Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
@animal cross spelers: Dus ik moet eigenlijk multi player afsluiten voor animal crossing? Ik dacht dat je dan alleen maar even op bezoek kon gaan bij andere. Maar het is dus echt een nuttige functie?
Shiverrr schreef:
18-03-2020 07:21
@animal cross spelers: Dus ik moet eigenlijk multi player afsluiten voor animal crossing? Ik dacht dat je dan alleen maar even op bezoek kon gaan bij andere. Maar het is dus echt een nuttige functie?
Je kan bij anderen op visite gaan en daar samen dingen doen. Dus wat je op je eigen eilandje al deed, maar dan samen.
Misschien op YouTube eens wat filmpjes kijken van mensen die een early acces hebben. Die plaatsen genoeg content om je alvast in te leven.
BowGirl35 schreef:
18-03-2020 07:24
Je kan bij anderen op visite gaan en daar samen dingen doen. Dus wat je op je eigen eilandje al deed, maar dan samen.
Misschien op YouTube eens wat filmpjes kijken van mensen die een early acces hebben. Die plaatsen genoeg content om je alvast in te leven.
Heb even gekeken en gaat vooral om local multiplayer, maar het zal vast wel ongeveer hetzelfde zijn als online. Heb gelijk maar even jaar abonnement afgesloten bij nintendo. Maar wel leuk dat die functie erbij zit.
Ja bij AC Pocket Edition kon je bar weinig in multiplayer (alleen even kijken en kuddo's geven), maar in de "echte" AC kun je alles wat je alleen kan alleen dan samen. Dubbel zo leuk dus. Op de DS versie had ieder dorp zijn eigen fruit soort, dus dan ging ik altijd bij anderen langs om wat fruit van hun te plukken om in mijn eigen dorp te planten zodat ik die vruchten ook kreeg (als je fruit plant komt er een fruitboompje uit). En je kon bij elkaar winkelen want de winkeltjes hebben elke dag andere stock en per dorp is de stock verschillend. Meestal was ik van die pitfall seeds aan het verstoppen in mijn zus d'r dorp. Dat zijn van die "vallen" waar je in valt als je er overheen loopt. :biggrin:
Klinkt wel heel leuk allemaal! Ik hoop echt dat de post een beetje op tijd is vrijdag want ik ben nu wel erg benieuwd. En even een goede afleiding van het corona virus.
Je wordt heel zen van het spelletje. Zit heel rustgevende muziek in. Ontstressen op een virtueel eilandje, wie wil dat nou niet :rolling:
Nou, hij is onderweg. Het zal mij benieuwen straks...
¡Apagando las luces!
Hij is binnen! En m'n sleutelhanger is Tom Nook :heart:
¡Apagando las luces!
Leuk! Kan je al wel spelen vandaag?
Shiverrr schreef:
18-03-2020 13:51
Leuk! Kan je al wel spelen vandaag?
Het schijnt van wel! Ik ga het nu proberen. :)
¡Apagando las luces!
Oh getsie Tom Nook, ik haat dat beest. Hij is de reden dat ik de exclusieve Switch niet heb besteld haha! Ben benieuwd of je kunt spelen.
Tot nu toe werkt alles... Misschien alleen het online gedeelte nog niet, maar ik heb m'n eiland gekozen! :D
¡Apagando las luces!
Ooh jaloers! Veel plezier haha. Nu vraag ik me af of ik de download versie al kan openen. Nog niet geprobeerd eigenlijk.
Nee, de downloadversie is volgens mij vanaf vrijdag. Schijnt dat je een kleine update moet downloaden voor je het kan spelen.

Hier begonnen. M'n fruit is peer. :( Ben een beetje aan het onderzoeken en vissen momenteel. ;-D
¡Apagando las luces!
Haha haat jij ook peer? Ik wilde die ook het minst graag altijd, wilde altijd het liefst perzik of kersjes.
Mijn eerste dorpje in Animal Crossing ooit had perzik. Voor deze wilde ik graag kers, haha!
¡Apagando las luces!
Wat leuk dat je al kan spelen! Ik ben jaloers haha.
Maar je krijgt dus een fruit toegewezen en niet zoals op pocket dat je alle fruitsoorten hebt?
Ja op de Wii/DS versie in elk geval begon je dorp met 1 fruit soort, die werd random toegewezen. De grassoort werd ook random toegewezen (rondjes, vierkantjes, sterretjes of driehoekjes). Die fruitsoorten kon je bij elkaar sparen door bij andere dorpjes langs te gaan, daar fruit te plukken en dat fruit in je eigen dorp te planten. Zo had je uiteindelijk toch alle fruit soorten.

Edit: Ik lees nu dit:

[Announcement] The Ver 1.1.0 update for #AnimalCrossing: New Horizons will be available ahead of launch, starting at 6pm PT, 3/18. Customers who have preloaded the game after purchasing from Nintendo eShop will be able to download the update data at this time. #ACNH

Misschien kan ik er ook al op! Ik ga zo meteen kijken, zit nu in een meeting.

Edit: Nope just de update als ik wat verder kijk. GODSIE IK WIL OOK haha.
ugli wijzigde dit bericht op 18-03-2020 15:43
36.93% gewijzigd
Yep, hier begin je met 1 fruitsoort. Die staat ook op je paspoort. :)
¡Apagando las luces!
Oh ja, dat fruit. Ik had in Wild World op de gewone oude DS mijn stadje Appleton genoemd maar er groeiden peren. Had geen zin meer om die hele intro opnieuw te doen dus heb het zo gehouden. Volgens mij kreeg je toen per post van je moeder wel eens een andere soort fruit. Is alweer 2006 o.i.d. dus ik weet het niet zeker meer.

Sindsdien maar geen fruitsoort meer in m'n namen gedaan. :P

New Leaf heb ik ook liggen, maar het scherm van mijn 3DS hangt los aan één kant en klapt voorover als je speelt, dus daar ben ik nooit heel ver in gekomen omdat dat heel erg stoorde. :( Misschien nog eens ergens een goedkope tweedehands zoeken.
Ik ben al gestoken door wespen. :rofl:
¡Apagando las luces!
Ja en je kon palmbomen groeien als je een kokosnoot op het strand vond en die begroef. :)

Oh god bijtjes, dat heb je snel voor elkaar. Leuk ook als je al medicijn had gekocht en gebruikt en dan wéér gestoken werd, dan liep je de rest van de tijd met een lam oog rond en geschokte dorpsgenoten om je heen. :lol:
SombraOnline schreef:
18-03-2020 15:52
Ik ben al gestoken door wespen. :rofl:
Boompjes wezen schudden voor zakjes geld? ;-D
Wojak schreef:
18-03-2020 16:04
Boompjes wezen schudden voor zakjes geld? ;-D
Ja. :rofl: Heb 200 bells uit bomen gekregen. ;-D
¡Apagando las luces!
Hallo allemaal, wat leuk al die AC fans hier :-) Wij hebben een pre-order staan bij Bol.com, maar nog niets ontvangen. Ik lees hier mensen die al wel post ontvangen hebben?

Jaloers hoor, wij willen ook wel graag spelen... Downloaden kan nu in de shop... maar ja, we hebben het spel dus al besteld. We zijn zo benieuwd en kunnen eigenlijk niet wachten!

Om samen te kunnen spelen moet je dus een online abonnement afsluiten begrijp ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven