Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
ragatanga schreef:
20-03-2020 19:14
En.... voelde jij jezelf meer Bridget of neigde jij eerder naar de kant van Monique?
(André mag ook hoor!)
Ja toch Bridget wel. Ik ben zelf ook wel eens in Rome geweest. :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Op gevaar af dat dit een coronatopic wordt, ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe mensen als André H. deze tijd beleven/overleven. Hun hele levenstijl moet veranderen. Geen geld meer uitgeven, want leuke vakanties, de kroeg, shoppen, enz, niks kan meer. En ook niet optreden of zelfs maar oefenen daarvoor.

Dreetje lijkt me niet lekker gedijen bij opsluiting thuis. Ik stel me zo voor dat hij de komende weken, als hij iedere dag verplicht bij Mo op de bank moet zitten, tegen het plafond gaat.

Oh ja, en dan nog een meer in het topic passende bijdrage: André leek op de foto's op instagram vooral blij dat hij zijn hond weer terug had ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
21-03-2020 10:40
Op gevaar af dat dit een coronatopic wordt, ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe mensen als André H. deze tijd beleven/overleven. Hun hele levenstijl moet veranderen. Geen geld meer uitgeven, want leuke vakanties, de kroeg, shoppen, enz, niks kan meer. En ook niet optreden of zelfs maar oefenen daarvoor.

Dreetje lijkt me niet lekker gedijen bij opsluiting thuis. Ik stel me zo voor dat hij de komende weken, als hij iedere dag verplicht bij Mo op de bank moet zitten, tegen het plafond gaat.

Oh ja, en dan nog een meer in het topic passende bijdrage: André leek op de foto's op instagram vooral blij dat hij zijn hond weer terug had ;-)
Denk dat hij liever met Bridget in bed had gelegen. Dacht wel heel gemeen, zo Hazes dit is je straf! In isoleer bij moeder de vrouw....
Sjaantje37 schreef:
21-03-2020 11:17
Denk dat hij liever met Bridget in bed had gelegen. Dacht wel heel gemeen, zo Hazes dit is je straf! In isoleer bij moeder de vrouw....
nou, dan was hij wel bij haar gebleven, lijkt me
Maleficent schreef:
21-03-2020 11:21
Ja joh ze doen af en toe alsof hij onder bedreiging daar zit .
Yildizlar schreef:
21-03-2020 12:13
Ja joh ze doen af en toe alsof hij onder bedreiging daar zit .
Hij zit er in ieder geval niet voor zijn plezier.
Sjaantje37 schreef:
21-03-2020 12:15
Hij zit er in ieder geval niet voor zijn plezier.
Schei toch uit joh hij houdt van haar is dat zo moeilijk te geloven ?
Yildizlar schreef:
21-03-2020 12:17
Gezien zijn gedrag wel ja
Yildizlar schreef:
Ik hou ook van bepaalde mensen maar dat wil niet zeggen dat ik 24/7 met ze door wil brengen of dat ik hun gedrag zo leuk vind.

Dus dat ze van elkaar houden is niet moeilijk te geloven dat ze hun relatie gerepareerd hebben wel.
Maleficent schreef:
21-03-2020 11:21
Bridget was niet goed voor zijn imago, persoonlijk denk ik dat dat echt wel mee heeft gespeeld.
merano schreef:
21-03-2020 10:40

Precies dit vroeg ik me deze week ook al een paar keer af. Over meerdere BN'ers trouwens. Dat moet inderdaad de hel zijn voor die mensen. Wat moet je nou nog op Insta zetten?
Nothing happens for a reason
Yildizlar schreef:
Ja, gezien zijn gedrag wel.
Als hij zoveel van Monique had gehouden dan had hij haar niet zo ontzettend respectloos behandeld.
Hij vind het allemaal wel best, hij komt toch overal mee weg.
Flower350 schreef:
21-03-2020 12:30
Bridget was niet goed voor zijn imago, persoonlijk denk ik dat dat echt wel mee heeft gespeeld.
Nou ik denk persoonlijk dat hij dat hijgerige gedrag gewoon zat was.
Ik geloof helemaal niet dat Dré van Monique houdt. Niet ineens persé om Monique maar omdat ik oprecht denk dat hij niet weet wat liefde voor een ander is.
Wat ik ook opvallend vind is de likes die Mo krijgt op Insta, veelal ook van collega's van Bridge.

Oh, ik Google ff en zie dat Olcay weg is bij Boulevard, en dat ze toentertijd tamelijk teleurgesteld was in haar boulevard collega's...
Iemand De tv kantine gezien? Ik kijk via videoland dus ik heb geen idee wanneer dit op tv komt, maar Rachel, André, Monique en Bridget kwamen er in voor.
Ik vond het in ieder geval hilarisch :-D
Flower350 schreef:
21-03-2020 22:36
Iemand De tv kantine gezien? Ik kijk via videoland dus ik heb geen idee wanneer dit op tv komt, maar Rachel, André, Monique en Bridget kwamen er in voor.
Ja ik! Wat zijn ze goed hè? Die lach van Bridget dan😂
Yildizlar schreef:
narcisten kennen geen liefde
Flower350 schreef:
Net gekeken, hahaa die nare lach 😂 En Monique als Monique vond ik erg leuk bedacht. En Nikki P was echt keigoed.
Flower350 schreef:

Die kop van Andre!
Bridget verdien haar geld van huis uit denk ik , eerst afslankproducten , winkel van haar ouders promoten en nu huidverzorging
Yildizlar schreef:
22-03-2020 14:41
Bridget verdien haar geld van huis uit denk ik , eerst afslankproducten , winkel van haar ouders promoten en nu huidverzorging
Hopelijk bevalt dat zo goed, dat we haar niet meer op tv hoeven te zien of horen. Vind dat ze ook echt lang wegblijft bij RTL Boulevard, begin stiekem te hopen dat ze daar helemaal niet meer terugkomt.
Billy_Mean schreef:
21-03-2020 12:54
Ik geloof helemaal niet dat Dré van Monique houdt. Niet ineens persé om Monique maar omdat ik oprecht denk dat hij niet weet wat liefde voor een ander is.
Dit!

En die vrouwen weten zelf overigens ook niet wat respect betekent. Respect voor jezelf om je niet zo te laten behandelen en respect voor de andere (achtergebleven) vrouw. Dit kun je zowel Monique als Bridget verwijten.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Bridget spoort mensen op haar insts aan vooral binnen te blijven maar waarom dat perse weer moet met een sexy selfie snap ik niet.

Heel offtopic maar wat lijken john ewbank en Kelly weekers een leuk stel samen. Die hebben het volgens mij heel fijn samen.
Billy_Mean schreef:
23-03-2020 12:32
Bridget spoort mensen op haar insts aan vooral binnen te blijven maar waarom dat perse weer moet met een sexy selfie snap ik niet.

Heel offtopic maar wat lijken john ewbank en Kelly weekers een leuk stel samen. Die hebben het volgens mij heel fijn samen.

Op het internet hebben mensen het altijd heel fijn samen, totdat ze 'plots' elkaar de tent uitmeppen. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven