Theehuis!
maandag 20 april 2009 om 15:41
moon, ik dacht ook nog af en toe aan je, kwam je ineens voorbij in mijn gedachten. Leuk zeg, en klinkt allemaal heel goed, maar je hebt er wel de vaart in gezet! heel snel na het uit elkaar gaan weer gaan samenwonen? niks mis mee hoor, als het goed voelt, voelt het goed. Leuk hoor en hoe oud is het kind van je vriend? leuk toch hoe dingen kunnen lopen!
maandag 20 april 2009 om 15:48
zeker weten Arwen, tis allemaal zo snel gegaan dat ik af en toe nog ff moet knijpen
Maar het gevoel zit diep en zit heel heel goed. Ons meissie is 7, en een vreselijke haaibaai dus heb mijn handen er aan vol, maar dat maakt me ook niet uit. Ze heeft me zelfs dit weekend gevraagd of ze me mama mag noemen. Wel een dubbel gevoel, maar het geeft ook wel aan dat ze zich heel erg prettig bij me voelt en dat doet mij ook ontzettend goed.
maandag 20 april 2009 om 16:47
maandag 20 april 2009 om 21:20
maandag 20 april 2009 om 21:51
Oh, dat is inderdaad spannend, Moon. Hoop dat het lukt
Waarom woont ze daar? of is dat te prive voor op forum?
Ik hoop het ook Star. Ga er helemaal van uit. Denk of als kind ooit gehad ergo immuun of nog niet gehad maar ook niet recent. In laatste geval testen ze over een week of twee/drie nog eens.
Waarom woont ze daar? of is dat te prive voor op forum?
Ik hoop het ook Star. Ga er helemaal van uit. Denk of als kind ooit gehad ergo immuun of nog niet gehad maar ook niet recent. In laatste geval testen ze over een week of twee/drie nog eens.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 20 april 2009 om 22:23
Wauw, wat een bijzonder nieuws Moon. Jee! Wat fijn dat het zo goed met je gaat
Inad, wat heb je dan?
Ik had me verheugd op relaxte hangavond (want was beetje chagerijnig en Xan de hort op), toen XanPapa uiteindelijk in de tuin stond om nog een beetje te klussen in de tuin. Was uiteindelijk wel okee en gezellig
Inad, wat heb je dan?
Ik had me verheugd op relaxte hangavond (want was beetje chagerijnig en Xan de hort op), toen XanPapa uiteindelijk in de tuin stond om nog een beetje te klussen in de tuin. Was uiteindelijk wel okee en gezellig
Peas on earth!
maandag 20 april 2009 om 22:26
Ik heb niets Erwt, tenminste niet dat ik weet, maar op kdv heerste 5e ziekte (soort kinderziekte met rode vlekjes ala waterpokken enzo) en dat is gevaarlijk voor ongeboren babies. Die kunnen het via moeder krijgen en dan soort hele nare acute bloedarmoede ontwikkelen, waarbij ze in het ergste geval een prenatale bloedtransfusie nodig hebben.
Maar kans is heel klein dat ik het had, aangezien ik nergens last van heb gehad en Chica ook niets had, arts wil het wel checken voor de zekerheid.
Fijn dat het toch gezellig was. Is even schrikken als je net hangavond gepland hebt
Maar kans is heel klein dat ik het had, aangezien ik nergens last van heb gehad en Chica ook niets had, arts wil het wel checken voor de zekerheid.
Fijn dat het toch gezellig was. Is even schrikken als je net hangavond gepland hebt
maandag 20 april 2009 om 22:29
Oh gelukkig, dacht al dat er iets mis was , maar dit klinkt alsof het vast allemaal goed is. Wel fijn dat arts zorgvuldig is en het wil checken!
Ja, hangavond is verschwunden. Kwam ook omdat ik me nogal nutteloos voelde toen XanPapa in de tuin bezig was en toen maar uit schuldgevoel de keuken ging schoonmaken
Nu nog even lekker relaxen.
Grmpfff, ik moet trouwens nog vóór woensdag (morgen dus) een kadootje voor collega kopen, voor het lullige bedrag van 7,50. Ik wil iets tuinerigs doen (plantje ofzo?), hmpff... maar óók iets origineels...
Ja, hangavond is verschwunden. Kwam ook omdat ik me nogal nutteloos voelde toen XanPapa in de tuin bezig was en toen maar uit schuldgevoel de keuken ging schoonmaken
Nu nog even lekker relaxen.
Grmpfff, ik moet trouwens nog vóór woensdag (morgen dus) een kadootje voor collega kopen, voor het lullige bedrag van 7,50. Ik wil iets tuinerigs doen (plantje ofzo?), hmpff... maar óók iets origineels...
Peas on earth!
maandag 20 april 2009 om 22:37
Een leuke gadget van Intratuin? Ik heb daar laatst cadeaubon gekocht voor iemand met tuinzeep erbij. Is zeep waarmee je gegarandeerd zwarte aarde van je handen wast. Zat in een leuk metalen doosje, dus leuk om te geven.
Wat duurt het lang voor die uitslag er is, Inad. Moet het op kweek gezet worden? Ik neem aan van wel dan...
Jeetje Moon, straks dus misschien meisje echt bij jullie thuis. Wie had zoiets een tijd geleden nou kunnen bedenken? Jullie kunnen haar vast een heel fijn thuis geven.
Star, maak nou eens een foto van de inhoud van je tassies, want de buitenkant heb ik nu wel gezien!
Wat duurt het lang voor die uitslag er is, Inad. Moet het op kweek gezet worden? Ik neem aan van wel dan...
Jeetje Moon, straks dus misschien meisje echt bij jullie thuis. Wie had zoiets een tijd geleden nou kunnen bedenken? Jullie kunnen haar vast een heel fijn thuis geven.
Star, maak nou eens een foto van de inhoud van je tassies, want de buitenkant heb ik nu wel gezien!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 21 april 2009 om 10:32
Tis aardig prive voor op het forum, maar het komt erop neer dat moeders niet voor haar kan zorgen en mijn vriend de hele dag moet werken, maar aangezien ik er nu ben gaan we proberen haar hier te krijgen, waar ze hoort! ZOW ghehehe
thnx voor het warme welkom weer terug...heb het best gemist op bepaalde momenten
thnx voor het warme welkom weer terug...heb het best gemist op bepaalde momenten
dinsdag 21 april 2009 om 11:14
he mooncatcher, waar in het westen woon je ongeveer? klein tipje van de sluier? ik woon hier ook ergens...
Zien jullie dochter wel vaak? omdat ze bij opa en oma woont? bijzonder zeg hoe alles toch kan lopen, leuk hoor voor je. Hoe is je eigen gezondheid? zat je allemaal niet mee wat ik me herinner van vorig jaar, methotrexaat kuur toch? en weet ik veel wat voor ellende.
Inad, eng is dat he, zo'n onduidelijke ziekte met onduidelijk effect op jou en de baby, maar het zal hopelijk wel loslopen.
Zien jullie dochter wel vaak? omdat ze bij opa en oma woont? bijzonder zeg hoe alles toch kan lopen, leuk hoor voor je. Hoe is je eigen gezondheid? zat je allemaal niet mee wat ik me herinner van vorig jaar, methotrexaat kuur toch? en weet ik veel wat voor ellende.
Inad, eng is dat he, zo'n onduidelijke ziekte met onduidelijk effect op jou en de baby, maar het zal hopelijk wel loslopen.
dinsdag 21 april 2009 om 11:18
Moon, dan blijf je thuis of werk je schooltijden? Fijn voor dochter als het lukt, bij haar eigen papa wonen i.p.v. bij grootouders, al heeft ze het vast ook fijn daar.
Arwen, ja, daarom ben ik ook zo blij met prik, dan hoef ik er straks hopelijk niet meer aan te denken.
Goedemorgen allemaal
Arwen, ja, daarom ben ik ook zo blij met prik, dan hoef ik er straks hopelijk niet meer aan te denken.
Goedemorgen allemaal
dinsdag 21 april 2009 om 11:24
Arwen ik woon nu vlakbij Dordrecht 
Met mijn gezondheid gaat het wat minder maar hoop na 22 mei weer beter te zijn. Ik krijg dan een jodiumtherapie voor mijn schildklier die nog steeds te snel werkt, en mijn hart laat verzwakken.
Methotrexaat is van 2007, vorig jaar had ik spoedoperatie voor bbz nummer 2, en 1 mislukte IVF poging. Misschien dat ik in de toekomst nog een IVF poging ga wagen, maar dat zie ik dan wel weer.
Inad, ik ga tijdens schooltijden werken, werk nu een beetje vanuit huis, maar wil haar straks wel op kunnen vangen.
Met mijn gezondheid gaat het wat minder maar hoop na 22 mei weer beter te zijn. Ik krijg dan een jodiumtherapie voor mijn schildklier die nog steeds te snel werkt, en mijn hart laat verzwakken.
Methotrexaat is van 2007, vorig jaar had ik spoedoperatie voor bbz nummer 2, en 1 mislukte IVF poging. Misschien dat ik in de toekomst nog een IVF poging ga wagen, maar dat zie ik dan wel weer.
Inad, ik ga tijdens schooltijden werken, werk nu een beetje vanuit huis, maar wil haar straks wel op kunnen vangen.
dinsdag 21 april 2009 om 11:30
oh ja, je schildklier, die was er ook nog..En wat een geschiedenis heb jij inderdaad met zwanger worden, wat een pech elke keer. Vlakbij dordrecht, nee, dat is ander westen dan waar ik woon, dan ben je wel ver verhuisd zeg! Nou hopelijk lukt het met dochter bij jullie laten wonen, zal niet makkelijk zijn denk ik, (om dat geregeld te krijgen). En mooi dat je je goed voelt en dat je gelukkig bent!