Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
woensdag 22 april 2009 om 20:20
Star gefeliciteerd met zo'n lenige dochter! Echt leuk een foto waarop het te zien is. Inad en dochter kunnen het ook gewoon..ik zeg foto van echo en foto van Inad en dochter ernaast
Aambeien, herkenbaar Rebbel (schaam). Ik heb er nooit wat aan laten doen en heb het sinds de zwangerschap van Nesta. Had beloofd aan Diereman om het na de bevalling weg te halen maar na bevalling en nog een keer kleine operatie wilde ik geen polonaise meer aan mijn lijf. Na deze bevalling laat ik hem echt weghalen, want lelijk en jeuk. Dussss...geen tips
Nala aambei kan pijnlijk zijn of erg jeuken. Je kan het ook voelen, zit bobbel op anus. Aruba heb het zelf ook nooit gezien, durf ook niet te kijken omdat ik waarschijnlijk morgen al op de stoep zit bij zh
Aapje, gefeliciteerd met je cijfer. 6 is hartstikke netjes, je bent zwanger en je stopt al je energie in tentamen, mooi gehaald.
Mmmm biertje (heb voor de kraammand al een Duvel gevraagd, heb zo zin in
).
Vis vrijdag is het dan zover. Leuk hoor om kindje te bewonderen en snap je struisvogelpolitiek en zenuwen. Nog even aftellen....
Aambeien, herkenbaar Rebbel (schaam). Ik heb er nooit wat aan laten doen en heb het sinds de zwangerschap van Nesta. Had beloofd aan Diereman om het na de bevalling weg te halen maar na bevalling en nog een keer kleine operatie wilde ik geen polonaise meer aan mijn lijf. Na deze bevalling laat ik hem echt weghalen, want lelijk en jeuk. Dussss...geen tips
Nala aambei kan pijnlijk zijn of erg jeuken. Je kan het ook voelen, zit bobbel op anus. Aruba heb het zelf ook nooit gezien, durf ook niet te kijken omdat ik waarschijnlijk morgen al op de stoep zit bij zh
Aapje, gefeliciteerd met je cijfer. 6 is hartstikke netjes, je bent zwanger en je stopt al je energie in tentamen, mooi gehaald.
Mmmm biertje (heb voor de kraammand al een Duvel gevraagd, heb zo zin in
Vis vrijdag is het dan zover. Leuk hoor om kindje te bewonderen en snap je struisvogelpolitiek en zenuwen. Nog even aftellen....
woensdag 22 april 2009 om 20:37
Hahahaha goed idee Dier, foto van Inad en Chica naast mijn echo foto. Kijken of Inad en buik inderdaad zo lenig zijn als ze claimt
Duvel in kraammand
Tijdens etentje met werk gister hebben ze besloten mij op mijn kraambed of ten hoogste de dag daarna broodje filet, broodje cremepate van de slager en carpaccio komen brengen
Duvel in kraammand
Tijdens etentje met werk gister hebben ze besloten mij op mijn kraambed of ten hoogste de dag daarna broodje filet, broodje cremepate van de slager en carpaccio komen brengen
woensdag 22 april 2009 om 21:08
Nou, we stonden voor een dichte deur!
Had van te voren nog op internet gekeken of ze wel open waren, maar er stond nergens wat over vermeld.
Ga ik morgen maar ff met de koopavond. Heb toch kleding nodig.
Kan ik gelijk ff klagen.
Mmomo, super, goede echo!
Aapje, mooi zo, een goed cijfer!
De wandelwagen hebben we al binnen. Konden we gelijk meenemen.
Visotsky, die zenuwen zijn errug herkenbaar. Ik heb de hele avond al een beetje koppijn. Ook door de zenuwen denk.
Had van te voren nog op internet gekeken of ze wel open waren, maar er stond nergens wat over vermeld.
Ga ik morgen maar ff met de koopavond. Heb toch kleding nodig.
Kan ik gelijk ff klagen.
Mmomo, super, goede echo!
Aapje, mooi zo, een goed cijfer!
De wandelwagen hebben we al binnen. Konden we gelijk meenemen.
Visotsky, die zenuwen zijn errug herkenbaar. Ik heb de hele avond al een beetje koppijn. Ook door de zenuwen denk.
woensdag 22 april 2009 om 21:22
donderdag 23 april 2009 om 10:06
Wil wel meedoen met de oranje avatars, maar vond het al zo moeilijk om een leuk plaatje voor nu te vinden.
Als ik wat gevonden heb, hoe moet ik het ook alweer veranderen?
Ik word toch wel een beetje gek van de zenuwen.
Gisteravond al een beetje koppijn en mijn buikkie is nu aan het protesteren.
Vent en ik krijgen wel steeds meer het idee dat het een meisje is. (als dat zo is, hebbie gelijk Dier )
Nog een paar uur, dan weten we het!
Maar eerst Gympy, heel veel suc6!!!
Als ik wat gevonden heb, hoe moet ik het ook alweer veranderen?
Ik word toch wel een beetje gek van de zenuwen.
Gisteravond al een beetje koppijn en mijn buikkie is nu aan het protesteren.
Vent en ik krijgen wel steeds meer het idee dat het een meisje is. (als dat zo is, hebbie gelijk Dier )
Nog een paar uur, dan weten we het!
Maar eerst Gympy, heel veel suc6!!!
donderdag 23 april 2009 om 12:46
De 20-weken echo was prima. Alles zag er goed uit en er zijn gelukkig geen afwijkingen gezien. Ze konden op de echo al wel zien dat hij/zij (nee, we weten niet wat het wordt) veel armspieren heeft, dus dat komt goed uit als hij gaat turnen wat zijn moeder ook altijd gedaan heeft
We hadden trouwens een stagiair met de echo die nog veel dingen moest leren, dus we hadden een extra lang onderzoek van 3 kwartier i.p.v. een half uur. Daarnaast was de baby ook zo druk aan het bewegen dat het soms ook lastig was om alles goed in beeld te krijgen om te kunnen meten, maar goed uiteindelijk is het allemaal wel gelukt.
Morgen de wandelwagen bestellen, want daar hebben we mee gewacht tot na de 20-weken echo.
Nala, succes met jouw 20-weken echo.....
We hadden trouwens een stagiair met de echo die nog veel dingen moest leren, dus we hadden een extra lang onderzoek van 3 kwartier i.p.v. een half uur. Daarnaast was de baby ook zo druk aan het bewegen dat het soms ook lastig was om alles goed in beeld te krijgen om te kunnen meten, maar goed uiteindelijk is het allemaal wel gelukt.
Morgen de wandelwagen bestellen, want daar hebben we mee gewacht tot na de 20-weken echo.
Nala, succes met jouw 20-weken echo.....
donderdag 23 april 2009 om 13:33
quote:Star schreef op 22 april 2009 @ 20:37:
Hahahaha goed idee Dier, foto van Inad en Chica naast mijn echo foto. Kijken of Inad en buik inderdaad zo lenig zijn als ze claimt
Duvel in kraammand
Tijdens etentje met werk gister hebben ze besloten mij op mijn kraambed of ten hoogste de dag daarna broodje filet, broodje cremepate van de slager en carpaccio komen brengen Zet naast Duvel ook direct een "Bartje" met filet Americain op de lijst van de kraammand . Thanks!
Duvel in kraammand
Tijdens etentje met werk gister hebben ze besloten mij op mijn kraambed of ten hoogste de dag daarna broodje filet, broodje cremepate van de slager en carpaccio komen brengen Zet naast Duvel ook direct een "Bartje" met filet Americain op de lijst van de kraammand . Thanks!
donderdag 23 april 2009 om 13:36
Gefeliciteerd Gymp met goeie echo! Leuk dat jullie extra lange echo kregen en kindje in ieder geval liet zien dat hij niet voor "een echo" te vangen is . Genietse!
Nala hoe laat heb je echo? Ben heel benieuwd of mijn gaves dit keer wel kloppen...maar vooral wil ik weten of alles goed was? Hopelijk straks de zenuwen weer verdwenen!
Rebbel, zullen we na deze bevalling echt een date met huisarts maken voor onze charming bobbels? Kunnen we elkaar opjutten tegen die tijd dat we er waarschijnlijk geen zin in hebben .
Oranje avators? Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen wat jullie daarmee bedoelen.
Foto lijkt me leuk, doen!
Nala hoe laat heb je echo? Ben heel benieuwd of mijn gaves dit keer wel kloppen...maar vooral wil ik weten of alles goed was? Hopelijk straks de zenuwen weer verdwenen!
Rebbel, zullen we na deze bevalling echt een date met huisarts maken voor onze charming bobbels? Kunnen we elkaar opjutten tegen die tijd dat we er waarschijnlijk geen zin in hebben .
Oranje avators? Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen wat jullie daarmee bedoelen.
Foto lijkt me leuk, doen!
donderdag 23 april 2009 om 13:38
quote:Star schreef op 23 april 2009 @ 13:34:
Dier
Ik doe dochter gewoon lekker op streetdance Gymp. Kan ik haar alvast opgeven voor Holland's Got Talent ofzo.Beloof je me dan dat als lieve Ceetje niet door is naar de volgende ronde (wat natuurlijk onmogelijk is) jij heerlijk stampij gaat maken op het podium. Lekker onbehouden, helemaal los . Laat ik Nesta een slechte goocheltruc doen en doe ik met je mee
Dier
Ik doe dochter gewoon lekker op streetdance Gymp. Kan ik haar alvast opgeven voor Holland's Got Talent ofzo.Beloof je me dan dat als lieve Ceetje niet door is naar de volgende ronde (wat natuurlijk onmogelijk is) jij heerlijk stampij gaat maken op het podium. Lekker onbehouden, helemaal los . Laat ik Nesta een slechte goocheltruc doen en doe ik met je mee
anoniem_61436 wijzigde dit bericht op 23-04-2009 13:39
Reden: Teveel kundige meelezers voor spelfouten...
Reden: Teveel kundige meelezers voor spelfouten...
% gewijzigd
donderdag 23 april 2009 om 14:02
donderdag 23 april 2009 om 14:50
Is goed Momo
voor goede echo, Gympie!
Laatste werkdag hier voor het weekje Ardennen. Vanaf zaterdagochtend ben ik dus weg. Vanaf vrijdagmiddag niet meer online denk ik. Ik kom morgen nog wel even zwaaien
Ier is morgen jarig en Chica gaat daarom al vrijdagochtend met mijn moeder mee naar de Ardennen. Kunnen Ier en ik vrijdagavond uit eten en naar een dans of muziekvoorstelling ofzo.
voor goede echo, Gympie!
Laatste werkdag hier voor het weekje Ardennen. Vanaf zaterdagochtend ben ik dus weg. Vanaf vrijdagmiddag niet meer online denk ik. Ik kom morgen nog wel even zwaaien
Ier is morgen jarig en Chica gaat daarom al vrijdagochtend met mijn moeder mee naar de Ardennen. Kunnen Ier en ik vrijdagavond uit eten en naar een dans of muziekvoorstelling ofzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook