Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Heeft iemand van jullie het spel van de olympische spelen tokyo ? Ik wil er een controller bij kopen om het met de kids te kunnen spelen. Kan ik dan beter de pro kopen of de gewone controller ?
(Ik speel zelf nooit dus misschien onnozele vraag )
Ik heb het spel, is inderdaad leuk om samen te spelen! En je beweegt ook nog daadwerkelijk, ook fijn. Is de pro-controller zo'n blok, zo'n grote zeg maar? Dan lijkt me die niet nuttig voor Mario olympic, je moet juist de bewegingen maken bij dit spel.
Dank je, leuk ik meteen besteld. En leuk in ander kleurtje 😄
Ik had dat spel op de wii. Echt hi-la-risch met groepen!
Wil een Switch kopen.
Wil vooral Mario games spelen.
Kunnen alle Mario games op de lite? Ben alleen plus hoeft van mij niet op tv.. Kunnen M games online of is zo'n pakket niet nodig voor die games?
Bijna alle Mario games lijken mij leuk
Mooi verjaardagscadeau van m’n broer gekregen. Omdat het tot 2x toe niet lukte om een digitale bol.com bon te sturen heeft ie een pro-controller opgestuurd. Kreeg ik gisteren binnen. Wat een fijn ding is dat zeg. Veel soepeler dan de joy-cons
rooske88 schreef:
22-03-2020 18:32
Wil een Switch kopen.
Wil vooral Mario games spelen.
Kunnen alle Mario games op de lite? Ben alleen plus hoeft van mij niet op tv.. Kunnen M games online of is zo'n pakket niet nodig voor die games?
Bijna alle Mario games lijken mij leuk
Mario Odyssey en Mario Bros U deluxe kunnen heel goed op een nintendo switch lite. Zelf speel ik ook op een lite en vind het fijn spelen. Het lijkt mij juist fijner dan met zo'n losse joycon.
Ik ben een compleet groentje op dit gebied, maar misschien kan één van de experts hier me helpen. Ik wil graag een Nintendo Switch kopen voor mijn kinderen. Wat is het verschil tussen een 'gewone' controller en de lite? En kan ik het beste één controller erbij kopen, zodat ze samen kunnen spelen?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
22-03-2020 21:22
Ik ben een compleet groentje op dit gebied, maar misschien kan één van de experts hier me helpen. Ik wil graag een Nintendo Switch kopen voor mijn kinderen. Wat is het verschil tussen een 'gewone' controller en de lite? En kan ik het beste één controller erbij kopen, zodat ze samen kunnen spelen?
Een “normale” switch kan je aansluiten op de tv, of meenemen of op tafel zetten en dan spelen. Er zitten 2 losse joy-cons aan die je beide ook apart kan gebruiken als je met zn 2en wil spelen. Je kan er ook een setje los bij kopen.
Een lite heeft geen losse joy-cons en kan je ook niet op tv aansluiten. Niet ideaal als je met meerdere mensen wil spelen
Bedankt, dan is de keuze snel gemaakt, dan wordt het de normale switch.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Shiverrr schreef:
22-03-2020 19:36
Mario Odyssey en Mario Bros U deluxe kunnen heel goed op een nintendo switch lite. Zelf speel ik ook op een lite en vind het fijn spelen. Het lijkt mij juist fijner dan met zo'n losse joycon.
Mwa, je kan die 2 losse joy cons op een ding schuiven zodat je een volwaardige traditionele controller krijgt. Ik zou alleen voor de Lite gaan als je echt nooit lokaal met iemand same wil spelen, nooit op tv én het ding veel mee neemt overal naartoe. De kracht van Nintendo vind ik juist dat je er super leuk mee samen kunt spelen, ik heb mijn oude Wii vaak aangezet als ik met vrienden bij elkaar kwam. Dat kan dus niet met een Lite.
Ugli schreef:
23-03-2020 13:56
Mwa, je kan die 2 losse joy cons op een ding schuiven zodat je een volwaardige traditionele controller krijgt. Ik zou alleen voor de Lite gaan als je echt nooit lokaal met iemand same wil spelen, nooit op tv én het ding veel mee neemt overal naartoe. De kracht van Nintendo vind ik juist dat je er super leuk mee samen kunt spelen, ik heb mijn oude Wii vaak aangezet als ik met vrienden bij elkaar kwam. Dat kan dus niet met een Lite.
Ja als je met vrienden wil spelen dan is idd een nintendo switch beter. Maar ik ben thuis de enige die speelt en vriendinnen hebben geen switch. Dus voor mij was de keuze gauw gemaakt.
Ugli schreef:
23-03-2020 13:56
Zelf woon ik alleen. Heb ook geen vrienden die een Switch hebben. Zij zijn meer van de playstation en de Xbox.
Vandaar dat ik aan de lite denk
Ah, dan nog zou het op tv kunnen spelen doorslaggevend voor de gewone zijn voor mij, maar maar net wat jouw voorkeur dan heeft.
Ja ik wilde ook niet op de tv spelen eigenlijk. Leek me ook niet heel prettig en dat kan ook niet altijd, aangezien ik niet alleen woon. Dus de lite was wel de beste keuze en ik heb tot nu toe geen spijt gehad. En de prijs was ook wat leuker omdat ik hem "zomaar" heb gekocht :$ Maar als ik de kans had om samen te spelen had ik natuurlijk voor de switch gekozen. Want dat lijkt me wel echt super leuk om te doen!
Welke games kunnen naast just dance en ring fit nog meer niet op de lite?
https://www.gamerevolution.com/guides/5 ... ible-games
  • 1-2-Switch
  • Fitness Boxing
  • Just Dance 2017
  • Just Dance 2018
  • Just Dance 2019
  • Just Dance 2020
  • Ring Fit Adventure
  • Super Mario Party
¡Apagando las luces!
Zie steeds meer games die mij leuk lijken. Was even bang dat ik met de lite een top game zou missen...
Maar die beweeg games wil ik toch niet.
Dan wordt het voor mij toch de lite
Voor wie het nog niet had gezien, in de nintendo e-shop staan weer leuke aanbiedingen.

Ik heb (eindelijk) Mario Rabbids aangeschaft, is nu 10 euro dus kon het niet laten nadat hij al een lange tijd op mijn wishlist stond.

Hierbij een linkje naar de aanbiedingen: https://bit.ly/3e1mLPg
Hallo, ik heb een vraag over de Switch. Is het een goed idee om een Nintendo-account aan te maken? Wat zijn de voordelen? Mijn dochter had het erover. Kun je alleen met zo'n account online met anderen spelen? De spelletjes hebben we tot dusver in de winkel gekocht, dus daarvoor zou de account niet nodig zijn. Wie kan me iets meer vertellen?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
04-05-2020 08:39
Hallo, ik heb een vraag over de Switch. Is het een goed idee om een Nintendo-account aan te maken? Wat zijn de voordelen? Mijn dochter had het erover. Kun je alleen met zo'n account online met anderen spelen? De spelletjes hebben we tot dusver in de winkel gekocht, dus daarvoor zou de account niet nodig zijn. Wie kan me iets meer vertellen?
Volgens mij heb je een nintendo account nodig om online te kunnen spelen. Om online te kunnen spelen betaal je iets van 15 euro? voor een jaar. Voor het exacte bedrag zou je even moeten googlen. Maar het is dacht ik om en nabij de 15 euro.
Oh, dat valt mee. Ik zal nog even kijken. Heb jij geen Nintento-account?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
04-05-2020 10:23
Oh, dat valt mee. Ik zal nog even kijken. Heb jij geen Nintento-account?
Ja die heb je nodig om te kunnen betalen. Dus ik heb er wel 1. Maar verder gebruik je die eigenlijk niet naar mijn weten. Je hebt hem nodig om te betalen en online te spelen.
Hey Bulbul,

Shit ik had hier een bericht getypt maar ik zat het volgens mij helemaal verkeerd te vertellen...

Je moet een account aanmaken om spellen online te kunnen kopen en met vrienden te spelen, maar je kan ook gewoon een Nintendo account aanmaken zonder dat je die 15 Euro betaalt per jaar. Als je dat betaalt heb je de mogelijkheid om met vrienden te spelen..

Hopelijk klopt het zo wat ik zeg. Ik voel me nogal een prutser haha
Emboldened by the flame of ambition
Ik was van plan om een switch te bestellen, maar hij was bijna overal uitverkocht en waar hij nog wel leverbaar was idioot duur. (Flink boven de adviesprijs.)

Nu is hij wel weer leverbaar voor normale prijzen, maar is op het internet (o.a. bij Coolblue) te lezen dat er een verbeterde versie aan zit te komen. Ik denk dat ik dan toch nog maar even wacht, want als ik hem nu koop dat is er binnen een maand natuurlijk een nieuwer model op de markt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven