Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
maandag 20 april 2009 om 22:09
hihi...
Wij hebben net een vakantie geboekt naar Egypte! Jeej! We vertrekken op 31 mei en blijven een weekje! Ik ben heel blij! Heb er zoveel zin in!
En we hebben net de kinderwagen besteld. Een Quinny Buzz 4. Hier had toch ook iemand deze? We hebben gekozen voor de kleur Racoon. Echt super leuk! Hadden een leuke aanbieding gevonden op het i-net. Jeej. Ben er wel blij mee!!
Verder hebben mijn hormonen net ruzie gemaakt met mijn vent! Gezelligheid puur!
Nu langzaam richting bed! Morgen begint weer een univak. Heel leuk vak. We mogen mee kijken met onderzoeken via een one-way-screen. Super leuk. Dus ik heb er echt weer zin in! Jammer natuurlijk van het extra werk dat erbij komt kijken.
Meiden slaap lekker!
Wij hebben net een vakantie geboekt naar Egypte! Jeej! We vertrekken op 31 mei en blijven een weekje! Ik ben heel blij! Heb er zoveel zin in!
En we hebben net de kinderwagen besteld. Een Quinny Buzz 4. Hier had toch ook iemand deze? We hebben gekozen voor de kleur Racoon. Echt super leuk! Hadden een leuke aanbieding gevonden op het i-net. Jeej. Ben er wel blij mee!!
Verder hebben mijn hormonen net ruzie gemaakt met mijn vent! Gezelligheid puur!
Nu langzaam richting bed! Morgen begint weer een univak. Heel leuk vak. We mogen mee kijken met onderzoeken via een one-way-screen. Super leuk. Dus ik heb er echt weer zin in! Jammer natuurlijk van het extra werk dat erbij komt kijken.
Meiden slaap lekker!
maandag 20 april 2009 om 22:14
maandag 20 april 2009 om 22:19
maandag 20 april 2009 om 22:47
Pipi, hier psies dezelfde gevoelens over 20 wkn echo hoor. Ik ben ook best wel zenuwachtig aan het worden.
Ja Aapje, die hebben wij ook! Ook de kleur Racoon.
Lekker hoor, nog even op vakantie!
Gelukkig heb ik nu niet zoveel last van mijn hormonen dat ik ruzie maak met mijn mannetje. Ben wel sneller opgefokt en zo, maar niet naar mijn man gericht.
Dat was veeeel erger toen ik de hormonen moest spuiten voor IUI/IVF.
Ja Aapje, die hebben wij ook! Ook de kleur Racoon.
Lekker hoor, nog even op vakantie!
Gelukkig heb ik nu niet zoveel last van mijn hormonen dat ik ruzie maak met mijn mannetje. Ben wel sneller opgefokt en zo, maar niet naar mijn man gericht.
Dat was veeeel erger toen ik de hormonen moest spuiten voor IUI/IVF.
dinsdag 21 april 2009 om 08:26
dinsdag 21 april 2009 om 12:54
Hé Nala, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Hoop dat je het een beetje uithoudt vandaag.
Lekker Aapje, op vakantie naar Egypte! Kun je het er lekker nog wat van nemen.
Grappig al die opvliegende hormonen verhalen.
Mijn hormonen zorgen momenteel vooral voor superverliefde buien, met als lijdend voorwerp mijn vriend
Hij kan het wel waarderen geloof ik . Merk wel dat ik sneller nerveus ben dan anders. ls ik ergens tegenop zie wordt ik misselijk en voel ik me 'ziekig', zonder dat ik in eerste instantie door heb wat er aan de hand is. Gelukkig heb ik nu in de gaten hoe het werkt en kan ik het wat van me afzetten.
Lekker Aapje, op vakantie naar Egypte! Kun je het er lekker nog wat van nemen.
Grappig al die opvliegende hormonen verhalen.
Mijn hormonen zorgen momenteel vooral voor superverliefde buien, met als lijdend voorwerp mijn vriend
dinsdag 21 april 2009 om 14:27
Aruba, wat leuk van de schopjes die te zien waren!! Genieten he?
Ik vond de 20-weken echo ook spannend hoor, dat is wel logisch denk ik. Het is natuurlijk ook een uitgebreide screeningsecho....
Bij Zeun kwam er destijds bij de echo naar voren dat er iets niet goed was met zijn blaas/niertjes. Het zou maar een klein probleempje zijn, maar in de praktijk hadden we een ontroostbare huilbaby, die na veel onderzoek met een half jaar een (kleine) operatie moest ondergaan..... Ik denk dat ik het daardoor deze keer nog iets spannender vond, en ook een opluchting dat alles goed was!
Vis die verliefderig wordt van hormonen, grappig, ....ehm ik heb dat helemaaaaaaaal niet. Momoman zou dat denk ik ook wel leuk vinden, een verliefderige momo....
Rebbel, naar als je iemand zo verdrietig de VK kamer uit ziet komen. Was ze al ver zwanger?
Ga zo even buiten zitten, by the way MET PET, want ik begin helaas toch een zwangerschapsmasker te ontwikkelen. Ik heb het even opgezocht; komt vaker voor bij mensen die normaal snel bruin worden, en dat ben ik inderdaad.....
Nala, het klinkt bij jou vaak zo gezellig, veel leuke uitjes, de kroeg in enzo.... Leuk!
Ik vond de 20-weken echo ook spannend hoor, dat is wel logisch denk ik. Het is natuurlijk ook een uitgebreide screeningsecho....
Bij Zeun kwam er destijds bij de echo naar voren dat er iets niet goed was met zijn blaas/niertjes. Het zou maar een klein probleempje zijn, maar in de praktijk hadden we een ontroostbare huilbaby, die na veel onderzoek met een half jaar een (kleine) operatie moest ondergaan..... Ik denk dat ik het daardoor deze keer nog iets spannender vond, en ook een opluchting dat alles goed was!
Vis die verliefderig wordt van hormonen, grappig, ....ehm ik heb dat helemaaaaaaaal niet. Momoman zou dat denk ik ook wel leuk vinden, een verliefderige momo....
Rebbel, naar als je iemand zo verdrietig de VK kamer uit ziet komen. Was ze al ver zwanger?
Ga zo even buiten zitten, by the way MET PET, want ik begin helaas toch een zwangerschapsmasker te ontwikkelen. Ik heb het even opgezocht; komt vaker voor bij mensen die normaal snel bruin worden, en dat ben ik inderdaad.....
Nala, het klinkt bij jou vaak zo gezellig, veel leuke uitjes, de kroeg in enzo.... Leuk!
dinsdag 21 april 2009 om 14:59
Momo, ik had dta bij Chica-zwangerschap ook, terwijl ik nauwelijks bruin wordt normaalgesproken. Hormonen doen gekke dingen. Ik ga nu ook niet met gezicht in de zon zitten/liggen.
Vis, wat lief, haha. Hier juist niet verliefderig op vriend, maar wel op Chica. Die kan ineens niets verkeerd doen
Leuk, die plopjes aan de buitenkant, Aruba!
Nala, wat rot van die pijn
Vandaag heel duizelig dus heb grote zak drop gekocht net.
Vis, wat lief, haha. Hier juist niet verliefderig op vriend, maar wel op Chica. Die kan ineens niets verkeerd doen
Leuk, die plopjes aan de buitenkant, Aruba!
Nala, wat rot van die pijn
Vandaag heel duizelig dus heb grote zak drop gekocht net.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 21 april 2009 om 17:30
Alleen even een ego berichtje. Reageer later ff op iedereen.
Ga ik net naar de wc, doe een grote boodschap, zit er opeens na tig weken bloed aan mijn wc papiertje. (rood)
Zal wel door het persen komen, maar blij word ik er niet van... Heel erg onzeker eigenlijk.
Maar even verder aankijken hoe het vanaaf verloopt.
Ik ga een happie eten. xxx
Ga ik net naar de wc, doe een grote boodschap, zit er opeens na tig weken bloed aan mijn wc papiertje. (rood)
Zal wel door het persen komen, maar blij word ik er niet van... Heel erg onzeker eigenlijk.
Maar even verder aankijken hoe het vanaaf verloopt.
Ik ga een happie eten. xxx
dinsdag 21 april 2009 om 18:19
Het is alweer weg. Dus ga het toch vanaaf ff aankijken. (Aruba, thx voor je berichtje ook bij de Pilstoppers)
Heb ook verder geen krampen of zo, dus probeer me geen zorgen te maken. (doe je tuurlijk altijd wel een beetje, maar valt wel mee)
Als ik het morgenochtend weer/nog steeds heb, dan bel ik gelijk ff.
Verder hebben mijn ogen moeite om open te blijven. En dan zo nog een nagelklantje.
Daarna denk lekker vroeg naar bed.
Aruba, das wel leuk dat je de schopjes nu ook ziet.
Momo, wel grappig dat je dat zegt. Op de andere 2 topics waar ik schrijf zeggen ze dat ook iedere keer. Zelf heb je dat niet zo door, maar als jij het hier nu ook gaat zeggen.
Ik was vanmiddag opeens ook bang voor een zw.masker.
Maar iedere keer trekt het weer weg. Heb altijd wel ff sproeten, maar is nu wel erger.
Gelukkig trekt het weg en kan ik gewoon in de zon. (wel ingesmeerd hoor)
Ik ben ook iemand die snel bruin word.
Heb ook verder geen krampen of zo, dus probeer me geen zorgen te maken. (doe je tuurlijk altijd wel een beetje, maar valt wel mee)
Als ik het morgenochtend weer/nog steeds heb, dan bel ik gelijk ff.
Verder hebben mijn ogen moeite om open te blijven. En dan zo nog een nagelklantje.
Daarna denk lekker vroeg naar bed.
Aruba, das wel leuk dat je de schopjes nu ook ziet.
Momo, wel grappig dat je dat zegt. Op de andere 2 topics waar ik schrijf zeggen ze dat ook iedere keer. Zelf heb je dat niet zo door, maar als jij het hier nu ook gaat zeggen.
Ik was vanmiddag opeens ook bang voor een zw.masker.
Maar iedere keer trekt het weer weg. Heb altijd wel ff sproeten, maar is nu wel erger.
Gelukkig trekt het weg en kan ik gewoon in de zon. (wel ingesmeerd hoor)
Ik ben ook iemand die snel bruin word.
dinsdag 21 april 2009 om 18:27
Maar waarom bel je ze gewoon niet even voor de geruststelling. Ik vond dat zelf zo fijn aan een verloskundige. Je kon ze altijd bellen en ze zijn altijd meelevend. Plus die paar woorden van die verloskundige stellen 10 keer meer gerust dan mijn woorden of de geruststellende gedachtes in je hoofd. Maar goed, blijft aan jou.