maar gelukkig ben ik 'slechts' met mijn scriptie bezig en kan ik dus langskomen om te voeden. Ik ga dat waarschijnlijk wel doen haar dagverlijf zit in een brede school waar ook een bibliotheek zit dus dan kan ik daar ook werken de eerste week.
Frans, hier ook een Bugaboo en ook 2e hands. Zou het daar aan liggen??? Die van mij is zandkleurig. Die van jou?

B12, hier ook een ks, maar totaal geen last van de buik. Nou denk ik dat ik ook echt veel geluk heb gehad, bijna niet vloeien en wond deed na heel kort al geen pijn meer. Maar ik vind dat het bij jou wel erg lang duurt hoor... Dat je er nog steeds last van hebt! Wanneer doet het allemaal zeer?

En hoe zijn de prikjes gegaan?

Mara, ik probeer me dat ook steeds voor te houden... Straks is ze alles vergeten. Soms is het idd lekker om even te relativeren!!!

Lein, wat is jouw baas een eikel!! Werk jij in een klein bedrijf? Misschien moet je het maar als een groot compliment opvatten, jij bent dus duidelijk onmisbaar. Zonder jouw aanwezigheid storten 2 gezinnen volledig in. Jezus, wat kan die man overdrijven zeg en hij hefet echt het inlevingsvermogen van een dode mol. Ja, alleen voor zichzelf... Succes!

Floor, wat vervelend dat je nog steeds last hebt! En dat je maar 2x per week kan douchen lijkt me ook niet echt prettig. Laat me raden, die ene keer had je waarschijnlijk bewaard voor de avond dat man thuis kwam, hihi!

Sjaanie, ik vond het idee ook erg leuk! Hier wat websites:

http://www.fotoshirts.nl/ ... t_info.php?products_id=28

http://www.yoursurprise.nl/fotocadeau-t ... by-t-shirt

Bij die laatste heb ik besteld, maar nu zie ik dat die wel duurder is. Succes en laat even weten of je nog iets hebt besteld, ben benieuwd...

Ennuh.... was de hamburger lekker?

Haarverlies, hier geen last van.

Wilde ik trouwens nog een hele tijd schrijven, maar vergat ik steeds... Toen ik op na-controle kwam na de keizersnede zei de gyn tegen mij "vroeger zeiden we tegen vrouwen met een ks dat ze 6 tot 12 mnd niet zwanger mochten worden, maar tegenwoordig zeggen we "zolang jouw lichaam er niet klaar voor is, zorgt het zelf dat je niet zwanger raakt. Raak je toch zwanger, dan kan de baarmoederdat ook weer aan". Dus dames...... voor degene die er al weer trek in heeft....?
Ach, het maar twee keer per week douchen scheelt wel heel veel tijd. s'morgens even met een washandje en klaar!

Konela: dat zei men vroeger ook na een miskraam, je mag 12 maanden niet zwanger worden. Is nu ook niet meer zo. Je mag het zelf bepalen.

Ben ik de enige die de hamburgers van de MC Donalds echt niet kan hebben? Zo goor vind ik ze. Ik bak ze liever zelf op een echt broodje met verse producten maar ach. Eet er 1 extra van mij!

Ik drink zo nu en dan wel een glas wijn maar een hele fles? Durf ik niet. Straks hoor ik zoon niet als hij huilt..

Lein ik vind jouw baas echt een schandalige eikel.

Freek gaat woensdag dus proefdraaien bij de gastouder en daar zie ik helemaal niet tegenop. Hij is zo makkelijk en tevreden. dat komt vast goed. En ik? Ik ga maar weer eens naar de kapper ofzo.

slaap lekker, en niet zo naar dromen hoor!

CU
tikkend met een 1 vinger. Tessa is een klein beetje aan het jengelen. Vandaag met oma geweest. s Ochtends geslapen,smiddagde hele middag gelachen en lekker gewandeld met oma.

Ik zelf moest weer hard aan de bak. Waren zieken. Dus volledig ingezet. Niet eerst rustig mailbox doorwerken en zo. Heb 172 mails.

En al die drukke kinderen moet ik toch effe weer aan wennen.

b12 eerst had ik helemaal geen last van mijn buik. zenuwen waren geraakt. Net na de post-partum controle begon ik last te krijgen van de wond. het gevoel kwam toen terug. Maar echt pijn kan ik het niet noemen.

Haaruitval heb ik altijd last van maar ik heb zoveel haar dat ik toch niet kaal word. Nu ook last dat de krul er uit is. Maar dat komt vast terug als ik met de bv stop.

effe een flesje geven
geniet nooit met mate
O, ja volgende week zie ik die jongen weer waar ik die intieme ideeen over had laatst. Ik heb hem uitgenodigd op de koffie in het huis van mijn schoonouders als zij op vakantie zijn. Om te laten zien dat ik hem echt als vriend zie en hij geen seksuele aantrekkingskracht heeft. Want anders kom ik hier niet zo snel vanaf. niet dat ik nog aan hem gedacht had de laatste tijd maar goed. Ik ga dus gewoon gezellig doen en me daarna heel hard afvragen waarom ik dat een paar weken geleden in godsnaam dacht.
Lein, ik wilde ff zeggen dat die baas van jou niet spoort hoor (leuke woordspeling met de dromen van Bokito.. ). Als jij nu weer aan de slag zou moeten, zouden er zelfs 3 gezinnen aan stuk gaan, omdat je dan alsnog na korte tijd waarschijnlijk in de ziektewet komt, dus laat je dat niet in de schoenen schuiven! Wel triest hoor! Wat doe je trouwens voor werk, je zal het vast wel verteld hebben, maar ik heb het niet onthouden..

Leuk Konela, ga ff kijken!! Ppff vriend wordt al weer 31...

Enne ik heb me netjes ingehouden: 1 medium cola en een hamburger (euroknalllllllllller...).. "Dat is dan 2,80, u kunt doorrijden naar raam 1".. En toen deed de pin het niet, dus ik heb alle hoekjes en gaatjes van mijn jasje, broek en tas doorzocht en vond 2,67 aan jeukgeld. Gelukkig wilde de meneer achter mij wel sponsoren, want die riep al uit het raampje of ik het kon vinden (was dus in de achterbak om geld te pakken, zo had het fenomeen DRIVE nog geen nut he.. Maar dat sponsoren was niet nodig, want het meisje zei: laat maar die paar cent, het is vervelend dat de pin het niet doet. heb nog geopperd een briefje op te hangen aan het begin vd macdrive..) Ik zag al bijna óf de hamburger óf de cola door mijn neus geboord worden..
Haha Sjaanie, daar ging je hamburger bijna!!

Ennuh.... grappig, want mijn vriend wordt ook 31. Kan toch bijna geen toeval meer zijn, we hebben zovaak hetzelfde. Echt grappig!
Oh ja, dit begint eng te worden zo... (eigenlijk was ik inderdaad benieuwd hoe oud ie werd, vermoedde al zoiets dat het weer hetzelfde zou zijn..).

Ppfff, Linn spuugt echt niet normaal zo veel de laatste tijd, na elke fles zeker 20/30/40cc. (spuugdoek gewogen voor en na...) Er komen hele golven uit. We zijn van het weekend uit onszelf maar gedeeltelijk overgestapt op comfort. Dus nu 2 schepjes comfort en 3 schepjes gewone, dat lijkt beter te gaan, vandaag nog maar 1x zoveel gespuugd. Ze huilt dan echt keihard als ze moet spugen. Arm schaapie. Ben benieuwd of het cb dit ook leuk vindt, dat we dit uit onszelf gedaan hebben.. Of zal ik het niet vertellen? Maar ze moeten wel weten dat ze zo veel spuugt, want als het blijft oid is er misschien iets anders aan de hand..
De laatste tijd is vanaf 2 april. (na de 1e prikjes...)
Hamburgers van de Mac: nee dank je. Ik heb ze ook liever zelf gemaakt met verse tomaten en sla. Van de Mac vallen ze altijd tegen.

Wij hadden ook meer kaarten en minder visite, maar ja, wij zaten dan ook vrij snel met Dochter in het ziekenhuis, dus andere situatie.

Bagheera, ik zou me ook naar voelen over die vriendin. Een krabbel op hyves vind ik niet zo persoonlijk als je elkaar al zo lang kent.

Konela, wat fijn dat jullie weekend zo goed was, hoop voor je dat het doorzet nu en je meer rust gaat krijgen.

Ik werk inderdaad in een klein bedrijf. Het is een fysiotherapie praktijk en ik heb drie collega's: mijn baas en nog twee dames, waarvan het met 1 wel erg goed klikt, zij heeft ook net een kleintje (sinds gisteren). De ander liep mij vandaag straal voorbij, zei alleen hoi, pislink was ik...

*zet het nu van me af en ga niet meer aan mijn werk denken*

B12, hoe was het op het cb?

Hier geen haaruitval, wel weer meer pluis dan in de zwangerschap.

Floor, wat fijn dat jullie gastouder Freek ook op het potje wil doen. En spannend dat je die jongen weer ziet, ben je niet bang dat je toch weer meer gaat voelen?

Bokito, wat een nare dromen, bizar!! Slaap lekker vannacht!

Sjaanie, wat naar dat Linn zoveel meer spuugt nu. Zou het zeker in de gaten houden. En anders even overleggen met de huisarts?
Lein wat een eikel van een baas heb jij.

Niet op ingaan hoor is gewoon emotionele chantage.

Eerst aan jezelf en je gezin denken en daarna pas aan de rest.

Floor wat leuk dat ze freek ook op het potje wil doen.

En wat spannend dat je met die vriend heb afgesproken.

Maar voor wie spreek je nou met hem af voor jezelf? om te kijken wat voor gevoelens je hebt?

Kabouter meteen op vollekracht meedraaien dan zou je wel kapot zijn.

Wat fijn dat Tessa het zo fijn heeft gehad bij oma.

Hoeveel dagen in de week werk je?

De hamburgers van de mac lust ik ook niet maar de kipnuggets wel en je had me echt lekker gemaakt vandaag Sjaanie dus we hebben vandaag lekker gemact.

Wat lullig dat de pin het niet deed hahaha ik zie je er zo staan.

Gelukkig is het goed gekomen.

En de voeding mag jezelf veranderen hoor sjaanie jij bent de moeder.

Als het spugen heel erg blijft kun je ook nutriton toevoegen aan normale voeding.

Jesse is weer goedgekeurd bij het Cb hij woog 5600 gram en is 56 cm lang nu.

Hij groeit dus iets harder in de breedte dan in de lengte maar dat was niet zo erg.

De prikjes heb ik aan mijn vriend overgelaten ik kon er echt niet tegen zo zielig. (ik weet het ben een mietje met naalden)

Hij is er wel wat jengelig van maar slaapt nu eindelijk.

Ik mag vrijdag weer naar de gyneacoloog en ga ook echt aangeven dat het zo niet echt fijn is.

En dan hoop ik dat ze me kan helpen.

Ik kruip nu lekker mijn bedje in, slaap lekker allemaal!
Nou, effe snel...... ik wilde vanavond echtechtecht vroeg naar bed.

Sjaanie, ik zie je al helemaal in de achterbak naar geld zoeken. Ben je erin gaan staan of liggen? Dat alleen je voeten nog uitsteken? Overigens, zoon spuugt dit bij ons ook wel uit (ik weeg ook de spuugdoeken en soms golft het er overheen, gelukkig hebben we plavuizen) en ik kan aan het hoge huiltje horen of er meer dwars zit. Zolang hij maar binnen de marge zit wat binnen blijft en hij het goed blijft doen en er geen bloed meekomt en het is vrij direct na een voeding, maak ik me niet druk. Je kunt ook de huisarts bellen als je je ongerust maakt. Tenzij je natuurlijk een goed gevoel hebt bij de CB-arts.

Bokito, bah, wat een nare droom! Raar he? Dat sommige dingen dan zo samenkomen in een droom.

Ringel, kogels door kerken? Je maakt mij ook wel nieuwsgierig.

Floor, 2x per week douchen met kouder water..... ik vind lang in een snoeiheet bad zitten al zo'n beetje een verworven recht. Ben benieuwd hoe je koffiedrinkafspraak gaat. Misschien kan je je helemaal niet meer voorstellen dat je die man uberhaupt aantrekkelijk hebt gevonden voor een stout nachtje. Dat het puur was omdat je man weg was.

Lein, wat een enorme klootzak is die baas van jou. On-voor-stel-baar. Echt. Heb je een goed contact met de bedrijfsarts? Dit kun je er natuurlijk gewoon echt niet bij gebruiken, zeg. Ik word gewoon boos op jouw baas. Wat een lul, zeg.

Frans, gelukkig ben ik dus niet de enige die kan genieten van een fles wijn..... ik miste de wijn helemaal niet tijdens mijn zwangerschap, maar meer de onbezonnen overmaat.

B12, hoe is het nu met Jesse? En je buikwond? Is buiten de last die je ervan hebt, de wond ethisch een beetje te doen?

Kabouter, gesloopt na de eerste werkdag? Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik weet dat je in het ziekenhuis werkt waar je ook bevallen bent.

Hier geen last van haaruitval. Ik heb inmiddels zoveel haar op mijn hoofd dat ik niet snap dat er nog plaats is. Bleef het altijd maar zo. Zucht. Hoewel mijn kapper (jullie weten nog wel, die dure, complimenten bij de prijs inbegrepen) mij heeft verteld dat niet altijd alles weer uitvalt. Ik hoop het, want door medicatie ben ik een aantal jaren terug heel veel haar kwijtgeraakt.

Hamburgers van de McDonald. Ik ben soms echt een beetje wereldvreemd. Ik eet die namelijk helemaal niet. Net zoals ik vorig jaar voor het eerst een magnum heb gegeten. Omdat deze nu eenmaal in een soort assorti-verpakking zat. En zo zijn er meer hypes/voedingsdingen waarvan ik dus echt niet weet wat ik er mee moet. Zo kwam ik er laatst achter dat je bechamelsaus gewoon kunt kopen, die maakte ik altijd zelf voor de pastitio. En een werk...... en dat zit gewoon in een pakje van grand d'italia en smaakt eigenlijk net zo goed. De kraamverzorgster: 'volgens mij eten jullie heel gezond, ik zie allemaal verse groenten, veel kruiden en geen pakjes'. Euh, is dat dan niet normaal? Oooooh, ik heb nog een hilarisch verhaal over de kraamverzorgster, help me eraan herinneren dat ik dat nog eens vertel, is een lang verhaal, heb ik nu niet zoveel zin in.

Mara, hoe is het met de prikjes verder gegaan?

Wij hebben vandaag best een pittig dagje achter de rug. Zoon wilde niet slapen, niet eten en met name veel huilen. En dat begon om 5.45 uur. Hij heeft toen nog een uurtje bij ons in bed geslapen en vanmiddag een half uur. And that's it. God, we waren allemaal afgedraaid vanavond. Man is nu werken (blech, nachtdienst). Maar zoon slaapt nu. Beetje overprikkeld, denk ik. Gisteren heeft hij van verschillende vrouwen de fles gehad en heel veel aandacht. Mijn Perzische vriendin (zij kan door omstandigheden zelfs niet op vakantie naar Iran) mist haar familie heel erg en beschouwt (met onze 'toestemming', we zeggen altijd tegen zoon: daar is tante puntjepuntje en hij heeft haar een valentijnskaart gestuurd, enzo) onze zoon als haar neefje, zo praat ze ook over hem tegen collega's enzo. En wij vinden dat heel lief (het is ook een onwijs lieve vrouw) en ontroerend. Wie wil nou niet dat haar kind zo geliefd is? Maar zoals gisteren, is het voor zoon net iets te veel. Ik laat zoon dan bv door haar troosten, luier verschonen, naar bed brengen enzovoort. Omdat ik echt geloof dat dit goed is voor de wederzijdse relatie (zoon - perzische tante) en ik hen beiden elkaar zo gun. Maar nogmaals: het was kennelijk net iets te veel. Aan de andere kant: over anderhalve week ga ik weer aan het werk en zal hij ook door anderen gevoed/getroost en naar bed gebracht worden.

Vanavond zijn bij de fysio mijn buikspieren weer gecontroleerd en er zit nog maar een krappe vingerbreedte tussen! Ik mag mijn rechte buikspieren weer trainen. Yeah! Nu nog tijd vinden om naar de sportschool te gaan, haha. Nee, hoor. Ik ga netjes 2x per week en ik heb thuis zo'n abshaper. 50% van de bevolking heeft zo'n ding, maar ik gebruik hem dus ook echt. Heel gedisciplineerd, zeker 3x per week. 100 x de rechte buikspieren en 2x 100x de schuine. Toen ik met 17 weken voor het eerst bij de verloskundige kwam (kwam via de gynaecoloog) en ik vroeg tot wanneer ik mijn rechte buikspieren mocht trainen en het antwoord 13 weken was, ben ik er subiet mee gestopt.

Morgen komt een vriend tot groot verdriet van man, weer wat reggae afstorten. Heerlijk, weer lekkere albums branden en een paar uur over reggae ouwehoeren. Schoonmoeder komt ook, gelukkig is man thuis. Nu wel opletten dat schoonmoeder zoon niet overprikkelt. Heeft ze een handje van, maar ik vind het moeilijk er iets van te zeggen want het gebeurt uit liefde en die was tot de daadwerkelijke geboorte van zoon ver te zoeken, dus ben ik er wel blij mee, maar toch.

En inmiddels ben ik een boek verder en lig ik weer niet op tijd in bed. Zal het wel nooit leren...... ik stop ermee, ik ga slapen!

Welterusten!
He Bagheera, was jij pas met 17 weken voor het eerst bij de vk?
Och het klinkt meer dramatisch dan het is hoor. Maar de meisjes zouden gisteren gaan wennen bij de neiuwe gastouder, mar die heb ik afgebeld. zondag een mega uitbarsting gehad dat ik m'n meisjes niet naar de oppas wil......ik wil helemaal niet meer werken (nou ja een beetje) en tranen met tuiten gejankd.

Fenna die niet ana de fles wil, terwijl ik had besloten om vanaf 12 weken te gana overstappen naar fles...gaat dus niet door. Gisteren naar pufclub gebeuren geweest en Lief heeft 1 1/2 uur met een krijsend meisje gezeten....

Heb ook al een tommy tippee fles gekocht ook die wil niet. Misschien dat het wel wil als ik het zelf geef, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik kan gewoon niks anders meer dan voeden/verschonen voeden/ verschoenen en tussne de voedingen door Mayte een beetje aandacht geven, maar ikzelf bungel ergens onderaan....ik wil mezelf geweoon terug want dit trek ik niet heel lang meer. Ook Lief begint er stevig de balen van te krijgen want gezellig tussen de lakens wordt het ook niet meer....pfffft ik ben zo blij als ik eindelijk op bed kan liggen. Tijd voor mij! dan moet hij echt niet proberen om te gaan rollebollen en foezewoezelen dan wordt ik zo boos.....laat me met rust!!!!!

Het gaat niet zo heel goed geloof ik...maar ik heb het gastouderstel afgebeld, had er gewoon geen goed gevoel bij....en ik wil stoppen met werken....maar dat moet nog even handen en voeten krijgen en vooral berekend worden.....stom geld.
Bagheera, dat van die hyveskrabbel vind ik ook een beetje schandalig.

Konela, ik zoek een parttime 32 uur baan in de sales, accountmanagement, of binnendienst hie rin Het Oosten. Jammer genoeg heb ik last van de crisis. En meestal willen ze fulltimers, echt belachelijk. Nu worden vrouwen dus weer te dupen van de mannenmaatschappij.

Frans, Bojan is wel een eigenwijzerd, heb je zon dure wagen wil ie alleen maar in de mc zitten. Wil ie om zich heen kijken?

Hier godzijdank geen haaruitval, ik heb al zo weinig. Het is wel lekker koel hoor als het warm is, maar mijn haar wil het liefst zo recht mogelijk naar beneden hangen en dan het allerliefst in slierten

Bokito, wat een nare dromen, bah, die kunnen je de hele dag achtervolgen. Hoe gaat het nu met je?

Hamburgers van de Mac staan hier ook bepaald niet bovenaan op het lijstje, je gaat er altijd zo ranzig van boeren,

Lein, die baas van jou lijkt me een enorme hork. Fijn dat het je oplucht om te praten bij de psych, volgens welke methode werkt ie? Ik heb toen in oktober Cognitieve gedragstherapie gehad en dat werkte wel voor mij. Al moet ik zeggen dat mijn zwakke plekken er niet weg door zijn gegaan. Ik blijf nog steeds over mijn grenzen gaan en wil nog steeds niet toegeven dat het niet erg is om fouten te maken, maar ik heb er wel door geleerd dat dát is waardoor ik me soms zo niksig voel.

Hier gaat ook een ontslagprocedure spelen trouwens. Ik wordt met wederzijds goedvinden ontslagen, krijg drie maanden aanvulling op de ww, zodat mijn baas mijn vervangstr in dienst kan houden en ik niet koste wat het kost per 1 juni een andere baan moet hebben. Het alternatief, er blijven werken vanaf 1 juni is niks, want mijn reiskosten worden niet vergoed, door het opnemen van ouderschapsverlof gaat mijn inkomen behoorlijk achteruit en er komt een grotere belasting op vriend die dan langer alleen bij de kinderen is. Tegen september moet ik dan echt echt echt een baan hebben.

Ach Ringel, wat balen dat je niet lekker in je vel zit. Je ging voor je verlof ook al niet lekker op je werk toch? Maar denk je dat je gelukkig wordt van de hele dag tussen je kinderen zitten? Ik ervoer mijn werk vorig jaar als een uitje, even lekker uitrusten op mijn werk... Maar ja, mijn kind was geen flesweigeraar, dat is echt heel lastig. Het schijnt dat een logopedist kan helpen bij het leren drinken uit een fles. Trouwens, ik vind het wel een goed idee als je stopt met je baan. Maar dan moet je wel iets gaan doen met je stylingtalenten, of een webwinkeltje beginnen ofzo.
Bagheera, ik ben erg benieuwd naar het hilarische verhaal over je kraamverzorgster, kom maar door!!! Hoe is de nacht geweest met zoon? Heb je nog geslapen?

Ringel, Je klinkt overstuur. Wil je helemaal niet meer werken of wil je ander werk? Kunnen jullie het een paar maanden overbruggen als jij ontslag neemt? Kun je betaald ouderschapsverlof opnemen? Wat lastig dat Fenna de fles niet accepteert. Blijven proberen, ze krijgt vast ineens de smaak te pakken en dan kun jij weer wat makkelijker weg. Blijf bij je gevoel en denk aan jezelf, dan redden jullie het wel. Sterkte met je beslissingen.

Ik heb contact gehad met rechtsbijstand. Ik ben verzekerd via de beroepsvereniging (ik wilde vorig jaar mijn lidmaatschap opzeggen omdat het zo rete-duur is, maar ben ik vergeten, godzijgeprezen).

Ze gaan me van de week terugbellen met advies over wat wel en wat vooral niet te doen.
Ibbel, mijn psych is geen echte psych. Het wordt ook niet volledig vergoed door de verzekeraar, dus ik sta nu op de wachtlijst voor een eerstelijnspsycholoog die ook met de cognitieve therapie werkt. Zodra zij plek heeft ga ik bij haar verder.

Wat een goed idee, jouw web-winkel-idee voor Ringel!

Wat fijn dat je met je baas hebt kunnen regelen dat je tot september geen verlies van inkomen hebt. Geeft jou mooi wat extra tijd om een baan te vinden.
Hoi!

Jullie zullen wel denken, wie komt daar binnenvallen? Het is ik

Ik ben Miepje, 26 jaar, woon in het noorden des lands en mijn zoontje is 2 februari geboren.

Vanaf het prille begin dat ik zwanger ben lees ik al met jullie mee, erg gezellig.

Wou nu toch even reageren op Ringel over het weigeren van de fles van Fenna. Toen ik over ging stappen van borst naar fles raadde men mij ook de Tommee Tippee fles aan. Zou het meest lijken op borst. Nou, die is dus maar een paar keer gebruikt wat een vervelende fles vond ik dat! Veel lucht binnenzuigen dus ook veel boeren hij liet de melk gewoon weer uit z'n mondje lopen.

De smalle flessen van Difrax, daar zweer ik bij! Weet niet of je al verschillende flessen geprobeerd hebt (ik heb inmiddels een heel arsenaal) maar wellicht is dit nog een idee.

Of wellicht een ander merk kunstvoeding (of geef je afgekolfde melk?)

Sterkte ermee, lijkt me erg lastig als ze de fles niet wil!

Groetjes,

Miepje
Ik dacht inderdaad wie komt daar binnen vallen? Haha, het is Miepje en ze is vast 26 jaar oud (1982?). Welkom en leuk dat je tips kan geven, als dat gaat werken is Ringel vast enorm geholpen.

Sterkte Ringel van mij.

Ik hoop voor je dat je gewoon thuis kan blijven. (Dat was namelijk altijd mijn wens: thuisblijfmoeder worden. En misschien, als man zo vaak naar het buitenland blijft gaan word ik dat ooit nog wel.)

Ik vind het ook erg jammer dat je dit soort keuzes tegenwoordig moet maken op basis van geld ipv je eigen vrije wil.

W.b die jongen: Ik heb die week weinig aanspraak en hij is gewoon gezellig en woont daar in de buurt. Houdt ook van het buitenleven dus een middag tussen de koeien vindt hij ook leuk. Gewoon als vrienden, zoals het de vorige keer ook bedoeld was. Mezelf bewijzen dat ik echt niet zo'n opgewonden tiepje ben die zomaar met een ander tussen de lakens wil.

Sjaanie: wat vervelend dat ze zo spuugt. Lijkt me ook niks, even overleggen met CB-arts. Gewoon eerlijk zeggen wat je veranderd hebt. Deed ik toen ook en daar reageerde ze heel positief op.

Mijn vriendin die zondag nog een hele dikke buik had is bevallen!! Een meisje, de eerste in onze vriendengroep, 47 cm en 2880 gram. Ooh, wat een kleintje! Ze schijnt heel erg mooi te zijn.

Helaas woont ze in Arnhem dus kan ik niet eerder dan 5 mei er naar toe. Ze was pas 8 mei uitgerekend en net met verlof!
Lein: ik hoop dat je snel bij de psych terecht kan.

Ik wil wel meer reageren maar zoon huilt steeds, dus nu ook weer, doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven